Fenerbache won daar vorig seizoen met 0-1, Lyon met 1-2 en Manchester United speelde er doelpuntloos gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Jajong het volgende:
0-5 , ik meen t serieus
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Met een punt mag Ajax tevreden zijn, thuis gaan de Tsjechen altijd tot het uiterste.
Maar jij spoort dan ook niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Jajong het volgende:
0-5 , ik meen t serieus
Ik was dan ook niet serieus, ik lokte smilies uit van lampjes en kakkerlakkenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fenerbache won daar vorig seizoen met 0-1, Lyon met 1-2 en Manchester United speelde er doelpuntloos gelijk.
0-5 lijkt mij niet helemaal realistisch![]()
Duidelijk, omdat...?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
Overwinning voor Praag,duidelijk.
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.quote:
Het is net Oranje he... Oow...quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt
Ajax zal, zoals altijd, genoeg spelers in het veld brengen die een wedstrijd kunnen beslissen. Waarom zou dat in Praag niet kunnen?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.
Genoeg?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:18 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ajax zal, zoals altijd, genoeg spelers in het veld brengen die een wedstrijd kunnen beslissen. Waarom zou dat in Praag niet kunnen?
Ook Trabelsi, Pienaar, Boukhari, De Jong en Charisteas hebben de kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Genoeg?
Ik kom niet verder dan Babel (en Sneijder als ie mee mag doen)
MIsschien Pienaar.. maar das ook 2 jaar geleje voor t laatst geweest.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:24 schreef Dirman het volgende:
[..]
Ook Trabelsi, Pienaar, Boukhari, De Jong en Charisteas hebben de kwaliteiten om een wedstrijd te beslissen.
Ik verwacht niet dat ajax erg aanvallend zal spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.
Dat lijkt me heel verstandig met onze killer voorhoedequote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ajax erg aanvallend zal spelen.
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig met onze killer voorhoede.
Ja zoiets, klinkt on-Ajax, maar we hebben weinig keuze in de huidige vorm met deze selectie. En het resultaat is echt 100% heilig in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....
In de CL is het wat mij betreft wel geoorloofd in uit-wedstrijden. Toen we de kwart finale haalden ging het ook op deze manier, ondanks het feit dat er toen een hele goede ploeg stond die in vorm was.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zoiets, klinkt on-Ajax, maar we hebben weinig keuze in de huidige vorm met deze selectie. En het resultaat is echt 100% heilig in dit soort wedstrijden.
Precies, realisme is gewoon nodig anders gaan Nederlandse ploegen het nooit ver schoppen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In de CL is het wat mij betreft wel geoorloofd in uit-wedstrijden. Toen we de kwart finale haalden ging het ook op deze manier, ondanks het feit dat er toen een hele goede ploeg stond die in vorm was.
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezigquote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeurenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
B ploegen bestaan niet in de CL.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de banners gemaakt door Quasar in de OP gezet omdat ze speciaal voor de wedstrijdtopics gemaakt waren. De banners zijn te vinden in de pouletopics.
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is wel in dat stadion geweest. Geweldig stadion ik kan het alle ajacieden aanraden om er heen te gaan
Toen had je nog geen Fok.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeuren
Volgens mij vlakbij een metrostation, ten noorden vh centrumquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?
Die haal ik al jaren bij www.hqfl.dk. Wil je ze openen moet je daarvoor wel een apart programma voor hebben. Ik pas ze zelf wel aan, dit maal in perspectief en met lichteffect er over heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef TC03 het volgende:
Quasar, waar haal je die clublogo's vandaan?
FC Thunquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
B ploegen bestaan niet in de CL.
En ik maar denken dat FOK al langer bestond dan 2,5 jaar, stom van mij......quote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toen had je nog geen Fok.![]()
wie kopt m in
Photoshop opent hem gewoon bij mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die haal ik al jaren bij www.hqfl.dk. Wil je ze openen moet je daarvoor wel een apart programma voor hebben. Ik pas ze zelf wel aan, dit maal in perspectief en met lichteffect er over heen.
Het was makkelijk te vinden we zijn wel naar de Tsjechische VVV geweest vragen welke wedstrijd er was. Daarna zijn we lopendquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toen werd er aantrekkelijker gespeeld dan dat gepruts van de laatste weken.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En ik maar denken dat FOK al langer bestond dan 2,5 jaar, stom van mij......
Ajax speelt uit hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:
2-1
:igt eraan wat je er allemaal wilt doenquote:
bier tankenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
:igt eraan wat je er allemaal wilt doen
Maar daar ging het niet om.........quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toen werd er aantrekkelijker gespeeld dan dat gepruts van de laatste weken.
Eenschquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga er niet heen, geen geld
Ik gok 1-1.
Dat kan ook, maar het zijn .ai bestanden waardoor je ze onbeperkt op kan blazen met programma's als Illustrator, en dat heeft niet iedereen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Photoshop opent hem gewoon bij mij.
Op www.ajax.nl staat nu een kaart in PDF formaat, met het stadion duidelijk aangegeven.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar spaar mijn geld uit voor Arsenal en misschien zwitserlandquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
Gaan er eigenlijk nog meer Fokkers naar de wedstrijd toe ?
Ze hadden er eergisteren pas zo'n 400 verkocht ja....gaat niet echt hard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Niet zo veel denk ik. Wel tof dat je er heen gaat, zit je in het Ajax vak?
Tis ook belachelijk maar de Tsjechen rekent de bezoekende supporters aan wat hun supporters bij bv ajax of Arsenal moeten betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
¤40,- ja terwijl vergelijkbare kaarten in het stadion omgerekend ¤5,- á ¤6,- kosten, echt gekkenwerk.
quote:12/9/2005 - Blind: positiespel moet overwicht brengen
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Volgens Danny Blind draait het in de poule waarschijnlijk tussen Ajax en Sparta Praag voor de tweede plaats. Een goed resultaat in Praag zou dus zeer welkom zijn voor het vervolg van de poulewedstrijden. Blind denkt na analyse van de ploeg door hemzelf en Ruud Krol wel een manier te hebben gevonden om Sparta Praag te bespelen.
"Door middel van ons positiespel, waarbij we een overtal op het middenveld moeten creëren, gaan we proberen een overwicht te krijgen. Sparta Praag vormt een blok met vier verdedigers en een middenvelder daar vlak voor, en die blijven voortdurend zo staan. Daarvoor nog eens een blok van vijf, waar hun vaardigheden en inzicht in zitten, dat bij balverlies weer vlak voor het verdedigende blok gaat spelen."
he bahquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Blind houdt dus zeer waarschijnlijk vast aan Rosenberg in de punt van de aanval.
Gewoon kaartje in Tjechie kopen, kost niks en je zit dan ook niet tussen het tuig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:13 schreef Bananenman het volgende:
¤40,- ja terwijl vergelijkbare kaarten in het stadion omgerekend ¤5,- á ¤6,- kosten, echt gekkenwerk.
Hoe weet jij dat nou, jij bent ver weg.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:28 schreef popolon het volgende:
1-0 Sparta, 't zou me niet verbazen.
Ik ben en blijf een kenner natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, jij bent ver weg.![]()
het zal allemaal (dhuuh) afhangen van de effectieviteit van onze voorhoede. Ik verwacht een soortgelijk spelbeeld als tegen f'noord. En als we nu WEL scoren kan het nog wel goed komen. Lopen ze gewoon weer te faalhazen voor de goal dan redden we het niet denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Verwacht er helemaal niets van morgen, we zijn simpelweg nog niet klaar voor zo'n klus.
Enige voordeel dat ik zie is dat we niet van de winter daar naar toe moeten, verder denk ik dat we met 2-0 het schip in gaan...
Beetje jammer......quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk Markus weer in de basis...
Geen problemen mee...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:46 schreef Jajong het volgende:
Waarschijnlijk Markus weer in de basis...
Tja, ik vind het nog steeds moeilijk om "de hand van Blind" te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat ze winnen maar ik heb net zoveel vertrouwen in Blind als in Koeman...
Hij heeft tegen Willem II geexperimenteerd met een 4-4-2.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Hij vond het geen succes geloof ik, en ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo, dan komt er misschien een voorzichtige vinger.
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is erg gebrand morgen. Zeker omdat Harry z'n doelpuntje meepikte afgelopen zaterdag. Ook ik heb nog het volste vertrouwen in Rosenberg. Spelers afzeiken na een paar wedstrijden is een specialiteit bij sommigen. Maarja.
1-2 morgen in Praag. Liefst een goal door een mooie individuele actie van Rosenberg.
Scherp.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Voor de komst van Charisteas was al een groot deel negatief over hem.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..quote:Die actie van Rosenberg was gewoon in en in triest, je hoort te juichen als je team scoort.
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..
Amen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.
Vraag dat maar aan Charisteasquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een hecht team kan je veel bereiken.
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef jojomen4 het volgende:
Het zijn toch eigenlijk gewoon allebei prutsers... niet dan?![]()
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,.
Ik bedoelde het in de zin van dat hij de winnende scoorde..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.![]()
Wie scoort um?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
maar diep in de 2e helft gaat er een klutsbal in.
Vooruit, Harry.quote:
We moeten wel, als we verliezen of gelijk spelen dan wordt de tweede ronde een moeilijk verhaal. Ik geloof niet dat Ajax makkelijk 6 punten pakt tegen FC Thün, dus vandaar dat de wedstrijd van morgen extra belangrijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Ajax morgen gaat winnen!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
Hup! 0-1 denk ik. 89ste minuut, flauw kopballetje van Charisteas. Kunnen we met z'n alleen weer lekker zeuren over lucky Ajax.
Fantasy league team...url?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Gogo Ajax, enneh Sneijder moet scoren... Die staat in m'n Fantasyleague team
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)quote:
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)
code om de Fokleague te joinen staat daar:
Uefagames Fantasy Football: Champions League
volgende ronde kan je dan gewoon weer meedoen, dat is geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?
want dan doe ik dat
Die avatar, prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
-knip-
Daar zal het dus ook idd aan liggen, kansen krijgen ze wel, maar die (vooralsnog?) prutser van een Rosenberg krijgt hem er toch niet in....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
een verdediging met Urby en Escude en een middeveld met Sneijder, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
quote:Ajax wacht op Europese uitzege
Ajax wacht al lange tijd op een zege in een uitwedstrijd in de Europese bekertoernooien. In de laatste dertien uitwedstrijden wist Ajax geen een keer te winnen.
Maar er is dus hoopquote:Overigens zegt dat niet alles voor woensdagavond. Sparta Praag wist geen enkele van de laatste vier thuiswedstrijd in CL-verband te winnen. In die vier duels kwam de ploeg ook slechts een keer aan scoren toe.
Ach we hadden ook nog nooit Denen uitgeschakeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Nog eentje om jullie een beetje moed in te praten voor vanavond
[..]
[..]
Maar er is dus hoop![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
ik ga met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef zijle het volgende:
Zin in vanavond!! Wordt moeilijk maar ik heb vertrouwen
Overal tv's door heel utregquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk dat ik vanavond in Utrecht nog wat van de wedstrijd kan zien..
Ben wel benieuwd.
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blijquote:
quote:
ja maar daar kom ik nooit!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blij
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Ik vrees voor een verliespot, 3-1. Maar wie weet kan Ajax mij verrassen.
Ik denk dat jij denken moet overlaten aan slimme mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningen![]()
dat zal je bij deze wedstrijd wel nodig hebben ben ik bangquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo richting de kroeg, dus bier komt er wel [afbeelding]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoor net dat Sparta Praag hoofdleverancier van het Tsjechische elftal is? Sterkte Ajax.![]()
Nee hoor dat is AZ.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielenquote:
Ja en ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielen
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.
Het B-elftal zal Ajax ook zo van de mat tikken met voorbeelden als: Zenden, Makaay en bijv Vlaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?
Neem een biertje, relax en vraag je straks af waarom we ons allemaal zo druk hebben gemaakt.quote:
echte voetbalfanquote:
Tja, zo werkt het nou eenmaal hequote:
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, zo werkt het nou eenmaal he?
En dat is trouwens niet perse antivoetbal natuurlijk.
mijn haat tegen Ajaxquote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
ik ook, helaas is dat niet altijd even leukquote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heatwave is een echte Ajacied, maar wel een realistische.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax psv/ f'noord is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
Nee,ik ben ook liever terecht optimistisch en lovend over Ajax, maar dat is nu gewoon ff niet aan de orde. Ik zeg niet dat ze niet kunnen winnen, maar ik wil er gewoon van te voren van overtuigd zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook, helaas is dat niet altijd even leuk![]()
precies, ik ook. het word vanavond heel moeilijk. ik denk/hoop gelijkspel. ik durf helemaal niets meer te gokken sinds de wedstrijd tegen 010quote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik ben ook liever terecht optimistisch en lovend over Ajax, maar dat is nu gewoon ff niet aan de orde. Ik zeg niet dat ze niet kunnen winnen, maar ik wil er gewoon van te voren van overtuigd zijn..
Ik mis het echte Ajax.....
Johan deed altijd al de dinsdag, toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Youri Mulder de wedstrijd van Ajax analyseert en Cruijff die van PSV gisteren. Ze hadden het beter om kunnen draaien. Gisteren speelde PSV tegen Youri's oude club Schalke en vandaag speelt (spelen) Ajax (en Barcelona), de oude club(s) van Johan Cruiff.
idd! dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Youri Mulder de wedstrijd van Ajax analyseert en Cruijff die van PSV gisteren. Ze hadden het beter om kunnen draaien. Gisteren speelde PSV tegen Youri's oude club Schalke en vandaag speelt (spelen) Ajax (en Barcelona), de oude club(s) van Johan Cruiff.
Ja,quote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Cruoninga het volgende:
Ajacieden hier tevreden met één punt vanavond?
Welk collectief?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Zwansen het volgende:
Babel zijn kwaliteiten gaan de doorslag geven, van het collectief moet Ajax het vanavond niet hebben ben ik bang.
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalkequote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Youri Mulder als trainer.... daar kan k me weinig bij voorstellen
Ik ben benieuwd hoeveel ruimte die linksback van jullie krijgt..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, wordt zwaar. Gelijkspel ben ik vooraf blij mee, al hoop ik op winst natuurlijk.
Verwacht veel van Urby, Grygera, Trabelsi, Lindenbergh en Pienaar, hoop op Sneijder en Babel en gun Harry en Markus een goaltje.
Ja, daar leeft ie voor, kijk maar in de dagpost standenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Probeer je posts te scoren ofzo..
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Stel dat Urby dik uitblinkt, mag ie dan ook een eigen topic?
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalke![]()
Welnee, 0-2.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
het wordt 3-0 of 4-1 voor Praag...
Beetje zo'n figuur als Eijkelkamp zal het worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnen
ouwe f'noord grap: nou ik hoop het niet.quote:
turf jij mee HW?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat ga je nog 100 keer horen "rosenberg buitenspel"...
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Weinig van te zeggen na 15 min natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Dacht ik ook, anders was ie ook wel wat langer blijven liggen lijkt me..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat hij om een hoekschop vroeg meneer de commentator..
Gaat ook om de eerste indruk van me he...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..
Die valt straks inquote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Leuk die aanvallen, nu nog iemand die goals kan maken.
Rosenberg vind ik juist lekker meespelenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef pekel het volgende:
Ajax speelt het eerste kwartier toch wel lekker fris.. Alleen Rosenberg valt een beetje buiten de boot...
Zat er op te wachten op dat "goed voor het nederlands voetbal" smoesje. Als FC Neus wint vanavond loop jij donderdag gewoon te trollen in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
De mijne wel. Fuck ajax!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja hoe hij die bal er net niet in schootquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rosenberg vind ik juist lekker meespelen
Iets teveel balverlies, hij zoekt naar alles behalve een goal..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rosenberg vind ik juist lekker meespelen
Was wel een misser van jewelste ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
god wat een kneus zeg!!
hoe goed wil je ze krijgen????
Pienaar dan dus ook....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
ROSENBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPTIEFEN!!!!!!
Dit soort missers kan je de wedstijd kosten, zoveel zal je er niet krijgen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was wel een misser van jewelste ja.
Dat was een 110% kans.
Wat doet Pienaar verkeerd, hij gaf een prima voorzet net.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pienaar dan dus ook....
Zlatan toen dus ook...
Zolang de verdediging solide staat..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort missers kan je de wedstijd kosten, zoveel zal je er niet krijgen.....
Naah kom op zegquote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pienaar dan dus ook....
Zlatan toen dus ook...
nooit geweest ook, geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Cruoninga het volgende:
Sparta, meneer de commentator. Niet Spartak
De eerstvolgende is al z'n vierde andersquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Rosenberg z'n tweede kans wel benut is het oke.
Pienaar heeft dit seizoen al tig van dit soort ballen gemist, deze van Rosenberg valt iets meer op maar hij is net zoals Pienaar gewoon te laat. En verder speelt Pienaar wel goed ja, net zoals Rosenberg nu goed speelt (hij zette de aanval zelf op). Geef die jongen gewoon wat vetrouwen en hij komt er wel, mooiste zal zijn als Harry en Rosenberg een keer samen in de spits mogen..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat doet Pienaar verkeerd, hij gaf een prima voorzet net.
Speelt sowieso best okay tot nu toe deze wedstrijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |