Blij met onze Ajaciedquote:FC Den Bosch heeft zich versterkt met Ajax-middenvelder Stanley Aborah. De achttienjarige Belg van Ghanese afkomst speelt de rest van het seizoen op huurbasis bij de nummer vijf in de Gouden Gids Divisie. Aborah, die in Amsterdam nog een contract tot 2007 heeft, speelde vorig seizoen vier competitieduels voor Ajax.
Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:06 schreef cultheld het volgende:
Aborah is een regelrechte versterking voor FCDB. Een behoorlijk talentje.
Die is wellicht veranderd. Als hij zich eerst te goed voelde voor Ajax. En nu positief staat tegenover een verhuur naar een club die 5e staat in de GGD, dan zou dat best het geval kunnen zijn..quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Klopt, alleen z'n mentaliteit schijnt niet zo heel goed te zijn maar zo goed ken ik hem eerlijk gezegd niet.
En daarvoor RSCAquote:Op dinsdag 1 november 2005 01:13 schreef DutchGooner het volgende:
een jood
Die moet zich dus dubbel bewijzen
Oke, dat is ook een van z'n specialiteiten.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Dylan Dog het volgende:
vaduz: Sjors viel me in zoverre op dat ie tot drie keer toe een goede bal het strafschopgebied inzwiepte. Speelde zeker niet slecht.
En wat is die Snoei een zenuwpees zeg.
Aborah, schijnt toch wel wat te kunnen. Kan niet slechter zijn dan Buikema...
Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een huurling met een slechte mentaliteit... da's net wat we nodig hebben.
Nee, dat weet ik inderdaad niet. Ik mag aannemen dat hij inziet dat hij 100% inzet moet leveren, anders kan hij het shaken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je weet niet hoe zijn mentaliteit nu is.
Ik denk dat Rajcomar (10) moet gaan vrezen voor zijn positie.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:13 schreef methodmich het volgende:
Zien jullie Aborah een basisplaats krijgen achter de spits of denken jullie dat hij spits / vleugelspits wordt?
Die zien we dus niet terug zondag.quote:Geoffrey Meye geschorst tegen FC Den Bosch
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft Geoffrey Meye uitgesloten van deelname aan de eerstvolgende competitiewedstrijd. Tijdens de wedstrijd FC Eindhoven – StormvogelsTelstar op vrijdagavond 28 oktober heeft Geoffrey Meye in de 78e minuut wegens het “door woord en/of gebaar te kennen geven het niet eens te zijn met een beslissing van de scheidsrechter” een gele kaart van scheidsrechter Van Dongen gekregen. Trainer Luc Nijholt zal hierdoor zondag 6 november geen beroep mogen doen op Meye.
Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Een paar spelers huren kan nooit kwaad, het kan het elftal net dat benodigde zetje geven.
Shit, ik zie nu pas dat het een auto-combi is, pas omwisselen vanaf 13.00 uurquote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt er trouwens nog iets te beleven in Velsen-Zuid?
Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn ze weer weg, dan zijn er al 5 basisspelers weg. Dan vertrekken er vast nog wel 1 of 2 jongens die regelmatig in de basis meedoen. Dat houdt in dat je 5 a 6 nieuwe basisspelers moet gaan zoeken...
5 stuks in totaal, plus dat er bij een club als FC Den Bosch altijd wel wat jongens die geregeld in de basis spelen vertrekken. Laten we zeggen minimaal één. Dan zit je al aan 6 vertrekkende basisspelers.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Och ja, jullie hebben er inmiddels ook al een heleboel...
Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Omwisselen vanaf 13.00 uur? Welke halve gare heeft dat verzonnen?
Ik kan nauwelijks geloven dat iemand met z'n gezond verstand dit durft te verzinnen. Routeplanners rekenen vaak erg optimistisch. Dan mag er echt niets tegen zitten. Het is op een zondag, maar het is zeker wel 5 kwartier rijden. Eerder een kwartier meer dan 5 minuten minder.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel heel krap aan. Volgens de routeplanner is het 1 uur en een kwartier rijden. Dus als alles mee zit ben je misschien met de aftrap binnen...
![]()
Shit wat een kneus ben ikquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:21 schreef LadyFCDB het volgende:
Lezen jullie maar half???
er staat toch duidelijk:
Op de wedstrijddag kan er vanaf 13.00 uur omgewisseld worden op de parkeerplaats in Velsen-Zuid.
Oftewel omwisselen op een parkeerplaats IN VELSEN ZUID!!!!!!!
Staat zelfs een routebeschrijving bij
![]()
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Shit wat een kneus ben ik![]()
![]()
Maar des te beter, hopen dat het weer een beetje meezit. Mooi nog even de omgeving verkennen
Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[knip]
Deze jongen van Ajax en Jaap Davids was genoeg geweest. Twee huurlingen is prima, veel meer moet je er echt niet hebben.
Dat niemand er van heeft gehoord is niet zo belangrijk. Een scout ziet meer wedstrijden dan de doorsnee supporter.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:37 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:
[..]
Als ze Davids gekocht hadden aan het begin van het seizoen dan was het ook niet goed geweest, want daar had niemand van gehoord en was een speler van het 2e van Vitesse.
Nu is het makkelijk praten, want je weet wat je nu in huis hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |