dat zijn we wel gewendquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.

quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?

inderdaad op 28 september!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?

Ik ben juist blij met die late treffers van Milanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.

Weinig respect aan lijkt mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, respect voor de duitse fans die er massaal waren!

klopt maar heb vaak zat een halfleeg vak gezien van clubs die niet zover hoeven, maar ze waren ook goed bezig. Mooi trouwens hoe de schalke spelers na afloop de tijd nemen om de fans te bedanken. Zelden gezien dat vrijwel de hele ploeg de hoek in loopt en de tijd neemt.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Weinig respect aan lijkt mij.
Als ze ook met 2000 man naar Munchen kunnen is Eindhoven toch maar een stukkie?

quote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

Addo laten staan voor Theoquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné

Hey, het kanquote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Addo laten staan voor Theo![]()
Grappenmaker

alles beter dan vlaggetjesquote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef VoreG het volgende:
Gefeliciteerd, nu al bovenaan, gaat hard zeg
Wat waren dat trouwens voorn spermacellen die iedereen in de hand had voor het begin van de wedstrijd, wat een mislukte ballonnen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |