Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezigquote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeurenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
B ploegen bestaan niet in de CL.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de banners gemaakt door Quasar in de OP gezet omdat ze speciaal voor de wedstrijdtopics gemaakt waren. De banners zijn te vinden in de pouletopics.
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is wel in dat stadion geweest. Geweldig stadion ik kan het alle ajacieden aanraden om er heen te gaan
Toen had je nog geen Fok.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeuren
Volgens mij vlakbij een metrostation, ten noorden vh centrumquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?
Die haal ik al jaren bij www.hqfl.dk. Wil je ze openen moet je daarvoor wel een apart programma voor hebben. Ik pas ze zelf wel aan, dit maal in perspectief en met lichteffect er over heen.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:56 schreef TC03 het volgende:
Quasar, waar haal je die clublogo's vandaan?
FC Thunquote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
B ploegen bestaan niet in de CL.
En ik maar denken dat FOK al langer bestond dan 2,5 jaar, stom van mij......quote:Op woensdag 7 september 2005 12:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toen had je nog geen Fok.![]()
wie kopt m in
Photoshop opent hem gewoon bij mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Die haal ik al jaren bij www.hqfl.dk. Wil je ze openen moet je daarvoor wel een apart programma voor hebben. Ik pas ze zelf wel aan, dit maal in perspectief en met lichteffect er over heen.
Het was makkelijk te vinden we zijn wel naar de Tsjechische VVV geweest vragen welke wedstrijd er was. Daarna zijn we lopendquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Toen werd er aantrekkelijker gespeeld dan dat gepruts van de laatste weken.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En ik maar denken dat FOK al langer bestond dan 2,5 jaar, stom van mij......
Ajax speelt uit hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 15:18 schreef cultheld het volgende:
2-1
:igt eraan wat je er allemaal wilt doenquote:
bier tankenquote:Op donderdag 8 september 2005 10:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
:igt eraan wat je er allemaal wilt doen
Maar daar ging het niet om.........quote:Op woensdag 7 september 2005 19:37 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Toen werd er aantrekkelijker gespeeld dan dat gepruts van de laatste weken.
Eenschquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Bananenman het volgende:
Ik ga er niet heen, geen geld
Ik gok 1-1.
Dat kan ook, maar het zijn .ai bestanden waardoor je ze onbeperkt op kan blazen met programma's als Illustrator, en dat heeft niet iedereen.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Photoshop opent hem gewoon bij mij.
Op www.ajax.nl staat nu een kaart in PDF formaat, met het stadion duidelijk aangegeven.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik wilde gaan, maar spaar mijn geld uit voor Arsenal en misschien zwitserlandquote:Op vrijdag 9 september 2005 13:37 schreef -Schorpioen- het volgende:
Gaan er eigenlijk nog meer Fokkers naar de wedstrijd toe ?
Ze hadden er eergisteren pas zo'n 400 verkocht ja....gaat niet echt hard.quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:53 schreef Suijk het volgende:
Niet zo veel denk ik. Wel tof dat je er heen gaat, zit je in het Ajax vak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |