Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ons Europees kampioen gemaakt. Van mij mag het een prutser zijn,.
Ik bedoelde het in de zin van dat hij de winnende scoorde..quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:13 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Je zegt net nog "Amen" dat je met individueen alleen niks bereikt.![]()
Wie scoort um?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:50 schreef Suijk het volgende:
maar diep in de 2e helft gaat er een klutsbal in.
Vooruit, Harry.quote:
We moeten wel, als we verliezen of gelijk spelen dan wordt de tweede ronde een moeilijk verhaal. Ik geloof niet dat Ajax makkelijk 6 punten pakt tegen FC Thün, dus vandaar dat de wedstrijd van morgen extra belangrijk is.quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:23 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat Ajax morgen gaat winnen!
quote:Op woensdag 14 september 2005 09:50 schreef DIJK het volgende:
Hup! 0-1 denk ik. 89ste minuut, flauw kopballetje van Charisteas. Kunnen we met z'n alleen weer lekker zeuren over lucky Ajax.
Fantasy league team...url?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Gogo Ajax, enneh Sneijder moet scoren... Die staat in m'n Fantasyleague team
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)quote:
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:53 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
ik hoop dat je al een team hebt aangemaakt VOOR gisteren (de deadline van de 1e speelronde)
code om de Fokleague te joinen staat daar:
Uefagames Fantasy Football: Champions League
volgende ronde kan je dan gewoon weer meedoen, dat is geen enkel probleemquote:Op woensdag 14 september 2005 12:18 schreef JPM01 het volgende:
[..]
en voor de volgende speelronde kan je dan wel nu een team aanmaken?
want dan doe ik dat
Die avatar, prachtig.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:40 schreef Garlic_Sauce het volgende:
-knip-
Daar zal het dus ook idd aan liggen, kansen krijgen ze wel, maar die (vooralsnog?) prutser van een Rosenberg krijgt hem er toch niet in....quote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
een verdediging met Urby en Escude en een middeveld met Sneijder, nee dat is lekkerquote:Op woensdag 14 september 2005 15:21 schreef popolon het volgende:
De aanval van Ajax is gewoon bijzonder zwak, op Babel na, maar die mag lekker van links komen.
quote:Ajax wacht op Europese uitzege
Ajax wacht al lange tijd op een zege in een uitwedstrijd in de Europese bekertoernooien. In de laatste dertien uitwedstrijden wist Ajax geen een keer te winnen.
Maar er is dus hoopquote:Overigens zegt dat niet alles voor woensdagavond. Sparta Praag wist geen enkele van de laatste vier thuiswedstrijd in CL-verband te winnen. In die vier duels kwam de ploeg ook slechts een keer aan scoren toe.
Ach we hadden ook nog nooit Denen uitgeschakeld....quote:Op woensdag 14 september 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Nog eentje om jullie een beetje moed in te praten voor vanavond
[..]
[..]
Maar er is dus hoop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |