aha, nou dan post ik mijn vraag hier nog een keer:quote:Dat weet ik niet, ik weet wel dat er een nieuw topic is!
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef baquelappe het volgende:
Waarom toch zo'n serieus degelijk en stak design als er enkel kleurige kiddy games op komen? (nintendo kennende) Maak dat ding net als de 64 en GameCube lekker vrolijk en kleurrijk
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef baquelappe het volgende:
Waarom toch zo'n serieus degelijk en stak design als er enkel kleurige kiddy games op komen? (nintendo kennende) Maak dat ding net als de 64 en GameCube lekker vrolijk en kleurrijk
Baklap.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef baquelappe het volgende:
Waarom toch zo'n serieus degelijk en stak design als er enkel kleurige kiddy games op komen? (nintendo kennende) Maak dat ding net als de 64 en GameCube lekker vrolijk en kleurrijk
Helemaal niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Cerbie het volgende:
Ruzbeh moet nog plaatjes leren verkleinen (30 topics terug al)
Hee da's wel een goed idee! Dat scheelt weer crappy releasegames kopen omdat er toch even niets anders is..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben van plan om op de Revo ook mijn Cube backlog weg te werken![]()
Ultieme vrijheid in een game kost flink wat rekenkracht.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef __aram het volgende:
[..]
aha, nou dan post ik mijn vraag hier nog een keer:
Wat ik mij afvraag, in hoeverre hangt de vrijheid die je in een game hebt af van de grafische kracht van de machine??
En dan bedoel ik vrijheid om alles in de omgeving vast te kunnen pakken en te gebruiken. Want met de revolution controller, ik hoorde daar al eerder iemand over hier op het forum, is het natuurlijk geweldig om gewoon iets op te pakken en er dan van alles mee te kunnen doen, zoals slaan, gooien of verplaatsen.
Als dit om andere hardware vraagt, dan zou ik me eerder richten op het creeëren van een vrijheid die de werkelijkheid afspiegelt inplaats van een omgeving die dit bijna
Believe.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef peristilius het volgende:
Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben van plan om op de Revo ook mijn Cube backlog weg te werken![]()
Bedankt voor je antwoord, het heeft mijn visie op het hele gameplay>graphics wel weer wat genuanceerd. Want als een systeem voor uitmuntende graphics ook zorgt voor een enorme wereld van vrijheid dan is dat toch ook gameplay++?quote:Kortom, echte vrijheid met een zwak systeem zit er niet echt in. Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.
neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef __aram het volgende:
Ben ik nou de enige waarbij de layout wordt verpest door de te grote afbeeldingen in de OP?
Ik wil natuurlijk wel ontspannen in mijn favoriete topic kunnen lezen!
Idd, ben blij dat je inziet dat meer kracht niet alleen mooiere plaatjes betekent.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:59 schreef __aram het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, het heeft mijn visie op het hele gameplay>graphics wel weer wat genuanceerd. Want als een systeem voor uitmuntende graphics ook zorgt voor een enorme wereld van vrijheid dan is dat toch ook gameplay++?
Ik hoop iig dat de Revo vooral richt op het creeëren van ultieme vrijheid, ik vind dat meer next gen dan een wereld die ingame bijna hetzelfde lijkt als de echte wereld, maar je kunt er verder vrij weinig mee.
Zoiets verwacht ik op geen enkele console, dat is een hel voor codeschrijvers en bugtestersquote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ultieme vrijheid in een game kost flink wat rekenkracht.
Als omgevingen volledig interactief zijn, en alles dus kapot moet kunnen of kunnen bewegen, zijn er veel meer variabelen. En voor elke variabele gelden dan weer regels. Als je voorwerpen en omgevingen dan ook nog een beetje realistisch wil laten reageren heb je ook nog goede physics nodig, wat veel CPU vraagt.
Kortom, echte vrijheid met een zwak systeem zit er niet echt in. Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.![]()
Waarom gebruik je die dan niet in de OP?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Helemaal niet.Die plaatjes zijn niet van mij. FYI waren mijn plaatjes die ik gebruikte in Revolution topisc altijd klein.
Dat is zeker waar, maar volgens mij hebben de next-gen consoles wel genoeg kracht om het redelijk goed te combineren.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef YourMaster het volgende:
Zo zou ik het niet willen zeggen, die ultieme vrijheid zijn geen mooie graphics, maar zijn mogelijkheden die ten koste gaan van graphics. Elke boom of huis of stoel die je helemaal in stukjes kan haken zal er minder mooi uit kunnen zien dan de tegenhangers waar je alleen naar kan kijken. Als je op hetzelfde moment 30 tegenstanders heb, kunnen die minder mooi er uit zien dan als je er maar 1 zou hebben.
Met krachtigere systemen zijn inderdaad complexere spellen mogelijk, met daarin zaken zoals meer vrijheid of een betere ai en meer NPC's, maar dan moet daar wel voor gekozen worden, en niet voor zaken als zweet en rimpels op de hoofden van je tegenstanders.
Ach het begint er in ieder geval telkens meer op te lijken, games als Oblivion gaan een geweldige vrijheid bieden en er zitten ook een aantal games aan te komen met fully destructive environments. Dit is natuurlijk nog lang geen echte vrijheid, maar het komt in ieder geval al meer in de buurt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik op geen enkele console, dat is een hel voor codeschrijvers en bugtesters
rofl!quote:GI: What about the Nintendo controller? What do you think of that?
Allard: I think it’s well intentioned. I think it’s great for them to say, “We’ve got to make it more approachable.” It’s the same reason our DVD remote, at the press conference I could have done our whole demo on the DVD remote because we put A, B, X, Y on the remote. We put the guide button on the remote. We put the media center button on the remote. You’re going to be able to play casual games on Live Arcade with the remote control.
Four years ago I wrote an email treaty and said, “Why aren’t accelerometers in remote controls? Why can’t I scroll down my channel guide with a gesture instead of up, up, up, up? So I think that’s interesting. We did a lot of research with gamers, talk to a lot of game developers and said, “Should we put an accelerometer in there and do the tilt thing?” And there wasn’t that much enthusiasm around it. Maybe Nintendo will be more persuasive and have more ideas in first party than we did and that will take off. I don’t think that’s the way you’re going to play FIFA. I don’t think it’s the way you’re going to play Madden. I don’t think it’s the way you’re going to play racing games. I think the traditional controller for traditional categories is really going to be what drives that. I don’t think most Electronic Arts games are going to be played with that thing. I think they’re going to be designed for the classic controller.
But to the extent that they do innovative games and bring new gamers in, that’s good. The extent that we think, “Hmm, we’ve got to do something like that too because now there’s a category of third parties that really want a simplified controller.” That’s good. I’d be lying to you if I didn’t say, “Why don’t we just take the Atari 2600 joystick, slap a battery and radio in there, and make that compatible with Xbox 360 too?” Just like we did with USB keyboards you can plug in. Remote control, that’s great. Let’s take it one step further and do a simple controller. We’ve talked about it. I like the idea. I don’t know if I like the implementation because it ain’t my remote. How am I going to watch a movie on Revolution? Am I going to have a different remote than that or am I going to have to use the four colored buttons?
Wat valt er zo hard te lachen aan deze tekst?quote:
Je bedoelt marketing?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef __aram het volgende:
Die herhaling brengt me op een volgend punt, kan er bij de next gen ook niet in elk groot games bedrijf een sectie komen die zich totaal richt op het hypen van fans? Dat ze gewoon uit alle onderdelen van het bedrijf informatie verzamelen, dit in kleine stukjes hakken en dan om de twee dagen een klein beetje vrij laten. Kan er in die twee dagen heerlijk gespeculeerd en gehyped worden, en dan komt er gewoon weer iets nieuws! Dat lijkt me geweldig!
Het kan al zolang er spellen bestaan gecombineert worden. Bij elk spel worden er afwegingen gemaakt waar tijd en moeite in wordt gestoken, wat er complex wordt en wat er eenvoudig blijft. Elke generatie groeit dan ook zowel de grafische kracht en de complexiteit van de games.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar volgens mij hebben de next-gen consoles wel genoeg kracht om het redelijk goed te combineren.
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat valt er zo hard te lachen aan deze tekst?
Die dude denkt dus dat het gewoon een simpele afstandsbediening met knoppen isquote:Allard: I think it’s well intentioned. I think it’s great for them to say, “We’ve got to make it more approachable.” It’s the same reason our DVD remote, at the press conference I could have done our whole demo on the DVD remote because we put A, B, X, Y on the remote. We put the guide button on the remote. We put the media center button on the remote. You’re going to be able to play casual games on Live Arcade with the remote control.
Shell. En het developen voor de controller schijnt ook nog eens simpel te zijnquote:I don’t think that’s the way you’re going to play FIFA. I don’t think it’s the way you’re going to play Madden. I don’t think it’s the way you’re going to play racing games. I think the traditional controller for traditional categories is really going to be what drives that. I don’t think most Electronic Arts games are going to be played with that thing. I think they’re going to be designed for the classic controller.
Hier heeft hij gelijk, hoe kan je in godsnaam een DVD kijken als je controller geen fokking PLAY knop heeft!?quote:I don’t know if I like the implementation because it ain’t my remote. How am I going to watch a movie on Revolution? Am I going to have a different remote than that or am I going to have to use the four colored buttons?
CG film.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroeger had je zo'n plaatje wat schijnt een Revolution game te zijn
[afbeelding]
Iemand die weet wat het nou echt is ? of is het gewoon een filmpje ?
WTF?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vroeger had je zo'n plaatje wat schijnt een Revolution game te zijn
[afbeelding]
Iemand die weet wat het nou echt is ? of is het gewoon een filmpje ?
Zit hij nou te verkondigen dat ze dat allang wilden doen maar dat er geen interesse zou zijn?quote:
Nee ik bedoel niet marketing, want zoals het nu werkt is dat er persconferenties worden gehouden als er weer wat groots word aangekondigt zoals wi-fi gisteren. En daarnaast word alle informatie doormiddel van een campagne naar buiten gebracht als het product verkocht moet worden.quote:Je bedoelt marketing?
Geloof me, die afdelingen zijn al groot genoeg
Ja, dat is inderdaad al een tijd onderdeel van marketingmachines. En niet alleen bij de gamesindustrie, maar ook bijvoorbeeld filmmaatschappijen hebben werknemers die als normale users op fora proberen films te hypen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef __aram het volgende:
Ik bedoel echt meer een sectie die totaal gericht is op de fanboys (slechte benaming natuurlijk). Waarbij de informatie wordt vrij gegeven zoals het ging bij de revo controller, alleen dit keer zijn het niet geruchten maar gewoon feiten. Die afdeling geeft dan om de zoveel tijd een beetje informatie aan de community zodat die weer kunnen speculeren.
En dan op zo'n manier dat het nooit een week stil blijft rond het onderwerp, in dit geval dus revolution. Want de laatste tijd ging het hier werkelijk nergens over in het topic.
HINT: Ironiequote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:44 schreef Koning-Afwas het volgende:
"Hier heeft hij gelijk, hoe kan je in godsnaam een DVD kijken als je controller geen fokking PLAY knop heeft!?"
Euhm, hoe kijk jij DVD op je pc, is dat soms niet met de muis op de Play Movie knop drukken?
Dus hoe zou dat waarschijnlijk met de Revo controller gaan doen...?
(HINT: Point and Click)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef jorryt het volgende:
HINT: 3letterwoord, rijmt op sp
LOLquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:47 schreef Ruzbeh het volgende:
plaatje
Niet alleen Nintendo is hard bezig met de Revolution maar third-parties zijn ook bezig met de Revolution.quote:Yoshihiro Mori, senior managing director at Nintendo, said the biggest negative factor was sluggish sales of software for the GameCube as third-party developers had focused on making games for its next-generation console due next year.
Da's op zich wel goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Ruzbeh het volgende:
Vind je het gek dat de Gamecube zo dood is.
[..]
Niet alleen Nintendo is hard bezig met de Revolution maar third-parties zijn ook bezig met de Revolution.Als ze iets op de Gamecube wilde doen (weinig, maar toch wel een paar games) zei Nintendo zeker dat ze 'm naar de Revolution moeten verplaatsen. Zou ook niet zo moeilijk zijn om games over te brengen van Gamecube naar Revolution aangezien de ontwikkelings bijna hetzelfde is als op de Gamecube.
Hopelijk is die Revolution boeiender dan de DS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Oksel het volgende:
Het wachten..Valt.. me.. zwaar..
Maareh, gaat goed in dit topicTenminste geen gezeik op andere consoles..
De controls zullen echt beter zijn en de controls kunnen ten alle tijden allemaal gebruikt worden in alle spellen, in tegenstelling tot de DS (touchscreen, microphone). De tilt sensors en X, Y, Z spacial sensors zijn gewoon de logische stap.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Kiff het volgende:
[..]
Hopelijk is die Revolution boeiender dan de DS.
Alsof de DS kut isquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De controls zullen echt beter zijn en de controls kunnen ten alle tijden allemaal gebruikt worden in alle spellen, in tegenstelling tot de DS (touchscreen, microphone). De tilt sensors en X, Y, Z spacial sensors zijn gewoon de logische stap.Wat er zo briljant aan de Revolution controller is, is dat het op een afstandsbediening lijkt. En als je dichtbijer kijkt kan je zien dat het niet zomaar een afstandsbediening is. Zo kun je een non-gamer aantrekken.
Nintendo = pure genious!
Nee hoor, maar de touchscreen is niet iets dat je bij alle tijden kan gebruiken met normale games enzo. Het verbeterd huidige games niet, maar je moet dan games maken die een stukje anders zijn en dat is een nadeel die de Revolution niet heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Alsof de DS kut is
Het apparaat is voor een handheld nog steeds briljant, vooral met de games die er nu (net) zijn en er aan komen. Wireless multiplay is ook nog steeds briljant (als het goed gaat werken iig)
quote:J. Allard is de man die verantwoordelijk is voor de wereldwijde lancering van de Xbox 360. In een interview met Game Informer liet hij weten dat hij Nintendo's next gen controller 'goed bedoeld' vond.
Allard gelooft niet dat mensen succesvolle games als FIFA met de 'afstandbediening' zouden willen of kunnen spelen. En dat geldt volgens hem ook voor racegames. "De meeste Electronic Arts games voor de Revolution zullen voor de classic controller ontworpen worden," liet hij weten.
Het Microsoft kopstuk vond wel dat Nintendo de industrie een positieve impuls geeft. "In die zin dat we nu denken dat we ook een versimpelde controller uit moeten brengen, omdat er een categorie 3rd party ontwikkelaars is die dat graag wil."
Daar voegde hij al grappend aan toe: "Ik zou liegen als ik niet had gezegd dat we een Atari 2600 joystick zouden pakken, daar een batterij en een ontvanger op zouden plaatsen en hem compatible met de Xbox 360 zouden maken."Einde bericht
Hmm oud? ik zie hem vandaag pas op allerlei website's...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Oud en uit gediscussieerd.
Ook is de vertaling nogal matig.
page 1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm oud? ik zie hem vandaag pas op allerlei website's...
Makes perfect sense als je het mij vraagtquote:"If you are just going to compare the spec sheets and spec numbers, Revolution may not have an equal or higher number as the PlayStation 3 or Xbox 360. But the fact of the matter is that if people are going to connect our machine and their machine to an ordinary TV set at home and try to compare the differences, I really don't think that they can tell such a huge difference between the machines," ....
"And for those other gameplayers who are eager to purchase the PlayStation 3 or Xbox 360," said Iwata, "we don't care because we believe they are willing to purchase Revolution as well."
Haha, nu mijn beurtquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:
Er gaan trouwens rumors dat de Revolution 100 dollar gaat kosten.
Die gast die eerder die quotes van Molyneux en Naka had, heeft dit opgevangen, insider source.
en daarbij:
[..]
Makes perfect sense als je het mij vraagt
Natuurlijk betekend dit niet dat hij 100 gaat kosten, maar meer richting 150, gok ik.
De shotgun blijft meesterlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee hoor, maar de touchscreen is niet iets dat je bij alle tijden kan gebruiken met normale games enzo. Het verbeterd huidige games niet, maar je moet dan games maken die een stukje anders zijn en dat is een nadeel die de Revolution niet heeft.
Trouwens:
http://4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups
Alle mockups tot nu toe. De recente zijn met de revolution remote en dan met fanmade omhulsels. Er staat zelfs een mockup van mij bij.Nummer 12 (met de vier knoppen expansion). Had 'm gepost op Gaming-Age.
Nummer 10 is echt prachtig. Hopelijk doet Nintendo zoiets.
Als je een GC had zou ik hem net zolang verstoppen totdat je leert hoe je Imageshack gebruiktquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Zo gaat de Revolution classic controller eruit zien, mark my words.
Bij mij werkt ie gewoon.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je een GC had zou ik hem net zolang verstoppen totdat je leert hoe je Imageshack gebruikt
Over parels gesproken, ik durf te wedden dat hij er echt prachtig uit ziet in het wit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet echt denderend, vond de Wavebird ookal niet echt een pareltje.
Ik begrijp hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef pkwarts het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe games van Nintendo die goed op de controller zullen inspelen. En dan bedoel ik dus niet een mario/zelda/pikmin etc die je met die controller kan besturen, maar echte nieuwe games. Zoals nintendogs eigenlijk voor de DS zeg maar.
Ik hoop dat jullie het snappen, want ik heb al moeite het me zelf uit te leggen
Niet de analoge sticks op de PS2 manierquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
Zo gaat de Revolution classic controller eruit zien, mark my words.
Nou ja... Mark Rein van Epic (denk aan Unreal Engine 3) was anders enorm blij met 512MB ram... ben effe vergeten welke next-gen console het was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Retuobak het volgende:
(geheugen ed. geloof ik allemaal wel, dat heeft toch geen invloed op de ontwikkeling van technologie.)
Weet ik niet... ik heb vaak genoeg op een Playstation controller gespeeld, ik zie eigelijk niet hoezo het enorm beter zou zijn als de d-pad van plek ging wisselen zoals bij de Cube controller. Maar de Cube controller ligt enorm lekker in de hand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet de analoge sticks op de PS2 manierDas kut. Doe maar gewoon dezelfde layout als bij de huidige Wavebird. Das veel bter.
Dat zeg ik niet, maar de revolution opzich (of de PS3/Xbox 360 for that matter) interesseert mij minder dan de gebruikte technologie. Qua geheugen weet ik echter prima wat te verwachten en dus interesseert het mij niet zo als bijv. de GPU in de X360.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nou ja... Mark Rein van Epic (denk aan Unreal Engine 3) was anders enorm blij met 512MB ram... ben effe vergeten welke next-gen console het was.Maar geheugen is belangerijk.
En dan de zombies weer er terug in meppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
Ben net The Ring aan het kijken en weet wat de échte revolutie is.
Dat bij Resident Evil de zombies uit je scherm komen kruipen, net als dat mens uit die put
Hahahaa, dan poep ik helemaal in mijn broekquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
Ben net The Ring aan het kijken en weet wat de échte revolutie is.
Dat bij Resident Evil de zombies uit je scherm komen kruipen, net als dat mens uit die put
Ach maak je niet druk, gebruik gewoon de Shotgun mockup van de Revo controller.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahahaa, dan poep ik helemaal in mijn broekThe RIng + Resident Evil = een bange Roy
Slecht verborgen tvpquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:59 schreef Erwtensoep het volgende:
jaja
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
Is nou al bekend wat voor geluid het gaat ondersteunen? Nu misschien wel belangrijker dan de graphics. Denk je eens in, een spel waar je dirigent moet spelen en dan een heel orkest commanderen in 7.1 ofzo. En dan met drukke gebaren de hele Ode zu Freude van Beethoven tot een goed eind volbrengen..
Goddelijk.
Freakquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
Is nou al bekend wat voor geluid het gaat ondersteunen? Nu misschien wel belangrijker dan de graphics. Denk je eens in, een spel waar je dirigent moet spelen en dan een heel orkest commanderen in 7.1 ofzo. En dan met drukke gebaren de hele Ode zu Freude van Beethoven tot een goed eind volbrengen..
Goddelijk.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Watvoor geluid hebben Xbox 360 en PS3 dan? Ik denk welniet dat Nintendo geluid belangrijk vindt, kijk maar naar Nintendo DSNintendogs.
Ik moet zeggen dat Ninty het geluid altijd op een erg laag pitje heeft staan. Weinig verschillende muziekjes, vaak erg simpele en stomme geluidjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Watvoor geluid hebben Xbox 360 en PS3 dan? Ik denk wel dat Nintendo geluid belangerijk vindt, kijk maar naar Nintendo DS.
IGN:quote:
Gamespot:quote:9.0 Sound
Dogs bark realistically with varying pitches for the different breeds. The game also uses the DS audio for custom player samples that can be transmitted to other systems.
Daarnaast is het een beetje raar om te stellen dat Nintendo schijt heeft aan geluid alleen als er een enkele game, volgens jou, niet goed gebruikt maakt van de geluid.quote:Sound 8.0
The game's gentle, upbeat tunes are a nice complement to the assortment of yips, barks, fearful whines, plaintive begging, playful huffing, squeaking yawns, and other such doggy noises that round out the great sound.
Metroid, zelda, mario etc allemaal games met geweldige soundtracks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ninty het geluid altijd op een erg laag pitje heeft staan. Weinig verschillende muziekjes, vaak erg simpele en stomme geluidjes.
En de gamecube heeft dolby pro logic![]()
Tja, ik vind dat ze niet zo heel veel aandacht besteden aan geluid.
-edit- Nintendogs is trouwens HET voorbeeld dat het geluid op de DS niet geweldig is
Nee ik geef even aan dat dat HET voorbeeld is, waarmee je kunt aantonen dat ze er niet echt veel aandacht aan besteden. Die cijfers van ign en gamespot heb ik schijt aan, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnaast is het een beetje raar om te stellen dat Nintendo schijt heeft aan geluid alleen als er een enkele game, volgens jou, niet goed gebruikt maakt van de geluid.
Bijzonder, nou, Ocarina of Time had toch wel echt meisterlijke geluid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee ik geef even aan dat dat HET voorbeeld is, waarmee je kunt aantonen dat ze er niet echt veel aandacht aan besteden. Die cijfers van ign en gamespot heb ik schijt aan, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Het geluid van Mario en Zelda vind ik trouwens alleraardigst, maar echt bijzonder?
Mja en bij benadering misschien niet zo goed als Final Fantasy VII, die een jaar eerder uitkwam. De xbox ondersteunt nu al 5.1, dus de 360 zal dat ook wel minstens doen. Overigens vind ik het voor de meeste spellen niet heel belangrijk. Ik heb m'n versterker toch zelden aan, dus zo'n meerwaarde heeft 5.1 ook weer niet boven dolby pro logic. Maar als nintendo vaker muziekspellen wil maken, en dat is gezien Band Brothers en Electroplankton niet heel vreemd, moeten ze er inmiddels wel eens aan gaan werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Bijzonder, nou, Ocarina of Time had toch wel echt meisterlijke geluid.Maar dat was lang geleden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Mja en bij benadering misschien niet zo goed als Final Fantasy VII
I like this MMaRsu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hey we houden het wel ontopic hier hé
't Zijn toch ook developers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:50 schreef Retuobak het volgende:
"DEVELOPER SUPPORT"
En dan een lijstje met publishers?
rogue leader maakt ook gebruik van 5.1, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef speknek het volgende:
De xbox ondersteunt nu al 5.1, dus de 360 zal dat ook wel minstens doen.
Dat weet je niet, misschien biedt Nintendo wel genoeg geld om ervoor te zorgen dat Rayman niet naar de revo komt. (of ze staan het gewoon niet toe natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:02 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman 4 komt ook op de revo, het is al ong. een jaar geleden bevestigd door michel ancel dat de nieuwe Rayman op alle NEXTGEN consoles uitkomt![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 21:07 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat weet je niet, misschien biedt Nintendo wel genoeg geld om ervoor te zorgen dat Rayman niet naar de revo komt. (of ze staan het gewoon niet toe natuurlijk)
Zo, elke smilie geeft mijn mening weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
DEVELOPER SUPPORT
Square Enix
Ubisoft - http://www.gamesindustry.biz/news.php?aid=10910
Koei - http://www.cubed3.com/news/4304/
EA - http://cube.ign.com/articles/651/651304p1.html
LucasArts - http://www.revogaming.net(...)ticle.php?storyid=30
Bandai Namco Group -http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15143-2025-4-6-x
Konami - http://cube.ign.com/articles/629/629891p1.html
Activision - http://cube.ign.com/articles/651/651304p1.html
THQ - http://cube.ign.com/articles/649/649292p1.html
Sega - http://cube.ign.com/articles/635/635224p1.html
Natsume - http://www.n-sider.com/newsview.php?type=story&storyid=1276
Kuju Entertainment - RUMORED
Treasure - RUMORED
Capcom - RUMORED
Factor 5 - RUMORED - http://www.gamespot.com/news/2005/09/30/news_6134777.html
CONFIRMED GAMES
Super Smash Bros. (launch title)
Untitled Mario game
Legend of Zelda
Animal Crossing
Donkey Kong
Metroid Prime 3
Final Fantasy: Crystal Chronicles
RUMORED GAMES
Untitled Camelot RPG - http://cube.ign.com/articles/588/588764p1.html
Kid Icarus - http://cube.ign.com/articles/617/617000p1.html
Pikmin 3
Batallion Wars 2 - http://cube.ign.com/articles/654/654724p1.html
Sin & Punishment 2 - http://xbox.advancedmn.com/article.php?artid=5781
Splinter Cell 4 - http://cube.ign.com/articles/655/655689p1.html
Harvest Moon - http://www.n-sider.com/newsview.php?type=story&storyid=1276
Castlevania - http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61031
Turok - http://www.gamespot.com/news/2005/09/28/news_6134558.html
Dragon Quest - http://www.gamespot.com/r(...)e3/news_6125236.html
Soul Calibur 4 - http://cube.ign.com/objects/739/739575.html
Resident Evil 5 - http://www.joystiq.com/entry/1234000523057415
Sonic the Hedgehog - http://www.revo-europe.com/news.php?nid=8138
Shenmue 3 - http://games.kikizo.com/news/200508/141_p1.asp
Activision bracht vroeger wel meisterlijke spellen uit zoals Battlezone. Zou trouwens uitstekend werken met de Revolution controller aangezien het een soort strategy is. Misschien een idee voor Activision om een remake te maken voor de Rev.quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo, elke smilie geeft mijn mening weer
Ik ben benieuwd waarmee ze volgende maand komenquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
27 Oktober krijgen we nieuw info (dat rechterste plaatje mag je negeren volgens mensen die EDGE lezen).
Nou ja, het zou wel kunnen, maar dan gaat ie hopeloos achterlopen op grafisch gebied.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:29 schreef twi het volgende:
Mensen die denken dat dit ding 100 dollar kan gaan worden kan ik niet anders dan vierkant uitlachen, sorry.
Maareh, deze ga je wel kopen, Ruzbeh?
Als Nintendo dat zou doen kun je al helemaal dag dag zeggen tegen Nintendo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, het zou wel kunnen, maar dan gaat ie hopeloos achterlopen op grafisch gebied.
Zoals ik al eerder zei, Nintendo maakt winst als Nintendo de Revolution voor $200 dollar verkopt. Voor $99 maakt Nintendo dan ongeveer maximaal $100 verlies, en waarom is dat zo raar? Sony lijdt bij de launch ook altijd $100 verlies per console.quote:Op zondag 9 oktober 2005 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, het zou wel kunnen, maar dan gaat ie hopeloos achterlopen op grafisch gebied.
Sony leidde geen verlies op de PS2 toen die voor 1400 keiharde pegels over de toonbank gingquote:Op zondag 9 oktober 2005 13:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Nintendo maakt winst als Nintendo de Revolution voor $200 dollar verkopt. Voor $99 maakt Nintendo dan ongeveer maximaal $100 verlies, en waarom is dat zo raar? Sony lijdt bij de launch ook altijd $100 verlies per console.
Je maakt een geintje, right?quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
200 euro voor een nieuwe nintendo console vind ik gewoon BS. Dat is gewoon onmogelijk.
Maar droom vooral verder, raar ben je altijd al geweest.![]()
Riiight, elke Nintendo console is $200 dollar geweest. 200 Euro zo goed als onmogelijk? Nou, ok.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Sony leidde geen verlies op de PS2 toen die voor 1400 keiharde pegels over de toonbank ging.
Daarnaast is 200 euro voor een Revolution IMHO zo goed als ongeloofwaardig, en Nintendo heeft ook niet de naam verlies te maken op hun hardware (ze maken nog steeds een klein beetje winst op de Gamecube's die ze verkopen).
Tenslotte wordt er een geheel niet ontwerp gemaakt door IBM zoals je zult weten, en ook de grafische ontwikkeling zal niet goedkoop zijn. Ook de productie hiervan niet, getuige het feit dat ik neit verwacht dat de specs laag zullen liggen van de revolution.
200 euro voor een nieuwe nintendo console vind ik gewoon BS. Dat is gewoon onmogelijk.
Maar droom vooral verder, raar ben je altijd al geweest.![]()
Blu-Ray en Cellquote:Op zondag 9 oktober 2005 12:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[afbeelding]
27 Oktober krijgen we nieuw info (dat rechterste plaatje mag je negeren volgens mensen die EDGE lezen).
Mwah zontwikkeling zal opzich nog wel meevallen. Zeker omdat ibm/ati toch in het bezit blijven van de tech die ze ontwikkelen en het vast ook niet compleet nieuw zal zijn wat ze gaan gebruiken (het ontwerp misschien wel maar de tech niet). Productie prijs zal ook wel meevallen. Een moderne gpu kost iets van 30 dollar om te maken (een cpu minder omdat die simpeler in elkaar zit). Voor 200 euro zou je dus best een console kunnen bouwen ala de revo.quote:Op zondag 9 oktober 2005 14:25 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Sony leidde geen verlies op de PS2 toen die voor 1400 keiharde pegels over de toonbank ging.
Daarnaast is 200 euro voor een Revolution IMHO zo goed als ongeloofwaardig, en Nintendo heeft ook niet de naam verlies te maken op hun hardware (ze maken nog steeds een klein beetje winst op de Gamecube's die ze verkopen).
Tenslotte wordt er een geheel niet ontwerp gemaakt door IBM zoals je zult weten, en ook de grafische ontwikkeling zal niet goedkoop zijn. Ook de productie hiervan niet, getuige het feit dat ik neit verwacht dat de specs laag zullen liggen van de revolution.
200 euro voor een nieuwe nintendo console vind ik gewoon BS. Dat is gewoon onmogelijk.
Maar droom vooral verder, raar ben je altijd al geweest.![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:32 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Blu-Ray en Cell
Moet dat niet in het Ps3 topic?![]()
Dan weet je meer dan alle andere analisten in de wereld. 200 euro lijkt me ongeveer de laagst mogelijke prijs zonder verlies te lijden. Ten eerste zullen behalve de productiekosten ook de ontwikkelkosten van de "revolutie" (dat toverstokje zegmaar) eruit gehaald moeten worden. Daarnaast zal de console dan qua launchprijs wel heel erg dicht in de buurt zitten van een portable console zoals de DS. Wanneer DS een stuk verouderde hardware als een Nintendo DS (met een kleine nieuwe feature) voor zo'n prijs op de markt zet, zullen ze de Revolution echt niet voor maar een paar tientjes meer in de winkel leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:31 schreef Oksel het volgende:
Ik weet zeker dat de launchprijs niet hoger dan ¤200 ligt!
?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
Dan weet je meer dan alle andere analisten in de wereld.
Wat een onzin, die Revolution controller wordt nou ook niet zo ongelofelijk duur, het is gewoon een tilt sensor en misschien nog wat dingen en het werkt met Bluetooth, lijkt me niet zo ongelofelijk duur worden. Tilt sensors had je ook in Wario Ware Twisted.quote:200 euro lijkt me ongeveer de laagst mogelijke prijs zonder verlies te lijden. Ten eerste zullen behalve de productiekosten ook de ontwikkelkosten van de "revolutie" (dat toverstokje zegmaar) eruit gehaald moeten worden.
Hoeveel kost de GBA SP? 100 euro? En de Gamecube? Nou dan.quote:Daarnaast zal de console dan qua launchprijs wel heel erg dicht in de buurt zitten van een portable console zoals de DS. Wanneer DS een stuk verouderde hardware als een Nintendo DS (met een kleine nieuwe feature) voor zo'n prijs op de markt zet, zullen ze de Revolution echt niet voor maar een paar tientjes meer in de winkel leggen.
Dat is wel mogelijk, maar aangezien de Xbox 360 al te krijgen is voor 299 euro, nou, nee. Gewoon 200 euro.quote:Ik verwacht dat dat ding gewoon hier op de Nederlandse markt 249 euro gaat kosten. Zitten ze vrij ver onder de prijs van Microsoft en kosten ze de helft van de PS3.
En de mensen die Mario of Metroid niet willen hebben dan, moeten die dan maar meer betalen voor een console omdat er een game bijzit de ze niet willen hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:10 schreef YourMaster het volgende:
Ze moeten gewoon überhaupt niet beginnen met een losse console, en gewoon gelijk de rev verkopen met de keuze uit mario of metroid voor 250¤
Heb ik niet, net zo min als links naar analisten die denken dat 'ie goedkoper wordt dan 200 dollar, laat staan 100 dollar.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:17 schreef Ruzbeh het volgende:
Link naar analisten die denken dat ie duurder wordt? Elke Nintendo console is nooit hoger dan 200 dollar geweest.
Dus jij denkt dat er een of andere Japanner heeft gezeten met zo'n tilt sensor, hij 'm met een plakbandje aan z'n eigen TV remote heeft gepakt en dat het daarna direct werkte zoals het hoorde? Aan elke nieuwe feature zitten miljoenen en miljoenen aan ontwikkel-, research- en testkosten.quote:Wat een onzin, die Revolution controller wordt nou ook niet zo ongelofelijk duur, het is gewoon een tilt sensor en misschien nog wat dingen en het werkt met Bluetooth, lijkt me niet zo ongelofelijk duur worden. Tilt sensors had je ook in Wario Ware Twisted.
Bij launch kostte de SP flink meer, 179,99 voor zover ik me kan herinneren. Hetzelfde geldt voor de originele GBA. Ik vind het persoonlijk al vrij schandalig dat die dingen 5 jaar na introductie nog bijna tweehonderdvijftig oudhollandse guldens kosten, wat meer is dan de launchprijs destijds van een Gameboy Classic (199 gulden). De Gamecube geld hetzelfde voor. Launchprijs van 219 euro zoals hierboven al gezegd, en die is technologisch een stuk minder riskant met minder "nieuwe" dan wel "exclusieve" features dan de Revolution. Wellicht relatief gezien met de concurrenten heeft de Revo wat weinig vermogen, maar dat zal de tijd moeten leren.quote:Hoeveel kost de GBA SP? 100 euro? En de Gamecube? Nou dan.
299 euro voor de basisversie, dus wanneer je daar 50 euro onder zit is dat echt een flinke hahp geld voor consumenten hoor.quote:Dat is wel mogelijk, maar aangezien de Xbox 360 al te krijgen is voor 299 euro, nou, nee. Gewoon 200 euro.
Ik zeg ook niet dat hij onder de $200 komt te liggen, maar elke Nintendo console is 200 dollar geweest. Nu dat Nintendo extra aandacht besteed aan het feit dat de Revolution klein en goedkoop moet zijn wordt het juist onwaarschijnlijker dat het niet meer gaat kosten. Volgens IGN is het zelfs mogelijk dat hij onder de $200 komt te liggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Heb ik niet, net zo min als links naar analisten die denken dat 'ie goedkoper wordt dan 200 dollar, laat staan 100 dollar.
[..]
quote:Dus jij denkt dat er een of andere Japanner heeft gezeten met zo'n tilt sensor, hij 'm met een plakbandje aan z'n eigen TV remote heeft gepakt en dat het daarna direct werkte zoals het hoorde?
Inderdaad, dat wordt dan terug verdiend met de verkopen enzo, maar alsnog wordt hij niet zo duur als je denkt.quote:Aan elke nieuwe feature zitten miljoenen en miljoenen aan ontwikkel-, research- en testkosten.
Ik gok gewoon op 229,95 hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef twi het volgende:
Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat ze een GBA Micro voor 100 euro verkopen, een DS zopas van 150 naar 130 is gegaan (stuk voor stuk apparaten met verouderde technologie), en de nieuwe Revolution met toch vrij veel geavanceerde apparatuur in een klein kastje voor 200 euro hier op de planken komt te liggen.
Maargoed, we zullen zien.
140 of 150 euro geloof ik, khad er toen ook 1 gekocht op de launch dagquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
[..]
Bij launch kostte de SP flink meer, 179,99 voor zover ik me kan herinneren.
Hetzelfde.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:56 schreef Erwtensoep het volgende:
het moet toch niet veel meer dan 200 euro kosten want dat heb ik niet voor een console over
ik denk dat je je daar aardig op verkijkt. De DS heeft natuurlijk ook aardig wat research ingezeten en komt uiteindelijk ook voor 150 euro in de winkels te liggen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:37 schreef twi het volgende:
Dus jij denkt dat er een of andere Japanner heeft gezeten met zo'n tilt sensor, hij 'm met een plakbandje aan z'n eigen TV remote heeft gepakt en dat het daarna direct werkte zoals het hoorde? Aan elke nieuwe feature zitten miljoenen en miljoenen aan ontwikkel-, research- en testkosten.
299 euro voor een basis versie ja, maar die basis versie heeft wel heel wat hardware in zich zitten. De 100 euro extra voor de normale pack zitten vooral in de harde schijf en de draadloze controller.quote:299 euro voor de basisversie, dus wanneer je daar 50 euro onder zit is dat echt een flinke hahp geld voor consumenten hoor.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:59 schreef Jed1Gam het volgende:
ik verwacht een prijs van ¤349
Ik weet nog wel een manier om genoeg geld over te houden. Nintendo hypen met rare plaatjes en "BELIEVE"-posts, maar nooit een cent aan Nintendo-producten uitgevenquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Zo heb je tenminste genoeg geld voor drie games.
WHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT EGT GRAPPUUGGG!!!!!!!!quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een manier om genoeg geld over te houden. Nintendo hypen met rare plaatjes en "BELIEVE"-posts, maar nooit een cent aan Nintendo-producten uitgeven
But he does have a point....quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WHAHAHAHHAHAHA JIJ BENT EGT GRAPPUUGGG!!!!!!!!
Kan best, maar ik hoop het niet. Denk dat de revo juist erg veel voordeel zou hebben van een vroege release, omdat doordat ze een negatief imago hebben mensen geen zin hebben op de revo te wachten.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik ook wat voorspellingen doen?
Prijs: 199 dollar (europese prijs te lastig, ws 199 euro)
Release: Oktober 2006 Japan en november USA. Europa maart 2007.
Ja daaaaaag.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Europa maart 2007.
Ik kan me wel vinden in je inschatting, qua prijs verwacht ik overigens tussen de 199 en 249 euro.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart 2007 is nog binnen het fiscale jaar 2006. Niet onmogelijk hoor als je het mij vraagt... Natuurlijk hoop ik met Kerst 2006 Mario Revolution te spelen, maar ik verwacht het simpelweg niet.
Ik verwacht het wel iets vroeger anders zouden ze de Gamecube niet zo dood laten bloeden lijkt mijquote:Op maandag 10 oktober 2005 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maart 2007 is nog binnen het fiscale jaar 2006. Niet onmogelijk hoor als je het mij vraagt... Natuurlijk hoop ik met Kerst 2006 Mario Revolution te spelen, maar ik verwacht het simpelweg niet.
Tering dat doe je snel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:23 schreef speknek het volgende:
[..]
[Nintendo Revolution 37] De wachtkamer
Ik heb een intensieve mod training gehadquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Tering dat doe je snel.1 Minuut later.
Das wel erg snel!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES, N64 en Cube zijn in Europa allemaal tussen maart en mei gereleased. Ik durf te wedden dat het met de Revo ook weer gebeurd.
Ja, maar de DS was dan wel in januari pas aangekondigd. De Revolution kon je al zien bij de E3 2005. Dus in jouw DS voorbeeld hoort hij juist in 2006 in Europa uit te komen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
De DS was ook speelbaar op de E3 van 2004 en zie, een launch in maart 2005 in Europa. Zo gek is dat niet hoor
Jah dat las ik maanden terug in een één of ander iets, maar das een en al toekomstvoorspellerij.quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zal ik ook wat voorspellingen doen?
Prijs: 199 dollar (europese prijs te lastig, ws 199 euro)
Release: Oktober 2006 Japan en november USA. Europa maart 2007.
Let vooral op het woord speelbaar!quote:Op maandag 10 oktober 2005 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ja, maar de DS was dan wel in januari pas aangekondigd. De Revolution kon je al zien bij de E3 2005. Dus in jouw DS voorbeeld hoort hij juist in 2006 in Europa uit te komen.
De pagina laden duurt al minstens één minuutquote:Op maandag 10 oktober 2005 15:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb een intensieve mod training gehad.
Ik heb even je B.I.G. avatar geadblokkeerd. Ik denk steeds dat jij Gamedemon bent.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De pagina laden duurt al minstens één minuut
Wie ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb even je B.I.G. avatar geadblokkeerd. Ik denk steeds dat jij Gamedemon bent.![]()
Wijze man die Twiquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:33 schreef twi het volgende:
Maar net als Roy verwacht ik van niet.
Duurde lang voordat je er wat van zei, dan zal ik morgen eens kijken of ik een nieuwe kan makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb even je B.I.G. avatar geadblokkeerd. Ik denk steeds dat jij Gamedemon bent.![]()
Nee, omdat ik die avatar speciaal voor hem had genomen, ik had de reactie eerder verwacht eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:14 schreef Koning-Afwas het volgende:
Omdat hij het zegt?
Buttmunchkin...
OMG! start een blog!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef Khadgar het volgende:
Whoehahahaha
*mep* *mep* *mep*
*slice* *slice* *slice*
*swing* *swing* *swing*
* Khadgar heeft een Revolution prototype! Altijd leuk om ontwikkelaar te zijn! Meer mag ik niet zeggen! Anders grijpen 'ze' me!
Ben je toevallig ook nog een van de ontwikkelaars van de nieuwe Zelda voor de Revo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:26 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je mag langskomen! Shit meteen een dreigmail van Nintendo. They're on to me!
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook nog een van de ontwikkelaars van de nieuwe Zelda voor de Revo?
En heb je nog wat leuke specs?
Khadgar ik had je vrij hoog zitten als je user, maar nu maak je jezelf echt belachelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.
Specs... Mag ik je niet geven joh! Maar Iwata had gelijk met z'n legendarische woorden: "You will say WOW". Ik ben nu net een dagje bezig met proberen van de officiele techdemo's, en ben zeker onder de indruk. Er zitten nog een paar kleine glitches in, maar die worden met de final versie opgelost. Morgen ga ik aan de klus met zelf een stukje code schrijven. Jullie horen nog van me!
Je kan maar beter aardig doen tegen hem, misschien mag je dan in zijn dev-team!!!!11quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Khadgar ik had je vrij hoog zitten als je user, maar nu maak je jezelf echt belachelijk
maar wel iets dus, vertel verderquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.
Dat komt omdat Ruzbeh er geen zin meer in heeft jongens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vond het gewoon zo appart dat het een lange tijd zo stil is in het Rev Topic....
http://www.nintendo-inside.jp/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
Bron?
2 December, de europese launch van de 360
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef Roi het volgende:
secondofdecembertron!!!1!!11
HL2 goes Revolution? Ik hoop het toch niet voor Nintendo zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Miyamoto-sama gaat een speech houden op 2 December. Ofzo.
The second "Now and future of game design technology"
・Shigeru Miyamoto(information of executive director of Nintendo Ltd. development department general manager)
・Hideo Kojima(Konami Ltd. corporate officer Kojima production representative)
・Robin walker(Valve Software、Design Lead)
・Koichi Hamamura(President and Representative Director Entarbran Ltd.)
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
HL2 goes Revolution? Ik hoop het toch niet voor Nintendo zeg
Nee. Dit kan niet. Bewijs het!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft een Revolution prototype! Altijd leuk om ontwikkelaar te zijn! Meer mag ik niet zeggen! Anders grijpen 'ze' me!
Dat zou ook gewoon een verslag van de TGS kunnen zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Ruzbeh het volgende:
27 Oktober komt ook wat in EGM. Dus ook daarop wachten.
[..]
http://www.nintendo-inside.jp/
Als het wel een verslag is van de TGS, dan is er geen nieuwe info aangezien alles al bekend is daarvan (volgens Kobun Heat).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat zou ook gewoon een verslag van de TGS kunnen zijn
2 december een speech van Miyamoto? Dat lijkt me nieuwe info idd
Ze hadden het beter rond 20 november kunnen imo, maarja
HL2 is een matige game als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.
Ik zou het ergens anders eens proberen, het is een grote techdemo. Ik vond het niks hebben, er zitten echt extreem duffe stukken tussen. Ik vind scores een heel aardige weg om te bewandelen als je de game nog niet hebt gespeeld, maar dit vind ik het spel echt niet waard. Een dikke 7 is het waard, meer niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik een spel niet heb gespeeld kijk ik meestal naar de ratings/filmpjes of het een goede spel is, en als dit de ratings zijn zo'n beetje alle belangerijke reviewers:
IGN 9.7
Gamespy 5 out of 5
GameSpot 9.2
GamePro 5 out of 5
Game Informer 9.5
Computer Gaming World 4.5 out of 5
GMR Magazine 10
PC Gamer 9.8
Avault 5 out of 5
Gaming Age 9.5
Dan moet ik ervan uitgaan dat het niet echt een baggergame is nee.Heel weinig spellen krijgen zulke hoge cijfers. Maar ik kan het dus zelf niet proberen aangezien ik Linux gebruik en me computer te langzaam is.
Waar dan, ik kan echt geen ratings vinden die lager zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou het ergens anders eens proberen
Ik bedoelde dat je de game eens moet gaan spelen als het niet op je eigen pc kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar dan, ik kan echt geen ratings vinden die lager zijn.
Ik noem de komst van HL2 alles behalve positiefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.
Denk nou alsjeblieft logisch na zeg. Wie denk je nou dat ik eerder vertrouw, tientalle objectieve websites met hoge ratings of zo'n sjonnie zoals jij die zegt dat het geen goede game is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Sorry Ruzbeh, maar wat de cijfers ook zeggen, HL2 is geen goede game.
In dit geval kan ik echt zeggen dat die 9+ veels te hoog is, misschien zou je is een keer de spellen moeten spelen ipv er op te geilen op een forum.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Denk nou alsjeblieft logisch na zeg. Wie denk je nou dat ik eerder vertrouw, tientalle objectieve websites met hoge ratings of zo'n sjonnie zoals jij die zegt dat het geen goede game is?
Meningen, meningenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:26 schreef Tain het volgende:
In dit geval kan ik echt zeggen dat die 9+ veels te hoog is, misschien zou je is een keer de spellen moeten spelen ipv er op te geilen op een forum.
Precies. Grote franchises heeft de Revo nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Het gaat erom dat het goed nieuws zou zijn als de HL reeks ook naar de Rev. zou komen.
Punt.
Dus Black & White 1 is met de 90.2% gemiddeld een goede game?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Als het zulke fucking hoge ratings krijgt ga ik ervan uit dat het een goede game is.
Het komt bij mij ook wel voor dat een game met een hoge rating ik totaal niet leuk vind (Morrowind), maar kom op. Zulke ratings als Half-Life 2 krijg je bijna nooit.
WTF! hoe kun je nu iets in jouw mening goed vinden als het nog nooit gespeeld hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Half-Life 2 is dus IMO een goed spel, maar ik wil daarmee niet zeggen dat ik het gelijk leuk ga vinden of andere mensen enzo.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
WTF! hoe kun je nu iets in jouw mening goed vinden als het nog nooit gespeeld hebt.
Dat is bijna net zo belachelijk als jouw fanyboyisme voor Nintendo terwijl enkele console hebt
Serieus ruzbeh, ga eens eerst de dingen doen voordat je erover gaat praten.
Ontopic prima, maar dan moet degene die een offtopic discussie start niet de discussie opeens afkappen met zijn eigen rare mening met "Nu weer ontopic" eronderquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:14 schreef Xrenity het volgende:
Kunnen we dan nu weer on-topic
jeez. Het is vandaag niet Bash-ruzbeh dag ofzo
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:03 schreef Fliepke het volgende:
[..]
WTF! hoe kun je nu iets in jouw mening goed vinden als het nog nooit gespeeld hebt.
Dat is bijna net zo belachelijk als jouw fanyboyisme voor Nintendo terwijl enkele console hebt
Serieus ruzbeh, ga eens eerst de dingen doen voordat je erover gaat praten.
Triest luiquote:Op hun professioneel ogende website verklaart een groep anonieme mensen dat ze op de (nog onbekende) dag van de release van Nintendo's next-gen console, van plan zijn er één aan te schaffen en die, voor de ogen van een rij wachtende Nintendo fanboys aan diggelen te slaan. Dit, zo beweren de sitehouders, als een sociaal maatschappelijk experiment.
Denk echter niet dat de initiatiefnemers van dit interessante project in hun eigen buidels zullen tasten om hun doel te bereiken. Nee, ze willen donaties. Wanneer ze 350 dollar bij elkaar krijgen (de door hun geschatte prijs van de Revolution), zullen ze hun voornemen uitvoeren. Het evenement zal gefilmd worden en donateurs kunnen de opnames gratis downloaden om te genieten van de gezichtsuitdrukkingen van de stomverbaasde fanboys.
Dit is niet de eerste keer dat deze groep een dergelijk initiatief neemt. Op het moment van schrijven staat er een bericht op zustersite smashmyipod.com, waaruit blijkt dat ze genoeg geld hebben verzameld om een ipod te vernielen. Maar in het bericht staat ook dat woedende iPod fanboys de Apple winkel, waar de actie zou plaatsvinden, hebben getipt, waardoor de actie verplaatst moet worden.
Ben je gecharmeerd van het initiatief en ben je bereid een donatie te doen, dan kan dit op smashmyrevolution.com.
Zal wel al gepost zijn.quote:De bedenker van onder andere Fable en Black & White 2 (Molyneux) is weer eens aan het woord, dit keer in een interview met TotalVideogames. Ditmaal heeft hij het uitvoerig over de Nintendo Revolution Controller. Hij noemt de controller dan ook echt een revolutie. Hij is fel voorstander van een nieuwe alternatieve manier van besturen in games. Hierdoor zou een nieuwe revolutie met spellen geïntroduceerd kunnen worden.
Daarnaast zegt hij dat het vrij betreurend is dat een console standaard nog geen muis bezit. Games als Black & White zijn hierdoor vrijwel niet over te zetten naar de console. Hij vind dan ook dat de Revolution controller hier wel eens verandering in zou kunnen brengen. Hoe hij dit precies bedoelt is echter vrij onduidelijk.
Ik hoop dat die mensen gewoon zo opkijken van 'riiiight' en dan lachend met een Rev naar buiten lopenquote:
Ik ben het zeker met hem eens, en Black & White is voor mij ook zeker de eerste game waar ik aan dacht bij de revo controller. Temeer omdat Black & White (2) vrijwel volledig zonder (hot)keys gespeeld kan worden itt de meeste PC games.quote:
Zoveel hotkeys heb je niet nodig hoor met FPS enzo. Dacht ik... Schieten, springen, 'use', herladen. Valt dus wel mee.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:05 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ben het zeker met hem eens, en Black & White is voor mij ook zeker de eerste game waar ik aan dacht bij de revo controller. Temeer omdat Black & White (2) vrijwel volledig zonder (hot)keys gespeeld kan worden itt de meeste PC games.
Bij echte shooters heb je meestal wel wat meer knoppen. Zoals bijv kruipen, grenades, scope, melee, flashlight.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:09 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Zoveel hotkeys heb je niet nodig hoor met FPS enzo. Dacht ik... Schieten, springen, 'use', herladen. Valt dus wel mee.
Ik doelde meer op een add-on met een stuk of 8-10 knoppen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:38 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt met die add-on voor de Revolution (die je dus krijgt als je een Revolution koopt) een extra 2 knoppen, Z1 en Z2.
Onder het mom van 'lekker intuitief'?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 17:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een add-on met een stuk of 8-10 knoppen.
a. multi-functies zijn superlastigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Onder het mom van 'lekker intuitief'?
Voor een beetje FPS heb je genoeg aan:
-jump
-crouch (welke je beide zou kunnen doen met een handbeweging (tik naar beneden/omhoog)
-next/previous
-grenade
-schieten
-Sprint (tik naar voren)
En noem nog eens wat. Het kan prima
Hmm, bij een filmpje (TGS) zag ik wel 4 mensen spelenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef kepler het volgende:
klopt echt niks van
Xbox heeft standaard geen WiFi, geen DVD-brander, en de HD is ook niet uitbreidbaar.
PS3 heeft toch ook geen DVD-brander, en die prijs
Revo heeft toch ook geen Harde schijf? En zover ik weet kon er maar 2 van die controllers op worden aangesloten
Dat lijkt me overigens echt geweldig, met z'n 4en revo'en. Iedereen zit elkaar verrot te meppen als het zo wild gaat als in dat TGS filmpjequote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm, bij een filmpje (TGS) zag ik wel 4 mensen spelen
En die 4 onderste kleurtjes op de controller heb je ook nog.
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:38 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me overigens echt geweldig, met z'n 4en revo'en. Iedereen zit elkaar verrot te meppen als het zo wild gaat als in dat TGS filmpje
SD kaart en 4 tegelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:35 schreef kepler het volgende:
Revo heeft toch ook geen Harde schijf? En zover ik weet kon er maar 2 van die controllers op worden aangesloten
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is die revo toch mooi he!
Ghz zegt bar weinig over de prestaties hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:27 schreef jorryt het volgende:
das wel een flink verschil dan.. die 7x 3,2 tegenover 2 x 1,8
Die bullshit die Nintendo een dag later weer moet terugtrekken moet je gelovenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had die 'mevrouw' Kaplin dat niet gezegd in een Nintendo minute op IGN?
In de laatste PU stond 'meneer Kaplan' en er werd naar haar verwezen met hijquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Had die 'mevrouw' Kaplin dat niet gezegd in een Nintendo minute op IGN?
Brabants dagbladquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 09:15 schreef Oksel het volgende:
Uit welke krant komt dat artikel?
Ik denk dat Sony en Microsoft niet overtuigd zijn van de sensoren en vorm van de afstandsbediening.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 11:53 schreef Tali-banaan het volgende:
Tja je hebt best kans dat nog voordat de Revo uitkomt de Ps3 en xbox 360 met zulke controllers op de markt komen. De analoge stick van de N64 was ook gejat voordat het ding uitkwam. Op de playstation controller heb k t over. Omdat Nintendo zo slim was om die analoge stick een jaar voor de release van n64 te showen oid. Wrom zou dat hier niet gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |