mijn haat tegen Ajaxquote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
ik ook, helaas is dat niet altijd even leukquote:Op woensdag 14 september 2005 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Heatwave is een echte Ajacied, maar wel een realistische.
Ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax psv/ f'noord is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
Nee,ik ben ook liever terecht optimistisch en lovend over Ajax, maar dat is nu gewoon ff niet aan de orde. Ik zeg niet dat ze niet kunnen winnen, maar ik wil er gewoon van te voren van overtuigd zijn..quote:Op woensdag 14 september 2005 19:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook, helaas is dat niet altijd even leuk![]()
precies, ik ook. het word vanavond heel moeilijk. ik denk/hoop gelijkspel. ik durf helemaal niets meer te gokken sinds de wedstrijd tegen 010quote:Op woensdag 14 september 2005 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik ben ook liever terecht optimistisch en lovend over Ajax, maar dat is nu gewoon ff niet aan de orde. Ik zeg niet dat ze niet kunnen winnen, maar ik wil er gewoon van te voren van overtuigd zijn..
Ik mis het echte Ajax.....
Johan deed altijd al de dinsdag, toch?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Youri Mulder de wedstrijd van Ajax analyseert en Cruijff die van PSV gisteren. Ze hadden het beter om kunnen draaien. Gisteren speelde PSV tegen Youri's oude club Schalke en vandaag speelt (spelen) Ajax (en Barcelona), de oude club(s) van Johan Cruiff.
idd! dat viel mij ook al opquote:Op woensdag 14 september 2005 19:53 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het trouwens belachelijk dat Youri Mulder de wedstrijd van Ajax analyseert en Cruijff die van PSV gisteren. Ze hadden het beter om kunnen draaien. Gisteren speelde PSV tegen Youri's oude club Schalke en vandaag speelt (spelen) Ajax (en Barcelona), de oude club(s) van Johan Cruiff.
Ja,quote:Op woensdag 14 september 2005 19:54 schreef Cruoninga het volgende:
Ajacieden hier tevreden met één punt vanavond?

Welk collectief?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Zwansen het volgende:
Babel zijn kwaliteiten gaan de doorslag geven, van het collectief moet Ajax het vanavond niet hebben ben ik bang.
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalkequote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Youri Mulder als trainer.... daar kan k me weinig bij voorstellen
Ik ben benieuwd hoeveel ruimte die linksback van jullie krijgt..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, wordt zwaar. Gelijkspel ben ik vooraf blij mee, al hoop ik op winst natuurlijk.
Verwacht veel van Urby, Grygera, Trabelsi, Lindenbergh en Pienaar, hoop op Sneijder en Babel en gun Harry en Markus een goaltje.
Ja, daar leeft ie voor, kijk maar in de dagpost standenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Probeer je posts te scoren ofzo..
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Stel dat Urby dik uitblinkt, mag ie dan ook een eigen topic?
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalke![]()
Welnee, 0-2.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
het wordt 3-0 of 4-1 voor Praag...
Beetje zo'n figuur als Eijkelkamp zal het worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnen
ouwe f'noord grap: nou ik hoop het niet.quote:
turf jij mee HW?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat ga je nog 100 keer horen "rosenberg buitenspel"...
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Weinig van te zeggen na 15 min natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Dacht ik ook, anders was ie ook wel wat langer blijven liggen lijkt me..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat hij om een hoekschop vroeg meneer de commentator..
Gaat ook om de eerste indruk van me he...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..
Die valt straks inquote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Leuk die aanvallen, nu nog iemand die goals kan maken.
Rosenberg vind ik juist lekker meespelenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef pekel het volgende:
Ajax speelt het eerste kwartier toch wel lekker fris.. Alleen Rosenberg valt een beetje buiten de boot...
Zat er op te wachten op dat "goed voor het nederlands voetbal" smoesje. Als FC Neus wint vanavond loop jij donderdag gewoon te trollen in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
De mijne wel. Fuck ajax!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja hoe hij die bal er net niet in schootquote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rosenberg vind ik juist lekker meespelen
Iets teveel balverlies, hij zoekt naar alles behalve een goal..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Rosenberg vind ik juist lekker meespelen
Was wel een misser van jewelste ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
god wat een kneus zeg!!
hoe goed wil je ze krijgen????
Pienaar dan dus ook....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:04 schreef HeatWave het volgende:
ROSENBERG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OPTIEFEN!!!!!!
Dit soort missers kan je de wedstijd kosten, zoveel zal je er niet krijgen.....quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Was wel een misser van jewelste ja.
Dat was een 110% kans.
Wat doet Pienaar verkeerd, hij gaf een prima voorzet net.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pienaar dan dus ook....
Zlatan toen dus ook...
Zolang de verdediging solide staat..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit soort missers kan je de wedstijd kosten, zoveel zal je er niet krijgen.....
Naah kom op zegquote:Op woensdag 14 september 2005 21:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Pienaar dan dus ook....
Zlatan toen dus ook...
nooit geweest ook, geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2005 21:08 schreef Cruoninga het volgende:
Sparta, meneer de commentator. Niet Spartak
De eerstvolgende is al z'n vierde andersquote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Rosenberg z'n tweede kans wel benut is het oke.
Pienaar heeft dit seizoen al tig van dit soort ballen gemist, deze van Rosenberg valt iets meer op maar hij is net zoals Pienaar gewoon te laat. En verder speelt Pienaar wel goed ja, net zoals Rosenberg nu goed speelt (hij zette de aanval zelf op). Geef die jongen gewoon wat vetrouwen en hij komt er wel, mooiste zal zijn als Harry en Rosenberg een keer samen in de spits mogen..quote:Op woensdag 14 september 2005 21:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat doet Pienaar verkeerd, hij gaf een prima voorzet net.
Speelt sowieso best okay tot nu toe deze wedstrijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |