Het schijnt op GoalTV2 te komen. Te ontvangen met meerdere van die P2P programmatuur. Maar ik ben dr zelf niet zo weg van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Joenes het volgende:
Is de wedstrijd via een omweg ( net als bij ajax - feyenoord )nog te zien op internet voor de versatel lozen?

Van mij mogen de buitenlanders ook best scorenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ze moeten alleen scoren

laten we het hopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Super, hij doet het! Jullie zijn helden![]()
Kan dat elke week op deze manier?

quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koné heeft dus 1 goal gemaakt en 2 3 100% kansen om zeep geholpen. Goed bezig.

Hij gaat morgen pas naar het ziekenhuis dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker

Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
zag er goed uit met Ball vond ik

Farfan was/is licht geblesseerd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.
Waarom begon Beasley eigenlijk? Farfan is minstens 3 klassen beter...

Ik ben tevreden als hij het verdedigend goed doet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.

Ik hoorde iets over zijn knie, in ieder geval ik hoop dat Alex weer snel terug is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker

Tis toch nooit goed genoeg voor julliequote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]

Winnen is winnen ook al was vooral de afronding ver beneden peil. Dat moet dinsdag stukken beter. PSV was, vond ik wel sterker, dan Utrecht. Maar tevreden over de wedstrijd kan ik niet echt zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Echt goed was het niet te noemen, maar met 3 nieuwe spelers geen slecht resultaat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |