Doe ff normaal zegquote:
Krijgt ie in de eerste helft geel en wordt de bal die ie liet lopen ingekopt, dan is het net even anders. Overigens voldeed Addo deze keer als vervanger inderdaad wel. De blunder van de avond was voor Reiziger, die goed wegkwam met een "tikkie terug"quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:44 schreef ASSpirine het volgende:
Addo speelde zeker niet slecht
Schalke had aanvallend moeten starten, maar het wilde dat niet. Misschien wel door de aanwezigheid van de snelle aanval van PSV. In ieder geval was men ook niet voldoende scherp. En dan is een benutte kans aan de andere kant altijd dodelijk. PSV verdiende nu de zege.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
Die KuranyiNog even slecht als op EURO 2004.
Door Affelay zijn we Van Bommel over een jaar vergeten
Hetzelfde hier !quote:Op woensdag 14 september 2005 00:15 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Doe ff normaal zeg. Bijna iedereen hier hoopt ook dat Ajax morgen wint, ik wel in ieder geval, de NL clubs steunen kan geen kwaad.
Hebben we het beiden goedquote:Op woensdag 14 september 2005 00:16 schreef Zero2Nine het volgende:
ik voorspel dat PSV - Schalke '04 1-0 gaat worden![]()
Dank jequote:
quote:Op woensdag 14 september 2005 02:04 schreef endr0me het volgende:
stel je voor.. Addo tegen shevshenko![]()
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toequote:
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toe
Klopt. Hij had bijna voor een fatale fout gezorgd in de tweede helft, maar in de eerste helft speelde hij toch wel behoorlijk vond ik.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,k werd er niet vrolijk van. Maarja t kan ook komen doordat je natuurlijk extra op m let door al t geouwehoer
ja maar de eerste helft was de druk ook veel minder op de verdediging.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Hij had bijna voor een fatale fout gezorgd in de tweede helft, maar in de eerste helft speelde hij toch wel behoorlijk vond ik.
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ja de drie punten nemen ze ons niet meer af. Neemt niet weg dat PSV Alex natuurlijk wel hard nodig heeft deze CL.quote:Op woensdag 14 september 2005 02:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja maar de eerste helft was de druk ook veel minder op de verdediging.
die terugspeelbal van Reiziger die Schalke onderschepte........ k schrok me wild! Prachtige tackel van Ooijer die t oploste trouwens
idd Alex is gewoon buitengewone klassequote:Op woensdag 14 september 2005 02:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar ja de drie punten nemen ze ons niet meer af. Neemt niet weg dat PSV Alex natuurlijk wel hard nodig heeft deze CL.
Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt gezien, maar ik vond Addo echt goed voetballenquote:Op woensdag 14 september 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k vond m nie best, zeker de 2e helft toen de druk er ops tond speelde hij voor onze neus,k werd er niet vrolijk van. Maarja t kan ook komen doordat je natuurlijk extra op m let door al t geouwehoer
Hij had wel gelijk over wat er de 2e helft zou gaan gebeuren. Ik vind m eigenlijk helemaal niet zo negatief, wel enorm kritisch.quote:Op woensdag 14 september 2005 09:48 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zat te kijken en vond het een behoorlijke eerste helft, met mij enkele kijkers. Cruijff vond het waardeloos....
Ik ook... heb benauwde minuten met hem beleeft...quote:Op woensdag 14 september 2005 02:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel hij vandaag een van zijn betere wedstrijden voor PSV speelde, zie ik dat ook met weinig vertrouwen toe
iddquote:Op woensdag 14 september 2005 10:11 schreef DIJK het volgende:
blijft lastig die ffen en llen he..
Jammer dat het op tv niet echt goed te zien was.. alleen de herrie was goed te horenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef rubbereend het volgende:de ballonnen
[afbeelding]
en daar gaan ze
[afbeelding]
Ja maar ik wilde meer zien.. ik zag alleen de spelers.. in beeld...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:47 schreef pascalheister het volgende:
dan heb je niet goed gekeken sien
tsss je had hier ook gewoon bij kunnen zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 10:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar ik wilde meer zien.. ik zag alleen de spelers.. in beeld...
Volgende keer (volgend jaar) ben ik er gewoon weer bij
Hij is gewoon echt slecht ja, tijdens Euro 2004 wilde Voller hem (volgens mij) zelf wel vervangen, want fatsoenlijke spitsen hebben ze al een tijd niet meer in Duitsland.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
Die KuranyiNog even slecht als op EURO 2004.
geld..quote:Op woensdag 14 september 2005 10:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tsss je had hier ook gewoon bij kunnen zijn
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
geld..![]()
Als ik daar ben (Oz) moet ik trouwens om half 5 uit... wil ik de wedstrijd ook daadwerkelijk zien
ligt dat nou aan mij of lijkt die enorme partij ballonnen op een zee van reuzenspermaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef rubbereend het volgende:de ballonnen
[afbeelding]
en daar gaan ze
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ligt dat nou aan mij of lijkt die enorme partij ballonnen op een zee van reuzensperma
Larsen viel nog wel inquote:Op woensdag 14 september 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Kuranyi was echt nergens gisteren, maar om nou te zeggen dat hij een slechte spits is... Ik was wel blij dat Sand speelde in plaats van Larsen. Larsen is veel gevaarlijker.
Bij het WK<20 stond het de eerste wedstrijd zelfs verkeerd op z'n shirt.quote:
KLopt want we hebben geen doelpunt tegen gekregen...quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat compliment was zeker gemeend, logisch ook. Addo achterin was zeker niet ideaal, maar hij deed het best naar behoren.
En dat voor zo'n waardeloze speler!quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat compliment was zeker gemeend, logisch ook. Addo achterin was zeker niet ideaal, maar hij deed het best naar behoren.
Het best naar behoren doen vind ik niet echt complimentwaardig, dan had Cocu de overige 9 ook wel apart kunnen noemen en een complimentje kunnen geven. Nu kwam het op mij echt over als een bevestiging dat Addo een matige speler is die niet beter kan dan naar behoren spelen en die voor zo'n middelmatig optreden als steuntje in de rug al een compliment verdient. Dus ik vond het nogal overdreven en of het gemeend is kunnen we allebei niet weten omdat we niet weten wat Cocu denkt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is precies wat ik wil zeggen, nl. dat het feit dat het een waareloze speler is er juist mee wordt benadrukt.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:49 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En dat voor zo'n waardeloze speler!
Netjes gedaan psv, ik heb zin in de return.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |