je kan ook een braziliaans systeem invoerenquote:Op maandag 12 september 2005 11:35 schreef Spideyman het volgende:
[..]
heb je gelijk in. je kan natuurlijk ook met 3 verdedigers spelen en dan met cocu en simons als 2 verdedigende middenvelders. hiddink had het er al over dat schalke ws met 2 aanvallers gaat spelen en dat 3 verdedigers dan in principe genoeg zijn. vind ik persoonlijk nog een beetje eng, maar goed dan heb je wel meer power op het middenveld.
en dan met simons in de verdediging en ferreyra als verd. middenvelder zeker?quote:Op maandag 12 september 2005 11:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je kan ook een braziliaans systeem invoeren
4-2-2-2
met 4 verdedigers, 2 verdedigende middenvelders die voor de verdiging spelen. 2 creatieve middenvelders die bijslutien bij de aanval en 2 spitsen. En de backs die dan de vleugels bestrijken. Reiziger en Lucius kunnen dat wel.
Guus belde met net even voor raad, achterhoekers onder elkaarquote:Op maandag 12 september 2005 11:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
is dat dé opstelling of heb je hem zelf bedacht?![]()
ziet er wel logisch uit overigens.
aha de wijzen uit het oostenquote:Op maandag 12 september 2005 11:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Guus belde met net even voor raad, achterhoekers onder elkaar
En die valt dinsdagavond precies in elkaarquote:Op maandag 12 september 2005 11:36 schreef Spideyman het volgende:
of je valt teamsgewijs aan en laat de verdediging de opbouw verzorgen tot de middellijn aan toe.
moeilijke puzzel in ieder geval.
quote:
Yup... geen probleem .. ben nu helaas aan het werk, druk drukquote:Op maandag 12 september 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
Appelsientje, mocht je vanvond een keertje tijd hebben zou je dan het kaartje aan willen passen?
[..]
wat doe je hier danquote:Op maandag 12 september 2005 11:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup... geen probleem .. ben nu helaas aan het werk, druk druk
Denk inderdaad niet dat hij Ferreyra op zal stellen maar Lamey is inderdaad wel een optie op rechts als hij niet te onbevangen speelt.quote:Op maandag 12 september 2005 11:59 schreef JustJunior het volgende:
Ik vraag me toch af of Guus Ferreyra wel voor de Duitse leeuwen durft te gooien, en niet gewoon met Lamey of Addo op de proppen komt![]()
Helaas/ gelukkig kan ik het hier niet zien.. doet nog teveel pijnquote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die thuis zijn, PSV-Milaan in de herhaling op Eurosport. Wat speelde we toen enorm goed zeg
idd ik zie hetquote:Op maandag 12 september 2005 12:50 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die thuis zijn, PSV-Milaan in de herhaling op Eurosport. Wat speelde we toen enorm goed zeg
Ik was ook aan het kijken.....maar na de 2-0 heb ik hem uitgezet.....Kan het moment van de 2-1 niet aanquote:Op maandag 12 september 2005 12:55 schreef rubbereend het volgende:
tis zowat voor t eerst dat k t terug kijk, indrukwekkend hoor
quote:Op maandag 12 september 2005 13:13 schreef The_M het volgende:
[..]
Ik was ook aan het kijken.....maar na de 2-0 heb ik hem uitgezet.....Kan het moment van de 2-1 niet aan![]()
Maar idd, wat een niveauquote:Op maandag 12 september 2005 13:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]zelfde hier, ben in de 80e minuut weggezapt
Eens, maar dan iets andere vorm:quote:Op maandag 12 september 2005 13:27 schreef Goldboy het volgende:
Beasley - Vennegoor - Farfan
Cocu - Afellay - Lucius
Reiziger - Simons - Ooijer - Lamey
Gomes
Lijkt mij 't meest logisch.
Ferreyra heeft nog geen minuut gespeeld in het 1e elftal van PSV. Ik denk niet dat Hiddink hem gaat opstellen. Net zo min als dat hij Lucius als linksback gaat opstellen.quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef pascalheister het volgende:
de opstelling voor morgen:
[ code verwijderd ]
Zat ie niet al bij de Nigeriaanse selectie?quote:Op maandag 12 september 2005 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Lamey heeft een Nigeriaans paspoort aangevraagd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |