Yepquote:Op zaterdag 5 november 2005 11:31 schreef methodmich het volgende:
Welk rugnummer had Maachi nu ook al weer? 37?
wat nou ik ken niet filmenquote:Op zondag 6 november 2005 16:00 schreef thaduck het volgende:
whahaah paul ken nie filmen EN niet vlaggen!!![]()
![]()
1-1, en nog die tyfus Mols ook. Zei het al bij voorbaat, en tada.. Half seizoen bij ons geen ene flikker gedaan, en nu tegen ons opeens voetballen of de vlammen uit zijn reet kwamen..
Ik was niet vol in beeld 1,5 uur lang, dus ken je niet filmen!quote:
"Josti josti josti jostibaaand! jostiband! jostibaaahaaahaand!"quote:Op zondag 6 november 2005 10:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga zo met een vlag zwaaien op de bunnikside, er zijn nog veel meer vlaggen en confettikanon ofzo![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 16:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
"Josti josti josti jostibaaand! jostiband! jostibaaahaaahaand!"
![]()
Nou neem maar van mij aan. Hij niet alleen.quote:Op zondag 6 november 2005 19:18 schreef rubbereend het volgende:
de Jongdie was ff een partij pissig
Dat zal dan wel maar 1 verkeerde stuit en er is een goede kans op een tegendoelpunt. Vind ik dus wel erg.quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat niet direct vasthebben van ballen hebben meer keepers last van, Waterman is daar ook een voorbeeld van. Als het kan (geen tegenstanders kort in de buurt) is het niet erg vind ik.
Goeie vraag, erger me kapot aan Dave tegenwoordig met zijn slappe instelling.quote:Op maandag 7 november 2005 11:56 schreef zatoichi het volgende:
Waarom stelt Booy Dave nog op? Die gast had echt geen zin meer om iets te doen. Staat vijf meter van de cornervlag vandaan, ziet dat niemand er op af loopt, en loopt dan zelf ook maar weg.
Nieuwe trainer ? Eens.quote:Op maandag 7 november 2005 16:41 schreef Takemenow het volgende:
Dave mag wat mij betreft lekker terug naar de kutclub waar ie vandaan komt, qua niveau past ie daar wel bij, luie hond dat ie godver is!![]()
Denk dat het tijd is voor een nieuwe trainer, frisse wind enzo..
Wat doet Douglas nog in de basis... Somers... Nelisse? Ja, ook Nelisse, die prutst er ook maar wat op los, een grote teleurstelling. Maar hij is wel topscorer met 4 (!) goals... tekenend..Maar geef hem nog het voordeel van de twijfel want hij heeft wel techniek, nu moet ie het nog gebruiken.
Het enige positieve vond ik dat die neuzen weer verloren hebben![]()
![]()
ik ben eerder bang dat Foeke nog een paar jaar trainer blijftquote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nieuwe trainer ? Eens.
Douglas ? Eens, onbegrijpelijk dat ie uberhaupt nog speelminuten krijgt.
Somers ? Wordt verkeerd gebruikt, zou hangend op links moeten spelen, niet achter de spits.
Nelisse ? Tsja, krijgt 0,0 goeie ballen, net als Fortuné, beiden goeie spitsen, maar als je 0,0 creativiteit op het middenveld hebt, houdt het gauw op.
Waar ik bang voor ben ? Harry v/d Ham als nieuwe hoofdtrainer komend seizoen....
Wil je die naam niet noemenquote:Op maandag 7 november 2005 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Goeie vraag, erger me kapot aan Dave tegenwoordig met zijn slappe instelling.
Liever iemand met 100 keer minder kwaliteit, die WEL inzet toont, dan nog 1 keer Dave in het elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |