quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:38 schreef WooZ het volgende:
In eerste instantie vreesde ik trouwens voor de kruisbanden van Alex. Voor het eerst dat vd Hoogenband derbij werd geroepen in lange tijd, dat voorspelde niet veel goeds.
Net in de herhaling zag ik dat het een botsing met Nelisse was, dat maakt iig de kans kleiner dat het daadwerkelijk een scheur is, maar een behoorlijke kneuzing zit er dik in
Ik zou dokter moeten wordenquote:Op zondag 11 september 2005 15:41 schreef JustJunior het volgende:
Geen ernstige knieblessure Alex
De knieblessure die Alex zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht opliep, laat zich niet ernstig aanzien. Vanochtend werd een MRI-scan gemaakt van het gewricht en daaruit bleek een kneuzing aan de binnenkant van het kraakbeen.
De meniscus en de banden van de rechterknie van de Braziliaanse verdediger vertoonden op de scan geen afwijkingen. Alex start maandag een programma met rust en aangepaste training en zal daardoor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen FC Schalke 04 komende dinsdag moeten missen.
Koné wilde zich bewijzen voor het PSV-publiekquote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Koné had breed moeten leggen natuurlijk en nam die pingel wel erg beroerd. Maar Reiziger leek wel snel ingepast.
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch gehaald voor Jong PSV en niet voor PSV 1?
Die speelt binnen een maand voor PSV 1quote:Op zondag 11 september 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Die is toch gehaald voor Jong PSV en niet voor PSV 1?
Feyenoord en AZ.quote:Op zondag 11 september 2005 17:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
Wie zien jullie eigenlijk als voornaamste concurrent voor het kampioenschap dit seizoen?
Guus denkt nog van niet. Want hij staat niet eens op de B-lijst van de Championsleague voor zover ik weet.quote:Op zondag 11 september 2005 17:30 schreef cultheld het volgende:
Die speelt binnen een maand voor PSV 1
ik eigenlijk AZ als voornaamste concurent en Feyenoord en Ajax als outsiders.quote:
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.quote:Op zondag 11 september 2005 19:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik eigenlijk AZ als voornaamste concurent en Feyenoord en Ajax als outsiders.
daarloopt iedereen op hun tenen, daar dondert t nog wel in elkaar.quote:Op zondag 11 september 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.
Alleen denk ik dat alles dalijk als een kaartenhuis uit elkaar valt.quote:Op zondag 11 september 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Feyenoord heeft Erwin Koeman en Greene. Greene is een topper en Koeman haalt het maximale uit het minimale.
Ball deed het ook wel redelijk, alleen zou ik zowel van Reiziger en Ball wat meer aanvallende inbreng zien.quote:Op zondag 11 september 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Koné had breed moeten leggen natuurlijk en nam die pingel wel erg beroerd. Maar Reiziger leek wel snel ingepast.
Hij wilde zich óf meteen enorm bewijzen of hij heeft nog niet door da er in Eindhoven andere dingen van hem verwacht worden dan in Kerkrade, de vrijblijvendheid in spel kan hij bij PSV niet blijven spelen.quote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kone moet nog even doorkrijgen dat hij niet altijd kan freewheelen bij PSV, bij PSV moet het op somminge momenten zakelijker.
Nou, Schalke 04 moet het maanden doen zonder aanvaller Asamoah, dus dat is weer een meevaller voor jullie.quote:Op zondag 11 september 2005 19:46 schreef knep het volgende:
Toch kut dat Alex dinsdag niet mee kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |