Ik meen het echt serieus. Ik vind Terol echt zwaar kut om het maar ff op ze Utregs te zeggen. Grandel is absoluut een betere keeper, alleen die debiele foutjes steeds. Maar afgelopen woensdag hebbie redelijk staan keepen, beide doelpunten toen waren een fout van de verdediging.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:29 schreef Eilanden het volgende:
Thaduck, je bent toch niet serieus dat je niet begrijpt waarom Grandel gepasseerd was?
Voor een debuut: top!quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe vonden jullie Maachi Nassir ofzietsde debutant vandaag
Sorry, maar dat kan ik niet echt serieus nemen. Het elftal was woensdag kut, maar dat eerste doelpunt was echt wel een fout van Grandel (als je als keeper uitkomt om een bal te stompen moet je hem hebben!) en dan zal ik die tweede goal maar toeschrijven aan Tiendalli, alhoewel Grandel daar ook niet vrijuit ging...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:45 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik meen het echt serieus. Ik vind Terol echt zwaar kut om het maar ff op ze Utregs te zeggen. Grandel is absoluut een betere keeper, alleen die debiele foutjes steeds. Maar afgelopen woensdag hebbie redelijk staan keepen, beide doelpunten toen waren een fout van de verdediging.
Kvind ut allemaal eerlijk gezegd een beetje gehyped, ik zie wekelijks meerdere keepers de fout in gaan
Het hele elftal was kut idd. Maar waar jij dan de fout zag bij de 1e goal? Moet ie de tegenstander nokkie slaan dan? Hij was laat, erg laat en kon daardoor niet goed bij de bal. Maar hoe komt die fukking bal daar zo?quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Sorry, maar dat kan ik niet echt serieus nemen. Het elftal was woensdag kut, maar dat eerste doelpunt was echt wel een fout van Grandel (als je als keeper uitkomt om een bal te stompen moet je hem hebben!) en dan zal ik die tweede goal maar toeschrijven aan Tiendalli, alhoewel Grandel daar ook niet vrijuit ging...
Ik vind dat jij de keeper wel erg veel aanrekent. Die goal van Heerenveen bv. wordt wel erg gemakkelijk aan Grandell toegeschreven terwijl het echt een fout van meer spelers bij Utrecht is. Dat die bal voorgezet kan worden, is eigenlijk een grotere misser.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Uittrappen van Terol zijn idd niet super, maar de realiteit van vandaag is dat Terol geen blunders maakte die je punten kost
Ja terol heeft ook maar 3 keer wat moeten doen. Dus dan is de blunder kans een stuk kleiner.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:44 schreef Eilanden het volgende:
Uittrappen van Terol zijn idd niet super, maar de realiteit van vandaag is dat Terol geen blunders maakte die je punten kost
Ja daarbij was heerenveen al zo'n half uur druk aan het zetten waarbij een doelpunt een beetje een kwestie van tijd was.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de keeper wel erg veel aanrekent. Die goal van Heerenveen bv. wordt wel erg gemakkelijk aan Grandell toegeschreven terwijl het echt een fout van meer spelers bij Utrecht is. Dat die bal voorgezet kan worden, is eigenlijk een grotere misser.
Fortuné en Nelisse gaat niet. Dus logische keus voor Douglas. En eerlijk is eerlijk, je kan het hem niet allemaal aanrekenen. Die jongen heeft amper speelminuten gekregen maar er wordt wel verwacht dat hij de sterren van de hemel speelt. Eerlijk is eerlijk, dat kan niet.quote:Op maandag 31 oktober 2005 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Grandel komt nog wel terug.
Wat ik niet snap is waarom Douglas in hemelsnaam nog speelminuten krijgt, zet dan Fortuné op rechts ofzo...
Fortuné speelde bij Brest altijd van de rechterkant, dus dat kan ie ook heus wel bij ons.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Fortuné en Nelisse gaat niet. Dus logische keus voor Douglas. En eerlijk is eerlijk, je kan het hem niet allemaal aanrekenen. Die jongen heeft amper speelminuten gekregen maar er wordt wel verwacht dat hij de sterren van de hemel speelt. Eerlijk is eerlijk, dat kan niet.
Ik vond dat er wel duidelijk te zien dat hij in de 2e helft een stuk sterker speelde. Je merkte dat het ritme en de snelheid er kwam. En vergeet niet zijn assist voor het doelpunt! Zonder hem hadden we niet eens gescoord!
Nee, wat mij betreft is het terecht dat hij er stond!
*kuch* Voorzet...quote:Op maandag 31 oktober 2005 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fortuné speelde bij Brest altijd van de rechterkant, dus dat kan ie ook heus wel bij ons.
Douglas is een lachertje, 0,0 rendement.....
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan dit seizoen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yay 1 goede voorzet in tig wedstrijden...
Vorig seizoen vergeten ?quote:Op maandag 31 oktober 2005 16:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld dan dit seizoen?
Dat weet 'ie ook lekker vantevorenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
Overigens, mocht Grandel wissel blijven.... Dan zal ie wel balen dat ie niet met Troyes mee is gegaan naar de Ligue 1.
Hij heeft dat een keer of tien geprobeerd, maar vriend Keller loopt óf weg, of hij loopt zodanig dattie makkelijk gedekt kan worden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:23 schreef paultjuhhh het volgende:
ze hadden het bij namen en rugnummers ook over de uittrappen van Terol, dat hij altijd maar de bal ver weg schiet ipv naar een verdediger
*kuch* probeert een keer of 8 met 2 à 3 verdedeigers voor zich met een dozijn scharen de bal voor te krijgen...quote:
Nou, ik vond het toch al een verrassende deal. Hij was daar basisspeler meen ik.quote:Op maandag 31 oktober 2005 22:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat weet 'ie ook lekker vantevoren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |