Vorige Delenquote:Dit topic is bedoeld voor Gitaarspelend Fok!
Elke gitarist is welkom:
Het maakt niet uit of je akoestisch of elektrisch speelt,
jazz of metal , snel of langzaam.
Samples zijn erg welkom, het is leuk om elkaar te beluisteren.
Respecteer elkaars smaak en mening.
Rock on!
Weet ik nog niet precies, waarschijnlijk beginnen we met toegankelijke pop/rock covers, nummers als narcotic (liquido), Seven Nation Army, Learn To Fly (Foo Fighters) en dergelijke. Verder weten we het nog niet, maar we hebben wel ongeveer dezelfde ideeën over muziek dus dat is natuurlijk wel mooi meegenomenquote:
Geen Phil Collins??quote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Hammet het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, waarschijnlijk beginnen we met toegankelijke pop/rock covers, nummers als narcotic (liquido), Seven Nation Army, Learn To Fly (Foo Fighters) en dergelijke. Verder weten we het nog niet, maar we hebben wel ongeveer dezelfde ideeën over muziek dus dat is natuurlijk wel mooi meegenomen
geen narcotic aubquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:51 schreef Hammet het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, waarschijnlijk beginnen we met toegankelijke pop/rock covers, nummers als narcotic (liquido), Seven Nation Army, Learn To Fly (Foo Fighters) en dergelijke. Verder weten we het nog niet, maar we hebben wel ongeveer dezelfde ideeën over muziek dus dat is natuurlijk wel mooi meegenomen
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:35 schreef Jorikjet het volgende:
tepelvee!
Teles zijn fijn! Hoe is die tele met bigsby? Is dat die ene van feedback, die japanner?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:19 schreef Jorikjet het volgende:
boah vandaag trouwens op wat telecasters gespeeld waaronder een fender tele met bigsby gespeeld, man lekker ding zeg! ook had ik op een fender bariton gespeeld, een bas gitaar achtige gitaar, klinkt erg leuk, maar niet echt bruikbaar voor in een band oid.
Ik weet nog goed dat ik voor het eerst een tele met bigsby zag: bij een optreden van Soulwax. Toen dacht ik nog: wat een gave gitaar.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:46 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk, USA'ers met bigsby zie je niet vaak... Het lijkt me heel gaaf om te hebben, maar aangezien op mijn strats ook nooit de tremelo gebruik, is het niet zo veel voor mij!
en wij "I will be heard" van Hatebreed.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:55 schreef Svyatagor het volgende:
![]()
Wij gaan 'Easy Lover' van Phil Collins coveren![]()
![]()
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |