Denk ik niet. Feyenoord loopt totaal niet op de tenen, alleen tegen Ajax misschien. Maar dat is logisch, want dat had PSV ook gemoeten. Dat is het voordeel : in tegenstelling tot vorig jaar vliegen we nu niet zo hoog (we behalen netjes onze puntjes zonder uitsloverij en bluf), dus zo hard kunnen we niet vallen.quote:Op zondag 11 september 2005 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen denk ik dat alles dalijk als een kaartenhuis uit elkaar valt.
Mwa, zonder hem is Schalke echt niet zwakker, iets wat PSV zonder Alex wel is.quote:Op zondag 11 september 2005 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, Schalke 04 moet het maanden doen zonder aanvaller Asamoah, dus dat is weer een meevaller voor jullie.
We zullen zienquote:Op zondag 11 september 2005 21:07 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Denk ik niet. Feyenoord loopt totaal niet op de tenen, alleen tegen Ajax misschien. Maar dat is logisch, want dat had PSV ook gemoeten. Dat is het voordeel : in tegenstelling tot vorig jaar vliegen we nu niet zo hoog (we behalen netjes onze puntjes zonder uitsloverij en bluf), dus zo hard kunnen we niet vallen.
Het is te hopen Ajaksquote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV of Ajax?
Het lijkt me sterk dat bij één speler, twee clubs fout zitten: én Roda én PSV. Er is gewoon niks aan de hand..quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV of Ajax?
Als je het nieuws destijds had gevolgd had je geweten dat Ajax hem niet heeft afgekeurd.quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ah dit klinkt dus mooiquote:Op zondag 11 september 2005 22:05 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Als je het nieuws destijds had gevolgd had je geweten dat Ajax hem niet heeft afgekeurd.
Het was toen zo dat Ajax meer zekerheid wilde over de hartconditie van Kone, echter kon dat alleen de dag daarop worden uitgevoerd in het ziekenhuis. Omdat de transferdeadline de dag daarop eindigde kon Ajax niet op tijd zekerheid krijgen en is de transfer afgeblazen. Later bleek hij kerngezond.
Geklungel aan Ajaxkant dus, maar afgekeurd is hij nooit.
quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef feyenoord-dude het volgende:
Over Koné gesproken : ik blijf me afvragen bij wie de medische staf fout zit : bij PSV & Roda of Ajax?
bovendien hebben die hem na de afkeuring van Ajax nog eens helemaal doorgelicht en goedgekeurd en weer laten spelenquote:Op zondag 11 september 2005 23:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Eigenlijk wel ja...
Die haalden hem als eerste
Met een beetje geluk is Väyrinnen in oktober weer terugquote:Op maandag 12 september 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
En in welke opstelling vinden de Fokkers dat er morgen tegen Schalke moet worden gespeeld?
Dacht zelf aan de volgende opstelling:
Gomes
Lucius-Ooijer-Simons-Reiziger
Afellay-Cocu-Vayrinen
Farfan-VOH-Beasley
| 1 2 3 4 5 6 7 | Farfan VoH Beasley Ferreyra Cocu Afellay Lucius Ooijer Simons Reiziger Gomes |
quote:Op maandag 12 september 2005 09:59 schreef PyTh het volgende:
En in welke opstelling vinden de Fokkers dat er morgen tegen Schalke moet worden gespeeld?
Dacht zelf aan de volgende opstelling:
Gomes
Lucius-Ooijer-Simons-Reiziger
Afellay-Cocu-Vayrinen
Farfan-VOH-Beasley
| 1 2 3 4 5 | ------------VoH-------Robert------------ ---------------------------------------- -----Beasley----Afellay-----Farfan------ ---------------------------------------- -Reiziger--Cocu--Ooijer--Simons--Lucius- |
is dat dé opstelling of heb je hem zelf bedacht?quote:Op maandag 12 september 2005 10:55 schreef pascalheister het volgende:
de opstelling voor morgen:
[ code verwijderd ]
dan moeten de verdedigers echt goed inschuiven want met Beasley & Afellay heb je een vederlicht middenveldquote:Op maandag 12 september 2005 11:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Tja je moet wat, ik zou ze in 5-3-2 laten spelen.
Verdedigers schuiven omstebeurten in, backs mogen opkomen;
Creatief middenveld;
Doelpuntmachine aanval.
heb je gelijk in. je kan natuurlijk ook met 3 verdedigers spelen en dan met cocu en simons als 2 verdedigende middenvelders. hiddink had het er al over dat schalke ws met 2 aanvallers gaat spelen en dat 3 verdedigers dan in principe genoeg zijn. vind ik persoonlijk nog een beetje eng, maar goed dan heb je wel meer power op het middenveld.quote:Op maandag 12 september 2005 11:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moeten de verdedigers echt goed inschuiven want met Beasley & Afellay heb je een vederlicht middenveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |