Welk collectief?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:12 schreef Zwansen het volgende:
Babel zijn kwaliteiten gaan de doorslag geven, van het collectief moet Ajax het vanavond niet hebben ben ik bang.
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalkequote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef rubbereend het volgende:
Youri Mulder als trainer.... daar kan k me weinig bij voorstellen
Ik ben benieuwd hoeveel ruimte die linksback van jullie krijgt..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Nou, wordt zwaar. Gelijkspel ben ik vooraf blij mee, al hoop ik op winst natuurlijk.
Verwacht veel van Urby, Grygera, Trabelsi, Lindenbergh en Pienaar, hoop op Sneijder en Babel en gun Harry en Markus een goaltje.
Ja, daar leeft ie voor, kijk maar in de dagpost standenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Probeer je posts te scoren ofzo..
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2005 20:20 schreef methodmich het volgende:
Stel dat Urby dik uitblinkt, mag ie dan ook een eigen topic?
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie hem al staan hoor, als assistent bij Twente of Schalke![]()
Welnee, 0-2.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:30 schreef RijstNatie het volgende:
het wordt 3-0 of 4-1 voor Praag...
Beetje zo'n figuur als Eijkelkamp zal het worden.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als zelfs Kraaij junior verdienstelijk een amateurclub kan trainen zal Youri t ook wel kunnen
ouwe f'noord grap: nou ik hoop het niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |