quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:47 schreef Jump het volgende:
Lang geleden dat ik dat eens gespeeld heb
Je hebt terug die oude OP genome
Deze gare forum software laat het me niet meer toe om de boel enigzins te wijzigen...quote:Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
ja..ik ben een kneus zegt een FOK!KER met een geslachtsdeel als avatar.quote:'Dr.Daggla' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 20:53 uur het volgende:
Zelden zo'n kneus als I-spy op het forum gezien.
Halleluja, volgens mij heb jij de kneuzerigheid uitgevonden.
Schreeuw niet zo VERDOMMEquote:'Droopie' schreef op dinsdag 6 september 2005 om 21:53 uur:[/i]
He I-Spy waarom beantwoord jij mijn vragen niet verdomme.
BEN JIJ IN DE BAROEG GEWEEST[/i]
Oh jee,wat wil je nu zeggen dat je zoveel beter bent?quote:'Gamedemon' die andere minderjarige hobbit, bazelde op dinsdag 6 september 2005 om 22:24 uur:
En je moet hier niet lopen doen alsof je geweldig bent,ik heb je score nooit boven de 13 gezien.
nee niet gespeeld vandaag.. huiswerk gedaan en csi gekeken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
hap hap...DoMo...
![]()
Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
G-g-e-e-e-e-e-w-w-w-w-e-l-d-d-d-i-g-g-g-g-g-g lag lag lagquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef i-spy24 het volgende:
hap hap...DoMo...
![]()
Hey ff serieus..nog gespeeld vandaag op de server en was ut wat?
hopelijk wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mensen hou aub op met mekaar af te zeiken. Ik wordt er echt gek van onderhand.
Straks worden er weer mensen gebanned
Goed plan!quote:Op woensdag 7 september 2005 00:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat kan ik.
Ik ga het Forum nu ook weer verwijderen want er zitten grote fouten in.
Laten we zeggen dat alles vanaf donderdagavond operationeel is!
M95, heb ik afgelopen week ook gedaan, echt super, 1 shot 1 killquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:25 schreef domolanglekker het volgende:
sta trouwens voor een dilemma jongens.. nog 5k punten tot de volgende rank.. en dan moet ik een keuze maken.. de PKM of de M95 ...
Geduldquote:Op woensdag 7 september 2005 08:40 schreef Gunner het volgende:
Wat is de URL van de nieuwe site, als die tenminste online is?
Ik zou de G3 of de Jackhammer nemenquote:Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef domolanglekker het volgende:
geloof dat de afzeikperikelen alweer ten einde waren.. maar ehm terugkomende op mijn vraag.. de PKM of M95.. Voor mijn volgende unlock.
Die is echt enorm relaxedquote:Op woensdag 7 september 2005 09:35 schreef Gunner het volgende:
spec-ops unlock is ook wel okay dus?
Dat wordt denk ik mijn volgende
Jij hebt een beter K/D ratio.quote:Op woensdag 7 september 2005 09:43 schreef escape_nl het volgende:
Wat betekent dit
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=escape_nl
Ik sta hier 515 van die ranglijst, waarop wordt dat gebaseerd, domo staat 100 plaatsen onder mij terwijl ie veel meer punten heeft
quote:Score per minute is the most important. Then kill to death ratio, followed by small arms accuracy. Small bonuses are also given for rank and the number of medals won for finishing a round in the top three places.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2005 09:31 schreef -Dries- het volgende:
Medic wapen is ook mijn unlock. wat een KUT wapen
Nog 3825 punten en dan denk ik dat ik of de G3 of de jackhammer. Grenadelauncher mis ik bijna altijd meequote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef jazza het volgende:
nog 4348 punten voor de next unlock... iig geen sniper... daar zie ik het nut niet van in... waarschijnlijk de Jackhammer of specops... heb de g3 maar nadeel is dat je geen grenade leuncher hebt en een kleine ammoclip (20)
Niet doen. Je gaat je grenade launcher missen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Welke wapen zal mijn volgende worden... ik heb veel positiefs gehoord over de G3...?
Je moet er 500 bijtellen, bij 10.500 pas een nieuwe unlockquote:Op woensdag 7 september 2005 10:08 schreef jazza het volgende:
nog 4348 punten voor de next unlock... iig geen sniper... daar zie ik het nut niet van in... waarschijnlijk de Jackhammer of specops... heb de g3 maar nadeel is dat je geen grenade leuncher hebt en een kleine ammoclip (20)
damn... 4848 dan... wel mooi getal!quote:Op woensdag 7 september 2005 10:26 schreef Gunner het volgende:
[..]
Je moet er 500 bijtellen, bij 10.500 pas een nieuwe unlock
idd wil voor 2006 eigenlijk wel op de 10500 staan...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:34 schreef Gunner het volgende:
we blijven close qua score in ieder geval
i-spy, niet dat het me echt boeit.. why in godsnaam moet je stoerder gaan gedragen op een forumpje en zoals je zelf zegt: het boeit me niet wat jullie van me vinden. Why in godsname ga je dan met iedereen in discussie.quote:
Ik denk eigenlijk dat het verstandiger is om niet op i-spy24 te reageren, omdat er toch niet echt op een normale manier met hem te discussieren valtquote:Op woensdag 7 september 2005 13:35 schreef Hbjr het volgende:
[..]
i-spy, niet dat het me echt boeit.. why in godsnaam moet je stoerder gaan gedragen op een forumpje en zoals je zelf zegt: het boeit me niet wat jullie van me vinden. Why in godsname ga je dan met iedereen in discussie.
idd! ik wil de nieuwe engineer gun of de antitankquote:Op woensdag 7 september 2005 14:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hij twijfelt tussen support wapen en sniper wapen. Laat dat nou 2 classes zijn die ik bjna nooit speel.
het lijkt me gewoon relaxter die support gun, klinkt zwaar en is iets trager met schieten waardoor je meer aandacht kan vestigen op je aimquote:Op woensdag 7 september 2005 14:52 schreef domolanglekker het volgende:
denk dat t toch de PKM wordt als ie net zo lekker knalt als de RPK-74.. mijn probleem met het slachten is dat ik doodga terwijl ik herlaad en dan je met zon machinegun lekker door kan knallen en wel redelijk veel mensen achter elkaar neer kan paffen.
Hmm die is erg handig ja...quote:Op woensdag 7 september 2005 10:21 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Niet doen. Je gaat je grenade launcher missen.
Pff... die is echt lastig. Het hangt nu gewoon van je speelstijl af. Ben je iemand die vol in de battle rusht en vaak tot close combat gevechten komt? Dan is de jackhammer ultiem. Ben je iemand die stilletjes van ver mensen enkel schots probeert te slachten dan is de Spec Ops eigenlijk beter. Maar let op: Met de specs ops kun je zowel van ver als van dichtbij mensen redelijk makkelijk ownen. Met Jackhammer kun je énkel van dichtbij killen. De jackhammer van verre afstand geeft hetzelfde resultaat als kiezeltjes gooien; geen damage dus. Dus als je het zo bekijkt is de specs ops misschien wel de beste keus.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:56 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hmm die is erg handig ja...
Jackhammer of Spec Ops?
een krulletje?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:26 schreef Droopie het volgende:
WAAROM STOND ER DAN EEN KRULLETJE DOORHEEN,
ALLEEN DE SCHIJN WEKKEN HE I-SPY!!
Do us all a favour and just pull the trigger.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:36 schreef i-spy24 het volgende:
er komt bij mij alleen iets zinnigs uit als mensen normaal reageren en niet zo lopen te zoeken
uit verveling...
@'droopie':
DAT BLAADJE WAS EEN LEIDRAAD GEEN DEFINITIEVE LIJST
niet je eigen domme conclussies op mij afwenden... als in de reply
duidelijk staat waar ik ben langsgeweest.![]()
Gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef Dacide het volgende:
Fillipe... kom je ook nog eens een kijkje nemen in ons uitgestorven topic? Tis zo eenzaam zonder jou
[verkapte tvp]
1) Beste is om uit de buurt te blijven maar als je dan toch een BH in de buurt ziet, let dan op het volgende. Een black hawk heeft zijn guns aan de zijkant. Zorg dat de gunners je niet kunnen raken door voor of onder de black hawk te lopen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:01 schreef Frenkyboy het volgende:
-Voor de (aspirant) blackhawk piloten onder ons nog een paar tips om het de gunners makkelijk te maken:
1) Gatling guns zitten aan de ZIJKANT: als je een goed doel ziet draai even 90 graden en rem wat af. Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat ik achter een minigun zit terwijl de hawk met 220 RECHT op een doel/AA af vliegt...De beste piloten (IMHO) weten waar de meeste targets zijn en draaien hun helo mee.
2) Zorg dat je een voertuig hebt, zodra je een BH ziet. Schiet met alles wat je hebt op die BH, zelfs de guns in de apc raampjes richten schade aan. Heb je geen voertuig, schiet dan toch gewoon op de BH met wat je wel hebt. Denk wel aan tip 1.quote:2) Langzaam vliegen en horizontaal vliegen maakt gunnen VEEL makkelijker. (MITS geen tanks en APC's in de buurt)
3) Schiet met je AT altijd tegen de draai richting in van de BH, op deze manier is de kans het grootste dat je hem raakt. Probeer in de opening te schieten en dan het liefst naar binnen richting de piloot. Op deze manier kun je ze allemaal pakken.quote:3) Als je een vlag capt roteer de hawk langzaam rond zijn as terwijl je stilhang boven een vlag (met a & d). Niets is zo frustrerend als iemand naar een stuk AA zien rennen terwijl ie net buiten je schootsveld zit.![]()
4) Zie je een BH aankomen, zoek dekking tot dat de BH nog maar weinig snelheid en hoogte heeft. Hij is dan het kwetstbaarst.quote:4) Een keer rondcirkelen voordat je een vlag capt kan ook geen kwaad. Al is het maar voor de kills.
5) Hou je minimap in de gaten, zodra je een BH aan ziet vliegen denk dan aan tip 1-4. Zie je een BH vliegen spot hem dan zodat iedereen weet waar hij naar toe gaat of waar hij hangt.quote:5) Vergeet niet de park minimap te checken op grote groepen nietsvermoedende mensjes.![]()
quote:Na ja, ik raakte een beetje gefrustreerd van de "ik schiet elke concurrent piloot neer en vlieg met 200 naar de dichtstbijzijnde vlag om te cappen, hang dan volledig stil boven diezelfde vlag met mijn twee guns op een blinde muur gerichts en wordt neergeschoten door een PoSTMan kloon" hawk piloten...
Gewoon hetzelfde als de BH, alleen heb je betere gunners nodig en slechter defenders.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Hbjr het volgende:
bedankt voor de tips.. ik heb veel last van transport heli's... hoe zit het trouwens met tips voor de Chinese en MEC transport heli.. .die vind ik dus echt fuckin traag en irritant
[Beavis&Butthead] BH,, hrm hrmm hehhe, BH.. [/Beavis&Butthead]quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de BH, alleen heb je betere gunners nodig en slechter defenders.
Oftewel je kan er hetzelfde mee, maar het is wel lastiger.
Nope. Zijn gewoon oude roestbakken, die trager schieten, maar volgens mij met soortgelijk kaliber.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Hbjr het volgende:
ik vind dat die tips in de volgende OP moetenmaar is niet die gun van de Chinese transport beter tegen tanks en andere meuk?
als ze laag genoeg vliegen kan je granaten door t achterluik naar binnen mieteren ;Pquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope. Zijn gewoon oude roestbakken, die trager schieten, maar volgens mij met soortgelijk kaliber.
Over het algemeen zijn ze wel beter inderdaad. En nee je kan ook nog je oude wapen(s) blijven kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef meelborp het volgende:
de wapens die je kan unlocken zijn dat ook betere wapens?
waar je dus nakkelijker meer kills kan maken of maakt het niks uit?
en komen die wapens ipv je normale wapens?
Ja klopt, was ik ook bij. Iemand die wat meer over deze kwestiequote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef escape_nl het volgende:
Misterfox bij een andere clan? ik zag net [FoH]Misterfox.nl op onze server
Ja en als jij jezelf nou even van een flatgebouw wil laten vallen, vooral doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Dus als hij vreemd wil gaan, vooral doen.
hoe haal je uberhaupt China Service en MEC service?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef escape_nl het volgende:
ja je kan niet alles hebben, lol.
Maar inderdaad heerlijk gespeeld, liep allemaal als een apc door het slagveld.
Vandaag de Good Conduct, China Service ribbon en de MEC Service ribbons erbij, puls 11 medals
Dit is onze grote kleine vriend
http://www.foh-clan.nl/index.php?site=profile&id=1530
250 uur totaal en dan gewoon bij die eenheid gamenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef Gunner het volgende:
[..]
hoe haal je uberhaupt China Service en MEC service?
Je moet en zal ruzie blijven zoeken he met die steken onder de gordel he knurft. Daarbij draag je 100% bij tot sfeerverpesting met je steken onder de gordel op hele normale reacties van mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:17 uur schreef flapdrol 'Fillipe' het volgende:
En kneuterige I-spy het gaat niet om verantwoording afleggen maar om het simpele feit dat het vrij opmerkelijk is als Misterfox zich bij 2 clans 'mondeling' heeft aangesloten.
nee 250 uur totale speeltijd van bf2quote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef Gunner het volgende:
250 uur als MEC en 250 uur als China?
nee 250 totaal bij die factie :|quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee 250 uur totale speeltijd van bf2
Gast, jij bent echt té dom. Uiteraard mag MF doen wat hij zelf wilt! Alleen wij (enkele users) vinden dit opmerkelijk en posten het op dit forum. Verbieden wij hem iets? Neen. Geven wij ons oordeel er al over? Neen. Wij vragen het ons alleen af.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Je moet en zal ruzie blijven zoeken he met die steken onder de gordel he knurft. Daarbij draag je 100% bij tot sfeerverpesting met je steken onder de gordel op hele normale reacties van mij.
Het gaat jou allang niet meer om wat ik zeg maar omdat ik iets zeg wat je niet bevalt.
MF mag doen wat hij wil, heb jij en wie dan ook geen ene flikker over te vertellen.
En dan zal hij zich bij andere clans aansluiten.Zal hij wel zijn redenen voor hebben. Laat hem!
Ik speel zelf ook steeds meer op andere servers omdat daar meer te beleven is dan op FOK de laatste weken.Heeft niks te maken met de FOK server zelf maar meer met de gemakzucht van de een flink aantal FOK!KERS en de smoezen om niet te spelen.
I-spy laten rondhuppelen in een rooie overall....quote:Op woensdag 7 september 2005 23:07 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
blijf er toch bij dat we een paintballweekend moeten organiseren hoor![]()
Fok! heeft geen gameserverquote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef The_Yellowman het volgende:
speel het ook... ik heet YellowGhost ben lance corperal....
Heeft fok! nou een eigen server??? heb er laatst in gespeel dan...
Moet je er ook even bij vertellen dat je nieuwe clan van jouw leeftijd is....Lijkt me een goede reden.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel nooit meer op jullie server omdat er de hele tijd clean sweap enzo komen de mensen hebben liever urbans maps dan komen er ook steeds meer mensen
nope domotje, ze ver ben ik niet maar heb wel die 2 ribbonsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:35 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
nee 250 totaal bij die factie :|
Precies, ik heb je stats gechecked, en idd geen 250 uur als MEC/Chinese..... zal eens wat vaker MEC spelenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nope domotje, ze ver ben ik niet maar heb wel die 2 ribbons
hier ook dus je bent niet enige, komt voor mij ook wel mooi uit, moet nog veel andere dingen doenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:33 schreef kievit19 het volgende:
AAARGGGHH!!!
"the server has refused the connection"
hoe komt het ddat ik die melding krijg als ik het spel wil opstarten?
Correctie: Je speelt nog wél op onze server alleen je zit niet meer bij onze 'clan'.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:26 schreef Silver_Shark het volgende:
ik speel nooit meer op jullie server omdat er de hele tijd clean sweap enzo komen de mensen hebben liever urbans maps dan komen er ook steeds meer mensen
Staan er nog veel meerquote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef Hbjr het volgende:
deze vind ik leuker:
http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=156
Waarom zou je een minimale leeftijd hebben bij een clan zonder verplichtingenquote:Op donderdag 8 september 2005 11:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Correctie: Je speelt nog wél op onze server alleen je zit niet meer bij onze 'clan'.
En inderdaad minimale leeftijd van 16 zou wel fijn zijn.
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...quote:Op donderdag 8 september 2005 10:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jammer Silver_Shark.
Dit is wel een reden om in de Algemene Clan Regels de minimum leeftijd te verhogen naar 16 jaar....of zitten er nog mensen jonger dan 16 in BoF!?
mmm nadere info?quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...![]()
Klopt en het is zeker meegenomen!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:43 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
De reden waarvoor Foxie wegging kan ik goed begrijpen. Maar dit heb ik al aan de admins doorgegeven ...![]()
Omdat ik daar in het verleden daar vaak problemen mee heb gehad. Gasten van 16 jaar en jonger zijn vaak nogal puberaal en dat kan irritaties opwekken bij andere Clanleden...quote:Op donderdag 8 september 2005 12:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom zou je een minimale leeftijd hebben bij een clan zonder verplichtingen![]()
Trouwens volgens mij was er ook nog iemand anders 15.
bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94quote:De serverside software wordt uitgebreid met "reserved slots". Clanmembers kunnen op die manier altijd op de server spelen. Deze gereserveerde spelerslots nemen maximaal 20% van het totaal aantal slots in beslag en zijn altijd gereserveerd. Als er geen clanmembers van deze functie gebruik maken, en deze functie staat wél geactiveerd in de configuratie van de gameserver, dan houdt de server altijd enkele slots vrij.
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:24 schreef Gunner het volgende:
Niet bevestigde feature in de nieuwe patch
[..]
bron: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=94
damn idd, en je hebt er 2 dagen minder over gedaan totaalquote:Op donderdag 8 september 2005 13:45 schreef Gunner het volgende:
Lijkt me idd relaxed ja...
jazza: ik sta voor met punten
lol ben ik misschien direct Corporalquote:Een nieuwe balans in de ranks en medailles die ervoor moet zorgen dat beginnende spelers sneller in rank zullen stijgen en een unlocked weapon erbij krijgen. Alle spelers zullen waarschijnlijk minimaal één rang stijgen.
welke reden is dat, heb niets gehoordquote:Op donderdag 8 september 2005 13:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Klopt en het is zeker meegenomen!
Vanavond worden alle besproken zaken en de hierop volgende beslissingen openbaar.
Ik denk dat het heel interessant gaat worden voor de mensen die betrokken zijn bij onze clan!![]()
me neither...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:03 schreef escape_nl het volgende:
[..]
welke reden is dat, heb niets gehoord
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:00 schreef jazza het volgende:
damn idd, en je hebt er 2 dagen minder over gedaan totaal![]()
Lees goed; misschien dat het er niet bijzit... die van de slots hoop ik zeker welquote:nog even uit de patch info
[..]
lol ben ik misschien direct Corporal![]()
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:07 schreef Gunner het volgende:
Lees goed; misschien dat het er niet bijzit... die van de slots hoop ik zeker wel
Admins? ik dacht voor * Gunnerquote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef jazza het volgende:
[..]
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...
vanavond wil ik eindelijk eens een keer me Commander-bling halen...
Was dat op de BoF server? ban!quote:Op donderdag 8 september 2005 14:33 schreef escape_nl het volgende:
wat een noobs op de server, wordt ik uitgemaakt voor spawncamper omdat ik op een huisje lig te snipen, ik word na een tijdje met een mes bewerkt en krijg daarna een hele boel gescheld op het scherm te zien, ja je kan dan 2 dingen doen, de persoon een perm ban geven, maar ach als het jongetje nou 14 jaar gaat ie huilen dus ik heb het maar met rust gelaten en ben gewoon door gaan snipen op een andere plek, de nieuwe sniperrifle is echt goed
Als je de volle 20% aanzet betekent dat wel dat je als er geen admins zijn 6 spelers mist, da's toch zonde.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:34 schreef jazza het volgende:
[..]
die slots, 20% van 32 slots dus da's zo'n 6 slots voor de admins.... kan net dus... we moeten wel ff overleggen als het er is, wie er voorrang krijgt...
Vanavond ook weer eens online, wie weet help ik je wel met een paar vlagovernames.quote:vanavond wil ik eindelijk eens een keer me Commander-bling halen...
Bah... knife and explosives wordt een harde dobber voor mijquote:Op donderdag 8 september 2005 15:41 schreef ViPeRII het volgende:
Gisteren eindelijk mijn explosives badge gehaald...
Heb nu alle basic badges!
ja dat zag ik later ja, je zal het wel per round in kunnen stellen toch?quote:Als je de volle 20% aanzet betekent dat wel dat je als er geen admins zijn 6 spelers mist, da's toch zonde.
Als er goeie admintools zijn kun je ook gewoon een speler kiezen en die eruit gooien.
quote:Vanavond ook weer eens online, wie weet help ik je wel met een paar vlagovernames.
Roger that!quote:Op donderdag 8 september 2005 15:51 schreef RudyCarell het volgende:
maak dan ook ff veel gebruik van me supply...
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Kan het alleen niet te laat maken heb morgen een lange dag, ben morgen namelijk jarig![]()
En wat "geef" ik mezelf een nieuwe auto![]()
Alvast gefeliciteerd ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Kan het alleen niet te laat maken heb morgen een lange dag, ben morgen namelijk jarig![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ja!
Ik ben vandaag jarig en ik krijg eindelijk me rijbewijs...![]()
Althans, ben begonnen met lessen![]()
Was voor mij een zeer zware dobber, maar knife vond ik veel makkelijker dan explosives eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 15:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bah... knife and explosives wordt een harde dobber voor mij
quote:e transport-helikopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helikopter in de lucht te blijven repareren.
Alfa 147 Distinctive 1.9 JTD 16Vquote:Op donderdag 8 september 2005 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd! Wat voor een auto?
Gefeliciteerd! Mooie maand septemberquote:Op donderdag 8 september 2005 16:06 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd ja!
Ik ben vandaag jarig en ik krijg eindelijk me rijbewijs...![]()
Althans, ben begonnen met lessen![]()
Dat van het repairen had ik verwacht, van de guns vind ik eigenlijk wel jammer. Nu heb je er dus helemaal niks meer aan. De black hawks waren 1 van de weinige voertuigen waar echt mee werd samen gewerkt.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
* De transport-helikopter wordt aangepast. De Black Hawk krijgt minder krachtige onboard miniguns. Ook zal het niet meer mogelijk zijn de helikopter in de lucht te blijven repareren.
Thnx, Zeker weten!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Alfa 147 Distinctive 1.9 JTD 16V
Morgen krijg ik hem eindelijk![]()
[..]
Gefeliciteerd! Mooie maand september![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
BoF! Crew
Gefeliciteerd! Autorijden is tof!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Roger that!
Ik wacht eerst af.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:58 schreef RudyCarell het volgende:
ja iedereen heeft hem waarschinlijk al gezien, maar ik ga de uitbreiding kopen! http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/videos.jsp?setID=Special%20Forces&resID=hi
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik wacht eerst af.![]()
Want de add-on's van BF1942 vielen ook een beetje tegen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Arghh, ik word gek. Belde de garage net, kenteken is nog niet binnen! Het wordt later.![]()
Ik ga mij vanavond serieus afreageren tijdens BF2.
jaquote:Op donderdag 8 september 2005 18:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hoe zit het met die ADD-ON??? Moet je dit perse hebben wil je kunnen battelen tegen mensen die dit wel hebben?
PSPquote:Op donderdag 8 september 2005 19:03 schreef Sickert het volgende:
woeij! ik doe straks ook weer eens mee
alsk mn psp heb losgelaten en gedouched ben
t zal rond 21:00 zijn
PSPquote:
Ik ben er nu alquote:Op donderdag 8 september 2005 19:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
over battlefield...
wie komt er vanavond?
quote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef Disorder het volgende:
Ik ben opnieuw gekicked omdat sommige teamgenoten nog altijd niet snappen wat een raar doosje op pootjes en een 'gevaar!' symbool betekenen.
Gefixed volgens mijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef RudyCarell het volgende:
? zie rood kruisje
Daar had ik t net even met Morpheus over, dat is eigenlijk een beetje gedaan in afwachting van de nieuwe patch.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:20 schreef domolanglekker het volgende:
right.. als er iemand bij ea een namechange kan regelen doe ik t graag :|
Ik hoop voor jullie en ook voor FoD dat dat erin zit, wij hebben ook recruiten die van naam moeten wijzigen en dat gaan nu niet echt echt niet goed.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar had ik t net even met Morpheus over, dat is eigenlijk een beetje gedaan in afwachting van de nieuwe patch.
quote:Op donderdag 8 september 2005 om 16:26 uur schreef 'nlboy' het volgende:Eindelijk geen vervelende FOK!kers in BH meer.
Dat is geen probleem. Tis meer bedoelt dat je geen "nieuwe" voertuigen verrot knalt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:24 schreef domolanglekker het volgende:
hmm en qua server regels.. verboden eigen voertuigen te vernietigen.. in welke context moet ik dat zien? Kan me voorstellen dat als je in een basis een half dood voertuig opblaast om de respawn ervan te pakken...
nee nee domo kreeg een eryx te eten..quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef Sickert het volgende:
lol daarstraks de hele BH van onszelf opgeblazen met een mijndropte m toen we wilde wegvliegen..
alleen werden beschoten en domo besloot te landen![]()
bier moet je niet patchen maar drinkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 02:25 schreef Fillipe het volgende:
Ben benieuwd naar patch enzo bier.
Alsof we zonder de BH moeite hadden om punten te halen. Mijn hoogste score met BH is 110, mijn hoogste score, voor het jagen op de BH is 111, natuurlijk in combi met vlaggen pakken.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
[afbeelding] en...geen 'domo[afbeelding] tours meer. [afbeelding]
M.a.w.: werken voor je vlaggen!![]()
Zoveel tips en niemand die ze gebruikt, tja nog 1 tip: Niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Gunner het volgende:
Ik ben het voor deze keer met i-spy eens. Vanavond op Mashtuur echt een vervelende black hawk. Op het eind had iemand gewoon 200+ punten en meerdere boven de honderd.
Onverslaanbaar
En black hawks niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ach dan in het vervolg maar jagen op attack heli's, da's toch een grotere uitdaging, die schieten terug![]()
Ik ben een tank whore, dus in 999 van de 1000 gevallen doet een BH me niks.quote:
gisteravond om 22 uur was zeker geen goede tijd om dit te doen...quote:• Het is verboden zonder enige reden of aankondiging van map te veranderen.
Waarom kan ik dit helemaal nergens vinden. Hoe kom je hieraan? Ik zag het gister ook al op FOK! games staan. (ik heb het over de 'nieuwe' 1.1 patch dus niet de 1.03)quote:Op donderdag 8 september 2005 16:02 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even wat nieuws wat betreft de aankomende patch:
Vandaar ook dat de naam is veranderd naar V1.1 in plaats van de oorspronkelijke V1.03. De ideeën voor de features komen van EA's 'Trusted Partners
KNIP KNIP
De V1.1 patch zal eerst intern worden getest en vervolgens overgedragen aan een closed beta groep. Hier zal de patch op verschillende systemen getest worden en gekeken of hij overal even goed werkt. [/b]
Dat vraag ik niet, en hoe kom je aan het idee dat ik dit niet snap?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:28 schreef kievit19 het volgende:
1.1 patch moet nog uitkomen , zou eigenlijk patch 1.03 zijn , maar door de vele veranderingen word het versie 1.1
sorry maar dit was in overleg met escape omdat enkele maps op 64 stonden en er mensen om klaagde... dit overleg is in het Bf2 scherm gebeurt Jedi, Di3ki3 en Domo wisten er van (en de rest ook)quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef RudyCarell het volgende:
damn gunner je staat weer een paar punten voor... 15!
@ Sickert: In het vervolg aan de aanwezige admins aangeven dat er een mapchange en/of server reset komt
[..]
gisteravond om 22 uur was zeker geen goede tijd om dit te doen...
heb je hem ook weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn die beloofde openbare notulen van die FOK vergadering die gisteravond om 22:00 uur online zouden worden gezet?![]()
ok, sorry about that... maar ik was toen net nog niet ingame...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:33 schreef Sickert het volgende:
[..]
sorry maar dit was in overleg met escape omdat enkele maps op 64 stonden en er mensen om klaagde... dit overleg is in het Bf2 scherm gebeurt Jedi, Di3ki3 en Domo wisten er van (en de rest ook)
sorry ruddy maar t werd toch echt midden in de game besproken volgende keer iets beter opletten![]()
omg.... hij zei tegen mij pas jij de map cyclus aanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ok, sorry about that... maar ik was toen net nog niet ingame...
@escape jij zei van niks te weten?
weet niet zeker van escape hoor, was via xfire...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
omg.... hij zei tegen mij pas jij de map cyclus aanwant daar hadden we het over
ik had iets gezegd over 64 playr waar die op stond en toen had ik het over terug zetten en toen zei ie van sickert doe jij het straks? dus ik is goed en toen de map was afgelopen heb ik m veranderd en gereset
naja maakt mij t uitik hoor alleen escape over mij klagen verder niemand
![]()
watte?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:01 schreef Droopie het volgende:
Klacht, gisteren werd een helicopter noob, gekickt.
Ik wil nou wel eens weten waar jullie over gepraat hebben.
Ik ga niet moeilijk lopen doen, maar leuk was het niet.
Verder heb ik suggestie voor de woensdag en vrijdag.
NIEUWE MAPPEN SPELEN!!!!!!!!!!!!!!!
nieuwe maps als in niet van EA? dan lijkt het me zeer sterk dat dat kan! misschien unranked maar ranked zeker niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Sickert het volgende:
en over die nieuwe maps...
ik weet niet of we die in de server kunnen krijgen?
als iemand zegt hoe het werkt dan wil ik graag! nieuwe maps spelen![]()
dat dacht ik dus ook ja .... maar als het kan vind ik het prima...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
nieuwe maps als in niet van EA? dan lijkt het me zeer sterk dat dat kan! misschien unranked maar ranked zeker niet...
heb ik toevallig gister gelezen op het i3d-forum. als je een war wilt spelen moet je deze server bij i3d reserverenquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
dat dacht ik dus ook ja .... maar als het kan vind ik het prima...
trouwens over unranked hoe zit het met onze unranked server??
Iemand om die reden kicken vind ik eigenlijk best wel triest. Iedereen mag BF2 spelen zoals ie wilt. Als iemand gewoon minder goed is, dan kan hij daar niks aan doen. Ieder speelt zijn eigen spel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
en ja die heli noob werd gekickt na 2 x tegen de grond gekwakt te zijn en bij de derder x zeiden we dat ie niet moest vliegen als ie t niet kon maar nee hij stapte weer in en vloog leuk tegen een boom![]()
dus vandaar die kick
quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Iemand om die reden kicken vind ik eigenlijk best wel triest. Iedereen mag BF2 spelen zoals ie wilt. Als iemand gewoon minder goed is, dan kan hij daar niks aan doen. Ieder speelt zijn eigen spel.
Dit is dus ook machtsmisbruik, maar vanaf nu zijn er regels. De admins mogen hun macht niet meer misbruiken, als je weet dat iemand niet kan vliegen stap je of sneller in het toestel of je stapt niet in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Iemand om die reden kicken vind ik eigenlijk best wel triest. Iedereen mag BF2 spelen zoals ie wilt. Als iemand gewoon minder goed is, dan kan hij daar niks aan doen. Ieder speelt zijn eigen spel.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 om 13:08 uur schreef 'Sickert' het volgende:
en ja die heli noob werd gekickt na 2 x tegen de grond gekwakt te zijn en bij de derder x zeiden we dat ie niet moest vliegen als ie t niet kon maar nee hij stapte weer in en vloog leuk tegen een boom
Firefox --> Block Imagesquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:43 schreef -Dries- het volgende:
i-spy24 houdt van smileys
antwoord op de vraag of ik hem zou afstaan JA! en er zijn mensen die dit kunnen beamen. als je weet dat iemand beter vliegt en dus beter zou zijn voor je team, tuurlijk! ik hoef geen teamkills op me naam. maar er is tot meerder malen aangegeven om niet in die chopper te gaan. en er is er maar 1!quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:41 schreef -Dries- het volgende:
Niet mee eens
Als je als eerst bij een heli komt, dan heb je gewoon recht om dat ding te vliegen. Zou jij je heli afstaan als iemand het vroeg? Dacht het niet, oorlog is hard
Edit: niet mee eens @ Rudy dus he
andere server? why should i? maar ik heb toch echt eerst geoefend in single player voordat ik me in de choppers online stortte.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef nlboy het volgende:
Tja helaas dat het zo gebeurd dat de heli word misbruikt...maja als je daar aan ergert dan ga je maar een 1 uurtje later spelen of naar een andere server.(iedereen was ook een n00b in het begin toen ze BF2 speelde)
Dus geef iedereen een kans.![]()
dat is dus gedaan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:56 schreef nlboy het volgende:
Dan vraag je ze gewoon vriendelijk of ze even op een andere server willen oefenen of gewoon Singeplayer proberen?
De eerste kun je over twisten, aangezien er staat geldige reden en wie bepaald wat een geldige regel is, maar de tweede daar staat dat de admin status niet misbruikt mag worden om voordeel te krijgen tov andere game(r)s.quote:·Het is verboden de de Admin status te misbruiken door spelers zonder geldige reden te kicken/bannen.
·Het is verboden de Admin status te misbruiken om een voordeel te krijgen t.o.v. andere games, door bijv. te dreigen met kick/bans zonder geldige reden.
Echter nu is staat hier alleen waarschuwen en niet kicken. Plus er is niet gedefinieerd wat wangedrag is, hier kunnen we opmaken dat dat door de Admins dat bepalen.quote:·Spelers waarschuwen bij wangedrag.
Als je posts van I-spy niet begrijpt, moet je de post gewoon negeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:05 schreef nlboy het volgende:
Ik heb gekozen voor: "Wat is bestaansrecht?"
Wat is dat dan?
Ik vind het zelf allemaal een beetje onduidelijk. Eigenlijk moeten de regels samen met de betaalde users worden samengestelt. (door bijvoorbeeld te stemmen over een bepaalde regel, etc.)quote:
Dat is het voordeel van de levende regelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:11 schreef RudyCarell het volgende:
er moet gewoon een regel bij! niet luisteren naar admins op de server, is waarschuwing, blijft het zo... kicken!
Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatiequote:Op vrijdag 9 september 2005 14:23 schreef dekkered het volgende:
iemand bf2 spelen??? of hebben jullie geen tijd
rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:50 schreef Sickert het volgende:
[..]
omg.... hij zei tegen mij pas jij de map cyclus aanwant daar hadden we het over
ik had iets gezegd over 64 playr waar die op stond en toen had ik het over terug zetten en toen zei ie van sickert doe jij het straks? dus ik is goed en toen de map was afgelopen heb ik m veranderd en gereset
naja maakt mij t uitik hoor alleen escape over mij klagen verder niemand
![]()
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jongquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah jij was degene die te jong is voor de BoF clan. Misschien geven ze je dispensatie![]()
Zou wel willen, maar moet nog een uurtje werken![]()
ben nu eenmaal erg streng en ik vind dat het voor onze members gewoon leuk moet zijn.. onze ''gasten'' moeten daar soms wel eens onder lijden maarja die betalen ook nietquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:26 schreef escape_nl het volgende:
[..]
rustig allemaal, ik wist er wel van , no offense.
En ik klaag helemaal niet over je sickert, heb alleen aangegeven dat je kickbeleid erg streng was de afgelopen tijd.
Ziet er zeer goed uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
http://www.bf2cc.com/screens.htm
bf2cc werkt echt super goed, schande dat i3d er zolang over doet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:30 schreef RudyCarell het volgende:
gasten dit programma wodt waarschijnlijk geaccepteerd binnen 4 weken door i3d! ziet er goed en wat handiger uit dan wat we nu hebben....
http://www.bf2cc.com/screens.htm
Wat mij betreft is niemand te jong, maar ja clanregels he. En misterfox heeft een andere clan gevonden. Dit staat overigens los van zijn leeftijd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:28 schreef dekkered het volgende:
wat is dat voor gezeur dat ik te jong ben als ik te jong ben dan is misterfox helemaal te jong
ja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
Ah vroeger...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:10 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding]..Ik heb Moses nog gekend, je weetwel die van die trektoch door woestijn..Benik te oud om mee te doen met de FOK Clan?[afbeelding]
ik denk dat ze de criteria gewoon aanpassen... dus bijvoorbeeld 1e unlock 500, 2e 1000, 3e 5000, 4e 10000...quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:08 schreef kievit19 het volgende:
heej, maar bij die update zou iedereen waarschijnlijk 1 rang stijgen ,
is het dan slim om nou nog snel die 4000 punten te gaan halen zodat ik korporaal ben voordat dieupdate komt, zodat ik daarna meteen doorstorm naar sergeant?
of gaat het niet zo werken?
het is een opzet, eerst moet het goedgekeurd worden door alle anderen en misschien wat aanpassingen, misschien vanaf morgen of gewoon zondagquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef i-spy24 het volgende:
jah...en begint dat rooster vanavond al of is dat pas voor volgende week...en...hoelaat?
en tanks waren varkens of koeienquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ah vroeger...
Vroeger hadden we geen black hawks, we hadden gewoon kraaien![]()
dan luister je alleen meequote:Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef Frenkyboy het volgende:
9. Nogmaals ik heb geen mic, wil er misschien wel een kopen maar dan hou ik toch voornamelijk mijn bek. Ik kan 's avonds in mijn flatje niet slap ouwehoeren als mijn vriendin ernaast te slapen ligt (jaja, ik hoor het commentaar alweer) en om 6 uur 's ochtends op moet. Virtuele bereikbaarheid lijkt me niet meer dan normaal.
Duck out.
Ik had zelf ook al iets geprobeerd en kwam uit op:quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:25 schreef escape_nl het volgende:
Ik dacht meer aan zoiets, suggesties zijn verder welkom
Inderdaad een goed idee. Moeten we alleen nog een leuke dag verzinnen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:40 schreef Frenkyboy het volgende:
Is het misscchien iets om een vast teamplay avondje af te spreken? Ik weet dat dat niet de opzet is maar als ik vantevoren weet dat er 10 boffers online zijn, ben ik eerder geneigd om ook ff te komen. Geen verplichting natuulijk. Die avond kan dan gelijk dubbelen als trainingsavondje...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Sickert het volgende:
doen we FJD dag... iedereen FJD in zn clan tag en dan allemaal hunten op FJD![]()
Pas op, ik schiet terug...quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:57 schreef Sickert het volgende:
doen we FJD dag... iedereen FJD in zn clan tag en dan allemaal hunten op FJD![]()
Ik heb het al eerder gezegd. De leuke vragen worden amper beantwoord!quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:31 schreef escape_nl het volgende:
Waarom ben je net gebanned sickert van de server waar we op zaten?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ben zo terug voor mijn volgende zeikpost.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimale leeftijd mag van mij wel weg, als ik straks een neefje heb of iemand anders die 14 is, moet ie zich gewoon volwassen gedragen en puberaal gedrag wordt niet geaccepteerd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef Frenkyboy het volgende:
Voor de volledigheid nog even dan:1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
9000 puntenquote:2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
quote:4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
Als er mensen gekickt worden of een incident maak je ook maar gelijk een formulier enquote:5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
Overbodig, ook al was ik het er mee eens geweest.quote:7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
Iets teveel politiek gekeken. Dit kan niet. Ik snap wat je bedoelt, maar gaat de geheimequote:[10] Houd er rekening mee dat deze regels “levend” zijn en ten alle tijden kunnen en zullen worden aangepast.
Johan,quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
Helemaal top! Alleen vind ik dat er uitzonderingen mag gemaakt worden als iemand op de server zeer sirieus speelt en ook luistert bijvoorbeeld naar de orders.quote:# 1. De minimale leeftijd om lid te kunnen worden is 16 jaar. We accepteren alleen nog mensen die zich volwassen gedragen, puberaal gedrag word niet getolereerd.
Ik zou dat graag willen, maar dan moet ik opnieuw beginnen. Binnenkort aan te passen had ik gelezen.quote:# 2. Ieder lid behoort tijdens het spelen de ClanTag te dragen. Deze clantag is [BoF]”jenaam”.
Uiterraad.quote:# 3. Om de Clan te kunnen joinen moet je in het bezit zijn van een legale Battlefield 2
quote:# 4. We zijn altijd vriendelijk tegen elkaar en anderen, vloeken, schelden en opscheppen word niet getolereerd.Zowel niet in een game maar vooral niet op ons Forum en het TS kanaal
Ook mee eens, maar de admin's moeten ook luisteren naar de betaalde mensen.quote:# 5. Iedereen heeft te luisteren naar de Admins, uiteraard grijpen deze alleen in als het echt uit de hand loopt. We zijn vooral een Fun Clan dus hou dat ook zo!
Duidelijk.quote:# 6. Als er mensen zijn die willen joinen dient er altijd een aanmelding formulier te worden ingevuld via de site. Alleen op deze manier worden aanmeldingen in behandeling genomen.
Zie 1.quote:# 7. In principe kan iedereen die 16 jaar of ouders is de Clan joinen. Enige affiniteit met BF2 wordt wel verwacht.
Eerst 1/2 x kicken en als ie doorblijft gaan dan bannen.quote:# 8. Als we ons op een normale manier gedragen hoeft er geen enkel probleem te zijn maar als er mensen zijn die zich op wat voor manier dan ook "asociaal" gedragen, wordt men gewaarschuwd. Bij herhaling van deze fouten wordt diegene uit de Clan verwijderd en gebanned op de Server.
Ik en 64 maps? Dan own ik iedereen zo en dat is natuurlijk nie eerlijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:45 schreef Droopie het volgende:
En voor de fans (oa. NLBoy)
64 maps zuigen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 om 18:14 uur schreef 'Droopie' het volgende:!
Sickert is ook gewoon een NOOB, die zijn soldaten de schuld geeft als ze zijn
artillery inlopen. Met respect ik vind dat ik de beste commander bent van iedereen
waartegen ik speel mbt. het waarschuwen voor Artillery, gewoon INCOMING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en klaar is kees. Of was dat het niet Sickert.
Is dit dezelfde I-spy die een kleine 10 topics terug nog iedereen tot de grond toe afbrandde die begon over "ik ga die en die ribbon nu halen en hoeveel awards heb jij al ?"quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef i-spy24 het volgende:
En die lol gaat wel gepaard met enige serieusheid om punten en ribbons te verzamelen. Lees alle threads maar eens goed na.
Pfoeh, gelukkig. Ik dacht al bijna dat je je normaal zou gaan gedragenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef i-spy24 het volgende:
[afbeelding] neuh , ik ben nog precies dezelfde 'reller'&stoker als voorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |