Die staan 21e in The Coca-Cola Football League Championship...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Laat mij maar een idioot zijn maar IK blijf wel bij mijn principes,ITT TOT ONGEVEER DE HELE M-SIDE!!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaaap, idioot![]()
![]()
Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen word is echt debiel.
Die 2 waren echt bizar slecht,3 van de 4 waren zeker hun schuld,het 4e doelpunt weet ik niet,heb ik namelijk niet gezien.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Beekmans en Vorm waren ook een drama.
yupquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Chaiat? Was dat die gast die wat liep te provoceren na zijn intikker?
Daar hebben we er op de tribune iig al genoeg vanquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Sja, of je daar nou zo vrolijk van wordt?
Weer zo'n Rosmalens kutjochie dat naast z'n schoenen gaat lopen..
`quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Thenu speelde gisteren met inzet, ging de duels fel aan, was aan het jagen... Dat kon ik bij Prinses Rajcomar en Cales niet echt bespeuren. Ik vond Thenu goed invallen, ik zie hem graag vaker meedoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:12 schreef Yeahinho het volgende:
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Thuis tegen Dordrecht moet je gewoon winnen, zeker als je uit kansloos verloren hebt van Emmen, MVV en Volendam.
Hier heb je best een aardig punt te pakken. Vorig seizoen verloren we bijna alles, nu winnen we de meeste wedstrijden. Dat komt natuurlijk alleen maar omdat we een niveau lager spelen. In de Eredivisie hadden we nog op 0 punten gestaan. Met name thuis winnen we nu vrijwel alles en dat is toch het verhaal voor de meeste supporters. Van de ongeveer 3.000 supporters zien er maar 150 a 200 de uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.
Op papier hebben we wel een aardig elftal, maar in de praktijk komt dat er bijna nooit uit.
Vorig jaar was er al 100 keer om het vertrek van Wisman geroepen, nu heb ik nog niemand om het vertrek van Bos gehoord.
Niet dat hij van mij weg moet, integendeel, maar hij doet het weinig beter dan Wisman imo.
Nu winnen we welliswaar ook wedstrijden, maar dat heeft er alles mee te maken dat we een divisie lager spelen.
Maar dit gaat voornamelijk op denk ik voor niet FC-supporters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:09 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel niet zo goed als dat de meeste mensen denken.
Dat zijn geen criticastrers vanwege zijn spel, maar vanwege zijn gedrag.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 13:43 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wilde net zeggen, die Powel-criticasters worden met de week stiller.
Dat interreseert me geen reet, als wij maar een zak geld vangen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 15:07 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hoop echt dat als hij een nieuwe club vind, daar totaal mislukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |