Dat is het nadeel van het leven. JE word beoordeeld op de minder goede dingen van het leven. Al doe je de rest nog zo goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel heeft blunders gemaakt ja maar voor de rest heeft hij ook wel goeie reddingen gemaakt hoor !![]()
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel nog wel even laten staan ja, Terol is ook geen vooruitgang.
Ja dat het elke keer misgaat (al weet ik niet of het ook daadwerkelijk een misser was. Zat aan de andere kant van het stadion en wil het altijd met me eigen ogen zien) word nu ook een hexse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesalleen een paar x gaat het mis
Foeke heeft nog vertrouwen in hem, morgen staat hij er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Of hij nu stoer is of niet, hij maakt teveel fouten. Het zou totaal ongeloofwaardig zijn om hem te laten staan.
tribune aan de lange kant weet ff niet meer of dat dat de noord of zuid kant heetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
Zuidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
ja maar vandaag staat de camera lager, naja misschien zie ik je nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef thaduck het volgende:
Camera staat op zuid, net boven me hoofdIk zit in vak P, rij 23
helemaal als Utrecht er door verliest van VVVquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
helemaal als Utrecht er door verliest van VVV
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....![]()
Kom op zeg, even realistisch blijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Sorry Bateman, maar hij kost ons punten, als hij die blunders niet had gemaakt hadden we gelijk gespeeld bij PSV en gewonnen bij Heerenveen, dat neem ik hem kwalijk ja. Kost ons dus 3 punten, had je bij de 1e 6 gestaan en had het er heel wat rooskleuriger uitgezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom op zeg, even realistisch blijven
Grandel is een goeie keeper, dat zie je gewoon, die fouten moeten eruit, maar ik heb net als Booy vertrouwen dat dit goed gaat komen, zolang Grandel natuurlijk niet keihard uitgefloten gaat worden vanavond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |