Tot de laatste ben ik het ermee eens.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef dribbel79 het volgende:
Terol: toch weer wat ballen niet ineens klemvast
Cornelisse: te traag zondag, hij kon zich met hangen en wurgen (veel overtredingen) staande houden
Keller: voldoende, tot aan eigen goal
DiTo: ga es corners oefenen
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tot de laatste ben ik het ermee eens.
Je kan zeggen wat je wil, maar DiTo is gvd wel een van de weinigen die WEL initiatief en inzet toont. Die gozer staat overal en probeert er altijd het beste van te maken! En idd, zijn corners zijn niet geweldig, maar die van Tanghe en vd Bergh zijn helemaal te zielig om over te schrijven. En er staat niemand anders op om ze te nemen. Vind het niet eerlijk om DiTo daarop af te rekenen om eerlijk te zijn
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijn
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!
Hij wel. Makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...quote:
Makkelijk, DiTo >>>>>>>> Escudéquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
ik heb gehoord dat Jp de Jong uitgescholden is door die gast bij het ererondje op het eindequote:
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde dat er geen kaartjes meer waren voor de bunnikside voor Utrecht - Ajax!
tsja kan ook nogquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje kunnen halen voor de Bunnikside. Was om 17:00. Nou ja misschien had ik de laatste
Das het mooie van een SSC. DAn heb je dat gehaal gezeur niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB OOK VANDAAG EEN KAARTJE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd heb je de kaart er zo uit. Helemaal als ze maar de helft van het bedrag afschrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ook een SSC, maar wilde even een kaartje voor een maat van me halen. Als het dan op is, dan heeft hij pech, loop ook altijd te zeggen dat ze gewoon een seizoenskaart moeten halen ipv telkens losse kaarten, je hebt het er zo uit, en wat is er nou leuker dan iedere zondag weer lekker je cluppie te supporten. (ieder zondag begin ik met een goed gevoel, en aan het eind van de wedstrijd ben ik weer chagerijnig, maar ja dat hoort bij het Utreg gevoel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |