Het was weer een uiterst vermakelijke wedstrijd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zat er niet ver naast met mijn 4 - 1. Over de scheids hadden we weinig te klagen, verder werd er bij vlagen prima gecombineerd. Met name Verhaegh stond prima te voetballen.
Uneken was weer slordig vandaag.
yup en volgens mij had Uneken er ook 1 moeten hebbenquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:38 schreef Suijk het volgende:
Er was toch al snel een rode kaart voor AGOVV?
quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn held heeft trouwens 2 maal gescoord
Uneken maakte een flinke overtreding nadat de bal al gespeeld was voor zover ik het heb gezien en Ter Heide kwam wat ongelukkig uit met zijn voet. Uneken stond ook gewoon op. Het is niet zo dat hem een rode kaart is aangesmeerd.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup en volgens mij had Uneken er ook 1 moeten hebben
Powel ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:40 schreef DutchGooner het volgende:
Mijn held heeft trouwens 2 maal gescoord
Uneken reageerde volgens mij op die pipo van AGOVVquote:Op maandag 3 oktober 2005 22:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uneken maakte een flinke overtreding nadat de bal al gespeeld was voor zover ik het heb gezien en Ter Heide kwam wat ongelukkig uit met zijn voet. Uneken stond ook gewoon op. Het is niet zo dat hem een rode kaart is aangesmeerd.
Ik weet niet wat die precies deed, maar het lag stil en Uneken greep flink in. Toen kwam die van AGOVV met zijn voet tegen Uneken aan. Niet eens heel erg bewust volgens mij. Afijn, hebben we de scheids een keer mee. Niets mis mee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 22:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Uneken reageerde volgens mij op die pipo van AGOVV
U zei?quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mwoah, verder dan 2-2 komen jullie denk ik niet![]()
En ik zei in het vorige deel:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:30 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hopelijk is hij nu los en kan hij eindelijk van waarde zijn.
Hij zou ook in de 38e minuut scorenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En ik zei in het vorige deel:
'Vanavond weer 3x Powel en Rajcomar maakt zijn eerste!"
2 uit 3 is toch niet slecht OOSJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:43 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Hij zou ook in de 38e minuut scoren![]()
en waar was jij gister?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:06 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
Zeker niet slecht.
Misschien eens op de kermis gaan werken, Nostradamus![]()
Was fysiek niet in staat om te komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en waar was jij gister?
Had ik ze bij,zie je hem niet!
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:04 schreef Yeahinho het volgende:
Gebruik je mod-rechten maar om de OP aan te passen DG!
In het plaatje staat nu nog deel 34, maar dat moet dus 35 zijn.
Wat een TT trouwens....
Niks transfererenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Berry Powel schiet ze lekker binnen. Mooi voor jullie, wellicht promotie en dan Berry naar de Engelse League One transfereren ofzo.
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks transfererenZn contract loopt na dit seizoen af
![]()
Zou geweldig zijn als hij bijtekend
Geloof je nou echt dat hij bijtekend. Die heeft echt wel schijt aan Den Bosch als hij weg kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...
Vind ik dus ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:14 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Eigenlijk is ie dat FCDB wel een beetje verplicht...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Powel deze week ster van de week in de VI: "Ik wil nu zo lang mogelijk een-op-een blijven lopen en mezelf goed presenteren. Na dit seizoen ben ik transfervrij en een voetbal streeft tocht het hoogst haalbare na. Ik denk dat mijn plafond nog niet in zicht is."
zegt genoeg![]()
Zolang hij z'n goals blijft maken vind ik het ook prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Profiteren van die jongen in de zin van er geld voor vangen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |