quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Als ik me niet vergis heeft hij afgelopen zaterdag ook gespeeld.
Je hebt de hele dag de tijd om me te testen in het kwis topic.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:56 schreef Yeahinho het volgende:
Ik begin tongs onvoldoende feitenkennis wel steeds irritanter te vinden overigens.
Nog meer gedupeerden?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:53 schreef Mr.Mills het volgende:
Als ik me niet vergis heeft hij afgelopen zaterdag ook gespeeld.
Briljant?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat ik er met 75000 posts soms naast zit is kut. Maar open zelf eens een briljant topic.
Ja die gast heeft nog niks laten zien dus eerst zien en dan pas prijzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Briljant?
Aardige speler,mag zijn eigen eerst eens gaan bewijzen in een volledige competitie ipv 20 minuutjes.
Zwaar overtrokken iig
Precies,laten we het maar op een typisch Tong topic houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:14 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja die gast heeft nog niks laten zien dus eerst zien en dan pas prijzen.
Maccabi Tel Aviv materiaal dusquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:06 schreef Doc het volgende:
Leuk hoor maar het wordt niets met deze jongen...
RKC matriaal.
toch netjes als rkc met 1-0 van juve en bayern verliest.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Maccabi Tel Aviv materiaal dus
Ow nee, die zijn nog slechter
Is dat een maatstaf dan??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
toch netjes als rkc met 1-0 van juve en bayern verliest.
Of is elke wedstrijd er een op zich??quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:39 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Is dat een maatstaf dan??
ADO speelde gelijk tegen Ajax. Hadden die ook van Maccabi gewonnen??
Hulde voor Tong die talenten tijdig tevoorschijn tovert.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:46 schreef tong80 het volgende:
17 jaar en maakt vanavond zijn debuut voor Ajax. Net zoals Bergkamp speelt ie z'n eerste wedstrijd in het eerste in een europacupwedstrijd. Dat voorspelt veel goeds.
Hij had kunnen scoren en dan was het sprookje compleet. Hij doet me over Bergkamp gesproken wel aan hem denken. Een speler die geen rechtsbuiten is maar er wel kan spelen een speler die achter de spitsen speelt zoals de allergrootsten altijd deden.
Ajax heeft weer een nieuw mega talent z'n naam is Stanley Aborah.
En dat is wel een topic waard. Want over een paar jaar zal anders de vraag gesteld worden waarom er geen topic over deze voetballer was.
Ik had hem al in mijn zaakwaarnemersstal zitten, evenals De Ridder en Obodaiiiiii!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:37 schreef sjun het volgende:
Hulde voor Tong die talenten tijdig tevoorschijn tovert.
Nep Ajax supporter. Zelfs ik als PSV'er weet dat Aborah geen spitsje isquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:32 schreef PJORourke het volgende:
Een spitsje met toekomst, hoop ik.
we spreken elkaar zondagavond welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:18 schreef popolon het volgende:
Zet dat standbeeld maar vast klaar, a.s. weekend 4 x tegen PSV
Is goed, als ik tijd hebquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:20 schreef just me het volgende:
[..]
we spreken elkaar zondagavond wel
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:22 schreef popolon het volgende:
oops, verkeerde account
En misste twee grote kansen die ik met mijn bierbuik er nog in had geschotenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Viel in positieve zin op vanavond... Straalde wat bravoure uit, deed me goed...
tijdens het feesten doorquote:Op woensdag 20 oktober 2004 09:22 schreef olavski het volgende:
[..]
Is goed, als ik tijd heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |