koop diezelfde die ik ook heb, werkt prima. Ik ga pas een goede 5.1 set kopen zodra ik echt een eigen huis heb enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat voor speakers heb je? Ik wil er namelijk een 5.1 setje bij halen die op mn 360 kan. Maar wat is leuk, en betaalbaar (<200)
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overigens vind ik die AB's een beetje karigIk wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Oke tnx. Nou gelukkig vind ik het verschil wel te overzien maar toch weer lullig dat ze je niet het echte spul geven en dat ondanks dat je een AB krijgt, je uiteindelijk nog een ander zal willen/moeten kopen.
Aiwa = Sonyquote:
Mister Kutagari:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk gewoon je PR werk doen, en je kunt het overdrijven.
Afzeiken terwijl je niet weet waar je het over hebt doet alleen Allard volgens mij
Eerst al mbt de Rev. controller en nu dit
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mister Kutagari:
De XBOX is niet krachtig en gaat floppen.
Hij was sneller dan de ps2 en heeft de GC verslagen.
Over zinloos bashen gesproken..
Jezus, jankerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
[..]
[..]
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken
je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders![]()
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken
kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken
je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders![]()
En dan hebben we Reggie nog:quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mister Kutagari:
De XBOX is niet krachtig en gaat floppen.
Hij was sneller dan de ps2 en heeft de GC verslagen.
Over zinloos bashen gesproken..
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken.quote:
Maar deze is beter, want het is een limited editionquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
De componentenkabel heeft een gele tulpquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou 2 december mijn Xbox360 ga halen, moet ik dan nog een extra kabel erbij kopen omdat ik geen HD TV heb? Of zit er al een SCART-kabel bij?
Bij ELKE console moet je accesoires kopen. PS1, 2, N64, GC.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischHet hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
Wat doet MS nou weer verkeerd met accessoires?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logischHet hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering.
Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso het feit dat er 2 bundels zijn is al raarDat jullie met je groene Xbox brillen dat niet zien is niet mijn probleem. Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering. Afzetterij zeg ik je.
Dat ook altijdquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef kepler het volgende:
[..]
Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverd
Hoe wil je dat doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop toch zo ontzettend dat de revo ook in 2 uitvoeringen komt
Dat is in dit geval een heel sterk argument, daar zeg je namelijk helemaal niets over.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook altijd
JA MAAR NNITNEDOOO DOET HET OOOOOOK
Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen?
Geen HDD, misschien geen eens HD ondersteuning.
Een pack zonder controller misschien.
Het is toch ook gameplay > graphicsquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken..
Iedereen doet het, meestal nog ongefundeerd ook.
source?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan hebben we Reggie nog:
De PSP is kut, want eeuh... HIJ IS GROOT!
Het is gewoon een stel mafkezen.
Zwart en witquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Ik hoop toch zo ontzettend dat de revo ook in 2 uitvoeringen komt
Dat zou nog best eens kunnen ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?
Ok.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en nu is het klaar.
Die boeren inderdaad...briljant.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Xrenity het volgende:
En @ Strollie onder me, koefnoen \o/
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ook altijd
JA MAAR NNITNEDOOO DOET HET OOOOOOK
Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
Jwel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken..
Iedereen doet het, meestal nog ongefundeerd ook.
Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
Precies, bovendien zijn screens het eerste dat naar buiten komt en zijn graphics wel belangrik.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?
tijdens de presentatie van dat geval vertelden ze dat ze erover dachten om hem standaard mee te leveren. Maar dit hoort in het revo-topic, kom ik nog wel eens een keertje kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Jwel.
De analoge stick-nunchuku-geval komt erbij
Toch cool dat ze het proberen!quote:But rolling out a next generation games console in the US, Europe and Japan virtually simultaneously is proving to be a greater challenge than anyone imagined.
"There's a reason no-one has done this before and we are figuring that out," said Xbox marketing boss Peter Moore.
"If we knew what we were getting into, we might not have done it," he admitted at a recent Xbox event in Amsterdam.
In the past console makers have staggered the release of a new machine, like Sony did with the PlayStation Portable. The device first saw the light of day in Japan, three months later in the US and almost a year later in Europe.
Dat is dan weer wat minderquote:We are going to have some disappointment with retailers and consumers
Nauw verbonden vind ik nogal zacht uitgedrukt.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef kepler het volgende:
Gameplay is zeker belangrijk, maar is ook nauw verbonden met de graphics.
Als dat zo was, waarom jankt iedereen dan dat X360 nog niet next gen is?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
Gij graphicshoerquote:Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef P-Style het volgende:
[..]maar desondanks heb ik aan FFX bijv. méér plezier beleefd dan aan FFIX, méde dankzij de veel betere graphics
Dat is inderdaad een schandalige opmerking. FFVII was zo ontzettend veel beter dan FFX en FFIX was eigenlijk ook beter.quote:
Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?quote:True...then again how upset will they be when they take the 360 home and play it on their normal television with big black borders and lower res graphics?
Dat zal wel een naaistreek zijn zeg..quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
Ik lees net dit:
[..]
Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |