Het was weer een uiterst vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zat er niet ver naast met mijn 4 - 1. Over de scheids hadden we weinig te klagen, verder werd er bij vlagen prima gecombineerd. Met name Verhaegh stond prima te voetballen.
Uneken was weer slordig vandaag.
yup en volgens mij had Uneken er ook 1 moeten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Suijk het volgende:
Er was toch al snel een rode kaart voor AGOVV?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn held heeft trouwens 2 maal gescoord
Uneken maakte een flinke overtreding nadat de bal al gespeeld was voor zover ik het heb gezien en Ter Heide kwam wat ongelukkig uit met zijn voet. Uneken stond ook gewoon op. Het is niet zo dat hem een rode kaart is aangesmeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup en volgens mij had Uneken er ook 1 moeten hebben
Powel ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn held heeft trouwens 2 maal gescoord
Uneken reageerde volgens mij op die pipo van AGOVVquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uneken maakte een flinke overtreding nadat de bal al gespeeld was voor zover ik het heb gezien en Ter Heide kwam wat ongelukkig uit met zijn voet. Uneken stond ook gewoon op. Het is niet zo dat hem een rode kaart is aangesmeerd.
Ik weet niet wat die precies deed, maar het lag stil en Uneken greep flink in. Toen kwam die van AGOVV met zijn voet tegen Uneken aan. Niet eens heel erg bewust volgens mij. Afijn, hebben we de scheids een keer mee. Niets mis mee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uneken reageerde volgens mij op die pipo van AGOVV
U zei?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, verder dan 2-2 komen jullie denk ik niet![]()
En ik zei in het vorige deel:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hopelijk is hij nu los en kan hij eindelijk van waarde zijn.
Hij zou ook in de 38e minuut scorenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En ik zei in het vorige deel:
'Vanavond weer 3x Powel en Rajcomar maakt zijn eerste!"
2 uit 3 is toch niet slecht OOSJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zou ook in de 38e minuut scoren![]()
en waar was jij gister?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zeker niet slecht.
Misschien eens op de kermis gaan werken, Nostradamus![]()
Was fysiek niet in staat om te komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waar was jij gister?
Had ik ze bij,zie je hem niet!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
Gebruik je mod-rechten maar om de OP aan te passen DG!
In het plaatje staat nu nog deel 34, maar dat moet dus 35 zijn.
Wat een TT trouwens....
Niks transfererenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Berry Powel schiet ze lekker binnen. Mooi voor jullie, wellicht promotie en dan Berry naar de Engelse League One transfereren ofzo.
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks transfererenZn contract loopt na dit seizoen af
![]()
Zou geweldig zijn als hij bijtekend
Geloof je nou echt dat hij bijtekend. Die heeft echt wel schijt aan Den Bosch als hij weg kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...
Vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Powel deze week ster van de week in de VI: "Ik wil nu zo lang mogelijk een-op-een blijven lopen en mezelf goed presenteren. Na dit seizoen ben ik transfervrij en een voetbal streeft tocht het hoogst haalbare na. Ik denk dat mijn plafond nog niet in zicht is."
zegt genoeg![]()
Zolang hij z'n goals blijft maken vind ik het ook prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Profiteren van die jongen in de zin van er geld voor vangen ja.
Den Bosch niet. Die zijn blij met elk kwartje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Niet waar,niet in zijn geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Hmm, wist ik niet. Kwalijke zaak. Misschien nu aan NEC of Groningen slijten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks transfererenZn contract loopt na dit seizoen af
![]()
Zou geweldig zijn als hij bijtekend
Ik heb liever wat cash geld, de FC ook wel, dat hebben ze hard nodig. Aan het einde van het seizoen gaat Powel gratis weg. Kun je 'm misschien beter nu verkopen voor wat geld, nu heeft hij wat marktwaarde doordat hij veel heeft gescoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zolang hij z'n goals blijft maken vind ik het ook prima.
Ga je met de bus of op eigen vervoer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb trouwens nog 10 badges,neem ze mee naar Volendam voor de geinteresseerden
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ga je met de bus of op eigen vervoer?
heb ik nog 2 weken om te sparen
Gedaan,zal wel antwoorden in de loop van de dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DG> check je mail.
Is dat hetgeen ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Hou er iig eentje apart voor je.
Als je er niet over uit kan wijden, zeg dan niks....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Hou er iig eentje apart voor je.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is geen flikker aan de hand man...
Dit is dus onzin?quote:FC Den Bosch zou dit seizoen een begin moeten maken met de aflossing van de gemeentelijke lening van twee miljoen euro, maar de club kan niet aan die verplichting voldoen.
Vraag anders eens aan Jay-Z of hij Den Bosch niet over wil nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kansloze discussie weer op het GB over FC Brabant.
Hoe durft iemand het eik in zijn hoofd te halen
Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar wekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kansloze discussie weer op het GB over FC Brabant.
Hoe durft iemand het eik in zijn hoofd te halen
True maar om te zeggen dat FC Brabant nou zo'n geweldige vervanger is....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar weken![]()
Jij wil dat we alles verliezen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef DutchGooner het volgende:
Biekman verbannen naar het 2e trouwens
Nu Powel nog
Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wil dat we alles verliezen?![]()
quote:Last visited match;11.10.05 Jong Oranje v Jong Macedonie 4-0
Next match to visit;16.10.05 FC Volendam v FC Den Bosch
Gaaap, idiootquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.
Maar goed,ik ben pleiten.
Winnen van Feyenoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
De topictitel klopt weer trouwens, Biekman eindelijk in de basis!!
van het 2e...
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met Biekman in de basis zeker?
Verhaal van Jordens al gehoord trouwens...?
quote:Gebroken pols houdt Peeters buiten Onder 19
Jordens Peeters zal toch niet in Duitsland het EK kwalificatie toernooi met Oranje onder 19 spelen. De centrale verdediger brak zijn pols tijdens de laatste training voor het openingsduel tegen Griekenland. Ajacied Donovan Slijngaard is door bondscoach Cor Pot opgeroepen als vervanger.
"Hij nam plaats in de muur en kreeg toen de bal ongelukkig op zijn arm waarna zijn pols naar achteren klapte", aldus Cor Pot tegenover de KNVB-website. "Dat is wel even een tegenvaller. Ook voor die jongen."
Beetje op je spelling letten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaaap, idioot![]()
![]()
Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen wordt is echt debiel.
Jij weet van niks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Peetersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters geblesseerd, Biekman naar het 2e. Ik ben benieuwd wie er zondag op de bank zitten.
Die staan 21e in The Coca-Cola Football League Championship...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Laat mij maar een idioot zijn maar IK blijf wel bij mijn principes,ITT TOT ONGEVEER DE HELE M-SIDE!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaaap, idioot![]()
![]()
Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen word is echt debiel.
Die 2 waren echt bizar slecht,3 van de 4 waren zeker hun schuld,het 4e doelpunt weet ik niet,heb ik namelijk niet gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beekmans en Vorm waren ook een drama.
yupquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chaiat? Was dat die gast die wat liep te provoceren na zijn intikker?
Daar hebben we er op de tribune iig al genoeg vanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Sja, of je daar nou zo vrolijk van wordt?
Weer zo'n Rosmalens kutjochie dat naast z'n schoenen gaat lopen..
`quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Thenu speelde gisteren met inzet, ging de duels fel aan, was aan het jagen... Dat kon ik bij Prinses Rajcomar en Cales niet echt bespeuren. Ik vond Thenu goed invallen, ik zie hem graag vaker meedoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis tegen Dordrecht moet je gewoon winnen, zeker als je uit kansloos verloren hebt van Emmen, MVV en Volendam.
Hier heb je best een aardig punt te pakken. Vorig seizoen verloren we bijna alles, nu winnen we de meeste wedstrijden. Dat komt natuurlijk alleen maar omdat we een niveau lager spelen. In de Eredivisie hadden we nog op 0 punten gestaan. Met name thuis winnen we nu vrijwel alles en dat is toch het verhaal voor de meeste supporters. Van de ongeveer 3.000 supporters zien er maar 150 a 200 de uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.
Op papier hebben we wel een aardig elftal, maar in de praktijk komt dat er bijna nooit uit.
Vorig jaar was er al 100 keer om het vertrek van Wisman geroepen, nu heb ik nog niemand om het vertrek van Bos gehoord.
Niet dat hij van mij weg moet, integendeel, maar hij doet het weinig beter dan Wisman imo.
Nu winnen we welliswaar ook wedstrijden, maar dat heeft er alles mee te maken dat we een divisie lager spelen.
Maar dit gaat voornamelijk op denk ik voor niet FC-supporters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.
Dat zijn geen criticastrers vanwege zijn spel, maar vanwege zijn gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller.
Dat interreseert me geen reet, als wij maar een zak geld vangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoop echt dat als hij een nieuwe club vind, daar totaal mislukt![]()
Idd, "Biekman onder een tram" is een betere optiequote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Verander die Topictitel trouwens eens heel snel![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller.
Misschien vangen we dan nog geld van een levensverzekering oid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Idd, "Biekman Powel onder een tram" is een betere optie.
met dank aan TerroRobbie voor de creativiteit
quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:48 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien vangen we dan nog geld van een levensverzekering oid.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel maakt ze nu vooral tegen clubs uit het rechterrijtje. Vorig seizoen in de Eredivisie raakte hij geen bal fatsoenlijk en ik moet nog zien of hij ze gaat maken tegen VVV Venlo, Excelsior, Volendam en in de playoffs tegen bijvoorbeeld Heracles of Sparta.
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Jammer dat we de Berry puntenindex vergeten zijn toen. Maar goed, weer een goal.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.
Dat wordt ruzie dan de volgende keer als we een penalty krijgen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Buikema is een nutige GGD kracht, opvallend dat ze hem bij Excelsior niet echt nodig hebben. Den Bosch kan zo'n man op het middenveld wel gebruiken, je hebt er ook gelijk een goede penaltynemer bij.
Dat weet ik niet, Arjan Human vast wel. Maar die wil niet naar de GGD.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 18:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Arjen Human had ze ook wel gemaakt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
Dag Brayton Biekman, daaaaaaag, daaaaaag, daaaaaaag, daaaaaaag Zwarte Piet.
Dat bedoelde ik niet Robbie.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, we moeten Biekie dankbaar zijn, voor alle 3 de goals die hij voo ons heeft gemaakt!
Stelt oew eige toch niet zo aan muts.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 09:04 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Dat had ik toch niet van je verwacht Yeahinho
Bang dat hij weer gaat mislukken?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, Arjan Human vast wel. Maar die wil niet naar de GGD.
Nauwelijks aantrekkelijk natuurlijk. Overigens deed hij het bij RKC best goed hoor, 4 goals in 16 duels, vooral als reserve.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bang dat hij weer gaat mislukken?
in 3 jaar?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nauwelijks aantrekkelijk natuurlijk. Overigens deed hij het bij RKC best goed hoor, 4 goals in 16 duels, vooral als reserve.
Hij kan ook gewoon niet mee op het niveau van de top van de GGD. Bij RKC en ADO Den Haag kon hij het ook al niet maken. Als je dan kunt kiezen tussen of een schamel loontje of overbetaald worden onder de tafel in de hoofdklasse is de keuze zo gemaakt inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nauwelijks aantrekkelijk natuurlijk. Overigens deed hij het bij RKC best goed hoor, 4 goals in 16 duels, vooral als reserve.
In 1 seizoen was dat, eredivisie. Bij ADO heeft hij het niet gered omdat hij niet kon aarden in het harde Den Haag.quote:
Triest geval,en dat allemaal door een bizar auto-ongeluk ooit.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je doelt op Danny, Yeahinho? Je weet wel, die mafketel met die muts op zijn hoofd...
Blij met onze Ajaciedquote:FC Den Bosch heeft zich versterkt met Ajax-middenvelder Stanley Aborah. De achttienjarige Belg van Ghanese afkomst speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij de nummer vijf in de Gouden Gids Divisie. Aborah, die in Amsterdam nog een contract tot 2007 heeft, speelde vorig seizoen vier competitieduels voor Ajax.
Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:
Aborah is een regelrechte versterking voor FCDB. Een behoorlijk talentje.
Die is wellicht veranderd. Als hij zich eerst te goed voelde voor Ajax. En nu positief staat tegenover een verhuur naar een club die 5e staat in de GGD, dan zou dat best het geval kunnen zijn..quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.
En daarvoor RSCAquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
een jood
Die moet zich dus dubbel bewijzen
Oke, dat is ook een van z'n specialiteiten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
vaduz: Sjors viel me in zoverre op dat ie tot drie keer toe een goede bal het strafschopgebied inzwiepte. Speelde zeker niet slecht.
En wat is die Snoei een zenuwpees zeg.
Aborah, schijnt toch wel wat te kunnen. Kan niet slechter zijn dan Buikema...
Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een huurling met een slechte mentaliteit... da's net wat we nodig hebben.
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Ik mag aannemen dat hij inziet dat hij 100% inzet moet leveren, anders kan hij het shaken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.
Ik denk dat Rajcomar (10) moet gaan vrezen voor zijn positie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie Aborah een basisplaats krijgen achter de spits of denken jullie dat hij spits / vleugelspits wordt?
Die zien we dus niet terug zondag.quote:Geoffrey Meye geschorst tegen FC Den Bosch
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Geoffrey Meye uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitiewedstrijd. Tijdens de wedstrijd FC Eindhoven – StormvogelsTelstar op vrijdagavond 28 oktober heeft Geoffrey Meye in de 78e minuut wegens het “door woord en/of gebaar te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter” een gele kaart van scheidsrechter Van Dongen gekregen. Trainer Luc Nijholt zal hierdoor zondag 6 november geen beroep mogen doen op Meye.
Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar spelers huren kan nooit kwaad, het kan het elftal net dat benodigde zetje geven.
Shit, ik zie nu pas dat het een auto-combi is, pas omwisselen vanaf 13.00 uurquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt er trouwens nog iets te beleven in Velsen-Zuid?
Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...
5 stuks in totaal, plus dat er bij een club als FC Den Bosch altijd wel wat jongens die geregeld in de basis spelen vertrekken. Laten we zeggen minimaal één. Dan zit je al aan 6 vertrekkende basisspelers.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...
Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omwisselen vanaf 13.00 uur? Welke halve gare heeft dat verzonnen?
Ik kan nauwelijks geloven dat iemand met z'n gezond verstand dit durft te verzinnen. Routeplanners rekenen vaak erg optimistisch. Dan mag er echt niets tegen zitten. Het is op een zondag, maar het is zeker wel 5 kwartier rijden. Eerder een kwartier meer dan 5 minuten minder.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...
![]()
Shit wat een kneus ben ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:21 schreef LadyFCDB het volgende:
Lezen jullie maar half???
er staat toch duidelijk:
Op de wedstrijddag kan er vanaf 13.00 uur omgewisseld worden op de parkeerplaats in Velsen-Zuid.
Oftewel omwisselen op een parkeerplaats IN VELSEN ZUID!!!!!!!
Staat zelfs een routebeschrijving bij
![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shit wat een kneus ben ik![]()
![]()
Maar des te beter, hopen dat het weer een beetje meezit. Mooi nog even de omgeving verkennen
Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[knip]
Deze jongen van Ajax en Jaap Davids was genoeg geweest. Twee huurlingen is prima, veel meer moet je er echt niet hebben.
Dat niemand er van heeft gehoord is niet zo belangrijk. Een scout ziet meer wedstrijden dan de doorsnee supporter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.
Nu is het makkelijk praten, want je weet wat je nu in huis hebt.
Ja,en?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
standard?
Maar dat weet je best.
idd,ik ben er niet rouwig om dat ie niet meer bij de FC speelt maar de reden is echter triest.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Tja, zo stoppen gun je niemand...zelfs op amateurniveau kan het niet meer.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
helaas ------- nooit die schijnbewegingen die hij zelf niet begreep, de bal langs de man spelen en hopen dat hij sneller is dan z'n tegenstander en die blinde voorzetten die nooit op maat waren maar wel EENS aankwamen. z'n werklust zal ik nooit vergeten. hij hersteld in vrede.
Was getekend ; schrobbelaer
En het is nou ook weer niet zo dat Standard in het verleden nooit spelers met een Anderlecht achtergrond heeft opgesteld.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,en?
Ik heb geen hekel aan Anderlecht dus ik zie je punt niet zo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
helaas ------- nooit die schijnbewegingen die hij zelf niet begreep, de bal langs de man spelen en hopen dat hij sneller is dan z'n tegenstander en die blinde voorzetten die nooit op maat waren maar wel EENS aankwamen. z'n werklust zal ik nooit vergeten. hij hersteld in vrede.
Was getekend ; schrobbelaer
Stapte jij uit voor die opaquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een zootje zeg
Er was er eentje die er met kop en schouders bovenuit stak en dat was Aborah
De minst slechte heeft gewonnen vandaag alhoewel de scheids "vergat" te fluiten voor een overtreding voorafgaand aan het doelpunt
Laat maar, dacht dat jullie dat waren. Wij reden als eerste weg daar. In dat bospaadje richting de bewoonde wereld liep een oude vent met een vrouw en een hond. Wij kwamen eraan maar hij bleef in het midden lopen, wij weken niet uit. Dus moest hij dat doen. En probeerde hij tegen de wagen te schoppen. Bij de volgende wagen die langs kwam probeerde hij het zelfde. Die stopten echter en vertelden de man dat ze daar niet van gediend waren.quote:
Oja,dat was ik ja,hij probeerde het bij jullie maar ook bij mij,opzouten,ouwe gek.quote:Op zondag 6 november 2005 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laat maar, dacht dat jullie dat waren. Wij reden als eerste weg daar. In dat bospaadje richting de bewoonde wereld liep een oude vent met een vrouw en een hond. Wij kwamen eraan maar hij bleef in het midden lopen, wij weken niet uit. Dus moest hij dat doen. En probeerde hij tegen de wagen te schoppen. Bij de volgende wagen die langs kwam probeerde hij het zelfde. Die stopten echter en vertelden de man dat ze daar niet van gediend waren.
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehadquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een zootje zeg
Er was er eentje die er met kop en schouders bovenuit stak en dat was Aborah
De minst slechte heeft gewonnen vandaag alhoewel de scheids "vergat" te fluiten voor een overtreding voorafgaand aan het doelpunt
We waren beide crap,in de 2e helft hebben we 2-3 kansen/jes gehad,Telstar kreeg ook pas kansen na de 1-0.quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehad![]()
Jullie hebben er nou ook niet echt veel gehad... En sportief is ook anders.quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehad![]()
Dat mag maar verdiend....deze wedstrijd verdiende geen winnaar.quote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef spurs het volgende:
nah ja ben blij dat de 3 punten in Velsen zijn gebleven, Telstar was de verdiende winnaar!
Voor mij niet,voetbal hoort in het weekend gespeeld te worden niet op een doordeweekse avond.quote:Hopelijk wordt de wedstrijd volgend jaar gewoon weer op vrijdagavond gespeeld
Waarom wilden jullie deze wedstrijd uberhaupt op zondagquote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef spurs het volgende:
nah ja ben blij dat de 3 punten in Velsen zijn gebleven, Telstar was de verdiende winnaar!
Hopelijk wordt de wedstrijd volgend jaar gewoon weer op vrijdagavond gespeeld
omdat ik in eerste instantie dacht dat ie op de vrijdag gespeeld zou wordenquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht dat jij niet zou gaan DG?
Eerste divisie hoort gewoon op zaterdagavond gespeeld te worden, maar helaas de commercie...quote:Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Voor mij niet,voetbal hoort in het weekend gespeeld te worden niet op een doordeweekse avond.
in het verleden is er weleens wat gebeurd in Velsen rond wedstrijden van Telstar - Den Bosch en volgens de politie/gemeente Velsen schijnt de Bossche aanhang een "reputatie" te hebben....quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom wilden jullie deze wedstrijd uberhaupt op zondag![]()
![]()
Dan ga je maar een keer niet naar pianolesquote:Op maandag 7 november 2005 15:56 schreef Yeahinho het volgende:
Om eerlijk te zijn word ik die Verhaegh toch wel een beetje zat eigenlijk. Dit is gvd al de zoveelste keer dat een wedstrijd door hem wordt uitgesteld.. en zoals gebruikelijk weer van een avond waarop ik niks heb, naar een avond dat ik al bezet ben
.
Hij speelde met rugnr 9 maar speelde meer 10 als was hij ook al controlerende middenvelder actief.quote:Op maandag 7 november 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Was Aborah inderdaad een lichtpuntje? Op welke plek stond ie?
Dat ie maar veel pijn mag hebbenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:13 schreef DutchGooner het volgende:
FC Den Bosch kan de komende tijd geen beroep doen op Berry Powel. De topscorer van de Gouden Gids Divisie is gisterenmorgen opgenomen in het MMC in Amersfoort. Daar is acuut een abces verwijderd uit zijn keel.
Na onderzoek bleek de oorzaak van de ontsteking volgens de doktoren de keelamandelen te zijn. Die zijn gisterenmiddag dan ook met spoed verwijderd. De operatie is succesvol verlopen. Tijdens de ingreep is geconstateerd dat Powel tevens een ontsteking heeft aan een verstandskies. Gezien de verwijdering van het abces en zijn operatie vonden de doktoren het niet verstandig een derde ingreep te doen. Berry Powel is inmiddels weer thuis om te herstellen en het is op dit moment nog niet bekend hoe lang zijn herstel zal gaan duren.
Neuh zie niet in waarom...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mag je de volgende wedstrijd in mijn gezicht komen zeggen sukkel.
Haal die "quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:27 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Dat ie maar veel pijn mag hebben![]()
Hoe is het trouwens met de dvd?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef LadyFCDB het volgende:
Nou het is weer gezellig hier!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de dvd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |