Ik verwacht niet dat ajax erg aanvallend zal spelen.quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ajax lang niet zo geweldig is als iedereen denkt en Praag thuis toch een lastig te bespelen ploeg is voor aanvallende ploegen.
Dat lijkt me heel verstandig met onze killer voorhoedequote:Op woensdag 7 september 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat ajax erg aanvallend zal spelen.
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....quote:Op woensdag 7 september 2005 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel verstandig met onze killer voorhoede.
Ja zoiets, klinkt on-Ajax, maar we hebben weinig keuze in de huidige vorm met deze selectie. En het resultaat is echt 100% heilig in dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....
In de CL is het wat mij betreft wel geoorloofd in uit-wedstrijden. Toen we de kwart finale haalden ging het ook op deze manier, ondanks het feit dat er toen een hele goede ploeg stond die in vorm was.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zoiets, klinkt on-Ajax, maar we hebben weinig keuze in de huidige vorm met deze selectie. En het resultaat is echt 100% heilig in dit soort wedstrijden.
Precies, realisme is gewoon nodig anders gaan Nederlandse ploegen het nooit ver schoppen.quote:Op woensdag 7 september 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:
[..]
In de CL is het wat mij betreft wel geoorloofd in uit-wedstrijden. Toen we de kwart finale haalden ging het ook op deze manier, ondanks het feit dat er toen een hele goede ploeg stond die in vorm was.
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezigquote:Op woensdag 7 september 2005 10:39 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zorgen dat er geen goal invliegt en hopen op een moment van bijvoorbeeld Babel lijkt mij een goede strategie....
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeurenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
B ploegen bestaan niet in de CL.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:44 schreef bluzh het volgende:
[..]
Heerlijk om met deze instelling tegen een B-ploeg als Sparta Praag het veld in te gaan... Het vertrouwen is dus aanwezig![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de banners gemaakt door Quasar in de OP gezet omdat ze speciaal voor de wedstrijdtopics gemaakt waren. De banners zijn te vinden in de pouletopics.
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:37 schreef Dos37 het volgende:
* Dos37 is wel in dat stadion geweest. Geweldig stadion ik kan het alle ajacieden aanraden om er heen te gaan
Toen had je nog geen Fok.quote:Op woensdag 7 september 2005 12:18 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Nogmaals, dat deden de betere Ajax ploegen ook in de CL. Toen hoorde ik je niet zeuren
Volgens mij vlakbij een metrostation, ten noorden vh centrumquote:Op woensdag 7 september 2005 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is het trouwens een makkelijk te vinden stadion? wat ligging dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |