Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het valt nog te bezien of die recettes van de oefenwedstrijden van Australië erg hoog zijn. Wie gaat er bijvoorbeeld 15 euro betalen voor Australië tegen Hongarije?
Ik denk dat het niet echt veel gaat opleveren. Misschien dat het interessant wordt als Argentinië, Brazilië, Marokko of Turkije op bezoek komen, maar het is nog maar afwachten tegen wie Australië gaat oefenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef Bos81 het volgende:
even een post uit het vorige deeltje
[..]
Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.
Het heeft denk ik ook wel te maken met de exacte afspraken die er zijn gemaakt tussen PSV en de Australische voetbalbond over de kosten/opbrengsten verdeling
die heb je toch al langerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
Ik ben benieuwd in hoeverre die wedstrijd van dinsdag mee gaat spelen. Na een vroege 1-0 hoop ik niet dat ze gaan inzakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?
22.30uquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, hoe laat begint de wedstrijden eiglijk?
aha maar ze zullen psv wel weer als laatst doen dus zeg maar om 23:30 ofzo (na 28 reclameblokken)quote:
precies zoals ik het zie en hoop. ( met kijk op de CL wedstrijd. )quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
De 11 van woensdag lijkt me zeer onwaarschijnlijk, geen Kone, wel Afellay. Kan dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef Djekko het volgende:
[..]Iets LEUKS..
Zou Reiziger dan toch linksback gaan staan, vanavond of misschien nog meer wedstrijden? Guus zei dat hij op alle posities kan in de verdediging, en wil vanavond met de 11 van as woensdag starten.
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef Goldboy het volgende:
[..]
De 11 van woensdag lijkt me zeer onwaarschijnlijk, geen Kone, wel Afellay. Kan dus niet.![]()
Lijkt me ook wel het verstandigst en logisch omdat die plotseling op 2 plaatsen is gewijzigdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.Had verkeerd gelezen, hij wou alleen de verdediging van as woensdag dinsdag
opstellen.
Is ook het slimstquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.Had verkeerd gelezen, hij wou alleen de verdediging van as woensdag opstellen.
Wordt pas in oktober terugverwachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is die prutser uit Finland nog steeds geblesseerd?
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop ook Ferreyra in actie te zien
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.
Kenden jullie Osmar al voordat hij naar PSV kwam? Wat voor speler is het eigenlijk? Technisch, taktisch, fysiek, linksbenig / rechtsbenig etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik.
Hiddink wacht gewoon even met hem , want hij heeft geen wedstrijdritme..
Wil je wel zulke spelers hebben in je team? Dat is meestal het type speler dat op jonge leeftijd al alleen aan geld denkt. Het enige wat je kan hopen is dat ie nu verstandiger wordt en zich nog naar de echte top probeert te werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ferreyra is qua niveau gewoon Argentijns international. Geweldig talent, alleen ging hij in Rusland voetballen en verdween hij daar wat uit beeld.
Ferreyra zal zijn lesje wel geleerd hebben. Op zich kan ik het wel begrijpen. De clubs in Rusland doen het Europees gezien soms aardig en in combinatie met een mooi contract zou ik het misschien ook wel doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wil je wel zulke spelers hebben in je team? Dat is meestal het type speler dat op jonge leeftijd al alleen aan geld denkt. Het enige wat je kan hopen is dat ie nu verstandiger wordt en zich nog naar de echte top probeert te werken.
Beetje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Kenden jullie Osmar al voordat hij naar PSV kwam? Wat voor speler is het eigenlijk? Technisch, taktisch, fysiek, linksbenig / rechtsbenig etc.
Ik doel op de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je toch al langer
Het lampje gaat branden zo te zien. Dat wordt nog leuk quoten na dit seizoen: Al die PSV'ers die PSV al zagen degraderen hier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef JustJunior het volgende:
Als Ferreyra echt zo'n talent is, dan hebben we met hem, Afellay, Carrizo, Koné, Farfán en misschien zelfs Ball wel veel talentvolle spelers die aardig ver kunnen gaan komen
Het schijnt op GoalTV2 te komen. Te ontvangen met meerdere van die P2P programmatuur. Maar ik ben dr zelf niet zo weg van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Joenes het volgende:
Is de wedstrijd via een omweg ( net als bij ajax - feyenoord )nog te zien op internet voor de versatel lozen?
Van mij mogen de buitenlanders ook best scorenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ze moeten alleen scoren
laten we het hopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Super, hij doet het! Jullie zijn helden![]()
Kan dat elke week op deze manier?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koné heeft dus 1 goal gemaakt en 2 3 100% kansen om zeep geholpen. Goed bezig.
Hij gaat morgen pas naar het ziekenhuis dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
zag er goed uit met Ball vond ik
Farfan was/is licht geblesseerd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.
Waarom begon Beasley eigenlijk? Farfan is minstens 3 klassen beter...
Ik ben tevreden als hij het verdedigend goed doet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.
Ik hoorde iets over zijn knie, in ieder geval ik hoop dat Alex weer snel terug is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker
Tis toch nooit goed genoeg voor julliequote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Winnen is winnen ook al was vooral de afronding ver beneden peil. Dat moet dinsdag stukken beter. PSV was, vond ik wel sterker, dan Utrecht. Maar tevreden over de wedstrijd kan ik niet echt zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Echt goed was het niet te noemen, maar met 3 nieuwe spelers geen slecht resultaat denk ik.
Alleen Ooijer die het had over 3 slechte partijen vandaag.quote:Op zondag 11 september 2005 02:51 schreef LuNaTiC het volgende:
En over de arbiters dan? Ik vond het echt een ware aanfluiting, ze wisten af en toe echt niet waar ze mee bezig waren had ik het idee. Maar ik las er niets op teletekst over ofzo... Nog iets over gezegd bij Talpa? Of was het toch omdat ik in het stadion zat (beinvloedt je perceptie toch wel enigszins misschien...)
Gomés speelde met een handicap volgens mij, het leek wel of ie zeep op z'n handschoenen had gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Simons was prima. Koné zal wel zenuwen hebben gehad. Gomes was ronduit dramatisch.
Hiddink kan ook kiezen voor Simons achter in. Lucius gewoon op het middenveld en dan Lamey rechtsback.quote:Op zondag 11 september 2005 11:51 schreef Neoktheone het volgende:
Alex, vandaag wordt hij onderzocht. Ik hoop echt dat het meevalt. Anders wordt het tegen Schalke spelen met... Addo
![]()
Schalke heeft iig weer gelijk gespeeld in de competitiequote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef Zapper het volgende:
Er wordt hoe dan ook gewonnen van Schalke, heb vertrouwen
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kone moet nog even doorkrijgen dat hij niet altijd kan freewheelen bij PSV, bij PSV moet het op somminge momenten zakelijker.
brrr Addo in de basis, als k dat hoor dinsdag in het stadion zal mijn hart meteen 4 slagen overslaan van schrikquote:Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
InderdaadHij moet wat meer meeverdedigen ook. Maar ze moeten er wel voor waken dat het niet ten koste gaat van zijn energie, creativiteit en spelplezier enzo.
Tegen Schalke:
Gomes
Lamey - Ooijer - Addo - Reiziger
Lucius - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Zo laat je het middenveld en de aanval tenminste staan. Je kan ook Afellay inbrengen voor Lamey, en Lucius laten terugzakken. Maar dan mis je wel wat fysieke kracht op het middenveld. Je zou ook Simons terug kunnen laten zakken voor Addo, maar Timmy begint volgens mij net op dreef te raken daar
dan heb ik die gemist omdat ik doordeweeks zonder internet zitquote:Op zondag 11 september 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
het verkeerde kaartje staat in de OP, Appelsientje heeft inmiddels al een aangepaste gemaakt met meer namen
Jep. Ikke. Vak R.quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
uit de OP van [CL]PSV - Schalke 04
al moet hier ook nog één user bij als ik me niet vergis
ach ik ben altijd vrij op dinsdagavond en woensdagavond. Maar ik kijk altijd in de kroegquote:Op zondag 11 september 2005 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit altijd met kut school en werk te kijken
Ik wil ook gaan..
Ik moet er om 7 uur gewoon weer uitquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ach ik ben altijd vrij op dinsdagavond en woensdagavond. Maar ik kijk altijd in de kroeg![]()
Dinsdag Eric Addoquote:Geen ernstige knieblessure Alex
De knieblessure die Alex zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht opliep, laat zich niet ernstig aanzien. Vanochtend werd een MRI-scan gemaakt van het gewricht en daaruit bleek een kneuzing aan de binnenkant van het kraakbeen.
De meniscus en de banden van de rechterknie van de Braziliaanse verdediger vertoonden op de scan geen afwijkingen. Alex start maandag een programma met rust en aangepaste training en zal daardoor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen FC Schalke 04 komende dinsdag moeten missen.
Nee hoor.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:38 schreef WooZ het volgende:
In eerste instantie vreesde ik trouwens voor de kruisbanden van Alex. Voor het eerst dat vd Hoogenband derbij werd geroepen in lange tijd, dat voorspelde niet veel goeds.
Net in de herhaling zag ik dat het een botsing met Nelisse was, dat maakt iig de kans kleiner dat het daadwerkelijk een scheur is, maar een behoorlijke kneuzing zit er dik in
Ik zou dokter moeten wordenquote:Op zondag 11 september 2005 15:41 schreef JustJunior het volgende:
Geen ernstige knieblessure Alex
De knieblessure die Alex zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht opliep, laat zich niet ernstig aanzien. Vanochtend werd een MRI-scan gemaakt van het gewricht en daaruit bleek een kneuzing aan de binnenkant van het kraakbeen.
De meniscus en de banden van de rechterknie van de Braziliaanse verdediger vertoonden op de scan geen afwijkingen. Alex start maandag een programma met rust en aangepaste training en zal daardoor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen FC Schalke 04 komende dinsdag moeten missen.
Koné wilde zich bewijzen voor het PSV-publiekquote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Koné had breed moeten leggen natuurlijk en nam die pingel wel erg beroerd. Maar Reiziger leek wel snel ingepast.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch gehaald voor Jong PSV en niet voor PSV 1?
Die speelt binnen een maand voor PSV 1quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch gehaald voor Jong PSV en niet voor PSV 1?
Feyenoord en AZ.quote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie zien jullie eigenlijk als voornaamste concurrent voor het kampioenschap dit seizoen?
Guus denkt nog van niet. Want hij staat niet eens op de B-lijst van de Championsleague voor zover ik weet.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
Die speelt binnen een maand voor PSV 1
ik eigenlijk AZ als voornaamste concurent en Feyenoord en Ajax als outsiders.quote:
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik eigenlijk AZ als voornaamste concurent en Feyenoord en Ajax als outsiders.
daarloopt iedereen op hun tenen, daar dondert t nog wel in elkaar.quote:Op zondag 11 september 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.
Alleen denk ik dat alles dalijk als een kaartenhuis uit elkaar valt.quote:Op zondag 11 september 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.
Ball deed het ook wel redelijk, alleen zou ik zowel van Reiziger en Ball wat meer aanvallende inbreng zien.quote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Koné had breed moeten leggen natuurlijk en nam die pingel wel erg beroerd. Maar Reiziger leek wel snel ingepast.
Hij wilde zich óf meteen enorm bewijzen of hij heeft nog niet door da er in Eindhoven andere dingen van hem verwacht worden dan in Kerkrade, de vrijblijvendheid in spel kan hij bij PSV niet blijven spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kone moet nog even doorkrijgen dat hij niet altijd kan freewheelen bij PSV, bij PSV moet het op somminge momenten zakelijker.
Nou, Schalke 04 moet het maanden doen zonder aanvaller Asamoah, dus dat is weer een meevaller voor jullie.quote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef knep het volgende:
Toch kut dat Alex dinsdag niet mee kan doen.
Denk ik niet. Feyenoord loopt totaal niet op de tenen, alleen tegen Ajax misschien. Maar dat is logisch, want dat had PSV ook gemoeten. Dat is het voordeel : in tegenstelling tot vorig jaar vliegen we nu niet zo hoog (we behalen netjes onze puntjes zonder uitsloverij en bluf), dus zo hard kunnen we niet vallen.quote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat alles dalijk als een kaartenhuis uit elkaar valt.
Mwa, zonder hem is Schalke echt niet zwakker, iets wat PSV zonder Alex wel is.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, Schalke 04 moet het maanden doen zonder aanvaller Asamoah, dus dat is weer een meevaller voor jullie.
We zullen zienquote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Denk ik niet. Feyenoord loopt totaal niet op de tenen, alleen tegen Ajax misschien. Maar dat is logisch, want dat had PSV ook gemoeten. Dat is het voordeel : in tegenstelling tot vorig jaar vliegen we nu niet zo hoog (we behalen netjes onze puntjes zonder uitsloverij en bluf), dus zo hard kunnen we niet vallen.
Het is te hopen Ajaksquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV of Ajax?
Het lijkt me sterk dat bij één speler, twee clubs fout zitten: én Roda én PSV. Er is gewoon niks aan de hand..quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV of Ajax?
Als je het nieuws destijds had gevolgd had je geweten dat Ajax hem niet heeft afgekeurd.quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ah dit klinkt dus mooiquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je het nieuws destijds had gevolgd had je geweten dat Ajax hem niet heeft afgekeurd.
Het was toen zo dat Ajax meer zekerheid wilde over de hartconditie van Kone, echter kon dat alleen de dag daarop worden uitgevoerd in het ziekenhuis. Omdat de transferdeadline de dag daarop eindigde kon Ajax niet op tijd zekerheid krijgen en is de transfer afgeblazen. Later bleek hij kerngezond.
Geklungel aan Ajaxkant dus, maar afgekeurd is hij nooit.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV & Roda of Ajax?
bovendien hebben die hem na de afkeuring van Ajax nog eens helemaal doorgelicht en goedgekeurd en weer laten spelenquote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Eigenlijk wel ja...
Die haalden hem als eerste
Met een beetje geluk is Väyrinnen in oktober weer terugquote:Op maandag 12 september 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
En in welke opstelling vinden de Fokkers dat er morgen tegen Schalke moet worden gespeeld?
Dacht zelf aan de volgende opstelling:
Gomes
Lucius-Ooijer-Simons-Reiziger
Afellay-Cocu-Vayrinen
Farfan-VOH-Beasley
1 2 3 4 5 6 7 | Farfan VoH Beasley Ferreyra Cocu Afellay Lucius Ooijer Simons Reiziger Gomes |
quote:Op maandag 12 september 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
En in welke opstelling vinden de Fokkers dat er morgen tegen Schalke moet worden gespeeld?
Dacht zelf aan de volgende opstelling:
Gomes
Lucius-Ooijer-Simons-Reiziger
Afellay-Cocu-Vayrinen
Farfan-VOH-Beasley
1 2 3 4 5 | ------------VoH-------Robert------------ ---------------------------------------- -----Beasley----Afellay-----Farfan------ ---------------------------------------- -Reiziger--Cocu--Ooijer--Simons--Lucius- |
is dat dé opstelling of heb je hem zelf bedacht?quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef pascalheister het volgende:
de opstelling voor morgen:
[ code verwijderd ]
dan moeten de verdedigers echt goed inschuiven want met Beasley & Afellay heb je een vederlicht middenveldquote:Op maandag 12 september 2005 11:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Tja je moet wat, ik zou ze in 5-3-2 laten spelen.
Verdedigers schuiven omstebeurten in, backs mogen opkomen;
Creatief middenveld;
Doelpuntmachine aanval.
heb je gelijk in. je kan natuurlijk ook met 3 verdedigers spelen en dan met cocu en simons als 2 verdedigende middenvelders. hiddink had het er al over dat schalke ws met 2 aanvallers gaat spelen en dat 3 verdedigers dan in principe genoeg zijn. vind ik persoonlijk nog een beetje eng, maar goed dan heb je wel meer power op het middenveld.quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moeten de verdedigers echt goed inschuiven want met Beasley & Afellay heb je een vederlicht middenveld
je kan ook een braziliaans systeem invoerenquote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb je gelijk in. je kan natuurlijk ook met 3 verdedigers spelen en dan met cocu en simons als 2 verdedigende middenvelders. hiddink had het er al over dat schalke ws met 2 aanvallers gaat spelen en dat 3 verdedigers dan in principe genoeg zijn. vind ik persoonlijk nog een beetje eng, maar goed dan heb je wel meer power op het middenveld.
en dan met simons in de verdediging en ferreyra als verd. middenvelder zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan ook een braziliaans systeem invoeren
4-2-2-2
met 4 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders die voor de verdiging spelen. 2 creatieve middenvelders die bijslutien bij de aanval en 2 spitsen. En de backs die dan de vleugels bestrijken. Reiziger en Lucius kunnen dat wel.
Guus belde met net even voor raad, achterhoekers onder elkaarquote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
is dat dé opstelling of heb je hem zelf bedacht?![]()
ziet er wel logisch uit overigens.
aha de wijzen uit het oostenquote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Guus belde met net even voor raad, achterhoekers onder elkaar
En die valt dinsdagavond precies in elkaarquote:Op maandag 12 september 2005 11:36 schreef Spideyman het volgende:
of je valt teamsgewijs aan en laat de verdediging de opbouw verzorgen tot de middellijn aan toe.
moeilijke puzzel in ieder geval.
quote:
Yup... geen probleem .. ben nu helaas aan het werk, druk drukquote:Op maandag 12 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje, mocht je vanvond een keertje tijd hebben zou je dan het kaartje aan willen passen?
[..]
wat doe je hier danquote:Op maandag 12 september 2005 11:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... geen probleem .. ben nu helaas aan het werk, druk druk
Denk inderdaad niet dat hij Ferreyra op zal stellen maar Lamey is inderdaad wel een optie op rechts als hij niet te onbevangen speelt.quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik vraag me toch af of Guus Ferreyra wel voor de Duitse leeuwen durft te gooien, en niet gewoon met Lamey of Addo op de proppen komt![]()
Helaas/ gelukkig kan ik het hier niet zien.. doet nog teveel pijnquote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die thuis zijn, PSV-Milaan in de herhaling op Eurosport. Wat speelde we toen enorm goed zeg
idd ik zie hetquote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die thuis zijn, PSV-Milaan in de herhaling op Eurosport. Wat speelde we toen enorm goed zeg
Ik was ook aan het kijken.....maar na de 2-0 heb ik hem uitgezet.....Kan het moment van de 2-1 niet aanquote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef rubbereend het volgende:
tis zowat voor t eerst dat k t terug kijk, indrukwekkend hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 13:13 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik was ook aan het kijken.....maar na de 2-0 heb ik hem uitgezet.....Kan het moment van de 2-1 niet aan![]()
Maar idd, wat een niveauquote:Op maandag 12 september 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfde hier, ben in de 80e minuut weggezapt
Eens, maar dan iets andere vorm:quote:Op maandag 12 september 2005 13:27 schreef Goldboy het volgende:
Beasley - Vennegoor - Farfan
Cocu - Afellay - Lucius
Reiziger - Simons - Ooijer - Lamey
Gomes
Lijkt mij 't meest logisch.
Ferreyra heeft nog geen minuut gespeeld in het 1e elftal van PSV. Ik denk niet dat Hiddink hem gaat opstellen. Net zo min als dat hij Lucius als linksback gaat opstellen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef pascalheister het volgende:
de opstelling voor morgen:
[ code verwijderd ]
Zat ie niet al bij de Nigeriaanse selectie?quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lamey heeft een Nigeriaans paspoort aangevraagd...
Dat riep zo ongeveer iedereen vantevoren hoor.quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
ja en nu zit Vogel op de tribune bij Milan, ik snap er niks meer van
Vogel zat goed bij PSV.quote:Op maandag 12 september 2005 13:30 schreef pascalheister het volgende:
ja en nu zit Vogel op de tribune bij Milan, ik snap er niks meer van
Ik zet alvast een ziekenwagen voor de deur neer bij mij thuisquote:Op maandag 12 september 2005 18:11 schreef Joenes het volgende:
Addo morgen in de basis volgens psvzone![]()
vind k ook een goede optiequote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef Neoktheone het volgende:
Het zal morgen er gzwaar worden, maar Schalke is zeker wel te verslaan. Ik ben voor deze opstelling:
--------------------Gomes--------------------
Lucius ---- Ooijer --- Simons ---- Reiziger
-------------------- Cocu ---------------------
-- Farfan ------- Afellay ------- Beasley --
------------ Robert ---- VoH ----------------
4-4-2 dus, waarbij Cocu met de punt naar achteren speelt en Afellay dus meer aanvallend.
Wel een verrekt aanvallende 4-4-2 dan. Lijkt me meer iets voor als we tegen een flutploegje spelen.quote:Op maandag 12 september 2005 18:37 schreef Neoktheone het volgende:
4-4-2 dus, waarbij Cocu met de punt naar achteren speelt en Afellay dus meer aanvallend.
Cultheld is beter op de hoogte dan Guus in Zuid-Amerika, DIJK.quote:Op zondag 11 september 2005 17:58 schreef DIJK het volgende:
[..]
Guus denkt nog van niet. Want hij staat niet eens op de B-lijst van de Championsleague voor zover ik weet.
k hoop t ook Schoen opetenquote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef The_M het volgende:
Volgens NOS is dit de opstelling:
Gomes
Reiziger Ooijer Addo Lucius
Afellay Simons Cocu
Beasley Vennegoor Farfan
Ooijer zei dat Addo in vorm is.....Laten we het hopen![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk scoort hij ook nog de winnende
de tol van het succes....quote:In een interview met het Algemeen Dagblad meldt Guus Hiddink dat er in de voorbije tranferperiode voor 80% van de selectie interesse is getoond van andere clubs. 'We houden nu zo'n 9 miljoen in de plus over, maar dat had, gechargeerd gesteld, het drievoudige kunnen zijn. Maar dan hadden we echt de basis van het elftal helemaal kwijtgeraakt. Zo ver wilden we het absoluut niet laten komen.
Gisteren zei iemand ook al dat PSV in 2 jaar tijd een compleet elftal is kwijt geraakt..quote:
omdat hij nu niet speelt is het een miskoopquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
Is die Ferreyra geblesseerd ofzo, of is het gewoon een miskoop?
Ik moet zeggen dat ik nog weining van hem heb gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omdat hij nu niet speelt is het een miskoop
Ferreyra is ook voor het middenveld bedoeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Tja, als Addo zelfs hoger in de pikorde staat ....
En volgens mij heeft hij ook nog geen minuut gespeeld.
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
Lees net dat Ball na de winterstop ook niet in de CL mag spelen
Het is toch wel fijn hoor om in de 2e ronde een "echte" linksback te hebben hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.
Uefa Cup in eigen stadion winnen is ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.
hij is gehuurd dus een miskoop kan nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
Is die Ferreyra geblesseerd ofzo, of is het gewoon een miskoop?
Als we er dan nog inzitten zal Hiddink wel voor Koné kiezen als extra inschrijvingquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ferreyra is ook voor het middenveld bedoeld
Lees net dat Ball na de winterstop ook niet in de CL mag spelen
2e ronde CL, altijd voor het hoogst haalbare gaan en het financiële aspect mag ook niet uit het oog verloren worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk liever na de winter:
- 2e ronde CL met de zekerheid dat je die toch niet wint?
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?
als je de 2e ronde CL haalt weet je natuurlijk nooit zeker dat je verliest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?
Ik denk finale in eigen huis....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CLquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef du_ke het volgende:
Finale in eigen huis lijkt me ook erg mooi. Ik heb niet de illusie met dit team de CL te kunnen winnen. UEFA cup is dan ook een zeer mooie prijs!
Tja zou mooi zijn maar als we er dan uitvliegen mis je wel een serie mooie wedstrijden op weg naar een zinderende finale!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CL
Eerste optie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
we mogen met 1-0 al tevreden wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef cultheld het volgende:
Vanavond gaat PSV vlammen
3-0 alles ist vorbei
Valt voor beide wel wat te zeggen, maar ik ga toch voor 2e ronde CL. Vorig jaar werd er ook weinig van PSV verwacht..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Haal dan Bogarde, die is breder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:06 schreef mitt het volgende:
Ferreyra is voor de breedte van de breedte gehaald.
Heeft Guus ook zelf gezegd, dus veel zullen hem niet zien.
Mijn part wordt het 6-5quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
we mogen met 1-0 al tevreden wezen.
Daar gaat het mij ook om, maar ik bedoelde dat 3-0 een te hoge verwachtig is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word
en dan hebben we tenminste nog een spannende wedstrijd ook!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word
dank!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Knappe overwinning, realistisch gespeeld!![]()
dat zijn we wel gewendquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?
inderdaad op 28 september!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?
Ik ben juist blij met die late treffers van Milanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.
Weinig respect aan lijkt mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, respect voor de duitse fans die er massaal waren!
klopt maar heb vaak zat een halfleeg vak gezien van clubs die niet zover hoeven, maar ze waren ook goed bezig. Mooi trouwens hoe de schalke spelers na afloop de tijd nemen om de fans te bedanken. Zelden gezien dat vrijwel de hele ploeg de hoek in loopt en de tijd neemt.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Weinig respect aan lijkt mij.
Als ze ook met 2000 man naar Munchen kunnen is Eindhoven toch maar een stukkie?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Addo laten staan voor Theoquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Hey, het kanquote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Addo laten staan voor Theo![]()
Grappenmaker
alles beter dan vlaggetjesquote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd, nu al bovenaan, gaat hard zeg
Wat waren dat trouwens voorn spermacellen die iedereen in de hand had voor het begin van de wedstrijd, wat een mislukte ballonnen
Dat wordt zeker kijken. Toevalligerwijs ben ik dan op vakantie in Turkije, dus zal hem waarschijnlijk in een bar aldaar gaan kijken met veel Nederlanders!quote:
blij dat die vlag in de CL niet meer over Oost gaatquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Crudus het volgende:
Op vak R lagen geen ballonnetjes...![]()
Wij moesten die vlag omhoog zeulen. Dus én geen ballonnetje én niet kunnen zien hoe ze de lucht in gaan...![]()
Maar wel gewonnen!![]()
stond een stukje verder omhoog net op W k zag de fakkel langskomenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
Stond er iemand hier van Fok gisteren dicht bij die gast met krulletjes die die stadionfakkel afstak na de 1-0 van VoH?
Die dikke suppoost wilde die jongen eraan naaien en hem op laten pakken.
Ben toen nog even naar die dikke toegelopen om te zeggen dat ie gewoon normaal moest doen.
Echt belachelijk als je daar tegenwoordig al voor op willen pakken![]()
Beetje slechte verliezer....quote:Coach Ralf Rangnick en manager Rudi Assauer zijn niet te spreken over het spel van Schalke 04, dat dinsdag met 1-0 verloor bij PSV in de openingsronde van de Champions League.
'In ben zeer teleurgesteld in ons spel. We hebben veel te gelaten gespeeld en toonden te weinig passie in onze acties', concludeerde coach Rangnick. 'Wat wij vandaag qua agressiviteit gebracht hebben, was simpelweg te weinig. Zeker voor dit niveau. In de tweede helft ging het wat beter, maar het was niet wat wij er ons van voorgesteld hadden.'
Manager Assauer leek nog te koken. 'Ik ben buitengewoon onthutst door deze ploeg. Die heeft weer wat goed te maken. Eindhoven heeft met Vennegoor precies één kopsterke speler – en die maakt nog het doelpunt ook. Er zijn pijnlijke fouten gemaakt, die niet te vergeten zijn.'
'Dit is een catastrofe. Een optreden als dit accepteer ik niet', brieste Assauer. 'Als we in normale vorm hadden verkeerd, hadden we PSV weggeputzt: weggespeeld. Ik heb hier ook geen verklaring voor. Ik zal er met de coach en enkele spelers individueel over moeten praten. Ik ben enorm teleurgesteld.'
Bron: VI
quote:[..]
Made in Korea. Nee, made in Heeswijk-Dinther. Theo Lucius kruipt deze avond in de rol van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Koreaan Lee. In het tactisch steekspel tegen het matige Schalke 04 bestrijkt de Heeswijker zowat de complete linkerflank. Met zijn loopvermogen toont Lucius zich de evenknie van Lee. De Koreaan bracht vorig seizoen evenwel zoveel extra’s, steunend op een prachtig linkerbeen. Het suikerbeen van Lucius die aanvallend steeds naar binnen moet draaien om zijn rechterbeen in stelling te brengen en zich verdedigend nogal eens over zijn verkeerde been beet laat nemen. [..]
Idd.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef VoreG het volgende:
Wat waren dat trouwens voorn spermacellen die iedereen in de hand had voor het begin van de wedstrijd, wat een mislukte ballonnen
Ja afvoeren die kerel. Het stond in het brabants dagblad nota bene.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:38 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb net in PSV-Schalke'04 topic nog ff nagevraagd of Lee idd rechts was, want vandaag sloeg een journalist de plank aardig mis in een stukje in de regionale krant dacht ik:
[..]
Jankmof is het...quote:
Stond er 10 rijen ofzo recht achter, niet gezien dat er een suppoost op af kwam. Het viel me wel op dat ie langzaam werd doorgegeven, normaal doen ze dat een stuk sneller en kunnen ze niemand iets maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
Stond er iemand hier van Fok gisteren dicht bij die gast met krulletjes die die stadionfakkel afstak na de 1-0 van VoH?
Die dikke suppoost wilde die jongen eraan naaien en hem op laten pakken.
Ben toen nog even naar die dikke toegelopen om te zeggen dat ie gewoon normaal moest doen.
Echt belachelijk dat ze je daar tegenwoordig al voor op willen pakken![]()
Wanneer loopt het contract van Afellay af dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef JustJunior het volgende:
Ik zat te denken over het contract van Afellay wat al aardig snel afloopt. Heeft iemand een (site met) een overzicht van de contractduur van alle PSVers?
Waren jullie dan zoveel beter dan Schalke?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jankmof is het...
Eerst beetje tegen beter weten in jezelf in underdog positie plaatsen.
En dan janken als je daadwerkelijk verliest![]()
de eerste helft was PSV duidelijk de betere, de 2e helft was Schalke de beterequote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waren jullie dan zoveel beter dan Schalke?
Tis dat die mannen voorin niet al te scherp waren hoor...
Dan ben je niet de enige... alleen de eerste helft en voor het laatste kwartier vond ik PSV echt goed voetballen... maar 2e helft... erg zakkelijk! mooi was anders.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
Ik vond psv niet zo goed spelen, maar wel realistisch. Iets dat je nodig hebt in de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |