ja wanneer komt hij terugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:43 schreef dribbel79 het volgende:
Alje Schut, kom snel terug !
Dat wel, maar Grandel zat wel weer twee keer mis. Dat helpt niet mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 10:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben ook nog voor Grandel en tegen Terol hoor, Terol is nix bijzonders aan.
De uitschakeling lag echt niet aan hem , het lag aan het hele elftal
ja en zou Terol daar niet mis hebben gezeten denk je ? En anders had Terol wat andere fouten gemaakt. Grandel maatk ook goeie reddingen he, dat moet je niet vergetenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat wel, maar Grandel zat wel weer twee keer mis. Dat helpt niet mee.
Je zal het ermee moeten doen dit seizoen, daarom blijf ik hem verdedigen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:38 schreef Eilanden het volgende:
Ik snap niet waar dat fanatieke verdedigen van Grandel vandaan komt?
Dat kan wel zo zijn, maar diezelfde blinde ziet ook dat Grandel voor een eredivisiekeeper teveel fouten maakt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zal het ermee moeten doen dit seizoen, daarom blijf ik hem verdedigen.
En het feit dat een Blinde nog kan zien dat ie weldegelijk kan keepen helpt ook mee.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat kan wel zo zijn, maar diezelfde blinde ziet ook dat Grandel voor een eredivisiekeeper teveel fouten maakt.
Of je er nou de derde rond uitligt of de finale met 1-0 verliest, scheelt een hoop spandoeken en rotzooi makenquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Wellicht brengt Vito Wormgoor uitkomst.
vanaf maandag staat dat online bij www.rtvutrecht.nl --> http://media.rtvutrecht.nl/95518quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Vertel ons hier even wat hij daarin heeft gezegd, ben wel benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |