Tja, ik vind het nog steeds moeilijk om "de hand van Blind" te zien.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik hoop dat ze winnen maar ik heb net zoveel vertrouwen in Blind als in Koeman...
Hij heeft tegen Willem II geexperimenteerd met een 4-4-2.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Hij vond het geen succes geloof ik, en ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:52 schreef methodmich het volgende:
Mooi zo, dan komt er misschien een voorzichtige vinger.
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:18 schreef Nashje het volgende:
Rosenberg is erg gebrand morgen. Zeker omdat Harry z'n doelpuntje meepikte afgelopen zaterdag. Ook ik heb nog het volste vertrouwen in Rosenberg. Spelers afzeiken na een paar wedstrijden is een specialiteit bij sommigen. Maarja.
1-2 morgen in Praag. Liefst een goal door een mooie individuele actie van Rosenberg.
Scherp.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:32 schreef methodmich het volgende:
Er is geen hand van Blind zolang hij 4-3-3 wil blijven spelen.
Voor de komst van Charisteas was al een groot deel negatief over hem.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bij Charisteas deed iedereen het bijna. Toen vond iedereen het de normaalste zaak van de wereld.
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..quote:Die actie van Rosenberg was gewoon in en in triest, je hoort te juichen als je team scoort.
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:28 schreef Nashje het volgende:
Charisteas is in het veld gekomen voor Rosenberg, die niet heeft weten te scoren. Rosenberg's concurrent voor de spitsenpositie maakt een goal waardoor ie dichterbij een basisplek komt en Rosenberg moet even blij mee juichen? Jaja..
Amen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja, teambelang boven alles. Individuen alleen kom je niet ver mee... Spelers moeten iets voor elkaar over hebben, dat leek er bij hem niet op.
Vraag dat maar aan Charisteasquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Met een hecht team kan je veel bereiken.
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:05 schreef jojomen4 het volgende:
Het zijn toch eigenlijk gewoon allebei prutsers... niet dan?![]()
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,.
Ik bedoelde het in de zin van dat hij de winnende scoorde..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.![]()
Wie scoort um?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
maar diep in de 2e helft gaat er een klutsbal in.
Vooruit, Harry.quote:
We moeten wel, als we verliezen of gelijk spelen dan wordt de tweede ronde een moeilijk verhaal. Ik geloof niet dat Ajax makkelijk 6 punten pakt tegen FC Thün, dus vandaar dat de wedstrijd van morgen extra belangrijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Ajax morgen gaat winnen!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
Hup! 0-1 denk ik. 89ste minuut, flauw kopballetje van Charisteas. Kunnen we met z'n alleen weer lekker zeuren over lucky Ajax.
Fantasy league team...url?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Gogo Ajax, enneh Sneijder moet scoren... Die staat in m'n Fantasyleague team
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)quote:
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)
code om de Fokleague te joinen staat daar:
Uefagames Fantasy Football: Champions League
volgende ronde kan je dan gewoon weer meedoen, dat is geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?
want dan doe ik dat
Die avatar, prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
-knip-
Daar zal het dus ook idd aan liggen, kansen krijgen ze wel, maar die (vooralsnog?) prutser van een Rosenberg krijgt hem er toch niet in....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
een verdediging met Urby en Escude en een middeveld met Sneijder, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
quote:Ajax wacht op Europese uitzege
Ajax wacht al lange tijd op een zege in een uitwedstrijd in de Europese bekertoernooien. In de laatste dertien uitwedstrijden wist Ajax geen een keer te winnen.
Maar er is dus hoopquote:Overigens zegt dat niet alles voor woensdagavond. Sparta Praag wist geen enkele van de laatste vier thuiswedstrijd in CL-verband te winnen. In die vier duels kwam de ploeg ook slechts een keer aan scoren toe.
Ach we hadden ook nog nooit Denen uitgeschakeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Nog eentje om jullie een beetje moed in te praten voor vanavond
[..]
[..]
Maar er is dus hoop![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
quote:Op woensdag 14 september 2005 17:20 schreef tong80 het volgende:
Hopen op een mooie wedstrijd met een goed Ajax. Is dat niet mogelijk dan maar gewoon winnen en snel weer naar huis.
ik ga met je meequote:Op woensdag 14 september 2005 18:08 schreef zijle het volgende:
Zin in vanavond!! Wordt moeilijk maar ik heb vertrouwen
Overal tv's door heel utregquote:Op woensdag 14 september 2005 18:20 schreef appelsientje het volgende:
Hopelijk dat ik vanavond in Utrecht nog wat van de wedstrijd kan zien..
Ben wel benieuwd.
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blijquote:
quote:
ja maar daar kom ik nooit!quote:Op woensdag 14 september 2005 18:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
NU nog 1 in de bowling centrum en ik ben blij
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:29 schreef Noca het volgende:
Ik vrees voor een verliespot, 3-1. Maar wie weet kan Ajax mij verrassen.
Ik denk dat jij denken moet overlaten aan slimme mensenquote:Op woensdag 14 september 2005 18:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter kan vrezen voor degradatie met FC Groningen![]()
dat zal je bij deze wedstrijd wel nodig hebben ben ik bangquote:Op woensdag 14 september 2005 18:17 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo richting de kroeg, dus bier komt er wel [afbeelding]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftalquote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik hoor net dat Sparta Praag hoofdleverancier van het Tsjechische elftal is? Sterkte Ajax.![]()
Nee hoor dat is AZ.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Ajax is hofleverancier van het Nederlands elftal
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielenquote:
Ja en ?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, nadat er 2 Ajacieden tijdelijk afvielen
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?quote:Op woensdag 14 september 2005 19:27 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Met 3 of 4 spelers van de 16 ofzo ja. Bij Sparta P. Schijnt dat getal rond de 8 a 9 liggen.
Het B-elftal zal Ajax ook zo van de mat tikken met voorbeelden als: Zenden, Makaay en bijv Vlaar.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daar won NL met zijn B-elftal toch ook van?
Neem een biertje, relax en vraag je straks af waarom we ons allemaal zo druk hebben gemaakt.quote:
echte voetbalfanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |