Vanavond 23.00 uur, RTV Utrechtquote:Op maandag 26 september 2005 20:09 schreef thaduck het volgende:
*meldt in topic
Ik wil verdorie herhaling van de wedstrijd zien
Dat is elke maandag na de wedstrijd zo.quote:Op maandag 26 september 2005 20:10 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Vanavond 23.00 uur, RTV Utrecht
weet ikquote:Op donderdag 29 september 2005 12:37 schreef Druppel het volgende:
[..]
Dat is elke maandag na de wedstrijd zo.
En dat wis ik ook wel. Maar kon hem zo mooi als TVP gebruikenquote:
De spanning stijgt inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:14 schreef Takemenow het volgende:
Zondag wacht Feyenoord! Heb er zin in![]()
Gok op 2-1 overwinning......
Een overwinning zit er wel in. We lijken het lek boven te hebben en feyenooit zit juist in een dipje ... 2 (robin en cornelisse) - 1 (foutje pascal ... doelpunt Dirk)quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:21 schreef Druppel het volgende:
[..]
De spanning stijgt inderdaadDurf alleen geen voorspelling te maken.
Grandel moet mij nog overtuigen. Even afgezien van die blunders, vind ik hem nog niet sterk keepen. Zo vond ik een van de goals van Twente en de eerste van RKC ook niet echt onhoudbaar. Anders Terol maar een kans geven, die tot zijn blessure vorig seizoen goed keepte, maar daarna de weg kwijt raakte.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat sluit ik ook niet uit. Hoe vind jij hem?
quote:Externe hulp is voor Johhny Heitinga bij Ajax niet aan de orde. De verdediger staat namelijk op het moment om geruild te worden met David Di Tomasso die sinds 2004 bij Utrecht speelt.
Heitinga raakte aan het begin van het seizoen op een zijspoor bij Ajax. Hij raakte bij Ajax zijn zelfvertrouwen kwijt. Ook een selectie bij Oranje zit er niet meer in. Van Basten selecteert alleen spelers die bij hun club spelen.
Heitinga wil graag verhuurd worden. Hij wil aan spelen toekomen. Nadat hij dat in de groep had gebracht kwam de technische staf tot een beslissing dat Heitinga maar helemaal weg moet gaan. En zo kwam FC Utrecht aan de bel hangen. Alleen Ajax wil er wel een speler voor terug zien. Tot dusver is gebleken dat dat David Di Tomasso is. Hoe Heitinga erover denkt om naar Utrecht te vertrekken is nog niet duidelijk.
http://ajax.punt.nl/?id=260854&r=1
(30 sept)
Het is een neuzen bericht. Moet je dat geloven is dan de vraag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:08 schreef Eilanden het volgende:
Johnny Heitinga speelt zo goed als zeker voor de rest van de competitie voor FC Utrecht. Externe hulp is voor Johhny Heitinga bij Ajax niet aan de orde.
De verdediger staat namelijk op het moment om geruild te worden met David Di Tomasso die sinds 2004 bij Utrecht speelt.
http://dapperestrijders.web-log.nl/log/3708313
Dit lijkt me echt nonsens! En mag hopen dat het absoluut niet waar is!
Maar waarom zou Utrecht dat doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Dan moet het om een ruil gaan, in huurvorm. Want Ajax gaat Heitinga echt niet ruilen tegen Di Tommaso als ze eerder 9 miljoen lieten schieten...
Overtuigd??quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Grandel moet mij nog overtuigen. Even afgezien van die blunders, vind ik hem nog niet sterk keepen.
Ach, het zij hem vergeven. Denk dat het veld aan die kant ook beetje bal was, getuige de fout van Lodewijks. Maar ach, liever 1 fout en 9 goede reddingen dan andersomquote:Op zondag 2 oktober 2005 15:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hij keepte goed, maar die goal was toch weer een blunder....
Ach, Vink(etering) is altijd hetzelfde liedje. Sloeg werkelijk weer nergens op, maar wat doe je eraan? Het voetbal wordt (getuige het spandoek in het begin) al jaren omzeep geholpen door slechte scheidsrechters, blinde grensrechters en dwaze boetes. Maar dan maar winnen op vechtlust, want dat was er vandaag absoluut. Wat een heerlijk duel!quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:26 schreef Takemenow het volgende:
Yes Yes Yes!Mooie pot, heb er van genoten.
Alleen die scheids was weer eens een aanfluiting! Hoe partijdig kun je fucking zijn?! Maar t geeft niet want we hebben gewonnen!!!![]()
![]()
![]()
Fabian was een Bunniksider die op 29-08 is overleden op zijn werk. Geplet tussen betonblokken geloof ik..quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:03 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom ene "Fabian" werd herdacht en wat er precies is gebeurd??
Z'n Nederlands is nog niet zo oke volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Vulcanus het volgende:
Het was idd een leuke voetbalmiddag, lekker sfeertje.
Al dat gezeik over Grandel op TV, lijkt mij niet goed voor zijn zelfvertrouwen.
Nu ga je alleen op de blunders af. Qua keeper staat er namelijk wel een vent in de goal en iemand die de meest onmogelijke ballen er uit haalt....quote:
nee dat bedoel ik niet, er was toch ook een spandoek over de knvb ?quote:Op maandag 3 oktober 2005 16:01 schreef thaduck het volgende:
Stond op:
"Je bent pas dood als je vergeten bent.
Fabian we vergeten je nooit."
Hehehe, scherp hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n Nederlands is nog niet zo oke volgens mij.
K2 anders ook en op hoge ballen werd er anders weinig mee gedaan. Het doelpunt van feyenoord was een fout van grandel. (hij had hem na mijn idee klemvast kunnen hebben) Echter keepers botsen/stompen hem wel vaker weg. Echter stond er nu iemand in de weg daar kan je als keeper niet zo veel aan doen. Vond dat deze fout ook niet in vergelijking staat met die andere.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:10 schreef methodmich het volgende:
Ja, op zich is hij imposant, maar je hebt altijd het idee dat hij hem los kan laten. Dat weten aanvallers ook.
"Dit nooit accepteren!"quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet, er was toch ook een spandoek over de knvb ?
Dat is het nadeel van het leven. JE word beoordeeld op de minder goede dingen van het leven. Al doe je de rest nog zo goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel heeft blunders gemaakt ja maar voor de rest heeft hij ook wel goeie reddingen gemaakt hoor !![]()
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel nog wel even laten staan ja, Terol is ook geen vooruitgang.
Ja dat het elke keer misgaat (al weet ik niet of het ook daadwerkelijk een misser was. Zat aan de andere kant van het stadion en wil het altijd met me eigen ogen zien) word nu ook een hexse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesalleen een paar x gaat het mis
Foeke heeft nog vertrouwen in hem, morgen staat hij er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Of hij nu stoer is of niet, hij maakt teveel fouten. Het zou totaal ongeloofwaardig zijn om hem te laten staan.
tribune aan de lange kant weet ff niet meer of dat dat de noord of zuid kant heetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
Zuidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
ja maar vandaag staat de camera lager, naja misschien zie ik je nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef thaduck het volgende:
Camera staat op zuid, net boven me hoofdIk zit in vak P, rij 23
helemaal als Utrecht er door verliest van VVVquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
helemaal als Utrecht er door verliest van VVV
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....![]()
Kom op zeg, even realistisch blijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Sorry Bateman, maar hij kost ons punten, als hij die blunders niet had gemaakt hadden we gelijk gespeeld bij PSV en gewonnen bij Heerenveen, dat neem ik hem kwalijk ja. Kost ons dus 3 punten, had je bij de 1e 6 gestaan en had het er heel wat rooskleuriger uitgezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom op zeg, even realistisch blijven
Grandel is een goeie keeper, dat zie je gewoon, die fouten moeten eruit, maar ik heb net als Booy vertrouwen dat dit goed gaat komen, zolang Grandel natuurlijk niet keihard uitgefloten gaat worden vanavond...
Weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie weer van Utrecht vanavond in de Amstelcup.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
Weer een "Grandelletje" dus.
WW kwijt, nieuwe provider(nieuw e-mail adres) , dus ww niet meer te achterhalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leuk dat je voor deze interessante bijdrage een account hebt aangemaakt
Alsjeblieft zeg jij ook al ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik het moet zeggen maar hoe lang kan Booy hem laten staan?Het was een complete wanprestatie, dus ik wil de uitschakeling zeker niet op hem afschuiven en hij had een paar fantastische reddingen, maar je kan ook weer niet zeggen dat hij bij beide goals echt foutloos bezig was....
Tuurlijk was het een wanprestatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg jij ook al ?
Laat al die Grandelletje lui effe lekker de reet van Spijkerman & Co gaan afvegen, onze keeper kon er vandaag helemaal niets aan doen met zo'n slappe hap voor zich.
Terecht verloren, wanprestatie van het hele elftal.
Nee, maar het waren ook geen blunders, wat teletekst alweer beweerde gisteravond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk was het een wanprestatie.
Ik kan me best voorstellen dat Booy hem een kans wil geven op revanche, maar je gaat me toch niet vertellen dat hij sterk ingreep bij beide Venlose goals?
Ben het hier dan ook geheel mee eens. Het licht schijnbaar allemaal maar aan grandel die er in z'n eentje alleen voor gezorgt heeft dat er een verlening kon worden afgedwongen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg jij ook al ?
Laat al die Grandelletje lui effe lekker de reet van Spijkerman & Co gaan afvegen, onze keeper kon er vandaag helemaal niets aan doen met zo'n slappe hap voor zich.
Terecht verloren, wanprestatie van het hele elftal.
haha leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef thaduck het volgende:
Btw Paultjuhhh, wat stond je daar geil boven Q met je cameraJe had me nog in het vizier op een gegeven moment, maar dat werd niet uitgezonden helaas.
Kheb je wel op de foto, zal ik straks als ik thuis ben wel ff posten![]()
ja wanneer komt hij terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef dribbel79 het volgende:
Alje Schut, kom snel terug !
Dat wel, maar Grandel zat wel weer twee keer mis. Dat helpt niet mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben ook nog voor Grandel en tegen Terol hoor, Terol is nix bijzonders aan.
De uitschakeling lag echt niet aan hem , het lag aan het hele elftal
ja en zou Terol daar niet mis hebben gezeten denk je ? En anders had Terol wat andere fouten gemaakt. Grandel maatk ook goeie reddingen he, dat moet je niet vergetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, maar Grandel zat wel weer twee keer mis. Dat helpt niet mee.
Je zal het ermee moeten doen dit seizoen, daarom blijf ik hem verdedigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet waar dat fanatieke verdedigen van Grandel vandaan komt?
Dat kan wel zo zijn, maar diezelfde blinde ziet ook dat Grandel voor een eredivisiekeeper teveel fouten maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zal het ermee moeten doen dit seizoen, daarom blijf ik hem verdedigen.
En het feit dat een Blinde nog kan zien dat ie weldegelijk kan keepen helpt ook mee.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar diezelfde blinde ziet ook dat Grandel voor een eredivisiekeeper teveel fouten maakt.
Of je er nou de derde rond uitligt of de finale met 1-0 verliest, scheelt een hoop spandoeken en rotzooi makenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wellicht brengt Vito Wormgoor uitkomst.
vanaf maandag staat dat online bij www.rtvutrecht.nl --> http://media.rtvutrecht.nl/95518quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Vertel ons hier even wat hij daarin heeft gezegd, ben wel benieuwd.
Waarschijnlijk staat Douglas ook in de basisquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef zatoichi het volgende:
Drastische maatregelen? Nou dan mag ie Douglas wel eens in de basis zetten, en tijdens de wedstrijd gewoon Di Tomasso en Neliise laten staan....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maachi de nieuwe Diba?
Wel een fijn debuut.
quote:In de tweede helft was er nog wel de gelijkmaker van RBC Roosendaal. De Brabanders mochten 9 minuten in de tweede helft een strafschop nemen, Paul Kpaka benutte deze kans.
jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Eilanden het volgende:
Die speaker was ook weer in topvorm!![]()
Het hele stadion ziet dat het doelpunt wordt afgekeurd vanwege buitenspel, maar hij niet. En terwijl hij het 'doelpunt' aankondigt uitgejouwd worden en dan stug toch de naam van de doelpuntenmaker noemen.
En dan ook nog niets in de gaten hebben als Terol gewoon een vrije trap neemt
Jij zat met je fukking camera daarvoor of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jamooi was dat , zit jij trouwens op de bunnikside? er zat zo;n gast daar 10 minuten lang in zn eentje te schreeuwen was echt grappig
Geweldig inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Eilanden het volgende:
Die speaker was ook weer in topvorm!![]()
Het hele stadion ziet dat het doelpunt wordt afgekeurd vanwege buitenspel, maar hij niet. En terwijl hij het 'doelpunt' aankondigt uitgejouwd worden en dan stug toch de naam van de doelpuntenmaker noemen.
En dan ook nog niets in de gaten hebben als Terol gewoon een vrije trap neemt
nee ik ben ook wel eens gewoon supporter hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jij zat met je fukking camera daarvoor of niet?
ik snap thaduck ook wel een btje, Terol is zo goed nog niet en zo sloom met z'n uittrappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef Eilanden het volgende:
Thaduck, je bent toch niet serieus dat je niet begrijpt waarom Grandel gepasseerd was?
Ik vind Terol ook geen topper, maar Grandel heeft gewoon teveel fouten gemaakt. Daarom is het voor mij dan ook logisch dat hij een kans kreeg. En hij heeft tenminste geen blunder gemaakt en da's voor een doelman van Utrecht al heel watquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik snap thaduck ook wel een btje, Terol is zo goed nog niet en zo sloom met z'n uittrappen
Ja ok ik vind het ook best dat hij een kans krijgt omdat Grandel zoveel fouten heeft gemaakt, maar ze moeten wel op zoek naar een andere keeper ( of 2 )quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind Terol ook geen topper, maar Grandel heeft gewoon teveel fouten gemaakt. Daarom is het voor mij dan ook logisch dat hij een kans kreeg. En hij heeft tenminste geen blunder gemaakt en da's voor een doelman van Utrecht al heel wat
cker in het begin van de competitiequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef mitt het volgende:
Er waren vorig jaar echt mensen van overtuigd dat Terol het Nederlands Elftal kon gaan halen.
Vorig seizoen heeft Terol tot aan zijn blessure best aardig staan keepen. Maar na zijn blessure ver terug gevallenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cker in het begin van de competitie
Ik meen het echt serieus. Ik vind Terol echt zwaar kut om het maar ff op ze Utregs te zeggen. Grandel is absoluut een betere keeper, alleen die debiele foutjes steeds. Maar afgelopen woensdag hebbie redelijk staan keepen, beide doelpunten toen waren een fout van de verdediging.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef Eilanden het volgende:
Thaduck, je bent toch niet serieus dat je niet begrijpt waarom Grandel gepasseerd was?
Voor een debuut: top!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe vonden jullie Maachi Nassir ofzietsde debutant vandaag
Sorry, maar dat kan ik niet echt serieus nemen. Het elftal was woensdag kut, maar dat eerste doelpunt was echt wel een fout van Grandel (als je als keeper uitkomt om een bal te stompen moet je hem hebben!) en dan zal ik die tweede goal maar toeschrijven aan Tiendalli, alhoewel Grandel daar ook niet vrijuit ging...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik meen het echt serieus. Ik vind Terol echt zwaar kut om het maar ff op ze Utregs te zeggen. Grandel is absoluut een betere keeper, alleen die debiele foutjes steeds. Maar afgelopen woensdag hebbie redelijk staan keepen, beide doelpunten toen waren een fout van de verdediging.
Kvind ut allemaal eerlijk gezegd een beetje gehyped, ik zie wekelijks meerdere keepers de fout in gaan
Het hele elftal was kut idd. Maar waar jij dan de fout zag bij de 1e goal? Moet ie de tegenstander nokkie slaan dan? Hij was laat, erg laat en kon daardoor niet goed bij de bal. Maar hoe komt die fukking bal daar zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik niet echt serieus nemen. Het elftal was woensdag kut, maar dat eerste doelpunt was echt wel een fout van Grandel (als je als keeper uitkomt om een bal te stompen moet je hem hebben!) en dan zal ik die tweede goal maar toeschrijven aan Tiendalli, alhoewel Grandel daar ook niet vrijuit ging...
Ik vind dat jij de keeper wel erg veel aanrekent. Die goal van Heerenveen bv. wordt wel erg gemakkelijk aan Grandell toegeschreven terwijl het echt een fout van meer spelers bij Utrecht is. Dat die bal voorgezet kan worden, is eigenlijk een grotere misser.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Uittrappen van Terol zijn idd niet super, maar de realiteit van vandaag is dat Terol geen blunders maakte die je punten kost
Ja terol heeft ook maar 3 keer wat moeten doen. Dus dan is de blunder kans een stuk kleiner.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Uittrappen van Terol zijn idd niet super, maar de realiteit van vandaag is dat Terol geen blunders maakte die je punten kost
Ja daarbij was heerenveen al zo'n half uur druk aan het zetten waarbij een doelpunt een beetje een kwestie van tijd was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de keeper wel erg veel aanrekent. Die goal van Heerenveen bv. wordt wel erg gemakkelijk aan Grandell toegeschreven terwijl het echt een fout van meer spelers bij Utrecht is. Dat die bal voorgezet kan worden, is eigenlijk een grotere misser.
Fortuné en Nelisse gaat niet. Dus logische keus voor Douglas. En eerlijk is eerlijk, je kan het hem niet allemaal aanrekenen. Die jongen heeft amper speelminuten gekregen maar er wordt wel verwacht dat hij de sterren van de hemel speelt. Eerlijk is eerlijk, dat kan niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Grandel komt nog wel terug.
Wat ik niet snap is waarom Douglas in hemelsnaam nog speelminuten krijgt, zet dan Fortuné op rechts ofzo...
Fortuné speelde bij Brest altijd van de rechterkant, dus dat kan ie ook heus wel bij ons.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Fortuné en Nelisse gaat niet. Dus logische keus voor Douglas. En eerlijk is eerlijk, je kan het hem niet allemaal aanrekenen. Die jongen heeft amper speelminuten gekregen maar er wordt wel verwacht dat hij de sterren van de hemel speelt. Eerlijk is eerlijk, dat kan niet.
Ik vond dat er wel duidelijk te zien dat hij in de 2e helft een stuk sterker speelde. Je merkte dat het ritme en de snelheid er kwam. En vergeet niet zijn assist voor het doelpunt! Zonder hem hadden we niet eens gescoord!
Nee, wat mij betreft is het terecht dat hij er stond!
*kuch* Voorzet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fortuné speelde bij Brest altijd van de rechterkant, dus dat kan ie ook heus wel bij ons.
Douglas is een lachertje, 0,0 rendement.....
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan dit seizoen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yay 1 goede voorzet in tig wedstrijden...
Vorig seizoen vergeten ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan dit seizoen?
Dat weet 'ie ook lekker vantevorenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens, mocht Grandel wissel blijven.... Dan zal ie wel balen dat ie niet met Troyes mee is gegaan naar de Ligue 1.
Hij heeft dat een keer of tien geprobeerd, maar vriend Keller loopt óf weg, of hij loopt zodanig dattie makkelijk gedekt kan worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
ze hadden het bij namen en rugnummers ook over de uittrappen van Terol, dat hij altijd maar de bal ver weg schiet ipv naar een verdediger
*kuch* probeert een keer of 8 met 2 à 3 verdedeigers voor zich met een dozijn scharen de bal voor te krijgen...quote:
Nou, ik vond het toch al een verrassende deal. Hij was daar basisspeler meen ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat weet 'ie ook lekker vantevoren![]()
Yepquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Welk rugnummer had Maachi nu ook al weer? 37?
wat nou ik ken niet filmenquote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef thaduck het volgende:
whahaah paul ken nie filmen EN niet vlaggen!!![]()
![]()
1-1, en nog die tyfus Mols ook. Zei het al bij voorbaat, en tada.. Half seizoen bij ons geen ene flikker gedaan, en nu tegen ons opeens voetballen of de vlammen uit zijn reet kwamen..
Ik was niet vol in beeld 1,5 uur lang, dus ken je niet filmen!quote:
"Josti josti josti jostibaaand! jostiband! jostibaaahaaahaand!"quote:Op zondag 6 november 2005 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo met een vlag zwaaien op de bunnikside, er zijn nog veel meer vlaggen en confettikanon ofzo![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
"Josti josti josti jostibaaand! jostiband! jostibaaahaaahaand!"
![]()
Nou neem maar van mij aan. Hij niet alleen.quote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef rubbereend het volgende:
de Jongdie was ff een partij pissig
Dat zal dan wel maar 1 verkeerde stuit en er is een goede kans op een tegendoelpunt. Vind ik dus wel erg.quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat niet direct vasthebben van ballen hebben meer keepers last van, Waterman is daar ook een voorbeeld van. Als het kan (geen tegenstanders kort in de buurt) is het niet erg vind ik.
Goeie vraag, erger me kapot aan Dave tegenwoordig met zijn slappe instelling.quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef zatoichi het volgende:
Waarom stelt Booy Dave nog op? Die gast had echt geen zin meer om iets te doen. Staat vijf meter van de cornervlag vandaan, ziet dat niemand er op af loopt, en loopt dan zelf ook maar weg.
Nieuwe trainer ? Eens.quote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Takemenow het volgende:
Dave mag wat mij betreft lekker terug naar de kutclub waar ie vandaan komt, qua niveau past ie daar wel bij, luie hond dat ie godver is!![]()
Denk dat het tijd is voor een nieuwe trainer, frisse wind enzo..
Wat doet Douglas nog in de basis... Somers... Nelisse? Ja, ook Nelisse, die prutst er ook maar wat op los, een grote teleurstelling. Maar hij is wel topscorer met 4 (!) goals... tekenend..Maar geef hem nog het voordeel van de twijfel want hij heeft wel techniek, nu moet ie het nog gebruiken.
Het enige positieve vond ik dat die neuzen weer verloren hebben![]()
![]()
ik ben eerder bang dat Foeke nog een paar jaar trainer blijftquote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe trainer ? Eens.
Douglas ? Eens, onbegrijpelijk dat ie uberhaupt nog speelminuten krijgt.
Somers ? Wordt verkeerd gebruikt, zou hangend op links moeten spelen, niet achter de spits.
Nelisse ? Tsja, krijgt 0,0 goeie ballen, net als Fortuné, beiden goeie spitsen, maar als je 0,0 creativiteit op het middenveld hebt, houdt het gauw op.
Waar ik bang voor ben ? Harry v/d Ham als nieuwe hoofdtrainer komend seizoen....
Wil je die naam niet noemenquote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goeie vraag, erger me kapot aan Dave tegenwoordig met zijn slappe instelling.
Liever iemand met 100 keer minder kwaliteit, die WEL inzet toont, dan nog 1 keer Dave in het elftal.
Tot de laatste ben ik het ermee eens.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef dribbel79 het volgende:
Terol: toch weer wat ballen niet ineens klemvast
Cornelisse: te traag zondag, hij kon zich met hangen en wurgen (veel overtredingen) staande houden
Keller: voldoende, tot aan eigen goal
DiTo: ga es corners oefenen
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tot de laatste ben ik het ermee eens.
Je kan zeggen wat je wil, maar DiTo is gvd wel een van de weinigen die WEL initiatief en inzet toont. Die gozer staat overal en probeert er altijd het beste van te maken! En idd, zijn corners zijn niet geweldig, maar die van Tanghe en vd Bergh zijn helemaal te zielig om over te schrijven. En er staat niemand anders op om ze te nemen. Vind het niet eerlijk om DiTo daarop af te rekenen om eerlijk te zijn
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijn
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!
Hij wel. Makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...quote:
Makkelijk, DiTo >>>>>>>> Escudéquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
ik heb gehoord dat Jp de Jong uitgescholden is door die gast bij het ererondje op het eindequote:
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde dat er geen kaartjes meer waren voor de bunnikside voor Utrecht - Ajax!
tsja kan ook nogquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje kunnen halen voor de Bunnikside. Was om 17:00. Nou ja misschien had ik de laatste
Das het mooie van een SSC. DAn heb je dat gehaal gezeur niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB OOK VANDAAG EEN KAARTJE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd heb je de kaart er zo uit. Helemaal als ze maar de helft van het bedrag afschrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ook een SSC, maar wilde even een kaartje voor een maat van me halen. Als het dan op is, dan heeft hij pech, loop ook altijd te zeggen dat ze gewoon een seizoenskaart moeten halen ipv telkens losse kaarten, je hebt het er zo uit, en wat is er nou leuker dan iedere zondag weer lekker je cluppie te supporten. (ieder zondag begin ik met een goed gevoel, en aan het eind van de wedstrijd ben ik weer chagerijnig, maar ja dat hoort bij het Utreg gevoel)
had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is er geweest.
Weinig meegereisde Utrechters, wel die trommelaar.
FCU wel met een zeer defensief middenveld, maar ze stonden goed. Overwinning was verdiend, zonder dat ze goed speelden.
Het was toch een gebaar of zo?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
Ik ben dan jarig dus houd dat maar vast als goed voorteken.quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.
Maar goed, we zullen zien
Ik weet niet hoeveel er normaal mee komen, maar nu was het vak vrij leeg vond ik. Schat in zo tussen de 100 en 200 Utrechters.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
quote:Stefaan Tanghe transfervrij
In goed overleg met de speler heeft de directie van FC Utrecht besloten Stefaan Tanghe de transfervrije status te verlenen. Tanghe staat sinds 2000 onder contract bij FC Utrecht en kan op dit moment niet rekenen op een basisplaats.
'In de toekomst is het niet onmogelijk, maar het zal zeer moeilijk worden voor Stefaan om terug te keren in het basiselftal', aldus trainer Foeke Booy.
Mede vanwege zijn substantiële bijdrage aan de successen van de afgelopen seizoenen geeft FC Utrecht hem nu de kans om elders zijn voetbalcarrière voort te zetten. 'Gezien zijn staat van dienst zou het niet terecht zijn als Stefaan zijn contractperiode als niet-basisspeler moet uitdienen. Wij hopen op een mooi vervolg van zijn carrière', aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Het zal al een wonder mogen heten als "onze" stadionspeaker dit er in keer zonder fouten op kan lezen. En daarbij hoor de de speaker zodanig slecht op de bunnikside dat ik het waarschijnlijk niet hoord.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef zatoichi het volgende:
HEHE stadiospeakert: "En vandaag is druppel jarig uit vak (weet ik veel waar je zit) , gefeilicteerd namens heel FOK!"
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat er dan wel een opvolger voor Tanghe komt in de winterstop.
Aanvallers zat natuurlijk....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...
Afvallers bedoel je.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aanvallers zat natuurlijk....![]()
Aan de andere kant noem je er wel drie op die al een langere tijd niets tot weinig laten zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
En daar ben ik dan weer bang voor....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef dribbel79 het volgende:
ik ook niet, maar er moet wel fatseonlijke vervanging voor komen...
quote:24-11-2005 - Zelinka naar FC Utrecht?
Volgens zeer harnekkige geruchten is de kans zéér groot dat FC Utrecht versterking krijgt op het middenveld.
Dinsdagmiddag zou Foeke Booy een gesprek hebben gehad met Sparta Praag-speler Zelinka en zijn zaakwaarnemer.
Zelinka speelde in het verleden onder meer voor het Brusselse Anderlecht en voetbalclub Westerlo. Volgens betrouwbare bronnen is er dinsdag gesproken over een overgang in de winterstop. Opvallend is dat Zelinka afgelopen dinsdag nog met Sparta Praag meespeelde in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax.
Wij houden u op de hoogte!
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:34 schreef Takemenow het volgende:
Woei, nog maar 2 dagen en dan gaan we los!![]()
![]()
![]()
Het gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:17 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Ja dat wordt gezellig !
Als het doorgaat dan![]()
Stomme sneeuw enzo![]()
Waar gaat Douglas heen?quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:14 schreef Poepoog het volgende:
Het móet wel...
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.quote:
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 17:35 schreef Druppel het volgende:
[..]
Ergens anders de naar binnen toe trekkende acties uitvoeren.Nog niet bekend maar de geruchten gaan dat ook hij weg mag.
Doet Vorm het slecht, nee toch ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Hij mag van mij wel hierheen komen. Dan kunnen Vorm en Rampomar weer terug naar Utrecht.
Ik vind 'm erg tegenvallen. Hij blijft in elke situatie op de lijn staan zowat. Ik vind hem erg zwak met corners en vrije trappen... Hij maakt weinig indruk vind ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doet Vorm het slecht, nee toch ?
Goed genoeg! Echte mannen hebben modder aan de poten en motten niet zeiken!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:02 schreef Suijk het volgende:
Hoe ligt het veld er bij?
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?quote:Op zondag 27 november 2005 19:27 schreef Poepoog het volgende:
Mijn God dat die debielen met glas begonnen te gooien
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.quote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef thaduck het volgende:
[..]
Met glas? Waar de fuk kwam dat vandaan dan?
Ik verwacht wel een mooie rekening voor 258 stoeltjes
waar?quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij de tunnel onder de trap naar beneden.
Nigel ja.....quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef SCH het volgende:
De Jong had er natuurlijk wel meteen afgemoeten
quote:
John ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:14 schreef -Vaduz- het volgende:
En John ook.
Waarom niet?quote:Op maandag 28 november 2005 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
De overtreding van Jean-Paul was hard, maar geen rood waard.
Rosenberg was niet doorgebroken, en JP gewoon te laat.quote:
Nigel had er ook gewoon afgemoeten, maar op die manier is het wel 'terecht'. Wij geen rood, jullie geen rood.quote:Op maandag 28 november 2005 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rosenberg was niet doorgebroken, en JP gewoon te laat.
En aangezien mensen als Nigel de Jong (1 x op Kruijs, 1 x op Terol) ook gewoon mochten blijven staan, is het wat mij betreft rechtvaardig.
Onzin.quote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
1-1 was natuurlijk wel een betere afspiegeling van de wedstrijd geweest.
Jij hebt cker niet bij de wedstrijd gezetenquote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.quote:
SCH baseert zijn mening zoals gewoonlijk weer op een samenvatting.quote:Op maandag 28 november 2005 11:54 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Jij hebt cker niet bij de wedstrijd gezeten![]()
Nigel de Jong schoffelde Ricky Kruijs in de eerste helft ook schandalig onderuit, en die overtreding op Terol was beschamend, daarom is het rechtvaardig dat JP geen rood kreeg.quote:Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.
En als je reeel bent was een gelijkspel wel eerlijker. Iedereen speelt gelijk tegen Ajax
Ik spreek nog wel eens een Utrechter hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SCH baseert zijn mening zoals gewoonlijk weer op een samenvatting.
Was jij erbij?quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Utrecht heeft gisteren wel verdiend gewonnen.
Je weet cker niet dat Ajax 1 kans ofzo heeft gehad op doel in de 1e helft bijvquote:Op maandag 28 november 2005 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar volgens mij doe jij niet echt aan zelfkritiek. Je mag best kritisch naar je club kijken. Als je al vindt dat die schandalige actie van JP de Jong geen rood was dan weet ik het niet meer. Het had niks met al dan niet doorgebroken te maken, op die manier iemand onderuit schoffelen is gewoon rood.
En als je reeel bent was een gelijkspel wel eerlijker. Iedereen speelt gelijk tegen Ajax.![]()
Gaan we zo beginnen, van horen zeggen ...quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik spreek nog wel eens een Utrechter hoor![]()
Wat een onzin. Dat anderen geen kaart kregen, maakt die overtreding van JP toch niet minder erg. Dat bedoel ik met gebrek aan zelfkritiek.quote:Op maandag 28 november 2005 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Nigel de Jong schoffelde Ricky Kruijs in de eerste helft ook schandalig onderuit, en die overtreding op Terol was beschamend, daarom is het rechtvaardig dat JP geen rood kreeg.
quote:En aangezien Ajax pas in de 70e minuut begon met ''voetballen'', was er maar 1 team die aanspraak maakte op de overwinning.
Waarom is dat onzin ik heb ajax echt amper gezien en helemaal bijna geen kansen zien makenquote:
zeker onzin. Utrecht had in de 2e helf aardig kansen om op meer dan 1-0 te komen.quote:Op maandag 28 november 2005 11:52 schreef SCH het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |