abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31450086
Net even gelezen...

Biekman>loser
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 00:31:59 #102
76871 fanneke
Met heel m'n hart
pi_31452756
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Die staan 21e in The Coca-Cola Football League Championship...
Bezochte-/geplande wedstrijden:
(104) 08-02-2014 WSV - ESC 2-0 (Districtsbeker Oost)
(105) 09-02-2014 Excelsior - FC Den Bosch 4-1 (Jupiler League)
(106) 14-02-2014 FC Den Bosch - Sparta (Jupiler League)
  zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:57:23 #103
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31455706
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gaaap, idioot

Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen word is echt debiel.
Laat mij maar een idioot zijn maar IK blijf wel bij mijn principes,ITT TOT ONGEVEER DE HELE M-SIDE!!!
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31458613
Powel heeft nu dus ook een nieuwe zaakwaarnemer omdat hij zijn voormalige zaakwaarnemer Piet Buter er de schuld van gaf dat Real Madrid, Chelsea en AC Milan niet wekelijks voor hem op de tribune zitten. Terwijl Buter wel prima werk heeft geleverd voor Powel toen hij thuis zat te mokken. Wat een enorme trieste kutkneus is het ook die Powel. Wegwezen met die hond.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31462872
Laat em er eerst nog effe een paar inschoppen dit weekend.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_31464484
Net ff m'n kaartje voor morgen gehaald.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31464553
Trainden vandaag weer een 3 tal jeugdspelers mee met het eerste.
pi_31464615
Het zal nodig zijn, want zoveel mensen om op de bank te zetten hebben we niet. Biekman en Peters nu ook weggevallen. Dan blijven nog over: Verus, Raeymakers, van Heijnsbergen en Meulemans. Wie waren de jeugdspelers die mee hebben getraind?
pi_31464673
Dacht van Thull, Thenu en nog iemand... Maar weet het niet zeker... Maar heel even gekeken.
pi_31464770
Van Thull kan wel mee met de A-selectie denk ik.
pi_31465108
We hebben niks aanvallends meer op de bank zitten .
pi_31465325
Plet dan maar op de bank zetten.
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:01:24 #114
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31493438
Kutzootje,heerlijk trouwens om Powel zo door de mand te zien vallen tegen sterke teams,die besluiteloosheid van hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31493509
Powel was nergens. Hij heeft geen actie, geen snelheid en geen inzicht. Hopen dat er vandaag niet teveel scouts aanwezig waren en dat ´n ander club wat geld voor hem over heeft naar aanleiding van zijn doelpuntenproductie.

Beekmans en Vorm waren ook een drama.
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:06:23 #116
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31493534
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Beekmans en Vorm waren ook een drama.
Die 2 waren echt bizar slecht,3 van de 4 waren zeker hun schuld,het 4e doelpunt weet ik niet,heb ik namelijk niet gezien.

Het elftal hangt als los zand aan elkaar.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31493574
Vorm kwam niet van zijn lijn af en heeft geen enkele bal klem. Hij was schuldig aan minimaal 3 tegengoals. Beekmans heeft geen bal fatsoenlijk geraakt. Zijn passes kwamen constant in de voeten van 'n palingboer en hij lag constant op de grond na de eerste schijnbeweging... Beekmans hangt teveel op de Parade rond denk ik... Biyadat was ook waardeloos. Terwijl ik begin vorig seizoen het idee had dat ze zich aan het ontwikkelen waren tot spelers van Eredivisieniveau.

Verder kunnen mensen als Rajcomar en Leitoe de kar ook niet echt trekken als het niet goed gaat.

Thenu vond ik wel goed invallen. Fel, doorjagen en met inzet. Dat ontbrak er bij de rest een beetje aan.
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:08:47 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31493577
De organisatie van de FC heeft zich trouwens weer behoorlijk te kijk gezet.

Tussen 11.30 en 12.30 omwisselen in DB,kom je daar om 12.15 aan is het loket al dicht...
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:24:32 #119
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31493870
Mag Chaiat trouwens dood?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31494039
Chaiat? Was dat die gast die wat liep te provoceren na zijn intikker?
  zondag 16 oktober 2005 @ 19:46:05 #121
117098 Hathor
Effe niet
pi_31494342
  zondag 16 oktober 2005 @ 20:03:07 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31494661
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chaiat? Was dat die gast die wat liep te provoceren na zijn intikker?
yup
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31498604
Niks gemist dus .
pi_31498822
Het debuut van Thenu heb je gemist.
pi_31501159
Sja, of je daar nou zo vrolijk van wordt?

Weer zo'n Rosmalens kutjochie dat naast z'n schoenen gaat lopen..
  maandag 17 oktober 2005 @ 00:27:38 #126
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31501476
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:

Daar hebben we er op de tribune iig al genoeg van
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31509399
quote:

`

En waar slaat dat nou weer op???

Jij hebt liever een huurling uit Rotterdam? of Utrecht ofzo..?
pi_31513597
Eigen jeugd wordt bij Den Bosch toch altijd goed gewaardeerd?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31515069
Wehehe, altijd leuk die happerige reacties .

Wat is Randy eigenlijk, een middenvelder toch? Kan me haast niet voorstellen dat ie iets in te brengen heeft tegen een speler met het postuur van een Uneken, maar ik ben benieuwd wat we nog van hem kunnen verwachten.
pi_31515192
quote:

Thenu speelde gisteren met inzet, ging de duels fel aan, was aan het jagen... Dat kon ik bij Prinses Rajcomar en Cales niet echt bespeuren. Ik vond Thenu goed invallen, ik zie hem graag vaker meedoen.

Hij is nog jong en moet zich nog ontwikkelen, maar hij heeft wel 100% inzet. Dat kan van een aantal anderen niet gezegd worden.
pi_31515239
middenvelder/ aanvaller ja. In ieder geval aanvallend ingesteld.

Maar waarom niet? Er zijn zat goede kleine maar wendbare spelers...
pi_31515297
Hij speelde in dezelfde rol als Leitoe dat deed. Dat deed hij niet slecht. Fysiek legt hij het af tegen Uneken, maar op snelheid legt Uneken het dik af tegen Thenu, qua wendbaarheid ook.
pi_31622064
2 - 2 thuis tegen Dordrecht.
pi_31623759
Dat is door Dordrecht gevierd als een periodetitel ongeveer. Hele pagina in de krant, Koolhof en de voorzitter uitbundig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31623898
In ieder geval nog steeds thuis ongeslagen.

En weer een debuut van en jeugdspeler. El Makrini!
pi_31624075
Dordrecht kwam dan ook duidelijk voor een puntje. Al maakte de FC op mij nooit de indruk deze wedstrijd te willen winnen.

Thuis tegen Dordrecht moet je gewoon winnen, zeker als je uit kansloos verloren hebt van Emmen, MVV en Volendam.

El Makrini viel in en deed dat niet verkeerd, net zoals ik Thenu goed vond invallend. Met Peters, Thenu, El Makrini, Plet en Meulemans komt er wellicht door weer eens wat 1e elftal waardige jeugd door.
pi_31626474
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Thuis tegen Dordrecht moet je gewoon winnen, zeker als je uit kansloos verloren hebt van Emmen, MVV en Volendam.
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.
Op papier hebben we wel een aardig elftal, maar in de praktijk komt dat er bijna nooit uit.
Vorig jaar was er al 100 keer om het vertrek van Wisman geroepen, nu heb ik nog niemand om het vertrek van Bos gehoord.
Niet dat hij van mij weg moet, integendeel, maar hij doet het weinig beter dan Wisman imo.
Nu winnen we welliswaar ook wedstrijden, maar dat heeft er alles mee te maken dat we een divisie lager spelen.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31631117
Dikke vette kutzooi.

Dure punten dit.
pi_31631773
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Op papier hebben we wel een aardig elftal, maar in de praktijk komt dat er bijna nooit uit.
Vorig jaar was er al 100 keer om het vertrek van Wisman geroepen, nu heb ik nog niemand om het vertrek van Bos gehoord.
Niet dat hij van mij weg moet, integendeel, maar hij doet het weinig beter dan Wisman imo.
Nu winnen we welliswaar ook wedstrijden, maar dat heeft er alles mee te maken dat we een divisie lager spelen.
Hier heb je best een aardig punt te pakken. Vorig seizoen verloren we bijna alles, nu winnen we de meeste wedstrijden. Dat komt natuurlijk alleen maar omdat we een niveau lager spelen. In de Eredivisie hadden we nog op 0 punten gestaan. Met name thuis winnen we nu vrijwel alles en dat is toch het verhaal voor de meeste supporters. Van de ongeveer 3.000 supporters zien er maar 150 a 200 de uitwedstrijden.

Bos haalt niet het optimale uit dit elftal. Ik zie te weinig vechtlust en te weinig wil om te winnen. Ik heb weleens wat trainingen gezien en daar heb ik ook mijn vraagtekens bij. Echter, het is Wisman, v/d Hoorn, v/d Horst en van Grinsven ook niet gelukt vechtlust in dit elftal te krijgen. Op enkele wedstrijden na misschien.

Wat veel mensen ook tegenstond was het personage Wisman. Zijn ongeďnteresseerde houding, zijn Amsterdamse accent, zijn domme uitspraken in de media... Wat dat betreft is Bos toch iemand die beter hier past.
  zondag 23 oktober 2005 @ 14:47:38 #140
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31652137
quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Maar dit gaat voornamelijk op denk ik voor niet FC-supporters.

Wij zelf weten donders goed dat we geen kampioen zullen worden maar ik denk dat de buitenwacht veel meer van ons had verwacht. (en van de Graafschap als degradanten)

Desalniettemin is een gelijkspel tegen Dordt natuurlijk gewoon slecht.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31654200
Ik vind het niveau in de GGD echt om te janken af en toe. Ik vind dat FC Den Bosch in deze situatie sowieso altijd top 3 moet spelen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 21:32:00 #142
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31655582
Bel of mail mij effe Dylan_Dog
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 24 oktober 2005 @ 23:06:08 #143
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31667569
Kut,0-0 gespeeld
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31668684
hehe
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31674579
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 23:06 schreef DutchGooner het volgende:
Kut,0-0 gespeeld
Kut??? Ik denk dat wij best tevreden mogen zijn met een gelijkspel uit bij Excelsior.
pi_31679010
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller .
pi_31679469
De stand is wat vertekend zeg maar.
That's all folks!
pi_31680252
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller .
Dat zijn geen criticastrers vanwege zijn spel, maar vanwege zijn gedrag.
En dat gedrag is niet echt verbeterd, afgaande op het stukje in het BD dat hij zijn zaakwaarnemers ontslagen heeft omdat die niet genoeg voor hem gedaan zouden hebben
Hij mag blij zijn dat zij hem nog bij de FC terug hebben kunnen laten komen.
Echt een kwal van een vent
Hoop echt dat als hij een nieuwe club vind, daar totaal mislukt
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31680362
quote:
Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Hoop echt dat als hij een nieuwe club vind, daar totaal mislukt
Dat interreseert me geen reet, als wij maar een zak geld vangen.
pi_31680387
Verander die Topictitel trouwens eens heel snel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')