abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31815162
Nee die is er inderdaad elke (thuis)wedstrijd, maar vandaag zat er een debiel op de rij voor me die ik nog nooit gezien had . DG weet wel wie ik bedoel, wat een figuur zeg .

Tweede helft zat ie rechts voor me trouwens, maar toch nog amper gehoord (met dank aan de joint in de eerste helft).
pi_31828259
We; respect voor de meegereisde 23, die kun je niks verwijten. Voor het spel hoefden ze zeker niet te komen.
That's all folks!
pi_31852116
quote:
FC Den Bosch heeft zich versterkt met Ajax-middenvelder Stanley Aborah. De achttienjarige Belg van Ghanese afkomst speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij de nummer vijf in de Gouden Gids Divisie. Aborah, die in Amsterdam nog een contract tot 2007 heeft, speelde vorig seizoen vier competitieduels voor Ajax.
Blij met onze Ajacied ?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31852792
Ik ken de naam, maar daar is ook alles mee gezegd. Wat is het voor spelertje?!
pi_31853284
Aborah is een regelrechte versterking voor FCDB. Een behoorlijk talentje.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31853286
vaduz: Sjors viel me in zoverre op dat ie tot drie keer toe een goede bal het strafschopgebied inzwiepte. Speelde zeker niet slecht.

En wat is die Snoei een zenuwpees zeg.

Aborah, schijnt toch wel wat te kunnen. Kan niet slechter zijn dan Buikema...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_31853605
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:
Aborah is een regelrechte versterking voor FCDB. Een behoorlijk talentje.
Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_31853812
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.
Die is wellicht veranderd. Als hij zich eerst te goed voelde voor Ajax. En nu positief staat tegenover een verhuur naar een club die 5e staat in de GGD, dan zou dat best het geval kunnen zijn..
  dinsdag 1 november 2005 @ 01:13:14 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31856509
een jood

Die moet zich dus dubbel bewijzen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31858188
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
een jood

Die moet zich dus dubbel bewijzen
En daarvoor RSCA
pi_31858220
quote:
Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
vaduz: Sjors viel me in zoverre op dat ie tot drie keer toe een goede bal het strafschopgebied inzwiepte. Speelde zeker niet slecht.

En wat is die Snoei een zenuwpees zeg.

Aborah, schijnt toch wel wat te kunnen. Kan niet slechter zijn dan Buikema...
Oke, dat is ook een van z'n specialiteiten.

Aborah lijkt me een leuke speler voor Den Bosch, dat is echt iemand die kan voetballen.
That's all folks!
  dinsdag 1 november 2005 @ 12:35:08 #215
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31863689
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 08:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

En daarvoor RSCA
Ja,en?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31866915
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 12:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ja,en?
standard?

Maar dat weet je best.
pi_31872910
Een huurling met een slechte mentaliteit... da's net wat we nodig hebben.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31873463
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een huurling met een slechte mentaliteit... da's net wat we nodig hebben.
Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.
pi_31873502
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Ik mag aannemen dat hij inziet dat hij 100% inzet moet leveren, anders kan hij het shaken.

Wel weer een huurling. Volgend jaar weer opnieuw bouwen dus.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31873831
Als ze Cales voor 3 jaar vastleggen is het niet goed en als ze spelers huren ook niet.

Goede spelers die betaalbaar zijn en die je voor een bepaalde periode vast kunt leggen zijn nou eenmaal zeer schaars.
pi_31873927
Cales is een prutser en ook nog eens een lamzak. Dat was clubs als RBC, ADO Den Haag en VVV al duidelijk, want daar heeft hij niets gepresteerd en viel hij vooral op door een gebrek aan inzet en interesse, precies zoals dat hier is. We zitten nu nog 'n jaar vast aan die kloddermongool. Hij mag ook steeds weer in de basis spelen, terwijl hij telkens laat zien dat hij er niks van kan en ook niets van wil kunnen.

Vorig jaar werd er wat lacherig gedaan over Huurmond Sport, nu zitten we zelf ook met een hoop huurlingen. Zo kun je volgend jaar weer opnieuw gaan bouwen. Ik vind het prima dat er gericht spelers worden gehuurd die een absolute meerwaarde hebben, maar 5 huurlingen vind ik teveel van het goede. Deze jongen van Ajax en Jaap Davids was genoeg geweest. Twee huurlingen is prima, veel meer moet je er echt niet hebben.
pi_31874276
Zien jullie Aborah een basisplaats krijgen achter de spits of denken jullie dat hij spits / vleugelspits wordt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_31874282
In principe ben ik ook niet zo'n fan van huren. Maar de markt is klein. Het aanbod is niet zo groot. Bovengemiddelde spelers zijn niet te betalen voor FC Den Bosch. Dan maar huren. Je moet creatief zijn. Al is het op deze manier wel lastiger om langere termijn plannen te maken.

Overigens werd het Huurmond Sport van 2 jaar geleden wel bijna kampioen.

Vorig jaar hadden wij trouwens ook veel spelers die voor 1 jaar vastlagen, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als huren. Maar daar hoorde je toen eigenlijk niemand over.
pi_31874313
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie Aborah een basisplaats krijgen achter de spits of denken jullie dat hij spits / vleugelspits wordt?
Ik denk dat Rajcomar (10) moet gaan vrezen voor zijn positie.
pi_31874733
Huurmond Sport werd bijna kampioen, maar op het einde zijn ze gigantisch ingestort en eindigden ze nog op ruime afstand van nu. Nu hebben ze weer een gigantisch slechte start waardoor ze al zo goed als kansloos is en is het hommeles daar. Elk jaar moeten ze weer een heel nieuw elftal opbouwen. Dat breekt op.

Het verschil met de Eredivisie wordt elk jaar groter. We hadden er al bij moeten zitten. In de Eredivisie kun je namelijk groeien als je meer publiek weet te trekken en leuk weet te voetballen in combinatie met leuke resultaten.

Ik denk dat Cales buiten beeld gaat verdwijnen. Gelukkig maar. Rajcomar moet ook opletten inderdaad.
pi_31874772
Vorig jaar waren een aantal spelers gehuurd, anderen lagen voor één jaar vast inderdaad. Vorig jaar waren we wel promovendus, dat scheelt, maar achteraf gezien is het wel zonde dat iemand als Schulp of Olfers transfervrij is genokt, terwijl we nog wel vastzaten aan bijvoorbeeld Cales en Cas.
pi_31874799
Een paar spelers huren kan nooit kwaad, het kan het elftal net dat benodigde zetje geven.
That's all folks!
pi_31874871
quote:
Geoffrey Meye geschorst tegen FC Den Bosch

De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Geoffrey Meye uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitiewedstrijd. Tijdens de wedstrijd FC Eindhoven – StormvogelsTelstar op vrijdagavond 28 oktober heeft Geoffrey Meye in de 78e minuut wegens het “door woord en/of gebaar te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter” een gele kaart van scheidsrechter Van Dongen gekregen. Trainer Luc Nijholt zal hierdoor zondag 6 november geen beroep mogen doen op Meye.
Die zien we dus niet terug zondag.
pi_31874902
Valt er trouwens nog iets te beleven in Velsen-Zuid?
pi_31874925
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar spelers huren kan nooit kwaad, het kan het elftal net dat benodigde zetje geven.
Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...
pi_31875350
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt er trouwens nog iets te beleven in Velsen-Zuid?
Shit, ik zie nu pas dat het een auto-combi is, pas omwisselen vanaf 13.00 uur
pi_31875375
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...
Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...
That's all folks!
pi_31875379
Omwisselen vanaf 13.00 uur? Welke halve gare heeft dat verzonnen?
pi_31875452
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...
5 stuks in totaal, plus dat er bij een club als FC Den Bosch altijd wel wat jongens die geregeld in de basis spelen vertrekken. Laten we zeggen minimaal één. Dan zit je al aan 6 vertrekkende basisspelers.

Ik vind het prima dat er wat wordt gehuurd, maar niet teveel en alleen spelers met een absolute meerwaarde. Daarmee bedoel ik dus Jaap Davids en Stanley. Jongens uit respectievelijk Jong Vitesse en Jong Ajax, twee clubs met een goed aangeschreven jeugdopleiding en jongens die hier wat toevoegen en in het geval van Stanley wat toe kunnen voegen.

Een beetje continuďteit kan geen kwaad. We moeten geen tweede Huurmond Sport worden.
pi_31875506
De jeugdopleiding van Vitesse is niet bijzonder hoor.
pi_31875549
Onder Aalbers stond de Vitesse jeugdopleiding goed aangeschreven. Ze deden het destijds hartstikke goed in de jeugd. Ook niet zo raar als je ziet hoeveel geld er in gepompt is. Er zijn toch behoorlijk wat nuttige Eredivisiekrachten uit voortgekomen. Een niveau wat Jaap Davids op termijn ook zeker aan moet kunnen.
pi_31875652
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omwisselen vanaf 13.00 uur? Welke halve gare heeft dat verzonnen?
Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...

pi_31875729
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...

Ik kan nauwelijks geloven dat iemand met z'n gezond verstand dit durft te verzinnen. Routeplanners rekenen vaak erg optimistisch. Dan mag er echt niets tegen zitten. Het is op een zondag, maar het is zeker wel 5 kwartier rijden. Eerder een kwartier meer dan 5 minuten minder.
pi_31875926
Inderdaad, Volendam was een vergelijkbare afstand en was al vanaf 11.30 omwisselen.
pi_31876169
Misschien dat ze de KLPD een handje willen helpen en dat er onderweg wat flitsers in de berm liggen te luieren?

13.00 uur...hoe verzint iemand het. Dan mag er echt weinig tegen zitten en moet je gewoon goed doorrijden.
pi_31876173
Misschien dat ze de KLPD een handje willen helpen en dat er onderweg wat flitsers in de berm liggen te luieren?

13.00 uur...hoe verzint iemand het. Dan mag er echt weinig tegen zitten en moet je gewoon goed doorrijden.
pi_31876359
Ik had het al uitgerekend:

13.00 uur omwisselen
13.05 uur vertrekken met de auto richting Velsen-Zuid
14.20 uur aankomst in Velsen-Zuid (volgens de routeplanner 1 uur en 15 min. Rijden)
14.25 uur auto parkeren
14.30 uur stadion in.
pi_31876437
Leuk zo'n autocombi. Ze maken het schema zo wel erg strak. Best triest eigenlijk. Het lijkt wel alsof het verboden is om ook maar een kopje koffie te drinken onderweg of even te pissen onderweg. Het is leuker om gewoon op tijd aan te rijden, onderweg even te stoppen voor een kop koffie en op de plaats van bestemming nog even de stad in te gaan. Maar nee, dat wordt onmogelijk gemaakt.

Het wordt erg krap als je pas om 13.00 uur kunt omwisselen... heel erg krap.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:21:28 #244
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_31878763
Lezen jullie maar half???

er staat toch duidelijk:
Op de wedstrijddag kan er vanaf 13.00 uur omgewisseld worden op de parkeerplaats in Velsen-Zuid.

Oftewel omwisselen op een parkeerplaats IN VELSEN ZUID!!!!!!!
Staat zelfs een routebeschrijving bij

Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_31879239
Dan heb je wel tijd genoeg dus.
pi_31879273
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:21 schreef LadyFCDB het volgende:
Lezen jullie maar half???

er staat toch duidelijk:
Op de wedstrijddag kan er vanaf 13.00 uur omgewisseld worden op de parkeerplaats in Velsen-Zuid.

Oftewel omwisselen op een parkeerplaats IN VELSEN ZUID!!!!!!!
Staat zelfs een routebeschrijving bij

Shit wat een kneus ben ik

Maar des te beter, hopen dat het weer een beetje meezit. Mooi nog even de omgeving verkennen
pi_31879385
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:40:23 #248
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_31879513
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Shit wat een kneus ben ik

Maar des te beter, hopen dat het weer een beetje meezit. Mooi nog even de omgeving verkennen
Het is dat je het zelf zegt
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_31881743
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[knip]

Deze jongen van Ajax en Jaap Davids was genoeg geweest. Twee huurlingen is prima, veel meer moet je er echt niet hebben.
Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.
Nu is het makkelijk praten, want je weet wat je nu in huis hebt.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_31881833
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.
Nu is het makkelijk praten, want je weet wat je nu in huis hebt.
Dat niemand er van heeft gehoord is niet zo belangrijk. Een scout ziet meer wedstrijden dan de doorsnee supporter.

Het gaat er mij om dat er nu wel erg veel wordt gehuurd. 5 spelers. Da's bijna een half elftal. Dan zal Verhaegh wellicht weggaan, vertrekt Powel en is er een kans dat Uneken stopt... Dat zijn 8 spelers uit de basiself die volgend jaar waarschijnlijk niet meer in De Vliert spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')