Waarschijnlijk staat Douglas ook in de basisquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef zatoichi het volgende:
Drastische maatregelen? Nou dan mag ie Douglas wel eens in de basis zetten, en tijdens de wedstrijd gewoon Di Tomasso en Neliise laten staan....
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:31 schreef methodmich het volgende:
Maachi de nieuwe Diba?
Wel een fijn debuut.
quote:In de tweede helft was er nog wel de gelijkmaker van RBC Roosendaal. De Brabanders mochten 9 minuten in de tweede helft een strafschop nemen, Paul Kpaka benutte deze kans.
jaquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Eilanden het volgende:
Die speaker was ook weer in topvorm!![]()
Het hele stadion ziet dat het doelpunt wordt afgekeurd vanwege buitenspel, maar hij niet. En terwijl hij het 'doelpunt' aankondigt uitgejouwd worden en dan stug toch de naam van de doelpuntenmaker noemen.
En dan ook nog niets in de gaten hebben als Terol gewoon een vrije trap neemt
Jij zat met je fukking camera daarvoor of niet?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:15 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
jamooi was dat , zit jij trouwens op de bunnikside? er zat zo;n gast daar 10 minuten lang in zn eentje te schreeuwen was echt grappig
Geweldig inderdaadquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:20 schreef Eilanden het volgende:
Die speaker was ook weer in topvorm!![]()
Het hele stadion ziet dat het doelpunt wordt afgekeurd vanwege buitenspel, maar hij niet. En terwijl hij het 'doelpunt' aankondigt uitgejouwd worden en dan stug toch de naam van de doelpuntenmaker noemen.
En dan ook nog niets in de gaten hebben als Terol gewoon een vrije trap neemt
nee ik ben ook wel eens gewoon supporter hoorquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:21 schreef thaduck het volgende:
[..]
Jij zat met je fukking camera daarvoor of niet?
ik snap thaduck ook wel een btje, Terol is zo goed nog niet en zo sloom met z'n uittrappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef Eilanden het volgende:
Thaduck, je bent toch niet serieus dat je niet begrijpt waarom Grandel gepasseerd was?
Ik vind Terol ook geen topper, maar Grandel heeft gewoon teveel fouten gemaakt. Daarom is het voor mij dan ook logisch dat hij een kans kreeg. En hij heeft tenminste geen blunder gemaakt en da's voor een doelman van Utrecht al heel watquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik snap thaduck ook wel een btje, Terol is zo goed nog niet en zo sloom met z'n uittrappen
Ja ok ik vind het ook best dat hij een kans krijgt omdat Grandel zoveel fouten heeft gemaakt, maar ze moeten wel op zoek naar een andere keeper ( of 2 )quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vind Terol ook geen topper, maar Grandel heeft gewoon teveel fouten gemaakt. Daarom is het voor mij dan ook logisch dat hij een kans kreeg. En hij heeft tenminste geen blunder gemaakt en da's voor een doelman van Utrecht al heel wat
cker in het begin van de competitiequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:37 schreef mitt het volgende:
Er waren vorig jaar echt mensen van overtuigd dat Terol het Nederlands Elftal kon gaan halen.
Vorig seizoen heeft Terol tot aan zijn blessure best aardig staan keepen. Maar na zijn blessure ver terug gevallenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
cker in het begin van de competitie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |