abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 oktober 2005 @ 14:22:34 #1
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_31230016
Welkom in het Nintendo Revolution topic

Wat is de Nintendo Revolution?

De Nintendo Revolution is de next-gen console van Nintendo. De naam Revolution zal hoogstwaarschijnlijk veranderd worden.
Nintendo streeft om met deze nieuwe console alle leeftijdsgroepen en soorten mensen aan te spreken. Dit willen zij bereiken door middel van innovatieviteit. Hierover lees je later meer.

Wat kan ik de volgende console van Nintendo dan allemaal?

Op de volgende console console van Nintendo kan je natuurlijk vooral gamen. Het is immers een gameconsole. Je kan alleen gamen op eens een andere manier. Hierover lees je meer onder het punt Controller.

Gamen kan je op meerdere manier. Je kan uiteraard zoals op een console meestal zo is gewoon in je eentje gamen of met vrienden mutliplayen. Maar ook kan je met deze Nintendo console online gamen. Online gamen zal helemaal gratis worden voor de first party games van Nintendo. Developers die third party games uitbrengen, mogen echter wel een vergoeding vragen van Nintendo. Je betaalt in ieder geval geen maandelijks bedrag, zoals je bijvoorbeeld wel bij Xbox Live! doet.

Last but not least, je kan heel veel oude klassiekers downloaden van alle Nintendo consoles die de Revolution voor waren. Dat zijn dus:

• Nintendo Entertainment System, ook wel de NES
  • Super Nintendo Entertainment System, ook wel de SNES / Super Nintendo.
  • Nintendo 64
    Downloaden van deze games zal waarschijnlijk een kleine vergoeding bedragen.

Nu mist echter de Nintendo GameCube in dit rijtje. Dat klopt, deze games zal je niet kunnen downloaden. Deze games zal je echter gewoon met je Revolution kunnen spelen, aangezien de self loading disc drive van de Revolution zowel de grotere discs van de Nintendo Revolution pakt, als ook de kleinere Nintendo GameCube discs.

Wat zijn de specificaties hiervan dan?

Hier is nog niet zoveel over bekend. Wat wel bekend is, is dat:

• Er 512 MB Flash Memory in zal zitten.
  • Er een CPU chip wordt geleverd door IBM, waarvan de codenaam Broadway is.
  • Er een GPU chip wordt geleverd door ATI, waarvan de codenaam Hollywood is.
  • MoSys 1T-SRAM.

Daarnaast is bekend van de Nintendo Revolution:

• De Nintendo Revolution zal zowel op een tv monitor als op een computer monitor kunnen worden aangesloten
  • Er zijn 4 Nintendo GameCube controller ports ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • Er zijn 2 Memory Card slots van de Nintendo GameCube ingebouwd in de Nintendo Revolution.
  • De Nintendo Revolution zal 12cm optical discs gebruiken, waar de spellen op zullen staan. De discs komen van Nintendo zelf.
  • De Nintendo Revolution zal waarschijnlijk in meerdere kleuren beschikbaar worden. Men denkt dat de witte en de zwarte versie bij de launch van de console beschikbaar zullen zijn.
  • De Nintendo Revolution zal ruimte hebben waar je SD kaartjes in kunt stoppen, waar je dan dus bijv. gedownloade games op kwijt kunt. De grootte van het aantal MB van deze kaarten kan je zelf bepalen.
  • De Nintendo Revolution zal draadloos online gaan. Dit zal gebeuren door middel van WiFi, met behulp van Nintendo WiFi Connection.
  • De Nintendo Revolution zal 2 USB 2.0 ports ingebouwd hebben.
  • De Nintendo Revolution zal in 2006 uitkomen.
  • Je kunt er dvd's op afspelen door middel van een dongle ( ala Xbox )

Wat is de controller?

De controller is er eentje die totaal niet lijkt op de "standaard" controllers, die Microsoft en Sony respectievelijk gebruiken op de Xbox 360 en PS3. De controller die bij de Nintendo Revolution wordt geleverd, is met één hand te besturen. Daarnaast zullen er uitbreidingen voor uit komen, waarvan er één standaard wordt bij geleverd.

De Nintendo Revolution controller bekeken vanuit alle standen.

De Nintendo Revolution controller samen met een uitbreiding. Deze zal waarschijnlijk standaard geleverd worden zodra je een Nintendo Revolution systeem koopt.

Het speciale aan deze controller, behalve de vorm, is dat de Nintendo Revolution kan detecteren hoe je je controller houdt. De controller is een soort van 3D-muis. Een voorbeeld: Stel, je bent een FPS game aan het spelen, laten we zeggen Metroid Prime 3. Zodra jij met je controller naar links beweegt, zal het beeld ook naar links gaan. Dit vervangt en verbetert een tweede analoge stick. Deze besturing zal vele malen nauwkeuriger zijn dan een analoge stick.

Snap je nog niet wat ik bedoel? Bekijk dan eens dit filmpje. Het is overdreven, maar geeft je toch een beeld hoe je de controller kan gebruiken. De Nintendo Revolution zal alle bewegingen die je met de controller doet detecteren: links, rechts, boven, onder en naar voor en achter. Dus ook in de diepte. Daarnaast kan je de controller ook om de lengte as draaien. Je kan zelfs de controller 90° draaien, zodat je soort NES-controller in je handen krijgt. Hiermee zou je bijvoorbeeld kunnen racen. Dit gebeurt door middel van Bluetooth.

Daarnaast zal er een "standaard" controller worden ontwikkeld, waar je de originele controller van de Revolution in kan pluggen. Deze zogenaamde classic controller heeft ongeveer de vorm van een Wavebird. Dit zodat je bijv. de oude games kan spelen maar ook multiplatform games die gewoon een normale controller nodig hebben. Last but not least: er zal ook een rumble functie in de draadloze controller zitten.

Oude topics
    [1] | [2] | [3] | [4] | [5] | [6] | [7] | [8] | [9] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20]
    [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36]

Nieuw topic, nieuwe kansen, nieuwe prijzen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ruzbeh op 06-10-2005 17:20:50 ]
  • De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_31230324
    Prijzen ? een Revolution ?
    pi_31230564
    waarom staat er een plaatje van die arcade mariokart
    pi_31230753
    is die oplaad unit nou nep of niet
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      donderdag 6 oktober 2005 @ 14:51:47 #5
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31230869
    Alles wat IGN maakt is nep Rayman Die wavebird look-a-like en dat oplaadstation Ze hebben geen nieuws dus gaan ze zelf dingen maken

Ik ben van plan om op de Revo ook mijn Cube backlog weg te werken
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_31230876
    quote:
    Dat weet ik niet, ik weet wel dat er een nieuw topic is!
    aha, nou dan post ik mijn vraag hier nog een keer:

Wat ik mij afvraag, in hoeverre hangt de vrijheid die je in een game hebt af van de grafische kracht van de machine??

En dan bedoel ik vrijheid om alles in de omgeving vast te kunnen pakken en te gebruiken. Want met de revolution controller, ik hoorde daar al eerder iemand over hier op het forum, is het natuurlijk geweldig om gewoon iets op te pakken en er dan van alles mee te kunnen doen, zoals slaan, gooien of verplaatsen.

Als dit om andere hardware vraagt, dan zou ik me eerder richten op het creeëren van een vrijheid die de werkelijkheid afspiegelt inplaats van een omgeving die dit bijna
    pi_31231094
    Waarom toch zo'n serieus degelijk en stak design als er enkel kleurige kiddy games op komen? (nintendo kennende) Maak dat ding net als de 64 en GameCube lekker vrolijk en kleurrijk
      donderdag 6 oktober 2005 @ 15:10:38 #8
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_31231393
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 14:59 schreef baquelappe het volgende:
    Waarom toch zo'n serieus degelijk en stak design als er enkel kleurige kiddy games op komen? (nintendo kennende) Maak dat ding net als de 64 en GameCube lekker vrolijk en kleurrijk
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_31231644
    quote:

Zeikerd.
    pi_31231789
    laat die graphicwhores/nintendobashers eens bannen van dit topic
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
    pi_31231941
    Ben ik nou de enige waarbij de layout wordt verpest door de te grote afbeeldingen in de OP?

Ik wil natuurlijk wel ontspannen in mijn favoriete topic kunnen lezen!
    pi_31232372
    quote:
    Baklap.
    Jij leest zeker de PU

Is hier ook aram, Ruzbeh moet nog plaatjes leren verkleinen (30 topics terug al)
    Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
    Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
      donderdag 6 oktober 2005 @ 15:59:20 #13
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31232602
    @ __Aram, volgens mij is er een bugje ja, want normaal resized FOK grote plaatjes

@ Cerbij, ik lees ook de PU
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      donderdag 6 oktober 2005 @ 16:10:07 #14
    65330 Ruzbeh
    pi_31232794
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 15:49 schreef Cerbie het volgende:
    Ruzbeh moet nog plaatjes leren verkleinen (30 topics terug al)
    Helemaal niet. Die plaatjes zijn niet van mij. FYI waren mijn plaatjes die ik gebruikte in Revolution topisc altijd klein.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 6 oktober 2005 @ 16:17:45 #15
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_31232973
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Hee da's wel een goed idee! Dat scheelt weer crappy releasegames kopen omdat er toch even niets anders is..
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
    pi_31233187
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 14:52 schreef __aram het volgende:

[..]

aha, nou dan post ik mijn vraag hier nog een keer:

Wat ik mij afvraag, in hoeverre hangt de vrijheid die je in een game hebt af van de grafische kracht van de machine??

En dan bedoel ik vrijheid om alles in de omgeving vast te kunnen pakken en te gebruiken. Want met de revolution controller, ik hoorde daar al eerder iemand over hier op het forum, is het natuurlijk geweldig om gewoon iets op te pakken en er dan van alles mee te kunnen doen, zoals slaan, gooien of verplaatsen.

Als dit om andere hardware vraagt, dan zou ik me eerder richten op het creeëren van een vrijheid die de werkelijkheid afspiegelt inplaats van een omgeving die dit bijna
    Ultieme vrijheid in een game kost flink wat rekenkracht.
    Als omgevingen volledig interactief zijn, en alles dus kapot moet kunnen of kunnen bewegen, zijn er veel meer variabelen. En voor elke variabele gelden dan weer regels. Als je voorwerpen en omgevingen dan ook nog een beetje realistisch wil laten reageren heb je ook nog goede physics nodig, wat veel CPU vraagt.

Kortom, echte vrijheid met een zwak systeem zit er niet echt in. Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      donderdag 6 oktober 2005 @ 16:33:01 #17
    65330 Ruzbeh
    pi_31233270
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef peristilius het volgende:
    Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.
    Believe.
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik ook...

My work is cut out for me.
    pi_31233781
    quote:
    Kortom, echte vrijheid met een zwak systeem zit er niet echt in. Maar ik verwacht wel dat de Revo krachtig genoeg wordt om flink wat vrijheid toe te laten.
    Bedankt voor je antwoord, het heeft mijn visie op het hele gameplay>graphics wel weer wat genuanceerd. Want als een systeem voor uitmuntende graphics ook zorgt voor een enorme wereld van vrijheid dan is dat toch ook gameplay++?

Ik hoop iig dat de Revo vooral richt op het creeëren van ultieme vrijheid, ik vind dat meer next gen dan een wereld die ingame bijna hetzelfde lijkt als de echte wereld, maar je kunt er verder vrij weinig mee.
    pi_31233870
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef __aram het volgende:
    Ben ik nou de enige waarbij de layout wordt verpest door de te grote afbeeldingen in de OP?

Ik wil natuurlijk wel ontspannen in mijn favoriete topic kunnen lezen!
    nee
    pi_31233879
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 16:59 schreef __aram het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord, het heeft mijn visie op het hele gameplay>graphics wel weer wat genuanceerd. Want als een systeem voor uitmuntende graphics ook zorgt voor een enorme wereld van vrijheid dan is dat toch ook gameplay++?

Ik hoop iig dat de Revo vooral richt op het creeëren van ultieme vrijheid, ik vind dat meer next gen dan een wereld die ingame bijna hetzelfde lijkt als de echte wereld, maar je kunt er verder vrij weinig mee.
    Idd, ben blij dat je inziet dat meer kracht niet alleen mooiere plaatjes betekent.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    pi_31233887
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 16:28 schreef peristilius het volgende:

[..]

Ultieme vrijheid in een game kost flink wat rekenkracht.
    Als omgevingen volledig interactief zijn, en alles dus kapot moet kunnen of kunnen bewegen, zijn er veel meer variabelen. En voor elke variabele gelden dan weer regels. Als je voorwerpen en omgevingen dan ook nog een beetje realistisch wil laten reageren heb je ook nog goede physics nodig, wat veel CPU vraagt.

Zoiets verwacht ik op geen enkele console, dat is een hel voor codeschrijvers en bugtesters
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 16:10 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Helemaal niet. Die plaatjes zijn niet van mij. FYI waren mijn plaatjes die ik gebruikte in Revolution topisc altijd klein.
    Waarom gebruik je die dan niet in de OP? Dacht dat jij deze gemaakt had
      donderdag 6 oktober 2005 @ 17:07:21 #22
    65330 Ruzbeh
    pi_31233960
    Nou deze zijn wat informatiever enzo.

Ik ga ze wel resizen.
    pi_31234053
    Zo zou ik het niet willen zeggen, die ultieme vrijheid zijn geen mooie graphics, maar zijn mogelijkheden die ten koste gaan van graphics. Elke boom of huis of stoel die je helemaal in stukjes kan haken zal er minder mooi uit kunnen zien dan de tegenhangers waar je alleen naar kan kijken. Als je op hetzelfde moment 30 tegenstanders heb, kunnen die minder mooi er uit zien dan als je er maar 1 zou hebben.

Met krachtigere systemen zijn inderdaad complexere spellen mogelijk, met daarin zaken zoals meer vrijheid of een betere ai en meer NPC's, maar dan moet daar wel voor gekozen worden, en niet voor zaken als zweet en rimpels op de hoofden van je tegenstanders.
    pi_31234203
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:11 schreef YourMaster het volgende:
    Zo zou ik het niet willen zeggen, die ultieme vrijheid zijn geen mooie graphics, maar zijn mogelijkheden die ten koste gaan van graphics. Elke boom of huis of stoel die je helemaal in stukjes kan haken zal er minder mooi uit kunnen zien dan de tegenhangers waar je alleen naar kan kijken. Als je op hetzelfde moment 30 tegenstanders heb, kunnen die minder mooi er uit zien dan als je er maar 1 zou hebben.

Met krachtigere systemen zijn inderdaad complexere spellen mogelijk, met daarin zaken zoals meer vrijheid of een betere ai en meer NPC's, maar dan moet daar wel voor gekozen worden, en niet voor zaken als zweet en rimpels op de hoofden van je tegenstanders.
    Dat is zeker waar, maar volgens mij hebben de next-gen consoles wel genoeg kracht om het redelijk goed te combineren.
    pi_31234261
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Zoiets verwacht ik op geen enkele console, dat is een hel voor codeschrijvers en bugtesters
    Ach het begint er in ieder geval telkens meer op te lijken, games als Oblivion gaan een geweldige vrijheid bieden en er zitten ook een aantal games aan te komen met fully destructive environments. Dit is natuurlijk nog lang geen echte vrijheid, maar het komt in ieder geval al meer in de buurt.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 17:21:46 #26
    65330 Ruzbeh
    pi_31234270
    OP update + zelfgemaakte plaatje aan het einde.
    pi_31234295
    quote:
    GI: What about the Nintendo controller? What do you think of that?

Allard: I think it’s well intentioned. I think it’s great for them to say, “We’ve got to make it more approachable.” It’s the same reason our DVD remote, at the press conference I could have done our whole demo on the DVD remote because we put A, B, X, Y on the remote. We put the guide button on the remote. We put the media center button on the remote. You’re going to be able to play casual games on Live Arcade with the remote control.

Four years ago I wrote an email treaty and said, “Why aren’t accelerometers in remote controls? Why can’t I scroll down my channel guide with a gesture instead of up, up, up, up? So I think that’s interesting. We did a lot of research with gamers, talk to a lot of game developers and said, “Should we put an accelerometer in there and do the tilt thing?” And there wasn’t that much enthusiasm around it. Maybe Nintendo will be more persuasive and have more ideas in first party than we did and that will take off. I don’t think that’s the way you’re going to play FIFA. I don’t think it’s the way you’re going to play Madden. I don’t think it’s the way you’re going to play racing games. I think the traditional controller for traditional categories is really going to be what drives that. I don’t think most Electronic Arts games are going to be played with that thing. I think they’re going to be designed for the classic controller.

But to the extent that they do innovative games and bring new gamers in, that’s good. The extent that we think, “Hmm, we’ve got to do something like that too because now there’s a category of third parties that really want a simplified controller.” That’s good. I’d be lying to you if I didn’t say, “Why don’t we just take the Atari 2600 joystick, slap a battery and radio in there, and make that compatible with Xbox 360 too?” Just like we did with USB keyboards you can plug in. Remote control, that’s great. Let’s take it one step further and do a simple controller. We’ve talked about it. I like the idea. I don’t know if I like the implementation because it ain’t my remote. How am I going to watch a movie on Revolution? Am I going to have a different remote than that or am I going to have to use the four colored buttons?
    rofl!
    pi_31234525
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

rofl!
    Wat valt er zo hard te lachen aan deze tekst?
    pi_31234642
    Ik ben wel voor de stelling "complexere games>mooie games", dus van mij mogen ze meer moeite steken in de vrijheid dan de zweet druppeltjes en de vele details.

Opzich moet het wel te combineren zijn als je kijkt naar oblivion en wat daar gedaan is met betrekking tot NPC's en veel objecten uit de omgeving kunnen worden opgepakt en bewogen.
    (zou overigens een geweldige game zijn op de revoluiton)
    Toch vind ik dat prioriteit bij het creeëren van vrijheid moet liggen, en niet bij mooie plaatjes. Maar is dat al niet zo vaak geschreeuwt op dit forum.
    Gelukkig slaat Nintendo met de revo nu wel een weg in die meer leid naar realisme in gameplay dan naar realisme in graphics. En nu val ik alweer in herhaling...

dus om maar mee te doen met de hype: Believe!

Die herhaling brengt me op een volgend punt, kan er bij de next gen ook niet in elk groot games bedrijf een sectie komen die zich totaal richt op het hypen van fans? Dat ze gewoon uit alle onderdelen van het bedrijf informatie verzamelen, dit in kleine stukjes hakken en dan om de twee dagen een klein beetje vrij laten. Kan er in die twee dagen heerlijk gespeculeerd en gehyped worden, en dan komt er gewoon weer iets nieuws! Dat lijkt me geweldig!
    pi_31235098
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:37 schreef __aram het volgende:
    Die herhaling brengt me op een volgend punt, kan er bij de next gen ook niet in elk groot games bedrijf een sectie komen die zich totaal richt op het hypen van fans? Dat ze gewoon uit alle onderdelen van het bedrijf informatie verzamelen, dit in kleine stukjes hakken en dan om de twee dagen een klein beetje vrij laten. Kan er in die twee dagen heerlijk gespeculeerd en gehyped worden, en dan komt er gewoon weer iets nieuws! Dat lijkt me geweldig!
    Je bedoelt marketing?
    Geloof me, die afdelingen zijn al groot genoeg.
    pi_31235280
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:18 schreef peristilius het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar volgens mij hebben de next-gen consoles wel genoeg kracht om het redelijk goed te combineren.
    Het kan al zolang er spellen bestaan gecombineert worden. Bij elk spel worden er afwegingen gemaakt waar tijd en moeite in wordt gestoken, wat er complex wordt en wat er eenvoudig blijft. Elke generatie groeit dan ook zowel de grafische kracht en de complexiteit van de games.

Bij de volgende generatie zal dat zowieso wéér het geval zijn, maar de vraag is of ze dezelfde verhouding blijven hanteren als bij de huidige generatie, of misschien verder doorslaan naar graphics of gameplay.

Mijn idee is dat Nintendo in totaal minder te verdelen heeft, en dus verhoudingsgewijs veel minder in graphics zal gaan steken om zo toch complexe games af te kunnen leveren. Zo zal alleen de controller al wat meer eisen dan de twee concurenten.
    Aan de andere kant, hoe complex is een Mario platformer nou eenmaal?
    pi_31235393
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef peristilius het volgende:

[..]

Wat valt er zo hard te lachen aan deze tekst?
    quote:
    Allard: I think it’s well intentioned. I think it’s great for them to say, “We’ve got to make it more approachable.” It’s the same reason our DVD remote, at the press conference I could have done our whole demo on the DVD remote because we put A, B, X, Y on the remote. We put the guide button on the remote. We put the media center button on the remote. You’re going to be able to play casual games on Live Arcade with the remote control.
    Die dude denkt dus dat het gewoon een simpele afstandsbediening met knoppen is
    quote:
    I don’t think that’s the way you’re going to play FIFA. I don’t think it’s the way you’re going to play Madden. I don’t think it’s the way you’re going to play racing games. I think the traditional controller for traditional categories is really going to be what drives that. I don’t think most Electronic Arts games are going to be played with that thing. I think they’re going to be designed for the classic controller.
    Shell. En het developen voor de controller schijnt ook nog eens simpel te zijn
    quote:
    I don’t know if I like the implementation because it ain’t my remote. How am I going to watch a movie on Revolution? Am I going to have a different remote than that or am I going to have to use the four colored buttons?
    Hier heeft hij gelijk, hoe kan je in godsnaam een DVD kijken als je controller geen fokking PLAY knop heeft!?
    pi_31235619
    Vroeger had je zo'n plaatje wat schijnt een Revolution game te zijn

Iemand die weet wat het nou echt is ? of is het gewoon een filmpje ?
    pi_31235692
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[afbeelding]

CG film.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 18:21:43 #35
    65330 Ruzbeh
    pi_31235748
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 18:17 schreef Dj_Day-V het volgende:

[afbeelding]

WTF?
      donderdag 6 oktober 2005 @ 18:22:10 #36
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_31235763
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 17:22 schreef Xrenity het volgende:

[..]

rofl!
    Zit hij nou te verkondigen dat ze dat allang wilden doen maar dat er geen interesse zou zijn?
    Wat een conjo, waarom kan hij niet gewoon toegeven dat Nintendo wat moois heeft gemaakt ipv het hele concept bashen met rare uitspraken zoals 'hoe moet ik dvd's kijken als er niet eens een play knop opzit.'
    Dit is gewoon ronduit zielig.
    "Afwas heeft ook een koning nodig"
    Live Gamertag: Koning Afwas
    pi_31235971
    quote:
    Je bedoelt marketing?
    Geloof me, die afdelingen zijn al groot genoeg
    Nee ik bedoel niet marketing, want zoals het nu werkt is dat er persconferenties worden gehouden als er weer wat groots word aangekondigt zoals wi-fi gisteren. En daarnaast word alle informatie doormiddel van een campagne naar buiten gebracht als het product verkocht moet worden.

Ik bedoel echt meer een sectie die totaal gericht is op de fanboys (slechte benaming natuurlijk). Waarbij de informatie wordt vrij gegeven zoals het ging bij de revo controller, alleen dit keer zijn het niet geruchten maar gewoon feiten. Die afdeling geeft dan om de zoveel tijd een beetje informatie aan de community zodat die weer kunnen speculeren.
    En dan op zo'n manier dat het nooit een week stil blijft rond het onderwerp, in dit geval dus revolution. Want de laatste tijd ging het hier werkelijk nergens over in het topic.
      donderdag 6 oktober 2005 @ 18:36:24 #38
    65330 Ruzbeh
    pi_31236095

Ik wil Okami Revolution. PLEASE!!!!!
    pi_31236100
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 18:31 schreef __aram het volgende:
    Ik bedoel echt meer een sectie die totaal gericht is op de fanboys (slechte benaming natuurlijk). Waarbij de informatie wordt vrij gegeven zoals het ging bij de revo controller, alleen dit keer zijn het niet geruchten maar gewoon feiten. Die afdeling geeft dan om de zoveel tijd een beetje informatie aan de community zodat die weer kunnen speculeren.
    En dan op zo'n manier dat het nooit een week stil blijft rond het onderwerp, in dit geval dus revolution. Want de laatste tijd ging het hier werkelijk nergens over in het topic.
    Ja, dat is inderdaad al een tijd onderdeel van marketingmachines. En niet alleen bij de gamesindustrie, maar ook bijvoorbeeld filmmaatschappijen hebben werknemers die als normale users op fora proberen films te hypen.
    pi_31236185
    Nouja, ik zou het liever wat proffesioneler zien en met een strakker schema. Want ik vind dat ik te weinig wordt vermaakt door Nintendo, ik wil gewoon constant enthousiast gemaakt worden zoals gisteren!
    Jammer genoeg draait de wereld niet om mij...
      donderdag 6 oktober 2005 @ 18:44:37 #41
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_31236257
    "Hier heeft hij gelijk, hoe kan je in godsnaam een DVD kijken als je controller geen fokking PLAY knop heeft!?"

Euhm, hoe kijk jij DVD op je pc, is dat soms niet met de muis op de Play Movie knop drukken?
    Dus hoe zou dat waarschijnlijk met de Revo controller gaan doen...?

(HINT: Point and Click)
    pi_31237362
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 18:44 schreef Koning-Afwas het volgende:
    "Hier heeft hij gelijk, hoe kan je in godsnaam een DVD kijken als je controller geen fokking PLAY knop heeft!?"

Euhm, hoe kijk jij DVD op je pc, is dat soms niet met de muis op de Play Movie knop drukken?
    Dus hoe zou dat waarschijnlijk met de Revo controller gaan doen...?

(HINT: Point and Click)
    HINT: Ironie
    pi_31238900
    HINT: 3letterwoord, rijmt op sp
    Goed-Beter-Best-Vaffanculo
      donderdag 6 oktober 2005 @ 21:06:09 #44
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_31240098
    quote:
    Op donderdag 6 oktober 2005 20:26 schreef jorryt het volgende:
    HINT: 3letterwoord, rijmt op sp

Gekke jorryt.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 10:47:05 #45
    65330 Ruzbeh
    pi_31248539
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 11:11:01 #46
    100878 remcheese
    Op de dag dat woei wiiiii werd
    pi_31249079
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 10:47 schreef Ruzbeh het volgende:
    plaatje
    LOL
    Giggity giggity giggity!
    pi_31250474
    !
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:09:05 #48
    65330 Ruzbeh
    pi_31251707
    Vind je het gek dat de Gamecube zo dood is.
    quote:
    Yoshihiro Mori, senior managing director at Nintendo, said the biggest negative factor was sluggish sales of software for the GameCube as third-party developers had focused on making games for its next-generation console due next year.
    Niet alleen Nintendo is hard bezig met de Revolution maar third-parties zijn ook bezig met de Revolution. Als ze iets op de Gamecube wilde doen (weinig, maar toch wel een paar games) zei Nintendo zeker dat ze 'm naar de Revolution moeten verplaatsen. Zou ook niet zo moeilijk zijn om games over te brengen van Gamecube naar Revolution aangezien de ontwikkelings bijna hetzelfde is als op de Gamecube.
    pi_31252760
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 13:09 schreef Ruzbeh het volgende:
    Vind je het gek dat de Gamecube zo dood is.
    [..]

Niet alleen Nintendo is hard bezig met de Revolution maar third-parties zijn ook bezig met de Revolution. Als ze iets op de Gamecube wilde doen (weinig, maar toch wel een paar games) zei Nintendo zeker dat ze 'm naar de Revolution moeten verplaatsen. Zou ook niet zo moeilijk zijn om games over te brengen van Gamecube naar Revolution aangezien de ontwikkelings bijna hetzelfde is als op de Gamecube.
    Da's op zich wel goed nieuws
    Verklaart ook gelijk een hoop En goed dat er dus iig al veel devs bezig zijn
    pi_31255231
    Het wachten.. Valt.. me.. zwaar..

Maareh, gaat goed in dit topic Tenminste geen gezeik op andere consoles..
    pi_31257085
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 15:15 schreef Oksel het volgende:
    Het wachten.. Valt.. me.. zwaar..

Maareh, gaat goed in dit topic Tenminste geen gezeik op andere consoles..
    Hopelijk is die Revolution boeiender dan de DS.
    Support! Protest! Country! Rock & Roll!
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 16:54:20 #52
    65330 Ruzbeh
    pi_31258169
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 16:21 schreef Kiff het volgende:

[..]

Hopelijk is die Revolution boeiender dan de DS.
    De controls zullen echt beter zijn en de controls kunnen ten alle tijden allemaal gebruikt worden in alle spellen, in tegenstelling tot de DS (touchscreen, microphone). De tilt sensors en X, Y, Z spacial sensors zijn gewoon de logische stap. Wat er zo briljant aan de Revolution controller is, is dat het op een afstandsbediening lijkt. En als je dichtbijer kijkt kan je zien dat het niet zomaar een afstandsbediening is. Zo kun je een non-gamer aantrekken.

Nintendo = pure genious!
    pi_31260354
    Helemaal niet, het zijn lijpe idioten die toevallig leuk spelletjes kunnen maken.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:01:26 #54
    65330 Ruzbeh
    pi_31260404
    pi_31260655
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 16:54 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

De controls zullen echt beter zijn en de controls kunnen ten alle tijden allemaal gebruikt worden in alle spellen, in tegenstelling tot de DS (touchscreen, microphone). De tilt sensors en X, Y, Z spacial sensors zijn gewoon de logische stap. Wat er zo briljant aan de Revolution controller is, is dat het op een afstandsbediening lijkt. En als je dichtbijer kijkt kan je zien dat het niet zomaar een afstandsbediening is. Zo kun je een non-gamer aantrekken.

Nintendo = pure genious!
    Alsof de DS kut is
    Het apparaat is voor een handheld nog steeds briljant, vooral met de games die er nu (net) zijn en er aan komen. Wireless multiplay (internet) is ook nog steeds briljant (als het goed gaat werken iig ) Evenals wireless 1-cartridge multiplay
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 18:12:16 #56
    65330 Ruzbeh
    pi_31260722
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:10 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Alsof de DS kut is
    Het apparaat is voor een handheld nog steeds briljant, vooral met de games die er nu (net) zijn en er aan komen. Wireless multiplay is ook nog steeds briljant (als het goed gaat werken iig )
    Nee hoor, maar de touchscreen is niet iets dat je bij alle tijden kan gebruiken met normale games enzo. Het verbeterd huidige games niet, maar je moet dan games maken die een stukje anders zijn en dat is een nadeel die de Revolution niet heeft.

Trouwens:
    http://4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups

Alle mockups tot nu toe. De recente zijn met de revolution remote en dan met fanmade omhulsels. Er staat zelfs een mockup van mij bij. Nummer 12 (met de vier knoppen expansion). Had 'm gepost op Gaming-Age.

Nummer 10 is echt prachtig. Hopelijk doet Nintendo zoiets.
    pi_31261625
    quote:
    J. Allard is de man die verantwoordelijk is voor de wereldwijde lancering van de Xbox 360. In een interview met Game Informer liet hij weten dat hij Nintendo's next gen controller 'goed bedoeld' vond.

Allard gelooft niet dat mensen succesvolle games als FIFA met de 'afstandbediening' zouden willen of kunnen spelen. En dat geldt volgens hem ook voor racegames. "De meeste Electronic Arts games voor de Revolution zullen voor de classic controller ontworpen worden," liet hij weten.

Het Microsoft kopstuk vond wel dat Nintendo de industrie een positieve impuls geeft. "In die zin dat we nu denken dat we ook een versimpelde controller uit moeten brengen, omdat er een categorie 3rd party ontwikkelaars is die dat graag wil."

Daar voegde hij al grappend aan toe: "Ik zou liegen als ik niet had gezegd dat we een Atari 2600 joystick zouden pakken, daar een batterij en een ontvanger op zouden plaatsen en hem compatible met de Xbox 360 zouden maken."Einde bericht
    pi_31261807
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
    Oud en uit gediscussieerd.
    Ook is de vertaling nogal matig.
    pi_31261925
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Oud en uit gediscussieerd.
    Ook is de vertaling nogal matig.
    Hmm oud? ik zie hem vandaag pas op allerlei website's...
    pi_31262003
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:54 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hmm oud? ik zie hem vandaag pas op allerlei website's...
    page 1
    pi_31262439
    Er gaan trouwens rumors dat de Revolution 100 dollar gaat kosten.
    Die gast die eerder die quotes van Molyneux en Naka had, heeft dit opgevangen, insider source.
    en daarbij:
    quote:
    "If you are just going to compare the spec sheets and spec numbers, Revolution may not have an equal or higher number as the PlayStation 3 or Xbox 360. But the fact of the matter is that if people are going to connect our machine and their machine to an ordinary TV set at home and try to compare the differences, I really don't think that they can tell such a huge difference between the machines," ....

"And for those other gameplayers who are eager to purchase the PlayStation 3 or Xbox 360," said Iwata, "we don't care because we believe they are willing to purchase Revolution as well."
    Makes perfect sense als je het mij vraagt

Natuurlijk betekend dit niet dat hij 100 gaat kosten, maar meer richting 150, gok ik.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 19:17:43 #62
    65330 Ruzbeh
    pi_31262624
    Ik acht 100 dollar als zeer onwaarschijnlijk, niet als onmogelijk.

Je moet eigelijk wel bedenken dat als Nintendo de Revolution voor 200 dollar verkoopt, ze winst maken. Dus als ze 'm 100 dollar maken, verlies Nintendo maximaal 99 dollar per verkochte console. Terwijl Sony elke keer met de launch van de Playstation 100 dollar verlies draait. Dus mogelijk is het wel.

Maar alsnog onwaarschijnlijk. Genoeg mensen zullen 'm kopen voor 199 dollar of 189 dollar.
    pi_31263300
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 19:11 schreef Xrenity het volgende:
    Er gaan trouwens rumors dat de Revolution 100 dollar gaat kosten.
    Die gast die eerder die quotes van Molyneux en Naka had, heeft dit opgevangen, insider source.
    en daarbij:
    [..]

Makes perfect sense als je het mij vraagt

Natuurlijk betekend dit niet dat hij 100 gaat kosten, maar meer richting 150, gok ik.
    Haha, nu mijn beurt :
    Oud, kijk het vorig deel.

( [Nintendo Revolution 36] The Waiting Game Bijna onderaan)
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:19:44 #64
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_31264646
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 18:12 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nee hoor, maar de touchscreen is niet iets dat je bij alle tijden kan gebruiken met normale games enzo. Het verbeterd huidige games niet, maar je moet dan games maken die een stukje anders zijn en dat is een nadeel die de Revolution niet heeft.

Trouwens:
    http://4colorrebellion.com/revolution-controller-mockups

Alle mockups tot nu toe. De recente zijn met de revolution remote en dan met fanmade omhulsels. Er staat zelfs een mockup van mij bij. Nummer 12 (met de vier knoppen expansion). Had 'm gepost op Gaming-Age.

Nummer 10 is echt prachtig. Hopelijk doet Nintendo zoiets.
    De shotgun blijft meesterlijk.
    Nr 61 zat behoorlijk goed in de richting btw.

Maar goed, 100 euro geloof ik ook niet zo zeer in, Nintendo brengt (vrijwel?) niks uit zonder winst te maken dus waarom zouden ze de Revolution, die naar alle waarschijnlijkheid al redelijk goedkoop gaat worden, dan nog zoveel goedkoper maken waardoor ze deze keer wel verlies zullen lijden.

Aan de andere kant, het zou wel een mooie prijs zijn voor personen die al een X360 of een PS3 hebben en de Revo er graag bij willen. 100 Euro is dan een erg lekkere prijs voor een nieuwe console en zal zo ook beter verkocht worden aangezien de drempel van 'zal ik em wel kopen voor die prijs' dan een stuk lager ligt.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:28:14 #65
    65330 Ruzbeh
    pi_31264969

Zo gaat de Revolution classic controller eruit zien, mark my words.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 20:40:13 #66
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_31265367
    Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet echt denderend, vond de Wavebird ookal niet echt een pareltje.
    pi_31265531
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
    [afbeelding]

Als je een GC had zou ik hem net zolang verstoppen totdat je leert hoe je Imageshack gebruikt
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:48:14 #68
    65330 Ruzbeh
    pi_31267398
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 20:44 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Als je een GC had zou ik hem net zolang verstoppen totdat je leert hoe je Imageshack gebruikt
    Bij mij werkt ie gewoon.
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 20:40 schreef Koning-Afwas het volgende:
    Als ik heel eerlijk ben vind ik het niet echt denderend, vond de Wavebird ookal niet echt een pareltje.
    Over parels gesproken, ik durf te wedden dat hij er echt prachtig uit ziet in het wit.
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 21:54:31 #69
    65330 Ruzbeh
    pi_31267591
    Ik heb een idee.

Laten we allemaal een top 5 maken van wat je het graagst wilt weten over Revolution. En dan niet zo flauw doen om op elke plaats dezelfde te doen.

Ik begin:

1. Games
    2. Specs
    3. Final ontwerp controllers en console
    4. Officiële naam
    5. Info over Nintendo Wi-Fi Connection (hoe het werkt, hoe duur de NES, SNES, N64 spellen zijn, de virtual console, etc)
    pi_31267684
    1. Games
    2. Specs GPU/CPU en gebruikte koeling (geheugen ed. geloof ik allemaal wel, dat heeft toch geen invloed op de ontwikkeling van technologie.)
    3. Prijs
    4. Prijs games
    5. Uiteindelijk beschikbare add-ons voor controller
    pi_31267863
    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe games van Nintendo die goed op de controller zullen inspelen. En dan bedoel ik dus niet een mario/zelda/pikmin etc die je met die controller kan besturen, maar echte nieuwe games. Zoals nintendogs eigenlijk voor de DS zeg maar.

Ik hoop dat jullie het snappen, want ik heb al moeite het me zelf uit te leggen
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:16:45 #72
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31268217
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 22:04 schreef pkwarts het volgende:
    Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe games van Nintendo die goed op de controller zullen inspelen. En dan bedoel ik dus niet een mario/zelda/pikmin etc die je met die controller kan besturen, maar echte nieuwe games. Zoals nintendogs eigenlijk voor de DS zeg maar.

Ik hoop dat jullie het snappen, want ik heb al moeite het me zelf uit te leggen
    Ik begrijp het Dingen als Electroplankton, Nintendogs en Ouendan, maar dan gebruik makend van de Revo controller
      vrijdag 7 oktober 2005 @ 22:20:14 #73
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31268314
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 20:28 schreef Ruzbeh het volgende:
    [afbeelding]

Niet de analoge sticks op de PS2 manier Das kut. Doe maar gewoon dezelfde layout als bij de huidige Wavebird. Das veel bter.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:05:58 #74
    65330 Ruzbeh
    pi_31271216
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 21:57 schreef Retuobak het volgende:
    (geheugen ed. geloof ik allemaal wel, dat heeft toch geen invloed op de ontwikkeling van technologie.)
    Nou ja... Mark Rein van Epic (denk aan Unreal Engine 3) was anders enorm blij met 512MB ram... ben effe vergeten welke next-gen console het was. Maar geheugen is belangerijk.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:07:32 #75
    65330 Ruzbeh
    pi_31271261
    quote:
    Op vrijdag 7 oktober 2005 22:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet de analoge sticks op de PS2 manier Das kut. Doe maar gewoon dezelfde layout als bij de huidige Wavebird. Das veel bter.
    Weet ik niet... ik heb vaak genoeg op een Playstation controller gespeeld, ik zie eigelijk niet hoezo het enorm beter zou zijn als de d-pad van plek ging wisselen zoals bij de Cube controller. Maar de Cube controller ligt enorm lekker in de hand. Heerlijk hoe de analoge stick aanvoelt in de plek van de d-pad.
    pi_31271437
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 00:05 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Nou ja... Mark Rein van Epic (denk aan Unreal Engine 3) was anders enorm blij met 512MB ram... ben effe vergeten welke next-gen console het was. Maar geheugen is belangerijk.
    Dat zeg ik niet, maar de revolution opzich (of de PS3/Xbox 360 for that matter) interesseert mij minder dan de gebruikte technologie. Qua geheugen weet ik echter prima wat te verwachten en dus interesseert het mij niet zo als bijv. de GPU in de X360.
    pi_31271739
    Ben net The Ring aan het kijken en weet wat de échte revolutie is.
    Dat bij Resident Evil de zombies uit je scherm komen kruipen, net als dat mens uit die put
    pi_31271743
    1. Game beelden
    2. Game lijst
    3. Release
    4. Prijs
    5. De rest
    pi_31271752
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
    Dat bij Resident Evil de zombies uit je scherm komen kruipen, net als dat mens uit die put
    En dan de zombies weer er terug in meppen
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:41:22 #80
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_31272136
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 00:24 schreef Cerbie het volgende:
    Hahahaa, dan poep ik helemaal in mijn broek The RIng + Resident Evil = een bange Roy
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:51:21 #81
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_31272388
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 00:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hahahaa, dan poep ik helemaal in mijn broek The RIng + Resident Evil = een bange Roy
    Ach maak je niet druk, gebruik gewoon de Shotgun mockup van de Revo controller.
    pi_31273663
    Leuk, en dat zo'n zombie je dan sarcastisch aankijkt, omdat je denkt hem te kunnen verslaan met een plastic speelgoedje, en dan met je hoekige revo door je schedel slaat.
    pi_31279379
    jaja
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 13:27:08 #84
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31280118
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 12:59 schreef Erwtensoep het volgende:
    jaja
    Slecht verborgen tvp
    welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
    pi_31280242
    Ik ben inspiratieloos
    Houd van een lijntje.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:32:55 #86
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_31281629
    Is nou al bekend wat voor geluid het gaat ondersteunen? Nu misschien wel belangrijker dan de graphics. Denk je eens in, een spel waar je dirigent moet spelen en dan een heel orkest commanderen in 7.1 ofzo. En dan met drukke gebaren de hele Ode zu Freude van Beethoven tot een goed eind volbrengen..

Goddelijk .
    They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:33:59 #87
    65330 Ruzbeh
    pi_31281647
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef speknek het volgende:
    Is nou al bekend wat voor geluid het gaat ondersteunen? Nu misschien wel belangrijker dan de graphics. Denk je eens in, een spel waar je dirigent moet spelen en dan een heel orkest commanderen in 7.1 ofzo. En dan met drukke gebaren de hele Ode zu Freude van Beethoven tot een goed eind volbrengen..

Goddelijk .

Watvoor geluid hebben Xbox 360 en PS3 dan? Ik denk wel dat Nintendo geluid belangerijk vindt, kijk maar naar Nintendo DS.
    pi_31281652
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:32 schreef speknek het volgende:

Goddelijk .
    Freak
    [22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
    http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
    pi_31281696
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Watvoor geluid hebben Xbox 360 en PS3 dan? Ik denk welniet dat Nintendo geluid belangrijk vindt, kijk maar naar Nintendo DSNintendogs.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:43:04 #90
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_31281868
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:33 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Watvoor geluid hebben Xbox 360 en PS3 dan? Ik denk wel dat Nintendo geluid belangerijk vindt, kijk maar naar Nintendo DS.
    Ik moet zeggen dat Ninty het geluid altijd op een erg laag pitje heeft staan. Weinig verschillende muziekjes, vaak erg simpele en stomme geluidjes.
    En de gamecube heeft dolby pro logic
    Tja, ik vind dat ze niet zo heel veel aandacht besteden aan geluid.

-edit- Nintendogs is trouwens HET voorbeeld dat het geluid op de DS niet geweldig is
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:44:44 #91
    65330 Ruzbeh
    pi_31281917
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:36 schreef Retuobak het volgende:

[..]
    IGN:
    quote:
    9.0 Sound

Dogs bark realistically with varying pitches for the different breeds. The game also uses the DS audio for custom player samples that can be transmitted to other systems.
    Gamespot:
    quote:
    Sound 8.0

The game's gentle, upbeat tunes are a nice complement to the assortment of yips, barks, fearful whines, plaintive begging, playful huffing, squeaking yawns, and other such doggy noises that round out the great sound.
    Daarnaast is het een beetje raar om te stellen dat Nintendo schijt heeft aan geluid alleen als er een enkele game, volgens jou, niet goed gebruikt maakt van de geluid.

Trouwens, hoe moeilijk is het om een 7.1 dinges in een console te bouwen? Duur enzo? Anders zit het er waarschijnlijk niet in.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:45:43 #92
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_31281939
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:43 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat Ninty het geluid altijd op een erg laag pitje heeft staan. Weinig verschillende muziekjes, vaak erg simpele en stomme geluidjes.
    En de gamecube heeft dolby pro logic
    Tja, ik vind dat ze niet zo heel veel aandacht besteden aan geluid.

-edit- Nintendogs is trouwens HET voorbeeld dat het geluid op de DS niet geweldig is
    Metroid, zelda, mario etc allemaal games met geweldige soundtracks.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 14:54:27 #93
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_31282138
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:44 schreef Ruzbeh het volgende:

Daarnaast is het een beetje raar om te stellen dat Nintendo schijt heeft aan geluid alleen als er een enkele game, volgens jou, niet goed gebruikt maakt van de geluid.
    Nee ik geef even aan dat dat HET voorbeeld is, waarmee je kunt aantonen dat ze er niet echt veel aandacht aan besteden. Die cijfers van ign en gamespot heb ik schijt aan, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Het geluid van Mario en Zelda vind ik trouwens alleraardigst, maar echt bijzonder?
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:06:34 #94
    65330 Ruzbeh
    pi_31282433
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 14:54 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Nee ik geef even aan dat dat HET voorbeeld is, waarmee je kunt aantonen dat ze er niet echt veel aandacht aan besteden. Die cijfers van ign en gamespot heb ik schijt aan, want daar ben ik het absoluut niet mee eens.

Het geluid van Mario en Zelda vind ik trouwens alleraardigst, maar echt bijzonder?
    Bijzonder, nou, Ocarina of Time had toch wel echt meisterlijke geluid. Maar dat was lang geleden.

Anyways. Weer terug op me vraag, hoe moeilijk is 7.1 geluid op een console dan? Wat hebben Xbox 360 en PS3?
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:30:05 #95
    8369 speknek
    Another day another slay
    pi_31282929
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 15:06 schreef Ruzbeh het volgende:
    Bijzonder, nou, Ocarina of Time had toch wel echt meisterlijke geluid. Maar dat was lang geleden.
    Mja en bij benadering misschien niet zo goed als Final Fantasy VII, die een jaar eerder uitkwam. De xbox ondersteunt nu al 5.1, dus de 360 zal dat ook wel minstens doen. Overigens vind ik het voor de meeste spellen niet heel belangrijk. Ik heb m'n versterker toch zelden aan, dus zo'n meerwaarde heeft 5.1 ook weer niet boven dolby pro logic. Maar als nintendo vaker muziekspellen wil maken, en dat is gezien Band Brothers en Electroplankton niet heel vreemd, moeten ze er inmiddels wel eens aan gaan werken.
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:42:35 #96
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31283189
    Nintendo

Better safe then Sony
    pi_31283367
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
    Nintendo

Better safe then Sony
    pi_31283393
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 15:42 schreef MMaRsu het volgende:
    Nintendo

Better safe then Sony
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:54:19 #99
    65330 Ruzbeh
    pi_31283450
    quote:
    Op zaterdag 8 oktober 2005 15:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Mja en bij benadering misschien niet zo goed als Final Fantasy VII
      zaterdag 8 oktober 2005 @ 15:59:02 #100
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_31283545
    Hey we houden het wel ontopic hier hé

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')