had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is er geweest.
Weinig meegereisde Utrechters, wel die trommelaar.
FCU wel met een zeer defensief middenveld, maar ze stonden goed. Overwinning was verdiend, zonder dat ze goed speelden.
Het was toch een gebaar of zo?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
Ik ben dan jarig dus houd dat maar vast als goed voorteken.quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.
Maar goed, we zullen zien
Ik weet niet hoeveel er normaal mee komen, maar nu was het vak vrij leeg vond ik. Schat in zo tussen de 100 en 200 Utrechters.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
quote:Stefaan Tanghe transfervrij
In goed overleg met de speler heeft de directie van FC Utrecht besloten Stefaan Tanghe de transfervrije status te verlenen. Tanghe staat sinds 2000 onder contract bij FC Utrecht en kan op dit moment niet rekenen op een basisplaats.
'In de toekomst is het niet onmogelijk, maar het zal zeer moeilijk worden voor Stefaan om terug te keren in het basiselftal', aldus trainer Foeke Booy.
Mede vanwege zijn substantiële bijdrage aan de successen van de afgelopen seizoenen geeft FC Utrecht hem nu de kans om elders zijn voetbalcarrière voort te zetten. 'Gezien zijn staat van dienst zou het niet terecht zijn als Stefaan zijn contractperiode als niet-basisspeler moet uitdienen. Wij hopen op een mooi vervolg van zijn carrière', aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Het zal al een wonder mogen heten als "onze" stadionspeaker dit er in keer zonder fouten op kan lezen. En daarbij hoor de de speaker zodanig slecht op de bunnikside dat ik het waarschijnlijk niet hoord.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef zatoichi het volgende:
HEHE stadiospeakert: "En vandaag is druppel jarig uit vak (weet ik veel waar je zit) , gefeilicteerd namens heel FOK!"
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat er dan wel een opvolger voor Tanghe komt in de winterstop.
Aanvallers zat natuurlijk....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...
Afvallers bedoel je.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aanvallers zat natuurlijk....![]()
Aan de andere kant noem je er wel drie op die al een langere tijd niets tot weinig laten zien.quote:Op donderdag 24 november 2005 08:50 schreef dribbel79 het volgende:
Tanghe weg, Douglas weg, vd bergh weg...gaat goed.
In de winterstop maar es een blik aanvallers opentrekken
En daar ben ik dan weer bang voor....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef dribbel79 het volgende:
ik ook niet, maar er moet wel fatseonlijke vervanging voor komen...
quote:24-11-2005 - Zelinka naar FC Utrecht?
Volgens zeer harnekkige geruchten is de kans zéér groot dat FC Utrecht versterking krijgt op het middenveld.
Dinsdagmiddag zou Foeke Booy een gesprek hebben gehad met Sparta Praag-speler Zelinka en zijn zaakwaarnemer.
Zelinka speelde in het verleden onder meer voor het Brusselse Anderlecht en voetbalclub Westerlo. Volgens betrouwbare bronnen is er dinsdag gesproken over een overgang in de winterstop. Opvallend is dat Zelinka afgelopen dinsdag nog met Sparta Praag meespeelde in de Champions League-wedstrijd tegen Ajax.
Wij houden u op de hoogte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |