Den Bosch niet. Die zijn blij met elk kwartje.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Niet waar,niet in zijn geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies, je hebt meer aan z'n doelpunten dan aan het geld dat je er nog voor krijgt denk ik.
Hmm, wist ik niet. Kwalijke zaak. Misschien nu aan NEC of Groningen slijten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks transfererenZn contract loopt na dit seizoen af
![]()
Zou geweldig zijn als hij bijtekend
Ik heb liever wat cash geld, de FC ook wel, dat hebben ze hard nodig. Aan het einde van het seizoen gaat Powel gratis weg. Kun je 'm misschien beter nu verkopen voor wat geld, nu heeft hij wat marktwaarde doordat hij veel heeft gescoord.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:07 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Zolang hij z'n goals blijft maken vind ik het ook prima.
Ga je met de bus of op eigen vervoer?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 13:01 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb trouwens nog 10 badges,neem ze mee naar Volendam voor de geinteresseerden
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:08 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Ga je met de bus of op eigen vervoer?
heb ik nog 2 weken om te sparen
Gedaan,zal wel antwoorden in de loop van de dagquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 09:13 schreef Dylan Dog het volgende:
DG> check je mail.
Is dat hetgeen ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Hou er iig eentje apart voor je.
Als je er niet over uit kan wijden, zeg dan niks....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met de auto maar het kan zijn dat ik door omstandigheden waar ik me nu nog niet over uit kan wijden er niet bij zal zijn.
Hou er iig eentje apart voor je.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Er is geen flikker aan de hand man...
Dit is dus onzin?quote:FC Den Bosch zou dit seizoen een begin moeten maken met de aflossing van de gemeentelijke lening van twee miljoen euro, maar de club kan niet aan die verplichting voldoen.
Vraag anders eens aan Jay-Z of hij Den Bosch niet over wil nemenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kansloze discussie weer op het GB over FC Brabant.
Hoe durft iemand het eik in zijn hoofd te halen
Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar wekenquote:Op maandag 10 oktober 2005 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kansloze discussie weer op het GB over FC Brabant.
Hoe durft iemand het eik in zijn hoofd te halen
True maar om te zeggen dat FC Brabant nou zo'n geweldige vervanger is....quote:Op maandag 10 oktober 2005 22:33 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Het gaat tenminste weer een beetje over voetbal, dat is al een hele vooruitgang ten opzichte van de laatste paar weken![]()
Jij wil dat we alles verliezen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:09 schreef DutchGooner het volgende:
Biekman verbannen naar het 2e trouwens
Nu Powel nog
Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij wil dat we alles verliezen?![]()
quote:Last visited match;11.10.05 Jong Oranje v Jong Macedonie 4-0
Next match to visit;16.10.05 FC Volendam v FC Den Bosch
Gaaap, idiootquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Liever 13 met oprechte spelers dan 4e met een leugenaar in je team.
Maar goed,ik ben pleiten.
Winnen van Feyenoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef Yeahinho het volgende:
De topictitel klopt weer trouwens, Biekman eindelijk in de basis!!
van het 2e...
Neequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Met Biekman in de basis zeker?
Verhaal van Jordens al gehoord trouwens...?
quote:Gebroken pols houdt Peeters buiten Onder 19
Jordens Peeters zal toch niet in Duitsland het EK kwalificatie toernooi met Oranje onder 19 spelen. De centrale verdediger brak zijn pols tijdens de laatste training voor het openingsduel tegen Griekenland. Ajacied Donovan Slijngaard is door bondscoach Cor Pot opgeroepen als vervanger.
"Hij nam plaats in de muur en kreeg toen de bal ongelukkig op zijn arm waarna zijn pols naar achteren klapte", aldus Cor Pot tegenover de KNVB-website. "Dat is wel even een tegenvaller. Ook voor die jongen."
Beetje op je spelling letten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaaap, idioot![]()
![]()
Dat je graag wil dat hij verkocht word dat snap ik.
Maar hopen dat je beste speler naar het 2e verbannen wordt is echt debiel.
Jij weet van niks?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Brighton?
Peetersquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters geblesseerd, Biekman naar het 2e. Ik ben benieuwd wie er zondag op de bank zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |