Ja,en?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
standard?
Maar dat weet je best.
idd,ik ben er niet rouwig om dat ie niet meer bij de FC speelt maar de reden is echter triest.quote:Op woensdag 2 november 2005 13:22 schreef Suijk het volgende:
Tja, zo stoppen gun je niemand...zelfs op amateurniveau kan het niet meer.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
helaas ------- nooit die schijnbewegingen die hij zelf niet begreep, de bal langs de man spelen en hopen dat hij sneller is dan z'n tegenstander en die blinde voorzetten die nooit op maat waren maar wel EENS aankwamen. z'n werklust zal ik nooit vergeten. hij hersteld in vrede.
Was getekend ; schrobbelaer
En het is nou ook weer niet zo dat Standard in het verleden nooit spelers met een Anderlecht achtergrond heeft opgesteld.quote:Op woensdag 2 november 2005 12:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,en?
Ik heb geen hekel aan Anderlecht dus ik zie je punt niet zo.
quote:Op woensdag 2 november 2005 14:14 schreef DutchGooner het volgende:
helaas ------- nooit die schijnbewegingen die hij zelf niet begreep, de bal langs de man spelen en hopen dat hij sneller is dan z'n tegenstander en die blinde voorzetten die nooit op maat waren maar wel EENS aankwamen. z'n werklust zal ik nooit vergeten. hij hersteld in vrede.
Was getekend ; schrobbelaer
Stapte jij uit voor die opaquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een zootje zeg
Er was er eentje die er met kop en schouders bovenuit stak en dat was Aborah
De minst slechte heeft gewonnen vandaag alhoewel de scheids "vergat" te fluiten voor een overtreding voorafgaand aan het doelpunt
Laat maar, dacht dat jullie dat waren. Wij reden als eerste weg daar. In dat bospaadje richting de bewoonde wereld liep een oude vent met een vrouw en een hond. Wij kwamen eraan maar hij bleef in het midden lopen, wij weken niet uit. Dus moest hij dat doen. En probeerde hij tegen de wagen te schoppen. Bij de volgende wagen die langs kwam probeerde hij het zelfde. Die stopten echter en vertelden de man dat ze daar niet van gediend waren.quote:
Oja,dat was ik ja,hij probeerde het bij jullie maar ook bij mij,opzouten,ouwe gek.quote:Op zondag 6 november 2005 18:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laat maar, dacht dat jullie dat waren. Wij reden als eerste weg daar. In dat bospaadje richting de bewoonde wereld liep een oude vent met een vrouw en een hond. Wij kwamen eraan maar hij bleef in het midden lopen, wij weken niet uit. Dus moest hij dat doen. En probeerde hij tegen de wagen te schoppen. Bij de volgende wagen die langs kwam probeerde hij het zelfde. Die stopten echter en vertelden de man dat ze daar niet van gediend waren.
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehadquote:Op zondag 6 november 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een zootje zeg
Er was er eentje die er met kop en schouders bovenuit stak en dat was Aborah
De minst slechte heeft gewonnen vandaag alhoewel de scheids "vergat" te fluiten voor een overtreding voorafgaand aan het doelpunt
We waren beide crap,in de 2e helft hebben we 2-3 kansen/jes gehad,Telstar kreeg ook pas kansen na de 1-0.quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehad![]()
Jullie hebben er nou ook niet echt veel gehad... En sportief is ook anders.quote:Op zondag 6 november 2005 18:09 schreef spurs het volgende:
[..]
Terechte overwinning van telstar lijkt mij, Den Bosch heeft geen kans gehad![]()
Dat mag maar verdiend....deze wedstrijd verdiende geen winnaar.quote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef spurs het volgende:
nah ja ben blij dat de 3 punten in Velsen zijn gebleven, Telstar was de verdiende winnaar!
Voor mij niet,voetbal hoort in het weekend gespeeld te worden niet op een doordeweekse avond.quote:Hopelijk wordt de wedstrijd volgend jaar gewoon weer op vrijdagavond gespeeld
Waarom wilden jullie deze wedstrijd uberhaupt op zondagquote:Op zondag 6 november 2005 21:39 schreef spurs het volgende:
nah ja ben blij dat de 3 punten in Velsen zijn gebleven, Telstar was de verdiende winnaar!
Hopelijk wordt de wedstrijd volgend jaar gewoon weer op vrijdagavond gespeeld
omdat ik in eerste instantie dacht dat ie op de vrijdag gespeeld zou wordenquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Yeahinho het volgende:
Ik dacht dat jij niet zou gaan DG?
Eerste divisie hoort gewoon op zaterdagavond gespeeld te worden, maar helaas de commercie...quote:Op zondag 6 november 2005 21:43 schreef DutchGooner het volgende:
Voor mij niet,voetbal hoort in het weekend gespeeld te worden niet op een doordeweekse avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |