Het is toch wel fijn hoor om in de 2e ronde een "echte" linksback te hebben hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.

Uefa Cup in eigen stadion winnen is ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.

hij is gehuurd dus een miskoop kan nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
Is die Ferreyra geblesseerd ofzo, of is het gewoon een miskoop?
Als we er dan nog inzitten zal Hiddink wel voor Koné kiezen als extra inschrijvingquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ferreyra is ook voor het middenveld bedoeld
Lees net dat Ball na de winterstop ook niet in de CL mag spelen

2e ronde CL, altijd voor het hoogst haalbare gaan en het financiële aspect mag ook niet uit het oog verloren worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk liever na de winter:
- 2e ronde CL met de zekerheid dat je die toch niet wint?
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?

als je de 2e ronde CL haalt weet je natuurlijk nooit zeker dat je verliest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?

Ik denk finale in eigen huis....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:

Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CLquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef du_ke het volgende:
Finale in eigen huis lijkt me ook erg mooi. Ik heb niet de illusie met dit team de CL te kunnen winnen. UEFA cup is dan ook een zeer mooie prijs!

Tja zou mooi zijn maar als we er dan uitvliegen mis je wel een serie mooie wedstrijden op weg naar een zinderende finale!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CL

Eerste optie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:

we mogen met 1-0 al tevreden wezen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:41 schreef cultheld het volgende:
Vanavond gaat PSV vlammen
3-0 alles ist vorbei

Valt voor beide wel wat te zeggen, maar ik ga toch voor 2e ronde CL. Vorig jaar werd er ook weinig van PSV verwacht..quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:

Haal dan Bogarde, die is breder.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:06 schreef mitt het volgende:
Ferreyra is voor de breedte van de breedte gehaald.
Heeft Guus ook zelf gezegd, dus veel zullen hem niet zien.

Mijn part wordt het 6-5quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:56 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
we mogen met 1-0 al tevreden wezen.

Daar gaat het mij ook om, maar ik bedoelde dat 3-0 een te hoge verwachtig is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word

en dan hebben we tenminste nog een spannende wedstrijd ook!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn part wordt het 6-5
Als er maar gewonnen word

dank!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef Suijk het volgende:
Gefeliciteerd mannen! Knappe overwinning, realistisch gespeeld!![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |