abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31219003
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Den Bosch niet. Die zijn blij met elk kwartje.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 11:32:29 #52
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31225467
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Niet waar,niet in zijn geval.

Nu beur je er nog knaken voor en wat nog positiever is dat je na de winterstop niet meer tegen dat bakkes van hem aan hoeft te kijken
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 6 oktober 2005 @ 13:01:10 #53
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31227670
Ik heb trouwens nog 10 badges,neem ze mee naar Volendam voor de geinteresseerden
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31234292
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niks transfereren Zn contract loopt na dit seizoen af

Zou geweldig zijn als hij bijtekend
Hmm, wist ik niet. Kwalijke zaak. Misschien nu aan NEC of Groningen slijten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31235741
quote:
Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Zolang hij z'n goals blijft maken vind ik het ook prima.
Ik heb liever wat cash geld, de FC ook wel, dat hebben ze hard nodig. Aan het einde van het seizoen gaat Powel gratis weg. Kun je 'm misschien beter nu verkopen voor wat geld, nu heeft hij wat marktwaarde doordat hij veel heeft gescoord.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31236741
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb trouwens nog 10 badges,neem ze mee naar Volendam voor de geinteresseerden
Ga je met de bus of op eigen vervoer?
heb ik nog 2 weken om te sparen
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31246760
DG> check je mail.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:30:30 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31252340
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Ga je met de bus of op eigen vervoer?
heb ik nog 2 weken om te sparen

Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Hou er iig eentje apart voor je.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:31:01 #59
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31252359
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DG> check je mail.
Gedaan,zal wel antwoorden in de loop van de dag
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31254138
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Is dat hetgeen ik denk dat het is?
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 15:19:15 #61
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_31255345
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als je er niet over uit kan wijden, zeg dan niks....

je weet dat ik graag altijd alles wil weten
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 23:30:27 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31295893
FC Den Bosch wil uitstel van aflossing lening

Zaterdag 8 oktober 2005 - Den Bosch - FC Den Bosch zou dit seizoen een begin moeten maken met de aflossing van de gemeentelijke lening van twee miljoen euro, maar de club kan niet aan die verplichting voldoen. Het bestuur van FC Den Bosch heeft het college van burgemeester en wethouders om een jaar uitstel van aflossing gevraagd.

Volgens Ben Bolman, algemeen manager bij FC Den Bosch, betekent dit niet dat de club opnieuw zwaar in de financiële problemen zit. „Bij het aangaan van de lening hebben we afgesproken dat we dit seizoen zouden beginnen met aflossen. Dat blijkt iets te vroeg te zijn, onder meer omdat we oude belastingschulden moesten wegwerken, wat inmiddels is gebeurd. Alleen vragen we nu dus om een jaartje uitstel voor de aflossing van de eerste twee ton.“
Een rondvraag langs de fractievoorzitters in de Bossche gemeenteraad wijst uit dat FC Den Bosch goede kans maakt op uitstel van betaling. Als de club tenminste kan aantonen dat er financieel geen rare bokkesprongen zijn gemaakt.
FC Den Bosch heeft onder meer fors bezuinigd op de spelerssalarissen. Dit seizoen bedragen die voor heel de selectie ongeveer één miljoen euro, waarmee Den Bosch zelfs voor eerste divisie-begrippen aan de lage kant zit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31299152
Ik dacht dat we weer "vlees op de botten hadden" en dat de oneffenheden uit het verleden "met de schaaf waren weggewerkt" ?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31301667
Snap ook niet waar dat half miljoen van Koentje is gebleven, maar elke betaald voetbalclub heeft wel ergens schulden, dus zo vreemd is dat niet.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31337630
Ik vraag me af wat voor kasten ze hebben daar in De Vliert....
pi_31338434
Er is geen flikker aan de hand man...
pi_31338957
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is geen flikker aan de hand man...
quote:
FC Den Bosch zou dit seizoen een begin moeten maken met de aflossing van de gemeentelijke lening van twee miljoen euro, maar de club kan niet aan die verplichting voldoen.
Dit is dus onzin?
pi_31338966
D'r is wel wat aan de hand.
Den Bosch moet gewoon wat meer openheid geven in dit soort dingen.
Nu werd er door veel supporters aangenomen dat alle schulden betaalt waren.
Ook op het GB is dit een aantal maal ter sprake gekomen en nooit heeft Fred daar op gereageerd, terwijl als er dingen zijn die hem niet bevallen hij dit wel doet.
Ik weet wel dat dat niet helemaal Fred zijn zaken zijn, maar ik weet zeker dat hij weet hoe de vork in de steel zit mbt de financien.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31339017
Er is destijds (twee jaar geleden) gezegd dat de laatste oneffenheden met een schaaf werden weggewerkt en dat we daarna weer wat meer vlees op de botten zouden hebben. Nu komt er weer een lijk uit de kast vallen, want men kan niet aan de aflossingsverplichting voldoen, terwijl wel v/d Laak is verkocht voor 500.000.
pi_31339293
Onwaar, er is gezegd dat alle korte termijn schulden zijn afgelost. Wat ook klopt.

Ook heeft dit niets te maken met spelers. Daarvoor is een appart spelersfonds wat o.a. word gefinancieerd door sponsors en door opbrengsten uit transfers als bijv. vd laak. Deze staat compleet los van andere in en uit komsten zoals deze aflossing.
pi_31339459
Maar deze aflossing moet voldaan worden, iets wat men uit wil stellen. Dat was niet de afspraak met de gemeente.

Die 500.000 heb ik aangehaald omdat men nu al een bepaald bedrag tekort komt, terwijl men zeker niet elk jaar 500.000 aan transferinkomsten zal vangen.
pi_31343414
Lürling wil terug naar huis, volgens die uitgedroogde sigarenrokert, ben benieuwd of ie naar Den Bosch komt.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:59:26 #73
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31343839
Wat een kansloze discussie weer op het GB over FC Brabant.

Hoe durft iemand het eik in zijn hoofd te halen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31344485
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:

Vraag anders eens aan Jay-Z of hij Den Bosch niet over wil nemen
pi_31344967
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:

Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar weken
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  maandag 10 oktober 2005 @ 22:40:28 #76
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31345152
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar weken
True maar om te zeggen dat FC Brabant nou zo'n geweldige vervanger is....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31362796
Ik kan me niet voorstellen dat er iemand zit te wachten op FC Brabant.
pi_31363938
ALS er een FC Brabant zou komen en ze spelen in Den Bosch en in het blauw-wit, maakt het in principe niet uit, want na een paar jaar wordt die naam dan toch weer veranderd in Den Bosch.
Maar dat FC Brabant komt er sowieso toch nooit, omdat dat weinig tot geen extra toeschouwers zal opleveren.
Wel mooi trouwens dat als iemand zo maar iets voor de gein zegt op het GB, er gelijk tientallen mensen zijn die zich er serieus druk over kunnen maken.
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31364032
De kans dat een paar supporters de Postcodekanjer pakken en een deel van dat geld aan de FC schenken is vele malen groter.
pi_31364443
Geldproblemen ? Is het weer eens zover ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_31385144
FCDB legt Powel niets in de weg

Als er vóór het eind van dit seizoen concrete belangsteling komt voor Berry Powel, zal FC Den Bosch de 25-jarige topscorer van de Gouden Gids Divisie niet tegenhouden. 'Daar zijn wij de club niet naar, maar het moet wél goed zijn voor beide partijen'zegt technisch manager Fred van der Hoorn van FC Den Bosch.

Aanvaller Powel maakte al veertien goals in elf competitieduels. Van der Hoorn beseft dat er belangstelling zal komen: 'Op dit moment is er van concrete interesse geen sprake, maar ik weet hoe het werkt. Ik hoop dat Berry naar mijn advies wil luisteren. Ik heb er geen belang bij, maar hoop dat hij een juiste keuze maakt.'

Voetbal International
pi_31419100
Verkopen dus.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:09:23 #83
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31440523
Biekman verbannen naar het 2e trouwens

Nu Powel nog
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31441517
Ik weet dat het je diep zit, maar wie moet ze dan maken .

Goed nieuws over Biekman trouwens . Dat wordt de komende wedstrijden "WIJ WILLEN BIEKIE ZIEN!!" zingen .
pi_31442925
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef DutchGooner het volgende:
Biekman verbannen naar het 2e trouwens

Nu Powel nog
Jij wil dat we alles verliezen?
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:59:10 #86
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31442948
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Jij wil dat we alles verliezen?
Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.

Maar goed,ik ben pleiten.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31443046
quote:
Last visited match;11.10.05 Jong Oranje v Jong Macedonie 4-0
Next match to visit;16.10.05 FC Volendam v FC Den Bosch
.
pi_31443055
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.

Maar goed,ik ben pleiten.
Gaaap, idioot

Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen word is echt debiel.
pi_31443061
De topictitel klopt weer trouwens, Biekman eindelijk in de basis!!

van het 2e...
pi_31443087
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
De topictitel klopt weer trouwens, Biekman eindelijk in de basis!!

van het 2e...
Winnen van Feyenoord
pi_31443122
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Winnen van Feyenoord
Met Biekman in de basis zeker?

Verhaal van Jordens al gehoord trouwens...?
pi_31443238
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Met Biekman in de basis zeker?

Verhaal van Jordens al gehoord trouwens...?
Nee vertel eens....
pi_31443378
Heeft op een training bij Oranje onder 19 z'n arm gebroken .
Stond in de muur en kreeg de bal op z'n arm, die daarop naar achter klapte en brak .

Oh wacht, het staat ook al op fcdenbosch.nl .
quote:
Gebroken pols houdt Peeters buiten Onder 19
Jordens Peeters zal toch niet in Duitsland het EK kwalificatie toernooi met Oranje onder 19 spelen. De centrale verdediger brak zijn pols tijdens de laatste training voor het openingsduel tegen Griekenland. Ajacied Donovan Slijngaard is door bondscoach Cor Pot opgeroepen als vervanger.

"Hij nam plaats in de muur en kreeg toen de bal ongelukkig op zijn arm waarna zijn pols naar achteren klapte", aldus Cor Pot tegenover de KNVB-website. "Dat is wel even een tegenvaller. Ook voor die jongen."
pi_31443468
Lol dat zette ik gisteren al op m-side.com
pi_31444628
Peters geblesseerd, Biekman naar het 2e. Ik ben benieuwd wie er zondag op de bank zitten.
pi_31445738
Wat is er met Brighton?
Wat een vrouw!
spits!
pi_31445821
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Gaaap, idioot

Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen wordt is echt debiel.
Beetje op je spelling letten.
pi_31445883
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Jij weet van niks?

Lees even de berichten door en je weet het.
pi_31446347
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters geblesseerd, Biekman naar het 2e. Ik ben benieuwd wie er zondag op de bank zitten.
Peeters
pi_31448280
Bob?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')