k hoop t ook Schoen opetenquote:Op maandag 12 september 2005 21:25 schreef The_M het volgende:
Volgens NOS is dit de opstelling:
Gomes
Reiziger Ooijer Addo Lucius
Afellay Simons Cocu
Beasley Vennegoor Farfan
Ooijer zei dat Addo in vorm is.....Laten we het hopen![]()
quote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk scoort hij ook nog de winnende
de tol van het succes....quote:In een interview met het Algemeen Dagblad meldt Guus Hiddink dat er in de voorbije tranferperiode voor 80% van de selectie interesse is getoond van andere clubs. 'We houden nu zo'n 9 miljoen in de plus over, maar dat had, gechargeerd gesteld, het drievoudige kunnen zijn. Maar dan hadden we echt de basis van het elftal helemaal kwijtgeraakt. Zo ver wilden we het absoluut niet laten komen.
Gisteren zei iemand ook al dat PSV in 2 jaar tijd een compleet elftal is kwijt geraakt..quote:
omdat hij nu niet speelt is het een miskoopquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
Is die Ferreyra geblesseerd ofzo, of is het gewoon een miskoop?
Ik moet zeggen dat ik nog weining van hem heb gezien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omdat hij nu niet speelt is het een miskoop
Ferreyra is ook voor het middenveld bedoeldquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:44 schreef zjroentje het volgende:
Tja, als Addo zelfs hoger in de pikorde staat ....
En volgens mij heeft hij ook nog geen minuut gespeeld.
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
Lees net dat Ball na de winterstop ook niet in de CL mag spelen
Het is toch wel fijn hoor om in de 2e ronde een "echte" linksback te hebben hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.
Uefa Cup in eigen stadion winnen is ook leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat maakt dan weinig meer uit natuurlijk.
hij is gehuurd dus een miskoop kan nooitquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:33 schreef zjroentje het volgende:
Is die Ferreyra geblesseerd ofzo, of is het gewoon een miskoop?
Als we er dan nog inzitten zal Hiddink wel voor Koné kiezen als extra inschrijvingquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Ferreyra is ook voor het middenveld bedoeld
Lees net dat Ball na de winterstop ook niet in de CL mag spelen
2e ronde CL, altijd voor het hoogst haalbare gaan en het financiële aspect mag ook niet uit het oog verloren worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk liever na de winter:
- 2e ronde CL met de zekerheid dat je die toch niet wint?
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?
als je de 2e ronde CL haalt weet je natuurlijk nooit zeker dat je verliest.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
- Verder in de UEFA met een reeele mogelijkheid de finale in eigen huis te spelen?
Ik denk finale in eigen huis....quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CLquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:09 schreef du_ke het volgende:
Finale in eigen huis lijkt me ook erg mooi. Ik heb niet de illusie met dit team de CL te kunnen winnen. UEFA cup is dan ook een zeer mooie prijs!
Tja zou mooi zijn maar als we er dan uitvliegen mis je wel een serie mooie wedstrijden op weg naar een zinderende finale!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:17 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Tsja, als we derde worden is het leuk dat een eventuele finale in Eindhoven is. Maar ik ga toch echt liever voor de tweede ronde CL
Eerste optie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:27 schreef Suijk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |