Tot de laatste ben ik het ermee eens.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef dribbel79 het volgende:
Terol: toch weer wat ballen niet ineens klemvast
Cornelisse: te traag zondag, hij kon zich met hangen en wurgen (veel overtredingen) staande houden
Keller: voldoende, tot aan eigen goal
DiTo: ga es corners oefenen
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...quote:Op maandag 7 november 2005 23:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tot de laatste ben ik het ermee eens.
Je kan zeggen wat je wil, maar DiTo is gvd wel een van de weinigen die WEL initiatief en inzet toont. Die gozer staat overal en probeert er altijd het beste van te maken! En idd, zijn corners zijn niet geweldig, maar die van Tanghe en vd Bergh zijn helemaal te zielig om over te schrijven. En er staat niemand anders op om ze te nemen. Vind het niet eerlijk om DiTo daarop af te rekenen om eerlijk te zijn
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijnquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:03 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Ik heb het ook alleen over zijn corners, voor de rest krijgt ie een dikke voldoende...het is als verdediger de enige aanjager op het veld, de enige constante factor binnen het elftal...
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En helaas ben ik bang dat we DiTo na dit seizoen dan ook kwijt zijn
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:31 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor ja... als die maar niet naar die neuzen gaat!
Hij wel. Makkelijk.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...quote:
Makkelijk, DiTo >>>>>>>> Escudéquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik denk van niet, maar zou hij het niveau aan kunnen? (En dan niet het huidige 'neuzen' niveau, maar wat ze willen spelen?)
ik heb gehoord dat Jp de Jong uitgescholden is door die gast bij het ererondje op het eindequote:
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:23 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Kom je nooit te weten, JP heeft er niets over gezegd voor camera en hij brengt het niet naar buiten...
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijkenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
ik hoorde dat er geen kaartjes meer waren voor de bunnikside voor Utrecht - Ajax!
tsja kan ook nogquote:Op woensdag 9 november 2005 23:47 schreef Vulcanus het volgende:
[..]
Ga je toch in Vak U zitten, dan kan je die" buitengewoon gezellige supporters van de tegenpartij" ook eens van dichtbij bekijken![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:52 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb gisteren nog een kaartje kunnen halen voor de Bunnikside. Was om 17:00. Nou ja misschien had ik de laatste
Das het mooie van een SSC. DAn heb je dat gehaal gezeur niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB OOK VANDAAG EEN KAARTJE GEHAALD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd heb je de kaart er zo uit. Helemaal als ze maar de helft van het bedrag afschrijvenquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:11 schreef zatoichi het volgende:
Ik heb ook een SSC, maar wilde even een kaartje voor een maat van me halen. Als het dan op is, dan heeft hij pech, loop ook altijd te zeggen dat ze gewoon een seizoenskaart moeten halen ipv telkens losse kaarten, je hebt het er zo uit, en wat is er nou leuker dan iedere zondag weer lekker je cluppie te supporten. (ieder zondag begin ik met een goed gevoel, en aan het eind van de wedstrijd ben ik weer chagerijnig, maar ja dat hoort bij het Utreg gevoel)
had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.quote:Op zondag 20 november 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
* methodmich is er geweest.
Weinig meegereisde Utrechters, wel die trommelaar.
FCU wel met een zeer defensief middenveld, maar ze stonden goed. Overwinning was verdiend, zonder dat ze goed speelden.
Het was toch een gebaar of zo?quote:Op woensdag 9 november 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nee, maar kon zijn dat iemand hier in dat vak zat.
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
Ik ben dan jarig dus houd dat maar vast als goed voorteken.quote:Op maandag 21 november 2005 10:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ons kennende, na een uit-overwinning, volgt een thuis-nederlaag.
Maar goed, we zullen zien
Ik weet niet hoeveel er normaal mee komen, maar nu was het vak vrij leeg vond ik. Schat in zo tussen de 100 en 200 Utrechters.quote:Op maandag 21 november 2005 09:26 schreef Druppel het volgende:
[..]
had begrepen dat er aardig wat mensen mee zijn gegaan. wel vergeleken bij vorige wedstrijden. Ik kon helaas niet.
Nette uitslag. Nu volgende week nog winnen en we staan er goed voor![]()
quote:Stefaan Tanghe transfervrij
In goed overleg met de speler heeft de directie van FC Utrecht besloten Stefaan Tanghe de transfervrije status te verlenen. Tanghe staat sinds 2000 onder contract bij FC Utrecht en kan op dit moment niet rekenen op een basisplaats.
'In de toekomst is het niet onmogelijk, maar het zal zeer moeilijk worden voor Stefaan om terug te keren in het basiselftal', aldus trainer Foeke Booy.
Mede vanwege zijn substantiële bijdrage aan de successen van de afgelopen seizoenen geeft FC Utrecht hem nu de kans om elders zijn voetbalcarrière voort te zetten. 'Gezien zijn staat van dienst zou het niet terecht zijn als Stefaan zijn contractperiode als niet-basisspeler moet uitdienen. Wij hopen op een mooi vervolg van zijn carrière', aldus voorzitter Jan Willem van Dop.
Het zal al een wonder mogen heten als "onze" stadionspeaker dit er in keer zonder fouten op kan lezen. En daarbij hoor de de speaker zodanig slecht op de bunnikside dat ik het waarschijnlijk niet hoord.quote:Op dinsdag 22 november 2005 21:57 schreef zatoichi het volgende:
HEHE stadiospeakert: "En vandaag is druppel jarig uit vak (weet ik veel waar je zit) , gefeilicteerd namens heel FOK!"
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...quote:Op woensdag 23 november 2005 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Het lijkt me dat er dan wel een opvolger voor Tanghe komt in de winterstop.
Aanvallers zat natuurlijk....quote:Op woensdag 23 november 2005 13:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoezo, het is niet dat hij op dit moment een basisrol heeft en daardoor dient te worden vervangen...
Afvallers bedoel je.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Aanvallers zat natuurlijk....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |