Alleen Ooijer die het had over 3 slechte partijen vandaag.quote:Op zondag 11 september 2005 02:51 schreef LuNaTiC het volgende:
En over de arbiters dan? Ik vond het echt een ware aanfluiting, ze wisten af en toe echt niet waar ze mee bezig waren had ik het idee. Maar ik las er niets op teletekst over ofzo... Nog iets over gezegd bij Talpa? Of was het toch omdat ik in het stadion zat (beinvloedt je perceptie toch wel enigszins misschien...)
Gomés speelde met een handicap volgens mij, het leek wel of ie zeep op z'n handschoenen had gedaanquote:Op zondag 11 september 2005 09:58 schreef Dylan Dog het volgende:
Simons was prima. Koné zal wel zenuwen hebben gehad. Gomes was ronduit dramatisch.
Hiddink kan ook kiezen voor Simons achter in. Lucius gewoon op het middenveld en dan Lamey rechtsback.quote:Op zondag 11 september 2005 11:51 schreef Neoktheone het volgende:
Alex, vandaag wordt hij onderzocht. Ik hoop echt dat het meevalt. Anders wordt het tegen Schalke spelen met... Addo
![]()
Schalke heeft iig weer gelijk gespeeld in de competitiequote:Op zondag 11 september 2005 12:01 schreef Zapper het volgende:
Er wordt hoe dan ook gewonnen van Schalke, heb vertrouwen
Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2005 12:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Kone moet nog even doorkrijgen dat hij niet altijd kan freewheelen bij PSV, bij PSV moet het op somminge momenten zakelijker.
brrr Addo in de basis, als k dat hoor dinsdag in het stadion zal mijn hart meteen 4 slagen overslaan van schrikquote:Op zondag 11 september 2005 14:21 schreef JustJunior het volgende:
[..]
InderdaadHij moet wat meer meeverdedigen ook. Maar ze moeten er wel voor waken dat het niet ten koste gaat van zijn energie, creativiteit en spelplezier enzo.
Tegen Schalke:
Gomes
Lamey - Ooijer - Addo - Reiziger
Lucius - Simons - Cocu
Farfán - Vennegoor - Beasley
Zo laat je het middenveld en de aanval tenminste staan. Je kan ook Afellay inbrengen voor Lamey, en Lucius laten terugzakken. Maar dan mis je wel wat fysieke kracht op het middenveld. Je zou ook Simons terug kunnen laten zakken voor Addo, maar Timmy begint volgens mij net op dreef te raken daar
dan heb ik die gemist omdat ik doordeweeks zonder internet zitquote:Op zondag 11 september 2005 14:19 schreef rubbereend het volgende:
het verkeerde kaartje staat in de OP, Appelsientje heeft inmiddels al een aangepaste gemaakt met meer namen
Jep. Ikke. Vak R.quote:Op zondag 11 september 2005 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
uit de OP van [CL]PSV - Schalke 04
al moet hier ook nog één user bij als ik me niet vergis
ach ik ben altijd vrij op dinsdagavond en woensdagavond. Maar ik kijk altijd in de kroegquote:Op zondag 11 september 2005 15:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zit altijd met kut school en werk te kijken
Ik wil ook gaan..
Ik moet er om 7 uur gewoon weer uitquote:Op zondag 11 september 2005 15:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ach ik ben altijd vrij op dinsdagavond en woensdagavond. Maar ik kijk altijd in de kroeg![]()
Dinsdag Eric Addoquote:Geen ernstige knieblessure Alex
De knieblessure die Alex zaterdagavond in de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht opliep, laat zich niet ernstig aanzien. Vanochtend werd een MRI-scan gemaakt van het gewricht en daaruit bleek een kneuzing aan de binnenkant van het kraakbeen.
De meniscus en de banden van de rechterknie van de Braziliaanse verdediger vertoonden op de scan geen afwijkingen. Alex start maandag een programma met rust en aangepaste training en zal daardoor de UEFA Champions League-wedstrijd tegen FC Schalke 04 komende dinsdag moeten missen.
Nee hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |