turf jij mee HW?quote:Op woensdag 14 september 2005 20:51 schreef HeatWave het volgende:
Dat ga je nog 100 keer horen "rosenberg buitenspel"...
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Weinig van te zeggen na 15 min natuurlijk.quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ajax speelt redelijk maar ben niet echt onder de indruk van Sparta Praag, had ze sterker verwacht eerlijk gezegd.
Dacht ik ook, anders was ie ook wel wat langer blijven liggen lijkt me..quote:Op woensdag 14 september 2005 20:58 schreef Noca het volgende:
Ik denk dat hij om een hoekschop vroeg meneer de commentator..
Gaat ook om de eerste indruk van me he...quote:Op woensdag 14 september 2005 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De wedstrijd is pas 15 minuten bezig..
Die valt straks inquote:Op woensdag 14 september 2005 21:00 schreef HeatWave het volgende:
Leuk die aanvallen, nu nog iemand die goals kan maken.
Rosenberg vind ik juist lekker meespelenquote:Op woensdag 14 september 2005 21:01 schreef pekel het volgende:
Ajax speelt het eerste kwartier toch wel lekker fris.. Alleen Rosenberg valt een beetje buiten de boot...
Zat er op te wachten op dat "goed voor het nederlands voetbal" smoesje. Als FC Neus wint vanavond loop jij donderdag gewoon te trollen in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
De mijne wel. Fuck ajax!quote:Op woensdag 14 september 2005 19:43 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dus jouw haat tegen Ajax is groter dan het belang van punten halen voor het Nederlandse voetbal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |