quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
ik ga met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef zijle het volgende:
Zin in vanavond!! Wordt moeilijk maar ik heb vertrouwen
Overal tv's door heel utregquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk dat ik vanavond in Utrecht nog wat van de wedstrijd kan zien..
Ben wel benieuwd.
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blijquote:
quote:
ja maar daar kom ik nooit!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blij
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Ik vrees voor een verliespot, 3-1. Maar wie weet kan Ajax mij verrassen.
Ik denk dat jij denken moet overlaten aan slimme mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningen![]()
dat zal je bij deze wedstrijd wel nodig hebben ben ik bangquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo richting de kroeg, dus bier komt er wel [afbeelding]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoor net dat Sparta Praag hoofdleverancier van het Tsjechische elftal is? Sterkte Ajax.![]()
Nee hoor dat is AZ.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielenquote:
Ja en ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielen
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.
Het B-elftal zal Ajax ook zo van de mat tikken met voorbeelden als: Zenden, Makaay en bijv Vlaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?
Neem een biertje, relax en vraag je straks af waarom we ons allemaal zo druk hebben gemaakt.quote:
echte voetbalfanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |