abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 september 2005 @ 12:00:41 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31023313
deel 20 neem ik aan?
copyright 2006
pi_31023375
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:10 schreef pooier het volgende:
deel 20 neem ik aan?
Nee, 19B. .
  donderdag 29 september 2005 @ 12:13:01 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_31023402
Aangepast
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 29 september 2005 @ 12:17:00 #5
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31023501
Tnx Copycat

@ de anderen... ik kwam er binnen een minuut al achter... volgende keer zal ik eerst meer slapen

@Uncle Onzichtbaar zetten is niet hetzelfde als totaal afzweren... je bent er dus nog steeds niet van los
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31023638
wie heeft er nog een invite voor paiq over?
copyright 2006
  donderdag 29 september 2005 @ 12:26:13 #7
113686 viris
iris het viris
pi_31023726
Ik heb via Happyvpro.nl een leuk meisje leren kennen Ik had het eigenlijk een beetje gehad met al die datingsites, maar kreeg opeens een leuk berichtje van haar. En nu zijn we 3 maanden verder
  donderdag 29 september 2005 @ 12:31:41 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31023902
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:22 schreef pooier het volgende:
Alleen voor een vrouw nog
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_31023984
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:26 schreef viris het volgende:
Ik heb via Happyvpro.nl een leuk meisje leren kennen Ik had het eigenlijk een beetje gehad met al die datingsites, maar kreeg opeens een leuk berichtje van haar. En nu zijn we 3 maanden verder
HappyVPRO kende ik nog niet.
Daar ga ik ff kijken. (alleen kijk ik nooit VPRO)
copyright 2006
pi_31024060
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:34 schreef pooier het volgende:

[..]

HappyVPRO kende ik nog niet.
Daar ga ik ff kijken. (alleen kijk ik nooit VPRO)
Daar gaat het meer om de VPRO lifestyle (ja er stond een stom artikel in de HP de TIjd laatst, als je hen geloofde was het meer zo'n orgie-community)(hee zoiets als Fok dus )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_31024121
quote:
Wat een bagger site is dat zeg blahhh Ik heb er nog wel 1
pi_31024138
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:17 schreef Mickeys het volgende:
Tnx Copycat

@Uncle Onzichtbaar zetten is niet hetzelfde als totaal afzweren... je bent er dus nog steeds niet van los
Nope, het was een cynische opmerking van dat afzweren Het systeem datingsites werkt niet voor mij, mijn profiel op RP is nog steeds maar 7 keer bekeken. Op Knuz kijken er geen leuke dames.
Ik lig er overigens totaal niet meer wakker van.
pi_31024169
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:40 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Wat een bagger site is dat zeg blahhh Ik heb er nog wel 1
Ik vind het ook niks, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld. Geef mij dan toch maar profieltjes met foto's die je meteen kunt zien.
pi_31024210
Laat maar zitten dan

Ik kijk wel ergens anders (die VPRO site is ook niks. dat kon ik natuurlijk weten)
copyright 2006
  donderdag 29 september 2005 @ 12:43:51 #15
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31024220
Omdat ik net op het onderwerp zat, hoe is de gemiddelde man-vrouw ratio nou op zo'n site. Zijn er niet veel meer mannen dan vrouwen en wordt je als vrouw al niet snel bedolven onder mannelijke reacties. Fok had hier destijds ook een dating gebeuren en dat was idd snel gesloten omdat er maar enkele meiden waren op vele jongens qua verhouding.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_31024271
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:43 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat ik net op het onderwerp zat, hoe is de gemiddelde man-vrouw ratio nou op zo'n site. Zijn er niet veel meer mannen dan vrouwen en wordt je als vrouw al niet snel bedolven onder mannelijke reacties. Fok had hier destijds ook een dating gebeuren en dat was idd snel gesloten omdat er maar enkele meiden waren op vele jongens qua verhouding.
Dat is dus op alle datingsites hetzelfde, ook op de betaalde Ik weet geen getallen, maar gevoelsmatig is het zo'n 25 % vrouwen tegen 75 % mannen.
pi_31024290
dating sites

Sorry maar ff serieus he.. Ik bedoel,dit staat toch in R&P.

Zijn dating sites nou niet een beetje heel erg best wel enorm kansloos?
tata!
pi_31024326
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef Qlarice het volgende:
dating sites

Goh, er is nog nooit iemand langsgekomen in deze topicreeks die zei wat jij zegt
pi_31024343
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Goh, er is nog nooit iemand langsgekomen in deze topicreeks die zei wat jij zegt
tof
tata!
  donderdag 29 september 2005 @ 12:49:33 #20
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31024347
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:46 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat is dus op alle datingsites hetzelfde, ook op de betaalde Ik weet geen getallen, maar gevoelsmatig is het zo'n 25 % vrouwen tegen 75 % mannen.
zo'n site is dus leuk voor vrouwen die een beetje keuze willen hebben. Voor een man is het maar afwachten of die leuke blondine die al tig priveberichtjes heeft gehad de jouwe er net uitpikt
[..]
pi_31024376
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vind het ook niks, ik heb me een paar dagen geleden aangemeld. Geef mij dan toch maar profieltjes met foto's die je meteen kunt zien.
ik heb mij aangemeld en binnen het uur weer afgemeld. Deze site is helemaal niks! Niet gebruiks vriendelijk en onoverzichtelijk. Dit gaat floppen
pi_31024401
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zo'n site is dus leuk voor vrouwen die een beetje keuze willen hebben. Voor een man is het maar afwachten of die leuke blondine die al tig priveberichtjes heeft gehad de jouwe er net uitpikt
Jup. Daarom stuur ik geen berichten meer, ik heb daar geen zin meer in.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:52:56 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31024435
Ik ga er binnenkort ook weer eens mee aan de slag. De lijst met sites is trouwens wel aardig lang geworden.
Vampire Romance O+
pi_31024455
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef Qlarice het volgende:

[..]

tof
Je verwachtte een unieke opmerking te maken. Helaas.
pi_31024497
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:49 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik heb met meerdere vrouwen gesproken en ze gaven aan dat ze ongeveer 30 tot 50 berichten per dag ontvangen. Minimaal per dag 100 views! Terwijl ik in een maand niet eens de helft heb. De verhouding ligt ongeveer 15:85 en dat is echt erg. De kans dat je als man een leuke vrouw treft is dan ook best wel klein.

Tenzij je geluk hebt en een paar leuke foto's met een redelijk onderschrift. En je moet HBO hebben plus een bepaalde levensstijl. De vrouwen die op mij hebben gereageerd kiezen alleen een kerel die intelligent is, een goede baan heeft, goed in het leven staat en bla bla. Dat zeggen ze ook gewoon! Hij moet een goede baan hebben, want geld is niet geheel onbelangrijk en dat is nog een eufemisme. Leuk he die dames op datingsites, het zijn ware goudzoekers!

Gelukkig fitness ik en kan ik mij op een bepaald vlak gelukkig onderscheiden
  donderdag 29 september 2005 @ 12:55:34 #26
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31024504
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:47 schreef Qlarice het volgende:
dating sites

ik denk wel dat het een van die dingen is waar een taboe op rust. Ik heb zelf nooit op een datingsite gestaan, geen idee of ik het ooit zal doen.
[..]
pi_31024560
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

ik denk wel dat het een van die dingen is waar een taboe op rust. Ik heb zelf nooit op een datingsite gestaan, geen idee of ik het ooit zal doen.
Mail

OT : Ik vind je serieus erg kansloos als je jezef op een datingsite gaat zetten. Serieus. Ik bedoel,come on hey. Dr lopen genoeg meiden buiten rond. Welke kansloze rukker gaat zichzelf dan op een dating site zetten.

NOFI voor de rest hoor. Tis alleen mijn visie
tata!
pi_31024603
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Mail

OT : Ik vind je serieus erg kansloos als je jezef op een datingsite gaat zetten. Serieus. Ik bedoel,come on hey. Dr lopen genoeg meiden buiten rond. Welke kansloze rukker gaat zichzelf dan op een dating site zetten.

Ik vind iemand die op een datingsite staat niet kansloos, het is iemands eigen keuze. Het is een manier erbij, zeg ik altijd maar. Maar, ideaal is het absoluut niet; wat dat betreft heb je wel gelijk. In het wild lopen een stuk meer vrouwen rond
pi_31024671
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:59 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik vind iemand die op een datingsite staat niet kansloos, het is iemands eigen keuze. Het is een manier erbij, zeg ik altijd maar. Maar, ideaal is het absoluut niet; wat dat betreft heb je wel gelijk. In het wild lopen een stuk meer vrouwen rond
Maar lieve schat,een datingsite.

Ik bedoel,al die dating programma's ook. De mensen die daar in voorkomen zijn zo lelijk als de pest,en kunnen IRL geen vriendin scoren. Je kan op een datingsite wel een vriendin of vriend gaan scoren,maar als de communicatieve vaardigheden niet je van het zijn,dan vraag ik me af hoe je in een relatie met elkander wil communiceren

Nogmaals : NOFI
tata!
pi_31024679
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:57 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Mail

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Je generaliseert het hele datingsite gebeuren. Ik bedoel in IRL kan ik echt wel een dame krijgen. Makkelijk, alleen ben ik nog niet 1 tegengekomen waar het echt goed meeklikt. Heb net 4 jaar een relatie gehad, ga uit en ouwehoer veel. Ik probeer open te staan voor zoveel mogelijk dingen. Waarom zou ik DS geen kans geven? Waarom? Als het je niks oplevert ben je een ervaring rijker en een illusie armer.

Ik vind het kortzichtig zonder te erin te verdiepen te veronderstellen dat datingsites voor kansloze rukker is.
pi_31024752
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:02 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Je generaliseert het hele datingsite gebeuren. Ik bedoel in IRL kan ik echt wel een dame krijgen. Makkelijk, alleen ben ik nog niet 1 tegengekomen waar het echt goed meeklikt. Heb net 4 jaar een relatie gehad, ga uit en ouwehoer veel. Ik probeer open te staan voor zoveel mogelijk dingen. Waarom zou ik DS geen kans geven? Waarom? Als het je niks oplevert ben je een ervaring rijker en een illusie armer.

Ik vind het kortzichtig zonder te erin te verdiepen te veronderstellen dat datingsites voor kansloze rukker is.
Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken. De meesten mannen,en ja,ik spreek uit ervaring,(aangezien een vriendin van mij zichzelf ook ooit eens op een datingsite heeft gepleurd. )
Zijn geile rukkers. Prive berichten sturen dat ze zo'n lieve meid is/lijkt. En of ze dr msn mogen. Om vervolgens 9 van de 10 x te vragen of ze een webcam heeft,dr kleren wil uitdoen,en zichzelf wil gaan vingeren Come in hey.

Ik sta ook open voor veel dingen,maar niet voor een dating site. En dat is mijn mening.

Overigens wil je dan zeggen dat je op een dating site sneller iemand tegen komt waar het mee klikt? Ik vind datingsites zo enorm nep. Je weet never de nooit niet of de persoon achter de pc wel zijn/haar ware aard laat zien.
tata!
pi_31024836
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:06 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Je weet never de nooit niet of de persoon achter de pc wel zijn/haar ware aard laat zien.
Dat is ook in real life zo he Verder kan ik me op zich wel vinden in een aantal dingen die je zegt. Het is alleen jammer dat je over het algemeen over een kam wordt geschoren als het gaat om camsexen. Ik zou zoiets echt niet in m'n hoofd halen.
pi_31024869
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:09 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat is ook in real life zo he Verder kan ik me op zich wel vinden in een aantal dingen die je zegt. Het is alleen jammer dat je over het algemeen over een kam wordt geschoren als het gaat om camsexen. Ik zou zoiets echt niet in m'n hoofd halen.
Tuurlijk is dat IRL zo. Maar als je een meid 4 of 5 x ziet,en ze act 4 of 5x anders..dan weet je dat ze de boel flest. En het is IMHO IRL net iets makkelijker te ontdekken dan op het www
tata!
  donderdag 29 september 2005 @ 13:12:05 #34
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_31024878
quote:
Overigens wil je dan zeggen dat je op een dating site sneller iemand tegen komt waar het mee klikt? Ik vind datingsites zo enorm nep. Je weet never de nooit niet of de persoon achter de pc wel zijn/haar ware aard laat zien.
je huidige vriend ken je ook via msn anders
[..]
pi_31024957
quote:

[..]

Wat heeft leeftijd hier nou weer mee te maken. De meesten mannen,en ja,ik spreek uit ervaring,(aangezien een vriendin van mij zichzelf ook ooit eens op een datingsite heeft gepleurd. )
Zijn geile rukkers. Prive berichten sturen dat ze zo'n lieve meid is/lijkt. En of ze dr msn mogen. Om vervolgens 9 van de 10 x te vragen of ze een webcam heeft,dr kleren wil uitdoen,en zichzelf wil gaan vingeren Come in hey.

Ik sta ook open voor veel dingen,maar niet voor een dating site. En dat is mijn mening.

ik heb in totaliteit met 1 vrouw 20 uren gebeld en 2 weken per dag 4 uren gechat. Ik wist precies wie ze was. Uiteindelijk een date van 14 uren en de klik was enorm. Alleen is het niks geworden omdat ze net uit een relatie kwam. Ik heb het al eens eerder gezegd en zeg het nu weer dat je met veel zelf- en mensenkennis een heel eind kan komen. Ik ben blij dat ik iemand heb ontmoeten die perfect bij mij past. Dat het uiteindelijk niks is geworden is jammer, maar het heeft mij wel een goed gevoel gegeven. En dat is zeker ook wat waard!
pi_31024989
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:11 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat IRL zo. Maar als je een meid 4 of 5 x ziet,en ze act 4 of 5x anders..dan weet je dat ze de boel flest. En het is IMHO IRL net iets makkelijker te ontdekken dan op het www
Dat is waar
pi_31025026
quote:
Zat. .
pi_31025100
Maar in je verhaal zit wel een kern van waarheid in en daarom boek ik ook wel redelijk veel succes. Als ik mij nu weer aanmeld dat kan is het mogelijk om binnen een week een date te hebben. Bedoel wat leuke foto's van de vakantie, belangstellend zijn en NIET over seks beginnen. Dat is gewoon not done. Gewoon de leuke en aardige jongen uithangen. Het is echt heel erg makkelijk, maar ik geloof idd dat er veel kerels zijn, die hopen dat een vrouw de kleren uitdoen. Ik vind dat zielig!
pi_31025785
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:20 schreef Chewbacca het volgende:
Als ik mij nu weer aanmeld dat kan is het mogelijk om binnen een week een date te hebben.
Jij ziet er zeker wel erg goed uit ofzo?
pi_31025944
Nee, van een gozer die je in een cafe voor het eerst ontmoet en een beetje mee praat weet je gelijk zeker dat ie goudeerlijk is en verder eventueel geen lijpe (bij)bedoelingen heeft
Unspoken words were understood
  donderdag 29 september 2005 @ 14:02:20 #41
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31026132
quote:

[..]

Volgens mij heb je ervaring en vond je het maar geweldig. Iemand die vraagt of ik een webcam heeft binnen 10 regels krijgt al niet eens een reactie van me en gaat ook op blokeer (welk proggie dan ook)
quote:
Heb je ooit wel eens langere tijd op een datingsite gestaan? volgens mij niet of misschien nog net op 1 maar die gewoon slecht te boek staat. Of je moet van die lage uitgesneden T-shirtjes aan hebben op je foto... dat is dan ook vragen om problemen
quote:
Zelfs irl kom je bedrogen uit. In de kroeg heb je fakers, discotheken, fitnessclubs... noem maar op. Als je nu elke keer een faker tegen het lijf loopt ligt het aan jou en niet aan de omgeving. Je mening kan ik wel respecteren maar ik deel deze op geen enkele wijze. Je geeft het helemaal geen kans
pi_31026366
tvp
Geen nieuws verder, behalve dan dat ik mijn profiel verborgen heb. Heb het wel even gehad met datingsites.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_31026459
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:47 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Jij ziet er zeker wel erg goed uit ofzo?
normaal, maar je moet gewoon dom ouwehoeren, dat is de sleutel.!!!

ik fitness wel, maar dat is een kwestie van trainen.
pi_31026542
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef pino.in.disguise het volgende:
tvp
Geen nieuws verder, behalve dan dat ik mijn profiel verborgen heb. Heb het wel even gehad met datingsites.
Haha ik geloof iedereen hier op dit moment...
pi_31027267
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:11 schreef pino.in.disguise het volgende:
tvp
Ik geef het nog een week, dan verberg ik mijn profiel ook. Weinig views, zelfden tot nooit reacties terug...het is gewoon geen fun.

Als ik een meisje een leuk berichtje stuur over iets in haar profiel dat me aanspreekt, betekent dat nog niet ik gelijk wat met haar wil. Wat is er gebeurt met een beetje gezellig mailen en dan wel zien wat er van komt. Volgens mij zijn ze allemaal op zoek naar de perfecte man.........hm....misschien moet ik mijn salaris eens vermelden
Wise men speak because they have something to say. Fools because they have to say something.
pi_31027621
quote:
Op donderdag 29 september 2005 13:12 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

je huidige vriend ken je ook via msn anders
Even kijken hoor,daar heb ik een jaar lang mee gebelt,gesmst,gemsn't,en nog was ik vrij terug houdend met meeten. Msn ik geen dating site schat Als jij je zou aanmelden op een dating site,had ik nooit wat met je gehad.

1 : omdat ik er nooit kom
2 : zie mijn mening.
tata!
pi_31027717
quote:
Op donderdag 29 september 2005 14:02 schreef Mickeys het volgende:

[..]

[Quote]Volgens mij heb je ervaring en vond je het maar geweldig. Iemand die vraagt of ik een webcam heeft binnen 10 regels krijgt al niet eens een reactie van me en gaat ook op blokeer (welk proggie dan ook)
[..]
Ja nou,ik vond het reuze geil. Godzijdank ben ik nog niet zo kansloos dat ik me op een datingsite moet aanmelden
quote:
Heb je ooit wel eens langere tijd op een datingsite gestaan? volgens mij niet of misschien nog net op 1 maar die gewoon slecht te boek staat. Of je moet van die lage uitgesneden T-shirtjes aan hebben op je foto... dat is dan ook vragen om problemen
Nee,ik doe niet aan dating site's
[..]
quote:
Zelfs irl kom je bedrogen uit. In de kroeg heb je fakers, discotheken, fitnessclubs... noem maar op. Als je nu elke keer een faker tegen het lijf loopt ligt het aan jou en niet aan de omgeving. Je mening kan ik wel respecteren maar ik deel deze op geen enkele wijze. Je geeft het helemaal geen kans
Zoals ik al zei is een faker IRL veel makkelijker te ontdekken dan op het www.Iig fijn dat je mn mening respecteert. Dat is zeker vice versa
tata!
  donderdag 29 september 2005 @ 15:12:00 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31027965
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef Qlarice het volgende:
Nee,ik doe niet aan dating site's
Mijn mening is dat je geen mening kan hebben over iets wat je dus niet kent. Het is dus jouw veronderstelling... niet je mening want die kan je dus niet onderbouwen
pi_31028243
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:12 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Mijn mening is dat je geen mening kan hebben over iets wat je dus niet kent. Het is dus jouw veronderstelling... niet je mening want die kan je dus niet onderbouwen
Ervaringen van een goeie vriendin werden gedeelt. S'avonds wel eens bij dr gezeten terwijl dr weer ranzige prive berichten kwamen. Tis dus wel een mening die ik kan onderbouwen dmv een ervaring van mezelf een klein beetje,en van een ander
tata!
  donderdag 29 september 2005 @ 15:40:47 #50
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31028769
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:21 schreef Qlarice het volgende:

[..]

Ervaringen van een goeie vriendin werden gedeelt. S'avonds wel eens bij dr gezeten terwijl dr weer ranzige prive berichten kwamen. Tis dus wel een mening die ik kan onderbouwen dmv een ervaring van mezelf een klein beetje,en van een ander
Dan blijft het een veronderstelling op de ervaring van een ander. Het was niet jouw profiel en niet jouw foto's. Ik blijf er bij dat je alleen een mening kan vormen als je het zelf hebt ondervonden en niet op het profiel van een ander....

Een aantal topics terug heb ik een post gezet met foto van inderdaad zo'n vieze gast die zich zat af te trekken op een webcam ofzo. In ieder geval is die persoon verwijderd, maar dat is 1 persoon. Ik heb ook diverse andere gesproken en daar hele leuke ervaringen mee en een aantal daar weer van zijn ook maatjes geworden. Het is maar hoe je er mee omgaat.
pi_31028989
quote:
Op donderdag 29 september 2005 15:40 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dan blijft het een veronderstelling op de ervaring van een ander. Het was niet jouw profiel en niet jouw foto's. Ik blijf er bij dat je alleen een mening kan vormen als je het zelf hebt ondervonden en niet op het profiel van een ander....

Een aantal topics terug heb ik een post gezet met foto van inderdaad zo'n vieze gast die zich zat af te trekken op een webcam ofzo. In ieder geval is die persoon verwijderd, maar dat is 1 persoon. Ik heb ook diverse andere gesproken en daar hele leuke ervaringen mee en een aantal daar weer van zijn ook maatjes geworden. Het is maar hoe je er mee omgaat.
Mee eens! Je moet eerst het proberen alvorens er een oordeel over te vellen. Ik zou het ook nooit doen gedaan opzich een leuke ervaring!!!
pi_31030297
Kansloze discussie. "Bord".

Enfin, ik kom amper nog op datingsites. Af en toe op Paiq, omdat het zo makkelijk werkt. Maar verder niet, heb IRL genoeg te doen. .
  donderdag 29 september 2005 @ 16:59:30 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_31031101
quote:
ik heb er nog een paar, laat maar weten als je er een wil
pi_31031546
Ik vond het ook een kansloze bedoening maar als ik zo naar mijn vriend kijk, en naar mezelf, kan ik me eigenlijk geen logischere plaats voorstellen dan dat we elkaar op een datingsite zijn tegengekomen.

Ieeuuuwwwwww we lijken teveel op elkaar
Want dat was wel wat er schortte aan al mijn voorgaande vriendjes, dat matchte echt voor geen meter

Ik zou het zo weer doen hoor, maar dan ook meer om mijn sociale netwerk wat uit te breiden (en dan niet in de Sylvana-betekenis )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 29 september 2005 @ 20:09:31 #55
92009 kitkat
Have a break...
pi_31036930
Een tijdje geleden kwam ik es ff in dit topic kijken, heb mij toen ingeschreven bij relatieplanet (want die werd toevallig ergens genoemd).
Had toen meteen een paar nieuwe contacten erbij en met eentje klikte het zelfs zo goed dat het nu mijn vriend is!! Ben echt helemaal happy, dus voor al de mensen die denken dat het niet via internet kan, zeker weten dus van wel!
Wie is daar....
  donderdag 29 september 2005 @ 21:10:53 #56
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31039392
quote:
Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef kitkat het volgende:

Een tijdje geleden kwam ik es ff in dit topic kijken, heb mij toen ingeschreven bij relatieplanet (want die werd toevallig ergens genoemd).
Had toen meteen een paar nieuwe contacten erbij en met eentje klikte het zelfs zo goed dat het nu mijn vriend is!! Ben echt helemaal happy, dus voor al de mensen die denken dat het niet via internet kan, zeker weten dus van wel!
Toppie Gefeliciteerd
pi_31044098
quote:

Had toen meteen een paar nieuwe contacten erbij en met eentje klikte het zelfs zo goed dat het nu mijn vriend is!!
Gefeliciteerd
pi_31044378
quote:

Top!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_31044408
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:55 schreef Chewbacca het volgende:
Tenzij je geluk hebt en een paar leuke foto's met een redelijk onderschrift. En je moet HBO hebben plus een bepaalde levensstijl. De vrouwen die op mij hebben gereageerd kiezen alleen een kerel die intelligent is, een goede baan heeft, goed in het leven staat en bla bla. Dat zeggen ze ook gewoon! Hij moet een goede baan hebben, want geld is niet geheel onbelangrijk en dat is nog een eufemisme. Leuk he die dames op datingsites, het zijn ware goudzoekers!
Ah! It's all dawning on me now! Nu begrijp ik waarom ik - als kunstenaartje - zo weinig berichten krijg.
Of kreeg, moet ik eigenlijk zeggen, want ik ben ermee gestopt. Ik ben nog een maand (betaald) lid, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in. En eigenlijk vind ik het ook wel best zo!
pi_31049394
Kreeg gisteren een melding van PaiQ dat er een nieuwe match was gevonden. Met dezelfde naam als m'n ex. Ook uit Zeist. Ook donkerblond.

What are the odds. .
pi_31050021
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 06:47 schreef Viperdesign het volgende:
Kreeg gisteren een melding van PaiQ dat er een nieuwe match was gevonden. Met dezelfde naam als m'n ex. Ook uit Zeist. Ook donkerblond.

What are the odds. .
Wanneer gaan jullie daten?
pi_31050126
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 08:40 schreef UncleFunk het volgende:
Wanneer gaan jullie daten?
Na d'r vakantie wilde ze graag eens wat drinken. Over een ruime week dus. .

[ Bericht 8% gewijzigd door Viperdesign op 30-09-2005 08:56:18 ]
pi_31051090
quote:
Op donderdag 29 september 2005 23:24 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ah! It's all dawning on me now! Nu begrijp ik waarom ik - als kunstenaartje - zo weinig berichten krijg.
Of kreeg, moet ik eigenlijk zeggen, want ik ben ermee gestopt. Ik ben nog een maand (betaald) lid, maar ik heb er gewoon helemaal geen zin meer in. En eigenlijk vind ik het ook wel best zo!
En als je niet de perfecte kerel bent wordt je net zo hard veel gedumpt. Je wordt genegeerd of wat dan ook. Je moet het spelletje meespelen, helaas kom ik daar nu pas achter. Aparte vrouwen op die datingsites. Temeer omdat ze per dag 30 berichten krijgen en vervolgens hebben ze de illusie dat ze elke kerel kunnen krijgen. Als je dan net niet aan hun ideaal beeld voldoet, wordt je net zo hard gekicked. haha het is eigenlijk best wel hilarisch en tegelijkertijd zielig
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:02:30 #64
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31051406
Ik geloof niet dat ik het begrijp. Ik hoor zoveel klachten/teleurstellingen van mannen. Hetgeen jullie aankaarten lijkt wel alsof jullie het over Christine hebben. Ik kan mij alleen haar eisen herinneren en heb niet nog veel andere vrouwen er over gehoord. Ik vind dat je best eisen mag hebben. De een legt de lat nu eenmaal hoger dan de ander.

Maar niet getreurd. Over mannen is ook voldoende te zeggen. Het starten van contact en als je dan een antwoord terug geeft dan hoor je vervolgens niet meer van de persoon. Mijn inziens dat ze wanhopig zijn en dus heel veel vrouwen aanschrijven en ze zien wel wie er op reageert. Of ze gaan er bij voorbaat al uit dat ze toch geen kans maken.. Reageer dan niet is mijn mening.

Natuurlijk heb ik ook een eisenpakket. Het is aan de ander of die de lat te hoog vind of niet
pi_31051903
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:02 schreef Mickeys het volgende:
Ik geloof niet dat ik het begrijp. Ik hoor zoveel klachten/teleurstellingen van mannen. Hetgeen jullie aankaarten lijkt wel alsof jullie het over Christine hebben. Ik kan mij alleen haar eisen herinneren en heb niet nog veel andere vrouwen er over gehoord. Ik vind dat je best eisen mag hebben. De een legt de lat nu eenmaal hoger dan de ander.

Maar niet getreurd. Over mannen is ook voldoende te zeggen. Het starten van contact en als je dan een antwoord terug geeft dan hoor je vervolgens niet meer van de persoon. Mijn inziens dat ze wanhopig zijn en dus heel veel vrouwen aanschrijven en ze zien wel wie er op reageert. Of ze gaan er bij voorbaat al uit dat ze toch geen kans maken.. Reageer dan niet is mijn mening.

Natuurlijk heb ik ook een eisenpakket. Het is aan de ander of die de lat te hoog vind of niet
Het gaat er mee over dat als je een vrouw hebt leren kennen en je uiteindelijk niet de ''ware'' bent je makkelijk wordt afgescheept. Bedoel het is toch een kleine moeite om duidelijkheid te scheppen. Ik ben wellicht bevooroordeeld gezien mijn situatie, maar als ik het weer meemaak dat herken ik het wel en zal ik het omgekeerde gaan doen.

Ik laat mij niet weer in de maling nemen om mijn dure aandacht in iemand te steken.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:44:55 #66
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31052433
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:23 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Het gaat er mee over dat als je een vrouw hebt leren kennen en je uiteindelijk niet de ''ware'' bent je makkelijk wordt afgescheept. Bedoel het is toch een kleine moeite om duidelijkheid te scheppen.
Je moet iemand leren kennen om te weten of het de ware voor je is. Afschepen vind ik dan weer wat erg klinken. Het is niet leuk om te horen dat je niet de ware bent, maar ze verteld het wel. Als je niets meer hoort wordt je niet afgescheept. Maar dat is dan ook niet leuk.

Vergeet niet dat het andersom (man bij vrouw) ook gebeurd dus het zit gewoon in de personen zelf en niet zo zeer bij alleen vrouwen of alleen mannen.
pi_31052883
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:44 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je moet iemand leren kennen om te weten of het de ware voor je is. Afschepen vind ik dan weer wat erg klinken. Het is niet leuk om te horen dat je niet de ware bent, maar ze verteld het wel. Als je niets meer hoort wordt je niet afgescheept. Maar dat is dan ook niet leuk.

Vergeet niet dat het andersom (man bij vrouw) ook gebeurd dus het zit gewoon in de personen zelf en niet zo zeer bij alleen vrouwen of alleen mannen.
Daar heb je ook wel gelijk in. Maar uhh ze verteld dat ze mij wel leuk vindt maar nog geen relatie wil. Als je dan afgelopen week elkaar nog hebt gesproken en dan stuur ik woensdag een oppervlakkig mailtje van hoe is het? En daar reageer je niet op, dan kan ik mij daar best wel aan irriteren. Ze geeft aan dat ze mij leuk vindt, maar kan niet de moeite nemen om een mailtje terug te sturen. Ook al is het om aan te geven geen contact meer te willen.

Dat gaat er bij mij maar moeilijk in omdat ik erg netjes ben in dat soort dingen. Achteraf wist ik wel dat ze arrogant is. ( hoge eigendunk, toch wel de mooie mevrouw uithangen ). Het trok mij wel aan, maar dan nog. Of ze verkoopt drogredenen of ze vertoont arrogant gedrag en denkt het bloed wel dood. Maar ik blijf erbij dat je duidelijkheid moet scheppen en niet aantrekken en afstoten. Zij is gek op aandacht en kerels geven haar dat ook. Ze is 26 en heeft nog nooit een relatie langer dan een jaar gehad. Ik weet dat het niet aan mij ligt, maar de irritatie neemt bij mij toe als je je niet uit durft te spreken. Dit is de reden waarom ik reageerde op de manier zoals staat omschreven.
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:08:29 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31053043
Waarom is dat invite systeem van PaiQ eigenlijk? Voor de man/vrouw verhouding of voor de sitebelasting?
Vampire Romance O+
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:28:33 #69
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31053638
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:
Waarom is dat invite systeem van PaiQ eigenlijk? Voor de man/vrouw verhouding of voor de sitebelasting?
Ik ben inmiddels ook ingeschreven op PaiQ en heb eens gekeken wat het is. In hun uitleg zeggen ze ook heel duidelijk geen datingsite te zijn. Het werkt ook allemaal anders en dat geven ze ook aan. Ik denk dat er teveel vergeleken word met de datingsites.
pi_31053751
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:08 schreef MouseOver het volgende:
Beiden. En het is nog in de ontwikkelingsfase.
pi_31053794
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:32 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Beiden. En het is nog in de ontwikkelingsfase.
ik vind het echt brak, klote en onhandelbaar. En de credits die je op moet bouwen zijn een aanfluiting. Dit kan en moet veel beter
pi_31053845
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:28 schreef Mickeys het volgende:
In hun uitleg zeggen ze ook heel duidelijk geen datingsite te zijn.
Eh, juist wel. Enkel geen gebruikelijke datingsite. En dat klopt. .
pi_31053900
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:33 schreef Chewbacca het volgende:
ik vind het echt brak, klote en onhandelbaar. En de credits die je op moet bouwen zijn een aanfluiting. Dit kan en moet veel beter
Zelf ben ik ook niet echt gecharmeerd van het creditssysteem, maar het idee van de site zelf vind ik geweldig. Je krijgt een aantal matches toegewezen en na een x aantal minuten chatten kun je foto's bekijken. Prima systeem om de 'ik kijk alleen naar een foto" figuren te weren.
pi_31054151
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Zelf ben ik ook niet echt gecharmeerd van het creditssysteem, maar het idee van de site zelf vind ik geweldig. Je krijgt een aantal matches toegewezen en na een x aantal minuten chatten kun je foto's bekijken. Prima systeem om de 'ik kijk alleen naar een foto" figuren te weren.
MMM ik had geen enkele match binnen een uur of duurt dat even?
  vrijdag 30 september 2005 @ 11:51:40 #75
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31054413
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ik had zelf 2 matches binnen 5 minuten maar qua leeftijd zijn het helemaal geen matches.. ik denk dat er ook nog wel iets verbeterd moet worden daar
pi_31054923
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef Mickeys het volgende:
ik denk dat er ook nog wel iets verbeterd moet worden daar
Ik denk eerder dat er niet zoveel 35+'ers zitten.
pi_31054969
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
Een uur vind ik wel vrij lang. Heb je wel alle vragen beantwoord? Nadat ik dat had gedaan kreeg ik direct meerdere matches voorgeschoteld.
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:10:02 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31055028
Hmm, het klinkt wel grappig eigenlijk.. heeft iemand nog een invite voor een heer over?
Vampire Romance O+
pi_31055114
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Een uur vind ik wel vrij lang. Heb je wel alle vragen beantwoord? Nadat ik dat had gedaan kreeg ik direct meerdere matches voorgeschoteld.
Jip alle vragen, beantwoord! misschien dat ik de vragen zodanig heb beantwoord dat er niemand bij mij past
  vrijdag 30 september 2005 @ 12:12:25 #80
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_31055122
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 12:07 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat er niet zoveel 35+'ers zitten.
Zitten er ook niet veel maar ze zijn er wel dus hoe ze dan matchen is mij een raadsel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')