Dankje!! 3 punten zijn binnen...quote:
Don't fuck with Guusquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef raistlin6 het volgende:
jezus wat een muziek spelen ze in dat stadion :x
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:36 schreef raistlin6 het volgende:
jezus wat een muziek spelen ze in dat stadion :x
Of het ligt aan mij dat ik wel heb zitten genieten,quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:34 schreef Un4 het volgende:
Matige wedstrijd, niet echt spannend geweest ook maar dat kan aan mij liggen.Hoop morgen op een mooiere pot.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef RijstNatie het volgende:
kijk 1e drie punten binnen hahahaha
psv 1e in de poule met 13 punten !!!!!!
6 x 3 is toch 18?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:38 schreef RijstNatie het volgende:
kijk 1e drie punten binnen hahahaha
psv 1e in de poule met 13 punten !!!!!!
Dáár moet je juist van drie punten uitgaan. Als je concurrenten ergens punten laten liggen is het daar wel en zes punten brengt je tactisch in een luxe positie daar 7 a 8 punten al voldoende kan zijn voor plaatsingquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:42 schreef Zwansen het volgende:
Volgende uit naar Turkije? Gelijkspel zou daar leuk zijn... Schalke dan verliezen van Milan en je bent 1 concurrent al kwijt.
Maak daar maar 9 à 10 punten van ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dáár moet je juist van drie punten uitgaan. Als je concurrenten ergens punten laten liggen is het daar wel en zes punten brengt je tactisch in een luxe positie daar 7 a 8 punten al voldoende kan zijn voor plaatsing
Zal overigens schelen als Alex er weer staat en ook Gomes en Cocu fit zijn.
Nee hoor, met zes uit twee kan je de poule klein houden door gelijk te spelen. Ik reken erop dat Milan wel kort gras maait langs de overige opponenten.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maak daar maar 9 à 10 punten van ..
Wat een heerlijke okee6-reactie :>.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:52 schreef okee6 het volgende:
Nee hoor, met zes uit twee kan je de poule klein houden door gelijk te spelen.
Ik had er ook alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:45 schreef Cart_man het volgende:
Zei toch dat Schalke te doen was...
Inderdaad, het was erg billen knijpen, nagelbijten etcetera. Maar ja de eerste drie punten zijn binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:06 schreef Joenes het volgende:
1-0
![]()
Goede eerste helft,tweede helft. Maar goed de punten zijn binnen.
Fenerbace uit wordt ook weer erg belangrijk. Laat Schalke tegen Milan ook maar weer verliezen.
ff serieus, speelde Kuranyi meequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Schalke viel tegen.
Die KuranyiNog even slecht als op EURO 2004.
Door Affelay zijn we Van Bommel over een jaar vergeten
Ja hoor en inderdaad wat ErikT al zegt, was het niet veel wat hij liet zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ff serieus, speelde Kuranyi mee
Wie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:58 schreef ErikT het volgende:
Door Affelay zijn we Van Bommel over een jaar vergeten
Ik kwam er ook pas achter toen iemand me het op de terugweg verteldequote:Op dinsdag 13 september 2005 23:59 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ff serieus, speelde Kuranyi mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |