abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:58:12 #251
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31383367
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Wat voor speakers heb je? Ik wil er namelijk een 5.1 setje bij halen die op mn 360 kan. Maar wat is leuk, en betaalbaar (<200)
koop diezelfde die ik ook heb, werkt prima. Ik ga pas een goede 5.1 set kopen zodra ik echt een eigen huis heb enzo
The line is a dot to you!
  woensdag 12 oktober 2005 @ 13:59:48 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383402
Aiwa
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:01:03 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31383431
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Overigens vind ik die AB's een beetje karig Ik wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:22 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Oke tnx. Nou gelukkig vind ik het verschil wel te overzien maar toch weer lullig dat ze je niet het echte spul geven en dat ondanks dat je een AB krijgt, je uiteindelijk nog een ander zal willen/moeten kopen.
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken

kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken

je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders
pi_31383510
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Aiwa
Aiwa = Sony
Maar ja, je moet het zelf weten. Het is een prima setje voor deze prijs.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31383519
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:40 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk gewoon je PR werk doen, en je kunt het overdrijven.

Afzeiken terwijl je niet weet waar je het over hebt doet alleen Allard volgens mij
Eerst al mbt de Rev. controller en nu dit
Mister Kutagari:
De XBOX is niet krachtig en gaat floppen.
Hij was sneller dan de ps2 en heeft de GC verslagen.
Over zinloos bashen gesproken. .
-
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:05:30 #256
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31383550
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mister Kutagari:
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_31383556
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik wil die luxe, maar ik krijg een cheap ass
Jezus, jankerd. .
Je krijgt um gratis men .
-
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:06:03 #258
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383565
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:

[..]

[..]

kom op zeg, je krijgt er een gratis AB bij en nog het lef hebben om hier over te zeiken

je kunt er gewoon je Xbox 360 mee bedienen, het enige verschil is dat je hem niet kunt gebruiken voor je TV. Microsoft had hem ook gewoon kunnen weglaten bij de eerste levering Xbox 360 console... fucking Nederlanders
Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logisch Het hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_31383577
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:01 schreef kepler het volgende:

Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_31383595
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Mister Kutagari:
En dan hebben we Reggie nog:
De PSP is kut, want eeuh... HIJ IS GROOT!

Het is gewoon een stel mafkezen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_31383609
Als ik nou 2 december mijn Xbox360 ga halen, moet ik dan nog een extra kabel erbij kopen omdat ik geen HD TV heb? Of zit er al een SCART-kabel bij?
pi_31383616
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken.
.
Iedereen doet het, meestal nog ongefundeerd ook.
-
pi_31383632
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nou, eerlijk is eerlijk. Voor 399 euro hadden ze wel de originele AB mogen meegeven. Is geen kattenpis.
Maar deze is beter, want het is een limited edition .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:09:14 #264
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383641
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef H.Flick het volgende:
Als ik nou 2 december mijn Xbox360 ga halen, moet ik dan nog een extra kabel erbij kopen omdat ik geen HD TV heb? Of zit er al een SCART-kabel bij?
De componentenkabel heeft een gele tulp Dus je kan hem sowieso aansluiten. Een RGB kabel moet je wel los kopen.
pi_31383655
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee serieus, een andere AB maken en die gratis weggeven is wel logisch Het hele gebeuren met die accessoires is ECHT niet tof van M$... Gedoe allemaal.
Bij ELKE console moet je accesoires kopen. PS1, 2, N64, GC.
Dat gezeik slaat imo echt nergens op. .
En ja, het is wel logisch. Waarom zou je meteen je dure dingen weggeven? .
-
pi_31383656
quote:

[..]

Wat doet MS nou weer verkeerd met accessoires?
Je krijgt een iets andere afstandsbediening, boohoo. Huilie.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:09:48 #267
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31383663
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:06 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

quote:

[..]

je krijgt een GRATIS AB bij de eerste levering. Als je die niet wil hebben dan koop je toch een premium-pack zonder AB erin

en welk gedoe met die accessoires dan
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:11:55 #268
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383700
Sowieso het feit dat er 2 bundels zijn is al raar Dat jullie met je groene Xbox brillen dat niet zien is niet mijn probleem. Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering. Afzetterij zeg ik je.
pi_31383727
Ik hoop toch zo ontzettend dat de revo ook in 2 uitvoeringen komt
pi_31383734
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering.
Juist.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:13:30 #271
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31383740
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso het feit dat er 2 bundels zijn is al raar Dat jullie met je groene Xbox brillen dat niet zien is niet mijn probleem. Nu koopt iedereen hier wel een premium bundel, maar dan heb je nog niet alle accessoires in premium uitvoering. Afzetterij zeg ik je.
Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverd
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:15:18 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383792
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef kepler het volgende:

[..]

Nintendo doet precies hetzelfde, de analoge controller wordt niet eens standaard meegeleverd
Dat ook altijd

JA MAAR NNITNEDOOO DOET HET OOOOOOK

Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
pi_31383820
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Hoe wil je dat doen?
Geen HDD, misschien geen eens HD ondersteuning.
Een pack zonder controller misschien.
pi_31383837
Ze hadden die AB eigenlijk al in het preorder kitje moeten stoppen. Dan heeft iedereen al een Xbox360 accessoire thuis liggen terwijl de console nog niet uit is, dat vergroot de hype alleen maar .
pi_31383841
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat ook altijd

Er is overigens nog NIETS bekend over welke controller uitbreidingen meegeleverd worden en welke niet
Dat is in dit geval een heel sterk argument, daar zeg je namelijk helemaal niets over.
pi_31383859
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:16 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hoe wil je dat doen?
Geen HDD, misschien geen eens HD ondersteuning.
Een pack zonder controller misschien.
Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?
pi_31383871
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ach, en die pik van Nintendo doet het ook door te zeggen dat graphics minderwaardig zijn aan gameplay en zo. Ook alvast om zichzelf in te dekken.
.
Het is toch ook gameplay > graphics
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef peristilius het volgende:

[..]

En dan hebben we Reggie nog:
De PSP is kut, want eeuh... HIJ IS GROOT!

Het is gewoon een stel mafkezen.
source?
pi_31383889
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:13 schreef H.Flick het volgende:
Zwart en wit

Overigens zou 2 rev uitvoeringen niet betekenen dat het goed is.

En @ Strollie onder me, koefnoen \o/
pi_31383891
Ja, en nu is het klaar.
pi_31383899
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:17 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Eentje met een berg controller uitvoeringen en eentje met alleen de AB ofzo?
Dat zou nog best eens kunnen ook.
Maar ja, er zijn altijd verschillende packs, snap het gezeik op de 360 niet echt.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:21:04 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31383936
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, en nu is het klaar.
Ok.
pi_31384042
http://media.xbox360.ign.com/media/747/747906/vids_1.html

Frame City Killer lijkt me eigenlijk wel leuk .
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:27:32 #283
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31384107
pi_31384108
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:19 schreef Xrenity het volgende:
En @ Strollie onder me, koefnoen \o/
Die boeren inderdaad...briljant.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 14:51:16 #285
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31384664
quote:

[..]

Dat ook altijd

pi_31384824
quote:

Jwel.

De analoge stick-nunchuku-geval komt erbij
pi_31384874
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:07 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:00:41 #288
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31384884
Ik beschouw die 399 bundel gewoon als een X360 + harde schijf. Alles wat je er dan nog bij krijgt, dat is mooi meegenomen. Alle anderen die dat niet zo zien die hebben pech en zeiken en zeuren er maar rustig op los. Er zijn helemaal geen verschillende versies Er is een pakket met en een pakket zonder accessoires, ik zie het probleem echt niet....
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:02:01 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31384916
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:
Nou sorry hoor Daggla, maar hij heeft gelijk. Graphics zijn ondergeschikt aan Gameplay. Hoe mooi en fantastisch je spel er ook uitziet, als het speelt als een ontstemde viool dan is en blijft het een kutspel.
Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?

Nintendo doet alsof alleen zij dit zien (gameplay=belangrijk), en alleen zij goede gameplay kunnen leveren. Wat gewoon pure bullshit is natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door twi op 12-10-2005 15:09:03 ]
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:05:37 #290
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31385009
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:02 schreef twi het volgende:

[..]

Graphics zijn ondergeschikt aan gameplay. Maar nu doen alsof je grafisch aan de top zit en mensen niet graag willen dat spellen er beter uit zien is gewoon een trieste mening natuurlijk. Waarom zouden spellen met goede gameplay grafisch niet mooi kunnen zijn?
Precies, bovendien zijn screens het eerste dat naar buiten komt en zijn graphics wel belangrik.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 15:09:26 #291
34586 kepler
No bounce, no play
pi_31385088
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 14:58 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Jwel.

De analoge stick-nunchuku-geval komt erbij
tijdens de presentatie van dat geval vertelden ze dat ze erover dachten om hem standaard mee te leveren. Maar dit hoort in het revo-topic, kom ik nog wel eens een keertje kijken

Gameplay --> graphics dat klopt tot zekere hoogte natuurlijk. Als een spel fantastische graphics heeft, maar een slechte gameplay dan is het een kutgame. Andersom is dit minder het geval.

Maar het gaat natuurlijk niet alleen om gameplay, maar bijvoorbeeld ook om de sfeer. Een game als RE wordt alleen maar beter als de graphics ook beter worden (enge sfeer enzo), als RE4 slechte graphics had gehad was de game ook minder geweest. Of kijk naar Far Cry: hier kan je sluipen door de bossen en moet je goed kijken waar je tegenstanders staan. Met slechte graphics gaat dit veel slechter. Of kijk naar Splinter Cell: hier is ook camouflage een belangrijk onderdeel van de gameplay, maar dit kan je beter uitwerken met mooie graphics.

Gameplay is zeker belangrijk, maar is ook nauw verbonden met de graphics. En mooiere graphics zijn natuurlijk supercool
pi_31385483
Rocky Road for 360 launch
quote:
But rolling out a next generation games console in the US, Europe and Japan virtually simultaneously is proving to be a greater challenge than anyone imagined.

"There's a reason no-one has done this before and we are figuring that out," said Xbox marketing boss Peter Moore.

"If we knew what we were getting into, we might not have done it," he admitted at a recent Xbox event in Amsterdam.

In the past console makers have staggered the release of a new machine, like Sony did with the PlayStation Portable. The device first saw the light of day in Japan, three months later in the US and almost a year later in Europe.
Toch cool dat ze het proberen!

quote:
We are going to have some disappointment with retailers and consumers
Dat is dan weer wat minder Die smile is wel tof though
pi_31385564
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:09 schreef kepler het volgende:
Gameplay is zeker belangrijk, maar is ook nauw verbonden met de graphics.
Nauw verbonden vind ik nogal zacht uitgedrukt. Er wordt altijd gedaan alsof gameplay en graphics twee totaal van elkaar losstaande factoren zijn. Maar mijns inziens wordt gameplay voor een héél groot deel bepaald door de graphics. Oké bij sommige genres wellicht wat minder dan bij anderen, maar bij bijv. race simulaties (of een arcade racer wat dat betreft) zijn details, draw-distance, framerate en resolutie van enorme invloed op de gameplay. Bij RPG's zijn graphics misschien minder van belang, maar desondanks heb ik aan FFX bijv. méér plezier beleefd dan aan FFIX, méde dankzij de veel betere graphics, waarmee ook emoties (van de characters) beter over te brengen zijn. Ik zou zeggen dat bij puzzelspelletjes de graphics niet zo erg van belang zijn, maar bij zo'n beetje ieder ander genre dat ik kan bedenken eerlijk gezegd wèl!

Dus gameplay staat niet boven graphics. Gameplay is gewoon hèt belangrijkste van een spel, de graphics zijn onderdeel van deze gameplay en bepalen evenals vele andere factoren het succes van de gameplay!
pi_31385839
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:00 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Als dat zo was, waarom jankt iedereen dan dat X360 nog niet next gen is? .
En als je nu met een game op de markt komt als Bubble Bobble (briljante gameplay) word je ook afgemaakt.
Om nog maar te zwijgen over het gros dat een game blind koopt vanwege de graphics. .
-
  woensdag 12 oktober 2005 @ 16:36:18 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31386512
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 15:29 schreef P-Style het volgende:

[..]maar desondanks heb ik aan FFX bijv. méér plezier beleefd dan aan FFIX, méde dankzij de veel betere graphics
Gij graphicshoer
pi_31386686
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Gij graphicshoer
Dat is inderdaad een schandalige opmerking. FFVII was zo ontzettend veel beter dan FFX en FFIX was eigenlijk ook beter.
pi_31386791
Ik lees net dit:
quote:
True...then again how upset will they be when they take the 360 home and play it on their normal television with big black borders and lower res graphics?
Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?
pi_31386932
Ik hoop wel dat alle games eindelijk eens breedbeeld zijn. Op een 4:3 TV heeft bijna elke DVD toch ook borders en daar klaagt niemand over.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:03:06 #299
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_31386965
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 16:52 schreef Xrenity het volgende:
Ik lees net dit:
[..]

Zou dat echt zo zijn? Dat de 360 alleen breedbeeld uitzend en dus alle games op andere TV's 'geletterboxed' worden?
Dat zal wel een naaistreek zijn zeg..
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  woensdag 12 oktober 2005 @ 17:03:39 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31386976
Mn tv is groot genoeg om gewoon 16:9 uit te zenden met balken inderdaad, bij dvd's ook goed te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')