Dat is het nadeel van het leven. JE word beoordeeld op de minder goede dingen van het leven. Al doe je de rest nog zo goed.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 00:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Grandel heeft blunders gemaakt ja maar voor de rest heeft hij ook wel goeie reddingen gemaakt hoor !![]()
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 10:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Grandel nog wel even laten staan ja, Terol is ook geen vooruitgang.
Ja dat het elke keer misgaat (al weet ik niet of het ook daadwerkelijk een misser was. Zat aan de andere kant van het stadion en wil het altijd met me eigen ogen zien) word nu ook een hexse.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd, Grandel durft nog vaak nog wat stoere actiesalleen een paar x gaat het mis
Foeke heeft nog vertrouwen in hem, morgen staat hij er weerquote:Op dinsdag 25 oktober 2005 22:50 schreef Eilanden het volgende:
Of hij nu stoer is of niet, hij maakt teveel fouten. Het zou totaal ongeloofwaardig zijn om hem te laten staan.
tribune aan de lange kant weet ff niet meer of dat dat de noord of zuid kant heetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
Zuidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 08:05 schreef Eilanden het volgende:
Wat is de hoofdcamera? Die op het veld? tribune?
ja maar vandaag staat de camera lager, naja misschien zie ik je nogquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:20 schreef thaduck het volgende:
Camera staat op zuid, net boven me hoofdIk zit in vak P, rij 23
helemaal als Utrecht er door verliest van VVVquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
helemaal als Utrecht er door verliest van VVV
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:54 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Damn! Dat zou een slechte grap wezen....![]()
Kom op zeg, even realistisch blijvenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:48 schreef Takemenow het volgende:
T is te hopen dat die Grandel vandaag geen blunders gaat maken anders mogen hij én Booy allebei wegwezen voor mijn part!
Sorry Bateman, maar hij kost ons punten, als hij die blunders niet had gemaakt hadden we gelijk gespeeld bij PSV en gewonnen bij Heerenveen, dat neem ik hem kwalijk ja. Kost ons dus 3 punten, had je bij de 1e 6 gestaan en had het er heel wat rooskleuriger uitgezien.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kom op zeg, even realistisch blijven
Grandel is een goeie keeper, dat zie je gewoon, die fouten moeten eruit, maar ik heb net als Booy vertrouwen dat dit goed gaat komen, zolang Grandel natuurlijk niet keihard uitgefloten gaat worden vanavond...
Weer?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:56 schreef golfer het volgende:
Knappe prestatie weer van Utrecht vanavond in de Amstelcup.![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
Weer een "Grandelletje" dus.
WW kwijt, nieuwe provider(nieuw e-mail adres) , dus ww niet meer te achterhalen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Leuk dat je voor deze interessante bijdrage een account hebt aangemaakt
Alsjeblieft zeg jij ook al ?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:52 schreef Eilanden het volgende:
Ik weet niet hoe vaak ik het moet zeggen maar hoe lang kan Booy hem laten staan?Het was een complete wanprestatie, dus ik wil de uitschakeling zeker niet op hem afschuiven en hij had een paar fantastische reddingen, maar je kan ook weer niet zeggen dat hij bij beide goals echt foutloos bezig was....
Tuurlijk was het een wanprestatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg jij ook al ?
Laat al die Grandelletje lui effe lekker de reet van Spijkerman & Co gaan afvegen, onze keeper kon er vandaag helemaal niets aan doen met zo'n slappe hap voor zich.
Terecht verloren, wanprestatie van het hele elftal.
Nee, maar het waren ook geen blunders, wat teletekst alweer beweerde gisteravond.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tuurlijk was het een wanprestatie.
Ik kan me best voorstellen dat Booy hem een kans wil geven op revanche, maar je gaat me toch niet vertellen dat hij sterk ingreep bij beide Venlose goals?
Ben het hier dan ook geheel mee eens. Het licht schijnbaar allemaal maar aan grandel die er in z'n eentje alleen voor gezorgt heeft dat er een verlening kon worden afgedwongen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg jij ook al ?
Laat al die Grandelletje lui effe lekker de reet van Spijkerman & Co gaan afvegen, onze keeper kon er vandaag helemaal niets aan doen met zo'n slappe hap voor zich.
Terecht verloren, wanprestatie van het hele elftal.
haha leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:10 schreef thaduck het volgende:
Btw Paultjuhhh, wat stond je daar geil boven Q met je cameraJe had me nog in het vizier op een gegeven moment, maar dat werd niet uitgezonden helaas.
Kheb je wel op de foto, zal ik straks als ik thuis ben wel ff posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |