abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2005 @ 17:01:17 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31758777
quote:
Op vrijdag 28 oktober 2005 09:04 schreef LadyFCDB het volgende:

[..]

Dat had ik toch niet van je verwacht Yeahinho
Stelt oew eige toch niet zo aan muts.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31774389
Bos verlengt contract met 2 jaar. Goede zaak.
pi_31774753
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, Arjan Human vast wel. Maar die wil niet naar de GGD.
Bang dat hij weer gaat mislukken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31776085
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 09:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Bang dat hij weer gaat mislukken?
Nauwelijks aantrekkelijk natuurlijk. Overigens deed hij het bij RKC best goed hoor, 4 goals in 16 duels, vooral als reserve.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31783205
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nauwelijks aantrekkelijk natuurlijk. Overigens deed hij het bij RKC best goed hoor, 4 goals in 16 duels, vooral als reserve.
in 3 jaar?
pi_31785224
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 11:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij kan ook gewoon niet mee op het niveau van de top van de GGD. Bij RKC en ADO Den Haag kon hij het ook al niet maken. Als je dan kunt kiezen tussen of een schamel loontje of overbetaald worden onder de tafel in de hoofdklasse is de keuze zo gemaakt inderdaad.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31786995
Benieuwd wie er morgen linksback staat.

Zou Bos het aandurven om Randy van Heijnsbergen voor de leeuwen te gooien?
pi_31788209
quote:
Op zaterdag 29 oktober 2005 16:37 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

in 3 jaar?
In 1 seizoen was dat, eredivisie. Bij ADO heeft hij het niet gered omdat hij niet kon aarden in het harde Den Haag.

Maar goed, bij Den Bosch zal ie het best aardig kunnen doen denk ik. Moet ie wel stoppen met roken en minder drinken.

En CMT, als hij voor geld zou spelen, zat ie nu ergens in de Bollenstreek of in Spakenburg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:51:09 #184
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31812999
Ow,wat was het kut....

Moeilijk he Powel,een bal op een fatsoenlijke manier breed leggen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zondag 30 oktober 2005 @ 16:52:17 #185
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31813031
En kan die Utrecht-kliek bij ons niet opzouten? Wat een belabberde spelers zeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31813919
Wat een boutzooi weer .
pi_31814342
Wat een kutspits die Powel zeg. Hij viel vandaag weer eens door de mand. Snel verkopen die prutser. Rajcomar en Cales mogen ook wel oprotten, wat een waardeloze kutvoetballers zeg.

Die Dors begint me ook steeds meer te irriteren. Hij voegt totaal niets toe, een pass over 5 meter is teveel gevraagd en een bal aannemen lukt 'm ook al niet echt.
pi_31814383
Kut met Powel dus vanmiddag, viel Sjors (rechtermiddenvelder) nog op aan Eagles kant?
That's all folks!
pi_31814428
Niet echt, ik heb 'm wel in de gaten gehouden omdat ik wist dat wat mensen hem volgen, maar echt opvallend was hij niet. Niet goed, niet slecht. Eagles was niet veel, qua publiek ook niet. Wij ook niet trouwens.
pi_31814487
Oke. Ik ben een van z'n trouwste volgers hier, vandaar.
That's all folks!
pi_31814509
Ik vond niemand er overigens echt uitspringen bij de Eagles. Loval is wel een redelijke voetballer, verder veel middelmaat. De keeper vond ik ronduit zwak trouwens en Pater kan echt niet voetballen.
pi_31814546
Eagles hadden een halfvol busje bij
pi_31814563
Het waren er 23, ik heb ze geteld. Je moet iets tijdens zo'n baggerpartij.
pi_31814731
Eagles viel me zwaar tegen. Ik snap niet dat deze ploeg vorige week het Roda nog erg moeilijk heeft kunnen maken in de beker.... De opkomst was ook supertriest, ik gok zo'n 20 fans in het uitvak .

Maar bij ons was het aan alle kanten niet veel beter. Kut-voetbal, kut-opkomst, kut-sfeer, en een debiel die ik nog nooit op de tribune gezien heb die zo stoned als een garnaal alle rijen in mijn buurt op stelten zette met zijn geroep .
pi_31814769
Ah 23 dus, was mijn schatting nog niet eens zo slecht .
pi_31814790
Je doelt op Danny, Yeahinho? Je weet wel, die mafketel met die muts op zijn hoofd...
pi_31814829
Eentje zat de hele wedstrijd te vlaggen en tegelijkertijd te trommelen
  zondag 30 oktober 2005 @ 17:54:42 #198
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31814855
quote:
Op zondag 30 oktober 2005 17:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je doelt op Danny, Yeahinho? Je weet wel, die mafketel met die muts op zijn hoofd...
Triest geval,en dat allemaal door een bizar auto-ongeluk ooit.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31814870
Dat is Danny dus. Vrijwel altijd met joint trommelend.
pi_31814980
Denk niet dat Yeahinho die bedoeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')