Dat wordt zeker kijken. Toevalligerwijs ben ik dan op vakantie in Turkije, dus zal hem waarschijnlijk in een bar aldaar gaan kijken met veel Nederlanders!quote:
blij dat die vlag in de CL niet meer over Oost gaatquote:Op woensdag 14 september 2005 12:29 schreef Crudus het volgende:
Op vak R lagen geen ballonnetjes...![]()
Wij moesten die vlag omhoog zeulen. Dus én geen ballonnetje én niet kunnen zien hoe ze de lucht in gaan...![]()
Maar wel gewonnen!![]()
stond een stukje verder omhoog net op W k zag de fakkel langskomenquote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
Stond er iemand hier van Fok gisteren dicht bij die gast met krulletjes die die stadionfakkel afstak na de 1-0 van VoH?
Die dikke suppoost wilde die jongen eraan naaien en hem op laten pakken.
Ben toen nog even naar die dikke toegelopen om te zeggen dat ie gewoon normaal moest doen.
Echt belachelijk als je daar tegenwoordig al voor op willen pakken![]()
Beetje slechte verliezer....quote:Coach Ralf Rangnick en manager Rudi Assauer zijn niet te spreken over het spel van Schalke 04, dat dinsdag met 1-0 verloor bij PSV in de openingsronde van de Champions League.
'In ben zeer teleurgesteld in ons spel. We hebben veel te gelaten gespeeld en toonden te weinig passie in onze acties', concludeerde coach Rangnick. 'Wat wij vandaag qua agressiviteit gebracht hebben, was simpelweg te weinig. Zeker voor dit niveau. In de tweede helft ging het wat beter, maar het was niet wat wij er ons van voorgesteld hadden.'
Manager Assauer leek nog te koken. 'Ik ben buitengewoon onthutst door deze ploeg. Die heeft weer wat goed te maken. Eindhoven heeft met Vennegoor precies één kopsterke speler – en die maakt nog het doelpunt ook. Er zijn pijnlijke fouten gemaakt, die niet te vergeten zijn.'
'Dit is een catastrofe. Een optreden als dit accepteer ik niet', brieste Assauer. 'Als we in normale vorm hadden verkeerd, hadden we PSV weggeputzt: weggespeeld. Ik heb hier ook geen verklaring voor. Ik zal er met de coach en enkele spelers individueel over moeten praten. Ik ben enorm teleurgesteld.'
Bron: VI
quote:[..]
Made in Korea. Nee, made in Heeswijk-Dinther. Theo Lucius kruipt deze avond in de rol van de naar Tottenham Hotspur vertrokken Koreaan Lee. In het tactisch steekspel tegen het matige Schalke 04 bestrijkt de Heeswijker zowat de complete linkerflank. Met zijn loopvermogen toont Lucius zich de evenknie van Lee. De Koreaan bracht vorig seizoen evenwel zoveel extra’s, steunend op een prachtig linkerbeen. Het suikerbeen van Lucius die aanvallend steeds naar binnen moet draaien om zijn rechterbeen in stelling te brengen en zich verdedigend nogal eens over zijn verkeerde been beet laat nemen. [..]
Idd.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef VoreG het volgende:
Wat waren dat trouwens voorn spermacellen die iedereen in de hand had voor het begin van de wedstrijd, wat een mislukte ballonnen
Ja afvoeren die kerel. Het stond in het brabants dagblad nota bene.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:38 schreef Loohcs het volgende:
Ik heb net in PSV-Schalke'04 topic nog ff nagevraagd of Lee idd rechts was, want vandaag sloeg een journalist de plank aardig mis in een stukje in de regionale krant dacht ik:
[..]
Jankmof is het...quote:
Stond er 10 rijen ofzo recht achter, niet gezien dat er een suppoost op af kwam. Het viel me wel op dat ie langzaam werd doorgegeven, normaal doen ze dat een stuk sneller en kunnen ze niemand iets maken.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef PyTh het volgende:
Stond er iemand hier van Fok gisteren dicht bij die gast met krulletjes die die stadionfakkel afstak na de 1-0 van VoH?
Die dikke suppoost wilde die jongen eraan naaien en hem op laten pakken.
Ben toen nog even naar die dikke toegelopen om te zeggen dat ie gewoon normaal moest doen.
Echt belachelijk dat ze je daar tegenwoordig al voor op willen pakken![]()
Wanneer loopt het contract van Afellay af dan volgens jou?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:09 schreef JustJunior het volgende:
Ik zat te denken over het contract van Afellay wat al aardig snel afloopt. Heeft iemand een (site met) een overzicht van de contractduur van alle PSVers?
Waren jullie dan zoveel beter dan Schalke?quote:Op woensdag 14 september 2005 14:41 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Jankmof is het...
Eerst beetje tegen beter weten in jezelf in underdog positie plaatsen.
En dan janken als je daadwerkelijk verliest![]()
de eerste helft was PSV duidelijk de betere, de 2e helft was Schalke de beterequote:Op woensdag 14 september 2005 17:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waren jullie dan zoveel beter dan Schalke?
Tis dat die mannen voorin niet al te scherp waren hoor...
Dan ben je niet de enige... alleen de eerste helft en voor het laatste kwartier vond ik PSV echt goed voetballen... maar 2e helft... erg zakkelijk! mooi was anders.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:19 schreef Suijk het volgende:
Ik vond psv niet zo goed spelen, maar wel realistisch. Iets dat je nodig hebt in de CL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |