een verdediging met Urby en Escude en een middeveld met Sneijder, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
quote:Ajax wacht op Europese uitzege
Ajax wacht al lange tijd op een zege in een uitwedstrijd in de Europese bekertoernooien. In de laatste dertien uitwedstrijden wist Ajax geen een keer te winnen.
Maar er is dus hoopquote:Overigens zegt dat niet alles voor woensdagavond. Sparta Praag wist geen enkele van de laatste vier thuiswedstrijd in CL-verband te winnen. In die vier duels kwam de ploeg ook slechts een keer aan scoren toe.
Ach we hadden ook nog nooit Denen uitgeschakeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Nog eentje om jullie een beetje moed in te praten voor vanavond
[..]
[..]
Maar er is dus hoop![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
ik ga met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef zijle het volgende:
Zin in vanavond!! Wordt moeilijk maar ik heb vertrouwen
Overal tv's door heel utregquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk dat ik vanavond in Utrecht nog wat van de wedstrijd kan zien..
Ben wel benieuwd.
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blijquote:
quote:
ja maar daar kom ik nooit!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blij
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Ik vrees voor een verliespot, 3-1. Maar wie weet kan Ajax mij verrassen.
Ik denk dat jij denken moet overlaten aan slimme mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningen![]()
dat zal je bij deze wedstrijd wel nodig hebben ben ik bangquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo richting de kroeg, dus bier komt er wel [afbeelding]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoor net dat Sparta Praag hoofdleverancier van het Tsjechische elftal is? Sterkte Ajax.![]()
Nee hoor dat is AZ.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielenquote:
Ja en ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielen
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.
Het B-elftal zal Ajax ook zo van de mat tikken met voorbeelden als: Zenden, Makaay en bijv Vlaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?
Neem een biertje, relax en vraag je straks af waarom we ons allemaal zo druk hebben gemaakt.quote:
echte voetbalfanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |