Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het valt nog te bezien of die recettes van de oefenwedstrijden van Australië erg hoog zijn. Wie gaat er bijvoorbeeld 15 euro betalen voor Australië tegen Hongarije?
Ik denk dat het niet echt veel gaat opleveren. Misschien dat het interessant wordt als Argentinië, Brazilië, Marokko of Turkije op bezoek komen, maar het is nog maar afwachten tegen wie Australië gaat oefenen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:15 schreef Bos81 het volgende:
even een post uit het vorige deeltje
[..]
Bij nader inzien, kunnen de opbrengsten inderdaad wat tegenvallen, want zoveel Nederlanders zullen er niet naar die wedstrijd toe gaan. maar toch kan PSV hier wel wat meer inkomsten door verdienen, al zal het geen vetpot zijn.
Het heeft denk ik ook wel te maken met de exacte afspraken die er zijn gemaakt tussen PSV en de Australische voetbalbond over de kosten/opbrengsten verdeling
die heb je toch al langerquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
Ik ben benieuwd in hoeverre die wedstrijd van dinsdag mee gaat spelen. Na een vroege 1-0 hoop ik niet dat ze gaan inzakkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik heb een nieuw usericon...
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef WooZ het volgende:
[..]
Doet ie daar Theo Maassen na die z'n neefje moet vermaken?
22.30uquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef ASSpirine het volgende:
hmmm, hoe laat begint de wedstrijden eiglijk?
aha maar ze zullen psv wel weer als laatst doen dus zeg maar om 23:30 ofzo (na 28 reclameblokken)quote:
precies zoals ik het zie en hoop. ( met kijk op de CL wedstrijd. )quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat het geen grote overwinning wordt, bij een voorsprong van twee doelpunten houdt PSV het wel voor gezien en gaat het geen energie teveel verspelen.
De 11 van woensdag lijkt me zeer onwaarschijnlijk, geen Kone, wel Afellay. Kan dus niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef Djekko het volgende:
[..]Iets LEUKS..
Zou Reiziger dan toch linksback gaan staan, vanavond of misschien nog meer wedstrijden? Guus zei dat hij op alle posities kan in de verdediging, en wil vanavond met de 11 van as woensdag starten.
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:07 schreef Goldboy het volgende:
[..]
De 11 van woensdag lijkt me zeer onwaarschijnlijk, geen Kone, wel Afellay. Kan dus niet.![]()
Lijkt me ook wel het verstandigst en logisch omdat die plotseling op 2 plaatsen is gewijzigdquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.Had verkeerd gelezen, hij wou alleen de verdediging van as woensdag dinsdag
opstellen.
Is ook het slimstquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:40 schreef Djekko het volgende:
[..]
Oh sorry, klopt inderdaad wat je zegt.Had verkeerd gelezen, hij wou alleen de verdediging van as woensdag opstellen.
Wordt pas in oktober terugverwachtquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is die prutser uit Finland nog steeds geblesseerd?
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop ook Ferreyra in actie te zien
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ferreyra is een topper. Alleen heeft hij één seizoen stilgestaan.
Kenden jullie Osmar al voordat hij naar PSV kwam? Wat voor speler is het eigenlijk? Technisch, taktisch, fysiek, linksbenig / rechtsbenig etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weet ik.
Hiddink wacht gewoon even met hem , want hij heeft geen wedstrijdritme..
Wil je wel zulke spelers hebben in je team? Dat is meestal het type speler dat op jonge leeftijd al alleen aan geld denkt. Het enige wat je kan hopen is dat ie nu verstandiger wordt en zich nog naar de echte top probeert te werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ferreyra is qua niveau gewoon Argentijns international. Geweldig talent, alleen ging hij in Rusland voetballen en verdween hij daar wat uit beeld.
Ferreyra zal zijn lesje wel geleerd hebben. Op zich kan ik het wel begrijpen. De clubs in Rusland doen het Europees gezien soms aardig en in combinatie met een mooi contract zou ik het misschien ook wel doen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wil je wel zulke spelers hebben in je team? Dat is meestal het type speler dat op jonge leeftijd al alleen aan geld denkt. Het enige wat je kan hopen is dat ie nu verstandiger wordt en zich nog naar de echte top probeert te werken.
Beetje.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:59 schreef JustJunior het volgende:
[..]
[..]
Kenden jullie Osmar al voordat hij naar PSV kwam? Wat voor speler is het eigenlijk? Technisch, taktisch, fysiek, linksbenig / rechtsbenig etc.
Ik doel op de OPquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die heb je toch al langer
Het lampje gaat branden zo te zien. Dat wordt nog leuk quoten na dit seizoen: Al die PSV'ers die PSV al zagen degraderen hier.quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:16 schreef JustJunior het volgende:
Als Ferreyra echt zo'n talent is, dan hebben we met hem, Afellay, Carrizo, Koné, Farfán en misschien zelfs Ball wel veel talentvolle spelers die aardig ver kunnen gaan komen
Het schijnt op GoalTV2 te komen. Te ontvangen met meerdere van die P2P programmatuur. Maar ik ben dr zelf niet zo weg van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Joenes het volgende:
Is de wedstrijd via een omweg ( net als bij ajax - feyenoord )nog te zien op internet voor de versatel lozen?
Van mij mogen de buitenlanders ook best scorenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja ze moeten alleen scoren
laten we het hopenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Super, hij doet het! Jullie zijn helden![]()
Kan dat elke week op deze manier?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Koné heeft dus 1 goal gemaakt en 2 3 100% kansen om zeep geholpen. Goed bezig.
Hij gaat morgen pas naar het ziekenhuis dus lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:45 schreef the_legend_killer het volgende:
zag er goed uit met Ball vond ik
Farfan was/is licht geblesseerd.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.
Waarom begon Beasley eigenlijk? Farfan is minstens 3 klassen beter...
Ik ben tevreden als hij het verdedigend goed doet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Alleen bracht hij aanvallend helemaal niets. Maar verder een solide wedstrijd van hem.
Ik hoorde iets over zijn knie, in ieder geval ik hoop dat Alex weer snel terug is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:49 schreef the_legend_killer het volgende:
ik dacht iets met de lies weet het niet zeker
Tis toch nooit goed genoeg voor julliequote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Winnen is winnen ook al was vooral de afronding ver beneden peil. Dat moet dinsdag stukken beter. PSV was, vond ik wel sterker, dan Utrecht. Maar tevreden over de wedstrijd kan ik niet echt zijn.quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Echt goed was het niet te noemen, maar met 3 nieuwe spelers geen slecht resultaat denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |