Duurde lang voordat je er wat van zei, dan zal ik morgen eens kijken of ik een nieuwe kan makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik heb even je B.I.G. avatar geadblokkeerd. Ik denk steeds dat jij Gamedemon bent.![]()
Nee, omdat ik die avatar speciaal voor hem had genomen, ik had de reactie eerder verwacht eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 22:14 schreef Koning-Afwas het volgende:
Omdat hij het zegt?
Buttmunchkin...
OMG! start een blog!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef Khadgar het volgende:
Whoehahahaha
*mep* *mep* *mep*
*slice* *slice* *slice*
*swing* *swing* *swing*
* Khadgar heeft een Revolution prototype! Altijd leuk om ontwikkelaar te zijn! Meer mag ik niet zeggen! Anders grijpen 'ze' me!
Ben je toevallig ook nog een van de ontwikkelaars van de nieuwe Zelda voor de Revo?quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:26 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Je mag langskomen! Shit meteen een dreigmail van Nintendo. They're on to me!
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:37 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ben je toevallig ook nog een van de ontwikkelaars van de nieuwe Zelda voor de Revo?
En heb je nog wat leuke specs?
Khadgar ik had je vrij hoog zitten als je user, maar nu maak je jezelf echt belachelijkquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.
Specs... Mag ik je niet geven joh! Maar Iwata had gelijk met z'n legendarische woorden: "You will say WOW". Ik ben nu net een dagje bezig met proberen van de officiele techdemo's, en ben zeker onder de indruk. Er zitten nog een paar kleine glitches in, maar die worden met de final versie opgelost. Morgen ga ik aan de klus met zelf een stukje code schrijven. Jullie horen nog van me!
Je kan maar beter aardig doen tegen hem, misschien mag je dan in zijn dev-team!!!!11quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Khadgar ik had je vrij hoog zitten als je user, maar nu maak je jezelf echt belachelijk
maar wel iets dus, vertel verderquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:52 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee, Zelda heb ik weinig mee te maken, die doet Ninty in-house.
Dat komt omdat Ruzbeh er geen zin meer in heeft jongens.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 20:44 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vond het gewoon zo appart dat het een lange tijd zo stil is in het Rev Topic....
http://www.nintendo-inside.jp/quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:21 schreef MMaRsu het volgende:
Bron?
2 December, de europese launch van de 360
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:33 schreef Roi het volgende:
secondofdecembertron!!!1!!11
HL2 goes Revolution? Ik hoop het toch niet voor Nintendo zegquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Miyamoto-sama gaat een speech houden op 2 December. Ofzo.
The second "Now and future of game design technology"
・Shigeru Miyamoto(information of executive director of Nintendo Ltd. development department general manager)
・Hideo Kojima(Konami Ltd. corporate officer Kojima production representative)
・Robin walker(Valve Software、Design Lead)
・Koichi Hamamura(President and Representative Director Entarbran Ltd.)
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 08:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
HL2 goes Revolution? Ik hoop het toch niet voor Nintendo zeg
Nee. Dit kan niet. Bewijs het!quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:07 schreef Khadgar het volgende:
* Khadgar heeft een Revolution prototype! Altijd leuk om ontwikkelaar te zijn! Meer mag ik niet zeggen! Anders grijpen 'ze' me!
Dat zou ook gewoon een verslag van de TGS kunnen zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2005 22:28 schreef Ruzbeh het volgende:
27 Oktober komt ook wat in EGM. Dus ook daarop wachten.
[..]
http://www.nintendo-inside.jp/
Als het wel een verslag is van de TGS, dan is er geen nieuwe info aangezien alles al bekend is daarvan (volgens Kobun Heat).quote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:35 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat zou ook gewoon een verslag van de TGS kunnen zijn
2 december een speech van Miyamoto? Dat lijkt me nieuwe info idd
Ze hadden het beter rond 20 november kunnen imo, maarja
HL2 is een matige game als je het mij vraagtquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.
Ik zou het ergens anders eens proberen, het is een grote techdemo. Ik vond het niks hebben, er zitten echt extreem duffe stukken tussen. Ik vind scores een heel aardige weg om te bewandelen als je de game nog niet hebt gespeeld, maar dit vind ik het spel echt niet waard. Een dikke 7 is het waard, meer niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik een spel niet heb gespeeld kijk ik meestal naar de ratings/filmpjes of het een goede spel is, en als dit de ratings zijn zo'n beetje alle belangerijke reviewers:
IGN 9.7
Gamespy 5 out of 5
GameSpot 9.2
GamePro 5 out of 5
Game Informer 9.5
Computer Gaming World 4.5 out of 5
GMR Magazine 10
PC Gamer 9.8
Avault 5 out of 5
Gaming Age 9.5
Dan moet ik ervan uitgaan dat het niet echt een baggergame is nee.Heel weinig spellen krijgen zulke hoge cijfers. Maar ik kan het dus zelf niet proberen aangezien ik Linux gebruik en me computer te langzaam is.
Waar dan, ik kan echt geen ratings vinden die lager zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:04 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik zou het ergens anders eens proberen
Ik bedoelde dat je de game eens moet gaan spelen als het niet op je eigen pc kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:15 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Waar dan, ik kan echt geen ratings vinden die lager zijn.
Ik noem de komst van HL2 alles behalve positiefquote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Inderdaad. Iets positiefs voor Nintendo, dat zouden we niet willen he.
Denk nou alsjeblieft logisch na zeg. Wie denk je nou dat ik eerder vertrouw, tientalle objectieve websites met hoge ratings of zo'n sjonnie zoals jij die zegt dat het geen goede game is?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:51 schreef Retuobak het volgende:
Sorry Ruzbeh, maar wat de cijfers ook zeggen, HL2 is geen goede game.
In dit geval kan ik echt zeggen dat die 9+ veels te hoog is, misschien zou je is een keer de spellen moeten spelen ipv er op te geilen op een forum.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Denk nou alsjeblieft logisch na zeg. Wie denk je nou dat ik eerder vertrouw, tientalle objectieve websites met hoge ratings of zo'n sjonnie zoals jij die zegt dat het geen goede game is?
Meningen, meningenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:26 schreef Tain het volgende:
In dit geval kan ik echt zeggen dat die 9+ veels te hoog is, misschien zou je is een keer de spellen moeten spelen ipv er op te geilen op een forum.
Precies. Grote franchises heeft de Revo nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Het gaat erom dat het goed nieuws zou zijn als de HL reeks ook naar de Rev. zou komen.
Punt.
Dus Black & White 1 is met de 90.2% gemiddeld een goede game?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 14:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Als het zulke fucking hoge ratings krijgt ga ik ervan uit dat het een goede game is.
Het komt bij mij ook wel voor dat een game met een hoge rating ik totaal niet leuk vind (Morrowind), maar kom op. Zulke ratings als Half-Life 2 krijg je bijna nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |