Gewoon hetzelfde als de BH, alleen heb je betere gunners nodig en slechter defenders.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:46 schreef Hbjr het volgende:
bedankt voor de tips.. ik heb veel last van transport heli's... hoe zit het trouwens met tips voor de Chinese en MEC transport heli.. .die vind ik dus echt fuckin traag en irritant
[Beavis&Butthead] BH,, hrm hrmm hehhe, BH.. [/Beavis&Butthead]quote:Op woensdag 7 september 2005 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde als de BH, alleen heb je betere gunners nodig en slechter defenders.
Oftewel je kan er hetzelfde mee, maar het is wel lastiger.
Nope. Zijn gewoon oude roestbakken, die trager schieten, maar volgens mij met soortgelijk kaliber.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:15 schreef Hbjr het volgende:
ik vind dat die tips in de volgende OP moetenmaar is niet die gun van de Chinese transport beter tegen tanks en andere meuk?
als ze laag genoeg vliegen kan je granaten door t achterluik naar binnen mieteren ;Pquote:Op woensdag 7 september 2005 17:43 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nope. Zijn gewoon oude roestbakken, die trager schieten, maar volgens mij met soortgelijk kaliber.
Over het algemeen zijn ze wel beter inderdaad. En nee je kan ook nog je oude wapen(s) blijven kiezen.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef meelborp het volgende:
de wapens die je kan unlocken zijn dat ook betere wapens?
waar je dus nakkelijker meer kills kan maken of maakt het niks uit?
en komen die wapens ipv je normale wapens?
Ja klopt, was ik ook bij. Iemand die wat meer over deze kwestiequote:Op woensdag 7 september 2005 19:57 schreef escape_nl het volgende:
Misterfox bij een andere clan? ik zag net [FoH]Misterfox.nl op onze server
Ja en als jij jezelf nou even van een flatgebouw wil laten vallen, vooral doen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef i-spy24 het volgende:
Dus als hij vreemd wil gaan, vooral doen.
hoe haal je uberhaupt China Service en MEC service?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:10 schreef escape_nl het volgende:
ja je kan niet alles hebben, lol.
Maar inderdaad heerlijk gespeeld, liep allemaal als een apc door het slagveld.
Vandaag de Good Conduct, China Service ribbon en de MEC Service ribbons erbij, puls 11 medals
Dit is onze grote kleine vriend
http://www.foh-clan.nl/index.php?site=profile&id=1530
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |