we mogen met 1-0 al tevreden wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef cultheld het volgende:
Vanavond gaat PSV vlammen
3-0 alles ist vorbei
Valt voor beide wel wat te zeggen, maar ik ga toch voor 2e ronde CL. Vorig jaar werd er ook weinig van PSV verwacht..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk liever na de winter:
- 2e ronde CL met de zekerheid dat je die toch niet wint?
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?
Haal dan Bogarde, die is breder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:06 schreef mitt het volgende:
Ferreyra is voor de breedte van de breedte gehaald.
Heeft Guus ook zelf gezegd, dus veel zullen hem niet zien.
Mijn part wordt het 6-5quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
we mogen met 1-0 al tevreden wezen.
Daar gaat het mij ook om, maar ik bedoelde dat 3-0 een te hoge verwachtig is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word
en dan hebben we tenminste nog een spannende wedstrijd ook!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word
dank!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Knappe overwinning, realistisch gespeeld!![]()
dat zijn we wel gewendquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?
inderdaad op 28 september!quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:56 schreef ASSpirine het volgende:
volgende is uit tegen fener?
Ik ben juist blij met die late treffers van Milanquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:41 schreef Zapper het volgende:
Vermakelijke wedstrijd, 3 punten
Jammer van die late treffers van AC Milan.
Weinig respect aan lijkt mij.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk, respect voor de duitse fans die er massaal waren!
klopt maar heb vaak zat een halfleeg vak gezien van clubs die niet zover hoeven, maar ze waren ook goed bezig. Mooi trouwens hoe de schalke spelers na afloop de tijd nemen om de fans te bedanken. Zelden gezien dat vrijwel de hele ploeg de hoek in loopt en de tijd neemt.quote:Op woensdag 14 september 2005 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Weinig respect aan lijkt mij.
Als ze ook met 2000 man naar Munchen kunnen is Eindhoven toch maar een stukkie?
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
Addo laten staan voor Theoquote:Op woensdag 14 september 2005 11:35 schreef JustJunior het volgende:
Op naar GroningenMichael en Arouna weer in de basis lijkt me. Gaan we dan Lucius rechtsback zetten en Reiziger samen met Ooijer centraal? Of laten we Addo staan en moet Theo naar de reservebank?
Ik zou gaan voor:
Gomes
Lucius - Ooijer - Reiziger - Ball
Afellay - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Koné
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |